Sisi00 Skrevet 19. mai 2021 #1041 Del Skrevet 19. mai 2021 Eske skrev (21 timer siden): Og kapteinen! FOR en fin fyr! Heier for øvrig på Linnea og Jacob. Synes Carl Martin har kommet seg, fikk ikke noe godt inntrykk av ham i starten, men jeg synes alle som har kommet så langt er verdige vinnere. Kapteinen har alltid dette lure smilet og virker veldig rolig og sympatisk. Så vi liker han. Syns alltid det er litt rart når folk sier de ikke fikk det beste inntrykket av Carl Martin i starten haha. Jeg har alltid hatt sansen for han og han har vært veldig seg selv hele veien - dvs slik jeg kjenner han fra intervjuer og IG etc for jeg kjenner han ikke i virkeligheten da. Han virker kanskje litt «cocky» og direkte noen ganger, men det liker jeg da😋Han legger stort sett alltid ut poster med humor på IG og jeg syns han er veldig morsom og sympatisk. Men selvfølgelig, jeg ser også at han har endret seg litt gjennom KL, blitt litt mere ydmyk kanskje og mye mere opptatt av fellesskapet. Det er vel det konseptet går ut på også, å bli en bedre versjon av seg selv😊 Men jeg tenker at både klipping og hva de velger å vise på TV har noe å si for hvordan deltagerne blir oppfattet av oss seere. Men alt i alt syns jeg det har vært en kjempegjeng med i år, sympatiske og fine alle sammen. Og syns absolutt det er kremen av kremen som gjenstår😋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1042 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har egentlig aldri tenkt tanken på at Tjora vil vinne?Men kanskje det faktisk blir han som vinner hele greia!?! Litt samme med Siri, hun er steintøff, men jeg har aldri tenkt at hun vil vinne.. Blir spennende å se på lørdag😇 Anonymkode: ba6b1...bee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1043 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg tørr ikke å lese i tråden, i frykt for spoilere. Hoppet over promoen for neste episode. Jeg hater spoilere! Gleder meg til finalen, men er synd at sesongen er over! Håper vi ikke må vente så alt for lenge på ny og at det er gode deltagere med neste gang også. Anonymkode: 65785...541 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 19. mai 2021 #1044 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har egentlig aldri tenkt tanken på at Tjora vil vinne?Men kanskje det faktisk blir han som vinner hele greia!?! Litt samme med Siri, hun er steintøff, men jeg har aldri tenkt at hun vil vinne.. Blir spennende å se på lørdag😇 Anonymkode: ba6b1...bee For min del hadde det vært veldig gøy hvis Jakob, Siri eller Tjora vinner, nettopp fordi det ligger sånn i kortene at Linnea eller Carl Martin skal vinne😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1045 Del Skrevet 20. mai 2021 Ifyousayso skrev (11 timer siden): For min del hadde det vært veldig gøy hvis Jakob, Siri eller Tjora vinner, nettopp fordi det ligger sånn i kortene at Linnea eller Carl Martin skal vinne😊 Jeg syns det virker ganske åpent nå hvem som kan vinne og det er jo da det blir mest spennende også. Føler at Carl Martin var favoritt lenge, men nå tenker jeg at det like gjerne kan bli Jacob eller hvem som helst av de andre. Spørs litt hvem som har dagen rett og slett😊 Anonymkode: ba6b1...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mai 2021 #1046 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): nå tenker jeg at det like gjerne kan bli Jacob eller hvem som helst av de andre. Spørs litt hvem som har dagen rett og slett😊 Ja vi vet jo ikke hva oppgavene er. Husker i fjor de skulle lete etter nøkler inni et lite hus, og da er det ganske tilfeldig hvem som finner først og innhenter seg forsprang. Så slike ting har nok litt å si. De blir forhåpentligvis å lage en del oppgaver som går på logikk, og ikke bare styrke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. mai 2021 #1047 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns det virker ganske åpent nå hvem som kan vinne og det er jo da det blir mest spennende også. Føler at Carl Martin var favoritt lenge, men nå tenker jeg at det like gjerne kan bli Jacob eller hvem som helst av de andre. Spørs litt hvem som har dagen rett og slett😊 Anonymkode: ba6b1...bee Det er bare litt med skjermtid og sånn. I fjor for eksempel føler jeg at Vinni fikk desidert mest skjermtid, så det lå veldig i kortene at han skulle vinne. Men, det kan hende at jeg tar feil, og det håper jeg🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1048 Del Skrevet 20. mai 2021 Ifyousayso skrev (57 minutter siden): Det er bare litt med skjermtid og sånn. I fjor for eksempel føler jeg at Vinni fikk desidert mest skjermtid, så det lå veldig i kortene at han skulle vinne. Men, det kan hende at jeg tar feil, og det håper jeg🙏 Ja, i fjor var jeg rimelig sikker på at Vinni skulle vinne tross mye sutring og klaging fra han haha. Jeg syns jo faktisk at Carl Martin er en av de som har fått minst skjermtid denne sesongen jeg da? Spesielt med tanke på at han har ligget i toppen hele tida. Men mulig det bare er jeg som synes det siden jeg faktisk heier på han og håper han vinner🤞🏻😋 Anonymkode: ba6b1...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1049 Del Skrevet 20. mai 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Ja vi vet jo ikke hva oppgavene er. Husker i fjor de skulle lete etter nøkler inni et lite hus, og da er det ganske tilfeldig hvem som finner først og innhenter seg forsprang. Så slike ting har nok litt å si. De blir forhåpentligvis å lage en del oppgaver som går på logikk, og ikke bare styrke. Ja, det er nettopp det. Antar at oppdraget i seg selv er ganske likt som i fjor, men at den individuelle oppgaven vil bli litt annerledes. Håper det blir en bra finale ihvertfall, og det er jo bare morsomt hvis det blir jevnt og spennende😊 Anonymkode: ba6b1...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. mai 2021 #1050 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, i fjor var jeg rimelig sikker på at Vinni skulle vinne tross mye sutring og klaging fra han haha. Jeg syns jo faktisk at Carl Martin er en av de som har fått minst skjermtid denne sesongen jeg da? Spesielt med tanke på at han har ligget i toppen hele tida. Men mulig det bare er jeg som synes det siden jeg faktisk heier på han og håper han vinner🤞🏻😋 Anonymkode: ba6b1...bee Haha, det kan hende at man tenker sånn om favorittene sine, at de har lite skjermtid😅 Den med mest skjermtid denne sesongen er vel Linnea. Så mitt hotteste tips er at hun vinner. Og det er veldig fortjent det, men håper mest på en av de andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1051 Del Skrevet 20. mai 2021 Carl Martin er jo så vanvittig annerledes enn hans rollefigur i Skam. Dvs. dyktig til å spille. Er en del andre skuespillere som fremstår som samme person nesten uansett. Anonymkode: 9cf42...ac6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1052 Del Skrevet 20. mai 2021 9 hours ago, Ifyousayso said: Haha, det kan hende at man tenker sånn om favorittene sine, at de har lite skjermtid😅 Den med mest skjermtid denne sesongen er vel Linnea. Så mitt hotteste tips er at hun vinner. Og det er veldig fortjent det, men håper mest på en av de andre. Og jeg syntes Jakob har fått mest skjermtid 😂 noen må telle! Anonymkode: e025c...c55 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 20. mai 2021 #1053 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Carl Martin er jo så vanvittig annerledes enn hans rollefigur i Skam. Dvs. dyktig til å spille. Er en del andre skuespillere som fremstår som samme person nesten uansett. Anonymkode: 9cf42...ac6 Ja, han er nok en av de mest talentfulle skuespillerne vi har. Jeg elsket han som Eskild i Skam😊 Det er jo litt morsomt da (og ironisk) at han nå spiller i to krigsfilmer på rappen, både «Den største forbrytelsen» og «Kampen om Narvik» (der har han vel hovedrollen også?) og er med i KL... Kanskje KL egentlig er hans måte å drive research for kommende roller? 🤔😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1054 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Og jeg syntes Jakob har fått mest skjermtid 😂 noen må telle! Anonymkode: e025c...c55 Ja, hvem vil ta på seg å se alle episodene denne sesongen og summere skjermtiden på hver enkelt deltaker? Hadde jo vært interessant å vite 😋 Personlig syns jeg Hulsker fikk veldig mye skjermtid, men skal jo noe til at han kupper finalen da....🤪😂 Anonymkode: ba6b1...bee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1055 Del Skrevet 20. mai 2021 Harm og Hegseth fikk MYE skjermtid, det var ikke før Hegseth forsvant at jeg følte at Eggesbø kom til syne. Synes ikke Jakob er blant de som har fått mye skjermtid. Hulsker har også fått mye skjermtid. Personlig ville jeg hadde MYE MYE mer Jakob, på bekostning av spesielt Harm og Hegseth. Synes det er hyggelig med godt humør og litt synging i stedet for dramaqueen, engelsk og sutring. Synes det er deilig at det er mange med litt roligere personligheter som er i finalen, siste kaserneliv viste at det var hyggelig stemning og ikke hypa opp som enkelte nok hadde klart å få det til å bli. Anonymkode: aea06...a3b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1056 Del Skrevet 20. mai 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Harm og Hegseth fikk MYE skjermtid, det var ikke før Hegseth forsvant at jeg følte at Eggesbø kom til syne. Synes ikke Jakob er blant de som har fått mye skjermtid. Hulsker har også fått mye skjermtid. Personlig ville jeg hadde MYE MYE mer Jakob, på bekostning av spesielt Harm og Hegseth. Synes det er hyggelig med godt humør og litt synging i stedet for dramaqueen, engelsk og sutring. Synes det er deilig at det er mange med litt roligere personligheter som er i finalen, siste kaserneliv viste at det var hyggelig stemning og ikke hypa opp som enkelte nok hadde klart å få det til å bli. Anonymkode: aea06...a3b Enig i at Harm, Helseth og Hulsker fikk mye skjermtid, men av de som er igjen syntes jeg Jakob, så Linnea/Siri har fått mest. Ellers syntes jeg alle de tre H'ene var kjekke å ha med, ulike personligheter, men samtidig gode og fine folk Anonymkode: e025c...c55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 21. mai 2021 #1057 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og jeg syntes Jakob har fått mest skjermtid 😂 noen må telle! Anonymkode: e025c...c55 Hehe, Jakob er favoritten min, så der føler jeg at han ikke har fått så mye skjermtid😂 Det hadde vært interessant å regne ut faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1058 Del Skrevet 21. mai 2021 Når selveste forsvarssjefen kommer på besøk for å fortelle om oppdraget i fullt alvor, så tror jeg nesten jeg hadde begynt å tro at dette var en parallell virkelighet og ikke bare et ‘fake’ oppdrag og tv underholdning😅 Anonymkode: ba6b1...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. mai 2021 #1059 Del Skrevet 21. mai 2021 Noen som vet klokkeslett episoden blir sluppet på Sumo imorgen? På tv2 kræsjer det med Eurovision-finalen! Så har veeldig lyst til å se Kompani i 17-18-tiden. Men vet ikke om det går når det er finale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1060 Del Skrevet 21. mai 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Noen som vet klokkeslett episoden blir sluppet på Sumo imorgen? På tv2 kræsjer det med Eurovision-finalen! Så har veeldig lyst til å se Kompani i 17-18-tiden. Men vet ikke om det går når det er finale. Fikk akkurat mail fra tv2sumo om at finalen er tilgjengelig fra kl 18!! Fantastisk for oss som er opptatt av Eurovison Anonymkode: 36499...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå