Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Så kjedelig at det ikke ordnet seg med de lokalene!

Håper du får tak i hun andre dama med de andre lokalene da. Det blir nok bra til slutt, skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt sent ute.. men gratulerer så mye med dagbok og velkommen hit!!

Morsomt frieri da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo skal prøve å ringe henne dama i kveld. (Jeg skal jobbe sent idag.) Har hørt om andre som har spilt og andre som har servert i dette lokalet. De er kjempefornøyd med lokalet. Så jeg håper inderlig at hun dama ikke har dratt på ferie riktig enda, for vi vil se på dette lokalet og få booket det før andre gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare så HAPPY!!!!! :hoppe: Fikk tak i henne som har med booking av selskapslokalet ved bryggene i Tønsberg. Det var ledig den helgen, så da er det vårt.. Så det var nok en mening med at vi ikke skulle ha det første lokalet..

Det blir vel knapt 100 meter for gjestene å gå fra kirken til lokalet.. Der har de hage mot gjestehavna nede i byen(Tønsberg). Blir bare så bra.. :rosasmil:

Ei nær venninne av meg har sagt ja til å lage invitasjonskort, meny og takkekort til oss. Dette som en bryllupsgave. Hun er bare så flink i scrapping. Så nå er vi inne i en positiv storm tror jeg..

Er bare så happy :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått snakket med presten, han kunne den dagen. Så nå er det iorden. Han er bare så koselig. Det sier de på kirkekontorene også :)

Godt å få ting unnagjort :Nikke:

Rir på en bølge av positivitet tror jeg. Kanskje jeg skal spille lotto, for så å avslutte denne stormen... Vinner jo aldri allikevel, hrmf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops...litt seint ute men... :velkommen: hit!! :)

Jeg ser du er maibrud,jeg også,du er 8 dager etter meg:)

Vi har ikke fått i orden lokaler enda. Mannen min er mye borte ,derfor blir det så vanskeligt og få til å bli med på visning,men han har fri uke snart så da håper jeg det går i boks :) Vi hadde booket ett lokale,men så fikk vi vite att min far ville gjerne betale for lokaler for han var ikke begeistret over plassen vi hadde valgt,og igrunn ikke min kjære heller så det var bra han ville,men da er det på han igjen :ler:

Jeg er veldig glad vi enda har 10 mnder på oss,men føler litt presset angående lokaler :roll:

Gleder meg til å kikke innom og følge med på planleggingen din :)

Og kjempe orginalt frieri da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har fått vært her inne..

Fra siden sist så har hun venninnen min som skal lage invitasjonskort, meny og takkekort, laget noen skjønne utkast av kortene. Det har gjort valget vanskelig. Vi har derfor funnet ut at vi sammen skal gå til butikken hvor hun handler. Det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,ja utakast til innvitasjoner og slikt må jeg starte med,skal jo lage alt for hånd og med to små jenter er det lite med fritid ;)

Jeg holder på med å finne lokaler for øyeblikket ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg vært med å lage noen utkast på kort. Skal få lagt inn bilder senere. Vært i byen idag også for å kjøpe flere ark så vi kan lage flere utkast. Kjempegøy!! Gled deg Jettes, det er så artig å gå å se på alle valgmulighetene som finnes av farger og mønster på arkene, stempler, klistremerker, silkebånd, tyllstoff, binders osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg bestilt noe ark og band og perler og diverse i panduras,så nå blir det prøving her :) Gleder meg :smilbla:

Og jeg er spent på hvordan korta dine ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igår fikk vi laget 3 forskjellige kort. Da jeg kom hjem med de, falt sambo raskt for det ene. Så nå har vi endelig funnet ut hva slags kort vi skal ha. Og med det hvordan menyen og takkekortene skal se ut i design og farger.

Ang menyoversikten, så skal jeg se hvordan det vil bli å ha et stort eksemplar på et staffeli ved inngangen til spisesalen. Dette istedenfor et eksemplar til alle ved plassen sin..

Her er link til bildene..

Bilde av invitasjonskort.

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett for meg det. Dvs, jeg tar nok ikke med sløyfe og ringer på menyen eller takkekorta.

De forskjellige arkene med rosa bakerst, tyllstoffet, og til slutt den beige skal gå igjen. Disse klippes med kantsaksa og stiftes med 2 eller 4 hjertestifter på menyen. (Må prøve meg litt fram først.)

På takkekortene ser jeg for meg at rammen rundt bildet er i rosa. Kortet er da i beige. Kan være vi dropper tyllstoffet her. Vi må nesten bare lage noen utkast, og se hva som blir finest..

Men du har mye å glede deg til Jettes, det er så morro.. Skal du lage bordkort i samme serie?? Må finne din dagbok jeg nå.. Trenger alltids noen tips og idèer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert kjempe bra :)

Jeg har bare tanker enda,når jeg får tinga jeg har bestillt setter jeg igang og lager utkast,må sikkert bestille diverse etterhvert som jeg ser at det ikke passer og slikt.

Jeg tenkte jeg skulle ha kvite band rundt stettglassa og skrive namna på dei,tre inn på en rød eller hvit perle så dei sitter :) Vi har kvit ,rødt og sølv som går igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...