Irja Skrevet 8. mai 2021 #901 Del Skrevet 8. mai 2021 Linnéa 😱 Wow! Jeg er så imponert 🥰 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #902 Del Skrevet 8. mai 2021 Syns det er trist at Ulikne røk ut, likte henne godt. Tjora kunne godt ha røket, kjedelig type. Anonymkode: 12177...b8b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #903 Del Skrevet 8. mai 2021 Var litt Ivar-ballong med Hulsker i dag, han var jo sint som ei fele.. Anonymkode: 213b2...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #904 Del Skrevet 8. mai 2021 Endelig litt reale folk igjen. Heia Eggesbø! 😁🥳 Anonymkode: ca6b0...74c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #905 Del Skrevet 8. mai 2021 Siri og hulsker må ut nå. Anonymkode: d537c...b67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #906 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Syns det er trist at Ulikne røk ut, likte henne godt. Tjora kunne godt ha røket, kjedelig type. Anonymkode: 12177...b8b Hn fortjente seieren og viste at han var mye smartere! Programmet handler ikke hvorvidt man er kjedelig eller ei. Heller en "kjedelig" voksen mann enn ei som lager utrolig dårlig tv, mener nå jeg. Anonymkode: ca6b0...74c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #907 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg syns ikke Tjora er kjedelig i det hele tatt. Lun, kjekk og smart! ⭐️ Anonymkode: 93f40...94f 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #908 Del Skrevet 8. mai 2021 Irja skrev (1 time siden): Linnéa 😱 Wow! Jeg er så imponert 🥰 Ble veldig imponerende av det lille klippet helt i starten av episoden 😍. Anonymkode: 1624b...310 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #909 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hn fortjente seieren og viste at han var mye smartere! Programmet handler ikke hvorvidt man er kjedelig eller ei. Heller en "kjedelig" voksen mann enn ei som lager utrolig dårlig tv, mener nå jeg. Anonymkode: ca6b0...74c Ser det er flere som er så fornøyde med at Ulrikke er ute, og jeg lurer på hvorfor?🤔 Og hvorfor mener du at hun lager utrolig dårlig tv? Syns ikke hun skiller seg ut fra de andre negativt..? Anonymkode: d840f...6c0 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #910 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hn fortjente seieren og viste at han var mye smartere! Programmet handler ikke hvorvidt man er kjedelig eller ei. Heller en "kjedelig" voksen mann enn ei som lager utrolig dårlig tv, mener nå jeg. Anonymkode: ca6b0...74c Synes ikke hun lagde utrolig dårlig tv, synes hun både var flink, smart og lagde god tv. Jeg ser først og fremst på tv for underholdningens del og da er det litt synd at en grå mus kom med videre og ikke en som faktisk bidrar til underholdning. Anonymkode: 12177...b8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #911 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg er imponert over Eggesbø og Linnea! Og så liker jeg Tjora og Jacob sine lune rolige personligheter. Håper disse fire går videre lenge, og da står Siri og Huslker for tur neste gang (håper jeg på). Utrolig bra program og god casting i år! Anonymkode: 33839...8b1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #912 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ser det er flere som er så fornøyde med at Ulrikke er ute, og jeg lurer på hvorfor?🤔 Og hvorfor mener du at hun lager utrolig dårlig tv? Syns ikke hun skiller seg ut fra de andre negativt..? Anonymkode: d840f...6c0 Fordi hun er så oppmerksomhetssyk. «Se på meg, se på meg». Anonymkode: 3597d...0ab 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #913 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Fordi hun er så oppmerksomhetssyk. «Se på meg, se på meg». Anonymkode: 3597d...0ab Ja, det kan jeg være enig i. Men sånn er vel alle i den bransjen? Anonymkode: d840f...6c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 9. mai 2021 #914 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er imponert over Eggesbø og Linnea! Og så liker jeg Tjora og Jacob sine lune rolige personligheter. Håper disse fire går videre lenge, og da står Siri og Huslker for tur neste gang (håper jeg på). Utrolig bra program og god casting i år! Anonymkode: 33839...8b1 Mens jeg håper Hulsker går videre. Sinnataggen fra fotballbanen som var kjent for å være hissig og brå, viser seg også å være jordnær, sårbar, omsorgsfull, snill, omtenksom, respektfull og høflig. Ja, han har et vanvittig konkurranseinstink og blir j... sur på seg selv når ting ikke går som han har tenkt, men det er jo tydelig at han prøver å begrense seg 😛 Linneas ene humør og ansiktsuttrykk kan godt fyke neste uke, selv om hun imponerer stort hun også 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #915 Del Skrevet 9. mai 2021 I fjor så trakk to deltagere seg (Siri og Desta) ila den siste øvelsen før finalen. Mener å huske at de bla skulle overnatte ute, spise rå fisk (der var Marte ikonisk😋) og gå en eviglang marsj ihvertfall..og jeg mener å huske at Vinni klagde rimelig mye...😅 Jeg er spent på om noen trekker seg i år..?!? Hvis ikke så blir det vel en type konkurranse til slutt for å avgjøre hvem som må ut. Syns alle virker å ha veldig viljestyrke, men Hulsker har jo en skade så kanskje han må gi slipp..? De jeg håper står i finalen er Eggesbø, Linnea, Andersen og Siri🤘🏻 Anonymkode: ba6b1...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årolilja Skrevet 9. mai 2021 #916 Del Skrevet 9. mai 2021 Heier på Eggesbø😍 Hulsker er også litt morsom. Linnea imponerer, men er litt "kald" for min smak. Synd at Roed røk. Hun er en herlig type 💁♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #917 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg er så imponert over deltakerne! De er jo helt rå, hele gjengen! Jeg liker Ulrikke, men det var vel rettferdig at hun røk etter sin tredje dimmekamp. De neste episodene blir utrolig spennende! Anonymkode: 2bffe...5bf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 9. mai 2021 #918 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det kan jeg være enig i. Men sånn er vel alle i den bransjen? Anonymkode: d840f...6c0 Så du mener alle artister har lik oppførsel? Det er heldigvis ikke min erfaring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #919 Del Skrevet 9. mai 2021 En av øvelsene neste uke er å se hvem som har størst viljestyrke til å takle tøffe avhør uten å røpe hemmeligheter...skal de tortureres eller?! 😨😅 Husker ikke at den øvelsen var med i fjor...? Anonymkode: ba6b1...bee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #920 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I fjor så trakk to deltagere seg (Siri og Desta) ila den siste øvelsen før finalen. Mener å huske at de bla skulle overnatte ute, spise rå fisk (der var Marte ikonisk😋) og gå en eviglang marsj ihvertfall..og jeg mener å huske at Vinni klagde rimelig mye...😅 Jeg er spent på om noen trekker seg i år..?!? Hvis ikke så blir det vel en type konkurranse til slutt for å avgjøre hvem som må ut. Syns alle virker å ha veldig viljestyrke, men Hulsker har jo en skade så kanskje han må gi slipp..? De jeg håper står i finalen er Eggesbø, Linnea, Andersen og Siri🤘🏻 Anonymkode: ba6b1...bee Jeg er enig i personene. Men hva er denne greia med å kalle kvinner ved fornavn og menn ved etternavn? Anonymkode: 8a983...a57 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå