Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det er kjedelig med negative tester og mensen som ikke har kommet. Da vil man jo helst bare komme i gang med ny syklus... Du har jo den fordelen at når du tross alt må i ny syklus, så er den kort og stabil 🤩 Så straks mulighet for klaff igjen!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

CD32

Nå begynner jeg bare å bli lei av å vente. Kan TR komme snart? Gidder ikke skrive DPO, for nå stemmer vel ikke den uansett. Jeg husker at i fjor, på vårparten, hadde jeg en syklus som varte i 37 dager. Det er den lengste jeg noen gang har hatt. Kanskje det er en vårgreie? 😂

Testet senest i går, og den var negativ. Vil begynne i ny syklus og PP, så TR har aldri vært så velkommen. 

💮Supermiri

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Skrevet

Helt enig, når man er der du er så vil man bare at kroppen skal fungere og få starte på ny syklus! Håper tanta kommer fortere enn svint.

Skrevet
3 minutter siden, Amatariel skrev:

Helt enig, når man er der du er så vil man bare at kroppen skal fungere og få starte på ny syklus! Håper tanta kommer fortere enn svint.

Huff jaaa! Jeg begynner å lure på om kroppen kanskje failet med å slippe et egg denne gangen, og at den er i ferd med å begynne på ny syklus. Det irriterende er jo at man ikke aner 🙈

Skrevet
50 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

CD32

Nå begynner jeg bare å bli lei av å vente. Kan TR komme snart? Gidder ikke skrive DPO, for nå stemmer vel ikke den uansett. Jeg husker at i fjor, på vårparten, hadde jeg en syklus som varte i 37 dager. Det er den lengste jeg noen gang har hatt. Kanskje det er en vårgreie? 😂

Testet senest i går, og den var negativ. Vil begynne i ny syklus og PP, så TR har aldri vært så velkommen. 

💮Supermiri

Bah, skjønner at du er utålmodig! Er så kjedelig å bare vente uten å vite noe om når den kommer. Krysser fingrene for at den dukker opp i løpet av dagen 💛

• Liker 1
Skrevet

Kan eggløsning ha vært senere mon tro? Kanskje du ikke slapp egget og så har kroppen prøvd på nytt senere 🤷🏼‍♀️🤔 

Det er jo rart at verken TR eller TB har vist seg enda 🤷🏼‍♀️ 

Utrolig frustrerende å ikke vite! 🤯

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Juss-jenta skrev:

Bah, skjønner at du er utålmodig! Er så kjedelig å bare vente uten å vite noe om når den kommer. Krysser fingrene for at den dukker opp i løpet av dagen 💛

Ja, er kjempeutålmodig! 😩 Det gjør jeg også 💛

31 minutter siden, vegasus skrev:

Kan eggløsning ha vært senere mon tro? Kanskje du ikke slapp egget og så har kroppen prøvd på nytt senere 🤷🏼‍♀️🤔 

Det er jo rart at verken TR eller TB har vist seg enda 🤷🏼‍♀️ 

Utrolig frustrerende å ikke vite! 🤯

Du er nok inne på noe. Synes det er kjemperart selv, og det er så irriterende. Hater denne usikkerheten 😂🙈

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, SUPERMIRI skrev:

CD32

💮Supermiri

Uffda, dette var jo ikke oppdateringen jeg håpet på for deg😕 Kjenner meg jo godt igjen i ventingen på en ny syklus nå😅 Veldig kjedelige greier! Håper nye syklus dukker opp for deg veldig snart og at du kan sette igang med ny PP😁

• Liker 1
Skrevet (endret)

CD34 

Fremdeles ingen mensen.. 

Har hatt en del vannaktig/kremete utflod - nesten så jeg syns det har lignet på eggehvite ved første øyekast, men så har den ikke ligna likevel. Tenkte faktisk jeg skulle ta en eggløsningstest i kveld, bare for å se hva den sier for noe. Nå kjenner jeg egentlig ingenting på kroppen heller, utenom litt ømme nipler/bryst. Har ikke giddi å ta en grav.test i dag, den er bare negativ uansett.

Jeg vet jo fra et faglig perspektiv at en variasjon i syklus på 28-34 dager er helt normalt, men jeg blir utålmodig likevel. Hvor typisk er det vel ikke, når man føler man begynner å kjenne kroppen sin - så skal den fucke litt med deg? Kroppen min bare "Bitch, you don't know me!" Haha! 

🌸Supermiri

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Skrevet

Åå, så utrolig kjedelig at TR ikke er kommet enda! (Med tanke på at du er sikker selv på at du ikke er gravid). Jeg ville definitivt tatt en eggløsningstest. Greit å sjekke i alle fall ☺️
Du skal se at mensen plutselig dukker opp uten noe forvarsel snart. En gang kom den så brått på at badet mitt så ut som et drapsåsted 😂 

Ha en fin kveld 💛

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig irriterende når kroppen holder på sånn! Du som har hatt så stabil og (relativ) kort syklus. Makan :frkk: Håper den skjerper seg og ikke gir deg mer unødvendig ventetid.

• Liker 1
Skrevet

CD1 

Oh yes! I dag dukka den opp. Eller, i natt faktisk. Det vil da altså si at syklusen varte i 5 dager lenger enn jeg trodde den ville gjøre. Heldigvis er en variasjon på 5 dager innenfor normalen, men jeg håper at jeg er enda mer nøyaktig neste gang - denne undringen og ventingen orker jeg ikke ofte kjenner jeg. All ære til de som sliter med uregelmessig syklus, virkelig! 

Magefølelsen hadde også litt rett når jeg drev med eggløsningstestene i syklusen som var. Jeg følte jeg aldri fikk en knall positiv test, og det stemmer nok, for eggløsningen var egentlig aldri når jeg drev og testet. Vil kanskje tro kroppen prøvde, men fikk ikke til. 

PP5, here we come! 🙈  Håper sommeren har noe hyggelig å tilby forutenom is, bading og sol. Her vil jeg ha positiv test! 

🌸Supermiri

• Liker 2
Skrevet

Åå dette var godt å høre! Med en ny start følger alltid nye muligheter :duskedame:

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

CD1 

Oh yes! I dag dukka den opp. Eller, i natt faktisk. Det vil da altså si at syklusen varte i 5 dager lenger enn jeg trodde den ville gjøre. Heldigvis er en variasjon på 5 dager innenfor normalen, men jeg håper at jeg er enda mer nøyaktig neste gang - denne undringen og ventingen orker jeg ikke ofte kjenner jeg. All ære til de som sliter med uregelmessig syklus, virkelig! 

Magefølelsen hadde også litt rett når jeg drev med eggløsningstestene i syklusen som var. Jeg følte jeg aldri fikk en knall positiv test, og det stemmer nok, for eggløsningen var egentlig aldri når jeg drev og testet. Vil kanskje tro kroppen prøvde, men fikk ikke til. 

PP5, here we come! 🙈  Håper sommeren har noe hyggelig å tilby forutenom is, bading og sol. Her vil jeg ha positiv test! 

🌸Supermiri

Så bra at den endelig dukket opp! (Når den først skulle komme uansett). Nå er du i gang igjen! Jeg har virkelig troa på at dette blir vår sommer! 😍 

Nyt langhelgen! ❤️

• Liker 1
Skrevet

Så godt å komme inn i ny PP 😊 Håper denne PP blir litt mindre forvirrende for deg da 😊 

• Liker 1
Skrevet

Så bra at du endelig har fått en ny start😁 da kan du slappe av litt en stund nå før det begynner igjen med EL-jakt😁 hadde du tenkt til å prøve temping denne måneden?

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Noldi skrev:

Så bra at du endelig har fått en ny start😁 da kan du slappe av litt en stund nå før det begynner igjen med EL-jakt😁 hadde du tenkt til å prøve temping denne måneden?

Hehe, ja, endelig! 

Jeg tenker ikke at jeg kommer til å begynne med det denne måneden. Hvis EL fortsetter å kunne bli vanskelig å finne, vil jeg kanskje prøve det ut! 🤗 Foreløpig gir jeg EL-tester en sjanse til, da det har funket bra. 

Skrevet

Å så kjedelig at TR bestemte seg for å kødde med deg! Det er aldri noe gøy🙈 Men godt at du endelig kan starte en ny PP! Håper og krysser fingrene for at du får en fin og litt annerledes sommer i år😊👶

• Liker 1
Skrevet

Oi! Så gøy å kunne følge din reise også 🥰 Lykke til i ny syklus! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

CD10 

Mensen ble ferdig på CD4. Hvis jeg skal si én ting som er positivt med mensen, så er det at den er relativt kortvarig! 😃 

...Og det var den lille positiviteten for dette innlegget 😜 

Jeg merker på hele meg at perioden mellom mensen og eggløsning er tyngre nå enn den noen gang har vært tidligere. Det går sakte, og jeg kjenner uro over å ikke skulle greie å finne EL. Vil den komme på CD18 som for 3 måneder siden? CD13 som for 2 måneder siden? CD22 som i PP4, som jeg da altså ikke greide å forutse? Har aldri kjent på denne følelsen tidligere. 

Nå er jeg plutselig usikker på kroppen min sine signaler til EL. Jeg kjenner jo egentlig kroppen min. Den produserer EL-slim noen dager før og i tillegg får jeg murringer ved eggløsning. Ok, greit, det er ikke rocket science. Men, forrige pp fucka opp litt altså.. Jeg fikk de samme signalene, men ingen big fat positive EL-test som jeg vanligvis får. Den var sterk, men ikke positiv per definisjon. Når jeg tenker tilbake, var jeg nok veldig ivrig på å få positiv, at jeg ikke vurderte at den kanskje kunne være negativ. I det store og det hele skjedde ikke EL når jeg trodde, og det har gått litt mer innpå meg enn jeg er villig til å innrømme. 

Det har gjort meg usikker, og får meg til å føle at jeg mister kontrollen. 

Og det liker jeg ikke. 

🌸Supermiri

Endret av SUPERMIRI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...