Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

Å, dere var så flotte assa! Vil gjerne se enda flere bilder etter hvert som dere får flere ;) Men du, kunne tenkt meg å høre hvordan det var på Skitathos jeg! Var det fint vær? Fint sted? Noe å gjøre? God mat? Fine strender? Hehe, vil liksom vite alt jeg.. :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiathos er den perfekte øy for kjærester :hjerte: Mange fine strender, mange fine tavernaer, masse god mat, deilige strender....

Vi fant vår egen strand, skikkelig romantisk og koselig var det!!

Er vel rundt 60 strender der, og øya er liten så det er muligheter for å finne en egen strand uten å bruke en dag på å finne en.

Dere skulle til Skiathos var det sånn??? Husker iallefall at dere skulle til en gresk øy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt å høre! Skal dit vi også vettu ;)

Hvor på øye bodde dere da? Vi skal bo på et leilighetshotell i Megalli Ammos, 600 m fra Skiathos by. Gleder meg enda mer til å dra dit når jeg hører at dere er fornøyde med stedet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flotte bilder.

Veldig fine var dere begge to. :hjerte:

Helt enig i at det er stas å kalle hverandre kone og mann. Like stas ett år senere også. ;)

:klem:

Så bra at det er like stas lenge etter bryllupet da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt å høre! Skal dit vi også vettu  ;)

Hvor på øye bodde dere da? Vi skal bo på et leilighetshotell i Megalli Ammos, 600 m fra Skiathos by. Gleder meg enda mer til å dra dit når jeg hører at dere er fornøyde med stedet!  :hoppe:

Vi bodde også på den stranda. Hotellet het Amorine tror jeg... Et kjempefint sted å bo. Stranda er også helt super.. Vet du hva hotellet heter?? Er flere som ligger ved siden av hverandre på stranda, så jeg har desidert sett det :Nikke:

Dere kan gå ved stranda til byen. Da kommer dere inn i en park. Gå igjennom parken, og fortsett videre på veien. Velger dere veien til høyre, kommer dere ned til havna. Går dere til venstre, kommer dere til hovedgata.

Da slipper dere å gå på veien hvor bilene kjører til byen ;)

Når skal dere reise?? Det var med familien eller er dette bryllupsreisa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mailen.

Dere var jo så flotte da

:hjerter_rundt:

:sjenert: gleder meg til jeg kan kalle kjæresten min for MANNEN min jeg :sjarmor:

Det er bare så suuuuuuuuuuuuuuuupert at han sier kona mi til meg :hjerte:

Gled deg Markblomsten :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått mailen min jeg...  :sjenert:

Kanskje du ikke stavet navnet mitt riktig? Det er en null og ikke en o! Hvis ikke er det link til adressen rett under der det er link til pm...

Har veldig lyst til å se bilder... :sjenert:

:klem:

Prøver en gang til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Palmyra Studios hotellet, tror det ligger litt oppe ovenfor stranda, for det stod at det var vakker utsikt over Megalli Ammos. Husker du det? Ikke så veldig stort, 19 leiligheter tror jeg. Kjekt å slippe bilveien ja, skal skrive ned diverse info som er kjekt å huske til vi drar ;)

Er dit vi skal på bryllupsreise ja, så det er godt å høre at det er en romantisk øy :sjarmor: Gleder meg så vanvittig!

Er vel ganske vanlige priser der, ikke spesielt billig eller? Leste et sted at det er en del velstående europeere som har feriested der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger nok hotellet et annet sted enn vårt gjorde, hvis dere har utsikt over stranda. Vi bodde nemlig på stranda!

Helt vanlige priser.. Dere MÅ spise på disse 2 tavernaene. De er begge familiedrevet, så maten er meget god, samt skikkelig oppvarting.

Den ene heter Tavern Agnadio. Der ser du utover flystripa. Den andre ligger ved stranda. Den ligger på vei til havna som jeg forklarte deg veien til. Der står det et skilt på husveggen med både norsk og engelsk skrift. Anbefales!!

Men for at dere skal få bord nærmest utsikten, må dere få hotellene til å ringe å booke, eller at dere stikker innom tavernaene selv å booker bord. Ellers får dere ikke slike bord!!

Gled dere, det er så fint der :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk afrOdite :klem:

Det er en slik fantastisk dag som man føler at det er når man ser på bryllupsbilder, så dere har mye å glede dere til :hoppe:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt deg en pm og håper at jeg også kan få se noen bilder...

Selvfølgelig kan du det Gika :Nikke:

Mail er sendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide å avslutte denne dagboka....

Det er faktisk litt vemodig. Har jo hatt mye glede av denne, og alle dere som har vært her sammen med meg!!!

Men jeg lager nok en generell dagbok. Må bare tenke ut et brukbart nytt nick først.

Noen som har gode forslag eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg vil da prøve å fortsette å være her!!! Men jeg syns nok at nicket blir litt dumt. Har spurt om det kan endres til Boogie som jeg heter på andre forum.

Jeg har samtidig bedt de å stenge denne dagboka. Så da er det takk og farvel til alle mine tanker og idèer som jeg fikk god hjelp til å forbedre takket være innspill fra dere andre kommende bruder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...