Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig av dere :klem:

Tenker nok dere finner noen som passer perfekt til denne jobben.

Bare husk at det trengs en del planlegging for at dette skal gå bra for toastmasteren, så spør i god tid :Nikke:

Et tips er å plassere toastmasteren så h*n har lett kontakt med kjøkkenet(kort vei til kjøkkenet, kan se servitøren fra stolen hvis servitøren trenger veiledning), og at h*n ser brudeparet, velkomststaleren og forloverne, og takk for maten taleren.

Dette fordi da kan toastmasteren gi et lite tegn når toastmasteren skal introdusere de. Da er de litt forberedt. Jeg hadde sagt til brudeparet at jeg ønsket å se flesteparten av de faste talerne under middagen. Det hadde ikke de tenkt på, men det var en suksess. Fikk tilbakemeldinger på dette fra de det gjaldt at det var trygt.

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Oj, du er jammenmeg flink! Hadde aldri turt å vært toastmaster i et bryllup jeg.. :sjenert: er egentlig ikke sjenert, men med mange mennesker og ansvar kan jeg bli det..! Går fort til mai nå, tenk at dere snart blir ektepar! :bryllup:

Jippi :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det gikk bra å være toastmaster vennen!! :klem:

Hvordan går det med deg? ;)

Jeg har hatt det kjempegøy på ferie.

Er så tiltak å skal begynne i jobb igjen.. :ler::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Oj, du er jammenmeg flink! Hadde aldri turt å vært toastmaster i et bryllup jeg..  :sjenert: er egentlig ikke sjenert, men med mange mennesker og ansvar kan jeg bli det..! Går fort til mai nå, tenk at dere snart blir ektepar!  :bryllup:

Jippi  :hoppe:

Da er det ikke noe problem for deg Litjtuppa å være toastmaster..Du vet hva du til enhver tid skal si og gjøre pga godt forarbeid. De på kjøkkenet har også en kjørplan, så det er bare å kommunisere litt med de..Så det er forarbeidet som krever planlegging og tid, men da er det bare morro..

Ja tenk, snart er det vår tur. Som jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra å være toastmaster vennen!!  :klem:

Hvordan går det med deg?  ;)

Jeg har hatt det kjempegøy på ferie.

Er så tiltak å skal begynne i jobb igjen..  :ler:  :roll:

Det er ikke NOE gøy å starte på jobb igjen etter en herlig ferie...Vet alt om det ;)

Her går det bra dark angel. Mye å gjøre i ukene med både barn, maling på huset og jobb. Men er snart ferdig med å male, så da får jeg bedre tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg beskjed fra sambo at han har fått ordnet med et cateringsfirma hvor han kjenner sjefen. Vi skal betale 7-800 pr kuvert(må få flere detaljer av sjefen først før jeg vet rikrig pris). Det eneste vi fikk beskjed om å gjøre, var å ordne med bordkort og bordplassering. Alt det andre skal de ordne. Så deilig å slippe det stresset på fredagen :Nikke:

I prisen er også bar og bartender..

Har spurt noen venninner om de kan tenke seg og komme på søndagen å hjelpe til å rydde opp. Og det ville de. Så da er vi iallefall 6 stk. Vi skal bare rydde på plass stoler og border. Vasking er inkl i leieprisen på lokalet..

Og tirsdag 27. sept skal jeg igjen prøve brudekjoler :hoppe: Gleder meg sååååå.. Dette er på Fru Larsen i Sandefjord. De fører bl.a Benjamin Roberts og Maggie Sottero. Så nå må jeg sette meg ned og se hvilke kjoler jeg syns virker fine. Så får jeg håpe at de har de inne...

Åh, som jeg gleder meg :danse:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå i kveld sett igjennom kolleksjonen til Maggie Sottero. Jeg vet sånn cirka hvordan kjolen skal se ut, og Maggie har ikke mange slike, dessverre... Så det var litt nedtur :roll: . Den som ligner (iallefall i brystpartiet) på det jeg ser etter er denne som heter Leena

Får inderlig håpe at hun har den inne :Nikke:

Egentlig så tror jeg Demetrios har kjoler som passer meg aller best. Men må vente med å prøve til uti oktober en gang. Da har hun nemlig salg hun som driver salong på Tjøme(Christiane). Det gleder jeg meg max til :danse:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet en annen Maggie Sottero kjole som jeg vil prøve(hvis de har den inne da) Tror jeg må ringe å høre om de har de jeg kan tenke meg å prøve.

Denne kjolen er sånn som jeg kunne tenke meg. Skulle bare ha hatt litt broderier og/eller perler på slepet, så hadde den vært perfekt!!

Denne kjolen bare MÅ jeg prøve. Den tror jeg har alt som jeg vil ha!! Enkel, men med en del pynt foran og på slepet!!

Skal ha kjolene i ivory!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart. Har hatt problemer med bildene et annet sted også. Skal prøve noe annet, også håper jeg dere får sett de. Trenger litt tilbakemeldinger :Nikke:

Nå håper jeg dere får sett de :)

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser!! :hoppe: Så fine kjoler! Stilig med sånne stropper utpå armene! Blir mer spesiell enn sånne stroppeløse som mange (inkl meg) har :ler:

Veldig fine alle tre syns jeg! Den kjolen som hun blonde dama har på, minner litt om min kjole med de broderigene nedover skjørtet, ble ikke for enkel og "kjedelig" foran!! Har litt av de sammen kriteriene for kjolen vi, jeg ville også ha en kjole som er enkel, men med litt broderier forran og på slepet.. Ville ha snøring i ryggen og jeg, fant utrolig nok en kjole som jeg syntes hadde alt! Må ha "det lille ekstra" ;) Lykke til med kjoleprøving ihvertfall, blir spennende å høre hvordan det går! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...