Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

Må fortelle hvordan det hele startet med at gubbelille og jeg(Monica) skal gifte oss :)

Min kjære fikk en stor krone fylt med masse ballonger på sin 30 årsdag av min mor og min søster.

Rundt hele kronen var det skrevet; Du klarte og bli peppersvenn, men lørdag 27.mai kl 15.30 skjer vielsen mellom deg og Monica..

Dette var i slutten av mars, så vi hadde ut april å bestemme oss på.

Etter noen dager så var det bestemt, vi tok imot "invitasjonen" til vårt eget bryllup ;)

Så sånn var det "frieriet" :)

Ellers så har vi vært sammen siden vi var 16 begge to. Har to barn sammen, gutt på snart 8 og ei jente på 1 år.. Så det var vel på tide å gifte seg syntes mine to gærne familiemedlemmer !!

Det var litt om meg..Har sett etter et slikt forum som dette, hvor vi kan dele hverandres opplevelser, og gi råd og tips :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :D

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går 18 juni, var vi og så på lokaler. Et var på en gård på Hvasser på Tjøme. Det andre var restauranten "verdens ende" på Tjøme. Men ingen de falt i smak.. Skulle gjerne hatt den restauranten, men de skulle ha 100 ,- for hver ubrukt stol. Når de har stoler til 70 og vi blir 30, så ville det blitt en utgift på 4000,- bare der.. No way :riste:

Men vi har da flere som vi skal se på. Men vi må bestemme oss snart, for det er nok flere som er på utkikk etter lokaler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

:velkommen: skal du være og gratulerer med dagbok!

Så utrolig artig "frieri" da...virkelig originalt og morsomt - og så gøy at dere nå faktisk SKAL gifte dere! :wink:

Gleder meg til å høre mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er bedre enn en gjeng med koselige folk :) Artig at vi kan dele bryllupsrelarterte saker sammen. Det blir noen av disse; valgets kval, vil jeg tro :wink: Godt da å få høre hva andre syns om det man er litt usikker på :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei! Litt sen med å gratulere med både bryllup og dagbok! Men VELKOMMEN skal du være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei på deg, koselig å se flere Tønsberg bruder :)

Fra før av har du meg som giftet meg 4. juni og Vigdis_brud05 som gifter seg i august.

Det er jo mange fine lokaler å velge mellom i Tønsberg, Nøtterøy og Tjøme-området.

Skjønner godt at du syns det blir litt dumt å betale for tomme plasser på Verdens Ende.

Snakket med en som skulle feire 60 års dagen sin der ute i helgen og som hadde vært der før og han skrøyt veldig av stedet. God mat og god service.

Hva med Engø Gård da? Der er det jo en helt fantastisk atmosfære!

Også har du Borge Hotell på Husøy. Tror det er veldig koselig der også og flott beliggenhet ned mot havet.

Selv feiret vi dagen på Storgaten 11 i Tønsberg og vi er superfornøyde med de. Deilig mat og alt gikk på skinner hele veien.

Lykke til med videre planlegging.

Det var jo en morsom måte å bli "fridd" til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 100,- for hver ubrukte stol...var ikke det litt spesielt!?? Skjønner godt at dere vil titte videre da...men det er vel nok av plasser!? For Tønsberg/Tjøme/Hvasser er da herlig idyllisk i sommerhalvåret! :wink:

Lykke til i jakten på lokale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for velkomsthilsner :rosasmil: Så koslig!!

Og takk til deg Heidi for tips.

Nå igår fikk jeg snakket med de på restaurant Håndverkeren. Lokalene er fine, (iallefall på bildene)så jeg håper inntrykket forblir det samme etter at vi har vært og sett på lokalet :Nikke: Får hele 2 etg for oss selv. Lokalet er gratis, ingen leie. Kurvertprisen blir rundt 600 for de som skal ha vin til maten.

Veldig koselig restaurantsjef, ung og med erfaring med slike arrangementer. Fikk tilbud på mail i forrige uke, og etter praten igår reserverte jeg det iallefall :)

Har tenkt på storgt 11, men vi liker ikke fargene på lokalene. De er så mørke. Også liker vi ikke de salongstolene de har der. Så derfor blir det ikke der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så til å se lokalene jeg har reservert. Må utsette "visningen" en dag. Skal i et overraskelsesparty til mandagen da vi egentlig skulle vært der. Så nå må jeg vente enda litt lengre.. Håper virkelig at vi faller for dette stedet. Det hadde vært deilig å få det i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk en mail fra det stedet vi skulle ha sett på idag 3 timer før vi skulle ha vært der nede. De avvikler restauranten ganske snart. Stakars han daglige lederen var helt skjelven i stemmen. De fikk det ikke til å gå økonomisk, så da måtte de bare stenge.

Ønsket oss lykke til i jakten på lokalet, og håpet vi fant et kjempefint sted. Det håper jeg også.. Prøver å få tak i ei dame som er ansvarlig får utleie av et lokale som ligger ved bryggene her i Tønsberg. Der vil gjerne gubbelille ha det. Kan hun ikke snart være hjemme da??!!

Så idag ble det litt syting. Håper det går fort over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...