Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Namnam ;)

Vi blir jo 100 flere en dere,men jeg har en lang liste med folk jeg skal spørre... :roll:

Vi skal også bestille,men hvet ikke hva den skal innholde eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Tør nesten ikke og nærme meg denne d.b lengre det er jo bare kakesnakk :ler: ;Får jo bare lyst å stikke ut og kjøpe kake ;)

Ha en super da Maibrud :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,hi.. Alle blir meget fristet på kaker ;) Kjekt a :ler:

Ønsker alle en riktig god helg :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj.. der ble jeg igjen påminnet sjokoladekaken som venter på meg på kafeen...

Ha en fortsatt herlig helg Maibrud'06! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg tatt en runde hos noen frisører i byen. Prisene varierer fra 480,- timen til 800,- timen. Så her er det absolutt penger å spare :Nikke:

Og den som var rimeligst, er faktisk den jeg hadde tenkt til å ta. Hun som har brudeoppsett hadde fri igår. Så jeg må bare snakke med henne, også bestiller jeg nok time der :)

I den forbindelse, så lurte jeg på om det er flere av dere som har bestilt frisør, og hva det koster(jeg skal ha uten sminke), og om dere skal være der til vielsen starter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt å sjekke priser ja. Jeg ville bare ha den som lå nærmest hjemme slik at jeg kunne dra hjem etter frisøren for å spise litt, sminke meg og skifte. Kostet 700 kr timen. Brukte totalt 4 timer inkl prøvetimen så det ble dyrt ja.

Men ble veldig fornøyd altså. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake...kake... Lurer på hvor mange vi skal ha.. :roll:;)

Så bra pris, godt å høre det fins noen rimelige også!

Har ikke bestillt frisør enda, tenker jeg har godt tid. :)

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det kanskje ikke så dårlig pris jeg har fått?! Kjekt å få noe å sammenligne med.

Igår kveld fikk jeg ringt til de vi vil skal passe ungene!! De kunne de, så det var bare å minne det på de når det nærmer seg. Ikke så godt å huske det, er jo trossalt over et halvt år til. Men som jeg sa, det er så godt å vite :Nikke: Så da er det også i boks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:tommelsmil:

Deilig følelse å krysse av på listen! :Nikke:

Akkurat det med frisør har jeg ikke lagt meg borti enda, det er tross alt en stund igjen da.. Men jeg tenker stadig på hvilken farge jeg skal ha i håret! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann kjære deg :klem:

Ser det er frisør snakk:)

Jeg har bestillt for lenge siden her i bygda,for hun tar 1500 kr for prøvetime,sminking og hele pakken på dagen,synest det er en grei pris:) Har sjekket i byen her,men det er mye dyrere :)

Vi har ikke diskutert så mye barnevakt enda vi,men må vel tenke på det også snart,er jo snart "bare" 7 mnder igjen :overrasket:;)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...