Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

E53BAEC5-50FD-4451-8CEC-F8A9430260BE.thumb.jpeg.ba522c2a81a928182298fb39aa906287.jpeg

 

men for helvete, Talla! Det er STOR forskjell på å ha teksten skrevet på et A4 ark du har i ramme på veggen og å faktisk skrive "DU SKAL TA LIVET AV DEG!" Direkte på veggen i svære bokstaver! Ærlig talt, bli voksen.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså.. seriøst. Har følt Talla lenge på snap. Mye jeg ikke har vært enig i når det kommer til både det ene og andre - men nå sitter’a kun som en trassen 3åring. Altså.. hva faen, liksom? Klager på at folk rapporterer, ber folk finne andre ting å bedrive tiden sin med, kallenavn og hele pakka.. enkelte er faen meg ikke god for seg selv eller folk rundt, altså. Tror det er påtide å kaste inn håndkle’ og heise det hvite flagget. Dette blir FOR dumt, tilogmed for henne. 🤮

Endret av tr0ublemaker
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere som ikke har insta kan gå inn på bloggen min å lese .. alt for litt klikk på bloggen som hun kan fremme for framtidige reklameoppdrag.. kanskje er det krise hjemme der nå ,så skulle hun så tvil eller interesse om hvem som skulle ha skøyter i 44 .  men hun viser nok bevisst ikke barnefar der for å få fram spekulasjoner . Den dama der får «gå over lik» en påminnelse . 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (24 minutter siden):

Å dere som ikke har insta kan gå inn på bloggen min å lese .. alt for litt klikk på bloggen som hun kan fremme for framtidige reklameoppdrag.. kanskje er det krise hjemme der nå ,så skulle hun så tvil eller interesse om hvem som skulle ha skøyter i 44 .  men hun viser nok bevisst ikke barnefar der for å få fram spekulasjoner . Den dama der får «gå over lik» en påminnelse . 

Hun viser bevist ikke frem han siden er slutt og han "bor" ikke der. Husk at hun er alenemamma på papiret.💸💸   Så han er vel leid inn som aupair for henne.  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MzMe skrev (49 minutter siden):

Virker som at hun holder på å eksplodere, full av raseri 😵

Nei-nei-nei, hu er aldri sint på soMe, bare prater tydelig må vite....🤫

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hun er da ikke sint da, men oppgitt og frustrert. Har dere aldri sett en sint person før? Snakk om å overdrive.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo hun som har brutt retningslinjene til Instagram. De samtykket hun til da hun oppretta profil. Høres ut som hun mener det er sjalu folk som ikke liker henne som har hacket seg inn på hennes profil og slettet de.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er 9 bud som har eksistert siden 1800-tallet, som hun påstår, er det vel ikke hun som har skrevet de? Noen som vet? Isåfall kan man jo lure på hva denne kunstneren bryr seg om copyright. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (12 timer siden):

E53BAEC5-50FD-4451-8CEC-F8A9430260BE.thumb.jpeg.ba522c2a81a928182298fb39aa906287.jpeg

 

men for helvete, Talla! Det er STOR forskjell på å ha teksten skrevet på et A4 ark du har i ramme på veggen og å faktisk skrive "DU SKAL TA LIVET AV DEG!" Direkte på veggen i svære bokstaver! Ærlig talt, bli voksen.

Hu burde kanskje svart med sannheten til følgeren her, ikke kommet med at den henger i et hjørne, det er jo pokker meg midt i tryne i det nye lokalet, nå har hu lagt det ut på nytt, med tekst «langfinger» under. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessa12 skrev (5 minutter siden):

Hu burde kanskje svart med sannheten til følgeren her, ikke kommet med at den henger i et hjørne, det er jo pokker meg midt i tryne i det nye lokalet, nå har hu lagt det ut på nytt, med tekst «langfinger» under. 

Voldsomt til beskjæringer på det bildet nå 😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bildet på bohemen nede. Og "meg forran en vegg er ikke selvskading eller selvmord!" 
Nei, men TEKSEN PÅ VEGGEN BAK DEG, er hint om at du skal ta livet ditt. Hvor vanskelig er det å forstå?

Frklille skrev (1 minutt siden):

Om hun fyller leppene sine?

Ja, det gjør hun. I tillegg snuser hun så hu har en skikkelig "verandaleppe" når hu filmer seg nedenfra og opp.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper samarbeidspartnerne hennes får med seg den trassige 3åringens oppførsel og avslutter ethvert samarbeid.. Hadde jeg bodd i traktene hadde jeg av prinsipp aldri støttet noen som hadde et slikt menneske «i stallen»... 

er ganske ironisk når du sier at du får utblåsning og går videre? Har ikke vært annet enn hyl og skrik og dritt det siste året..... 🤣

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (Akkurat nå):

Da var bildet på bohemen nede. Og "meg forran en vegg er ikke selvskading eller selvmord!" 
Nei, men TEKSEN PÅ VEGGEN BAK DEG, er hint om at du skal ta livet ditt. Hvor vanskelig er det å forstå?

Ja, det gjør hun. I tillegg snuser hun så hu har en skikkelig "verandaleppe" når hu filmer seg nedenfra og opp.

Ser helt på tryne ut. Hva om hun brukte fillers pengene på barna isteden? Om hun har mistet helt huet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (2 minutter siden):
Frklille skrev (4 minutter siden):

 

Ja, det gjør hun. I tillegg snuser hun så hu har en skikkelig "verandaleppe" når hu filmer seg nedenfra og opp.

Ser heeelt bingo ut 😶

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storyen hennes på Instagram nå.. milde måne. Hun gjør regelrett narr av folk som sliter med selvmordstanker.. "FINN DERE NOEN Å SNAKKE MED!" 
som om en samtalepartner hjelper 100% når du allerede er så langt nede.. (been there, done that og psykolog hjalp ca ikke i det hele tatt for min del)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...