Gjest gjesta Skrevet 26. august 2005 #101 Del Skrevet 26. august 2005 Ja, jeg tror vi skal klare å holde ut. Lettere for han tror jeg Så bra at dere har holdt sammen så lenge :-D Jeg kommer alltid til å ha i bakhodet, at jeg må pleie forholdet hele tiden, med eller uten barn Så nå er det full planlegging framover?... Jeg gleder meg bare til ferien nå.. Så får jeg ta planleggingen etterpå. Har god tid heldigvis! :-D Hva skal du i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #102 Del Skrevet 27. august 2005 Gøy at du skal vere toastmaster!! Det må du fortelle meir om!! Vi har ikkje fått toastmaster enno vi, er ikje heilt sikre på kven vi vil ha enno.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 28. august 2005 Forfatter #103 Del Skrevet 28. august 2005 Det er litt av et prosjekt jeg har sagt ja til.. Det er ganske mye jeg skal ha ansvar for som toastmaster. Så jeg har lånt bøker på biblioteket som kan gi meg inspirasjon, og det har vært til nyttig hjelp.. Skal holde styr på sanger, taler, servitørene, samt være litt humoristisk. Så jeg anbefaler dere å tenke på hvem hos dere som er mest avslappet til det å stå foran en forsamling, og som er litt humoristisk kanskje Trenger litt planlegging dette her, så ikke drøy for lenge med å spørre. Jeg skal treffe brudeparet til onsdag, da skal vi gå igjennom programmet for kvelden, så det er spikret. Ellers har jeg printet ut fra bryllupsweb, en side om "gangen" i bryllupsmiddagen, så da har vi en grei mal og gå etter Både gleder og gruer meg. Skal bli godt å bli ferdig med det, det merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #104 Del Skrevet 29. august 2005 Du har full kontroll, høres det ut som!!!! Uff, lurer på kven vi skal ha som toastmaster..... *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloudberry Skrevet 29. august 2005 #105 Del Skrevet 29. august 2005 Hei! Titter innom for å si hei:) Jeg skal gifte meg 1.juli. 5 uker etter deg:))) Skal følge meg i planleggingen…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. august 2005 #106 Del Skrevet 30. august 2005 Heisann Da var vi hjemme igejn fra konfirmasjon,kjempe og kjedelig og reise i bil sååå lenge... Toastmaster ja...hm...vi grubler enda vi da,er jo ingen dom vil vere...lurer på og spør en som skal spille i bryllupet,en kompis av min far. Men burde toastmasteren kjenne til brudeparet veeeldig godt personlig? For han som vi tenker på kjenner meg bedre en min samboer. Har spurt venninden min,men hun kunne ver visst jeg absolutt ikke fant noen andre.... Ha en super tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 30. august 2005 #107 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har vært toastmaster selv i min søsters bryllup, og vi tenkte en del på vår. Vi synes at det er en utrolig viktig jobb, og at "det administrative" er mye viktigere enn at vedkommende er en stor komiker. Middagen blri MYE bedre hvis noen har god kontroll på tider og taler og kommunikasjonen med kjøkkenet. I tillegg ønsket vi veldig sterkt å ikke "ødelegge" kvelden for noen - dvs at vi var nøye med at det skulle være en person som var komfortabel med både organiseringen og det å snakke foran mange mennesker. Disse tingene var mye viktigere for oss en hvor nær personen var oss. Nå tror jeg nok at vi fant en veldig bra løsning, min svoger skal være toastmaster og han har nettopp "øvd" seg på rollen i et annet bryllup. Da blir det både nære og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. august 2005 #108 Del Skrevet 30. august 2005 ja,han som vi har tenkt og spørre er jo ikke i familie en gang,men da er det jo ingen vi "ødelegger" dagen for da Han er kjempe flink tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 31. august 2005 Forfatter #109 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Ang toastmaster, tror det viktigste er at personen kjenner noen av gjestene. En fordel mest for toastmaster egentlig, men kanskje litt for dere også, som da er "trygge" på hvordan denne personen er.. Jeg har vært på møte sammen med brudeparet i kveld, og vi har sammen satt oppp en detaljert plan for middagen.. Så de vil at jeg under ryddingen, skal komme med litt vitser o.l..Det ville de.. Og det er bare morsomt syns jeg da. Har lånt flere bøker, og jeg har vært på flere humornettsider og funnet noen som er litt allround humor!! (og noen som er litt på kanten humor ) Gleder meg mer nå enn jeg gruer meg..Nå skal jeg bare renskrive alt det jeg skal si og gjøre under middagen, så er dette i boks.. Ha en god natt alle sammen Endret 31. august 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. september 2005 #110 Del Skrevet 1. september 2005 Er det nå på lørdag du skal vere toastmaster? Hørest ut som om du har alt i rute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #111 Del Skrevet 3. september 2005 Blir spennende å høre om hvordan det gikk med toastmasterjobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #112 Del Skrevet 3. september 2005 Spent på å høre om toastmaster-jobben eg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #113 Del Skrevet 5. september 2005 Referat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 8. september 2005 Forfatter #114 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Og plopp der var jeg tilbake igjen!! Jeg skal i ilden som toastmaster til lørdagen. Nå har jeg fått skrevet ned alt jeg skal si, og har oversikten over alt som skal skje under middagen.. Dette blir bare så morro. Mye er basert på humor, så nå håper jeg bare at gjestene har denne typen humor. Skulle egentlig ikke være noe å bryne seg på, da humorn er veldig allsisdig. Har fått kjøpt nydelig foldet skjørt i champagnefarget sateng med korsettliv med broderier og med knyting fra topp til bunn på hver av langsidene. Sjal og armer som er løse som går i samme mønster som korsettlivet. Blir utrolig lekkert. Idag har jeg fått handlet strømper, hårnål, smykke, stringtruse, sminke som jeg også trenger til lørdagen. I tillegg får jeg jammen brukt for bryllupsskoa allerede. De passer suverent til det jeg skal ha på meg. Bruden skal være i rødt og hvitt, så vi blir ikke like. Viktig det også!! Vi har også fått sett på lokalet som vi skal ha. (Bare bla nedover på siden, så kommer bildene) (Får nemlig ikke lagt inn bilder her, så jeg må gjøre det på denne måten ) Bilder av lokalet. Vi er kjempefornøyde. Og her er servise Servise. Endret 8. september 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. september 2005 #115 Del Skrevet 8. september 2005 Kjempe lykke til på lørdag Hørest ut som om du gleder deg skikkelig,og det er jo kjempe bra Vi sliter med å finne toastmaster...ingen som vil Men vi får bare lete da. Ha en fin helg Og du må snappe opp tips fra bryllupet nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. september 2005 Forfatter #116 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Ja, gjett om jeg ikke skal luske litt Jettes Skal se på lokalet i kveld mens de gjør i stand til festen. Jeg syns det er greit å se hvordan det vil se ut før jeg kommer dit sammen med gjestene!! Vi har heller ikke spurt noen om å være toastmaster. Vi skal spørre sjefen til sambo. Men sambo har enda ikke fått spurt, ggrr.. Håper virkelig at han vil det, for han passer ypperlig til rollen Endret 9. september 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. september 2005 #117 Del Skrevet 10. september 2005 Ja,du må luske ,så venter jeg her på rapport Jeg synest det begynder og haste litt med toastmaster jeg,man må vel ha litt tid på seg. Synest ikke du det,du som skal ver det nå? Er jo mye og sette seg inn i og holde styr på. Vi skal i familieselskap igejn i dag klokken 15.00. Nå sitter jeg her unge fri. Minsta ligger og sover og eldsta er med pappan,deili + ungene skal ligge borte hos mamma i natt,vi skal ut,gleder meg,er en stund siden nå Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #118 Del Skrevet 10. september 2005 Lykke til med toastmasterjobben i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #119 Del Skrevet 11. september 2005 Gjekk det bra å vere toastmaster?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. september 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Det var SÅ MORRO!!!!!!!!!!!!!!! Alle falt for humoren, og alle lyttet på hva jeg sa. Fikk mange positive og hyggelige tilbakemeldinger etter middagen, og idag da vi hadde kaker hjemme hos brudeparet. Jeg har aldri hatt det så gøy jeg. Alle koste seg, og jeg hadde full kontroll på alt. Mye planlegging er takken for det Det var en gjest der som hadde med seg en sang. Sangen var rullet sammen, og et lite lys lå inni hver sang. Hun hadde også laget et stort hjerte av isopor dekket med aluminiumsfolie. I denne hadde hun laget hull til alle lysene. Hjertet lå foran brudeparet på bordet. Det ble lagt der før desserten. Så etter desserten sang vi sangen, og hver enkelt tente så sitt lys, og gav det til sidemannen opp mot brudeparet som satte lysene i formen. Det var vakkert!!!! Det skal vi gå for, da det var en utrolig avsluttning på middagen Så jeg storkoste meg igår. Kan anbefales Endret 11. september 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg