Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Flettfrid skrev (7 minutter siden):

Hun mener nok skrivingen her inne om kommentaren moren la igjen inne på instaprofilen henne, den hun mente aldri hadde vært postet/hun ikke hadde sett.

At hun blir beskyldt her inne for å forsvare seg mot det som skrives her inne når anklaget ikke er reel/ at den kommentaren fra moren aldri har eksistert.

Det er  flere som har tatt screenshot av den kommentaren, så reel er den jo. Den ble slettet rimelig fort men ikke fort nok.  

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lolland78 skrev (22 minutter siden):

Det er  flere som har tatt screenshot av den kommentaren, så reel er den jo. Den ble slettet rimelig fort men ikke fort nok.  

 

ja d er flere som sier de har det, men har du sett screenshotene da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (33 minutter siden):

ja d er flere som sier de har det, men har du sett screenshotene da??

Har sett den. Men den blir slettet av moderator hver gang og kommentarer rundt den blir sletta...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (2 timer siden):

Det er  flere som har tatt screenshot av den kommentaren, så reel er den jo. Den ble slettet rimelig fort men ikke fort nok.  

 

Ja jeg tviler ikke på at den er ekte jeg, men T gir inntrykk av at den ikke er det/vil gi inntrykk av at den ikke er det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (1 time siden):

ja d er flere som sier de har det, men har du sett screenshotene da??

Jeg har ikke sett screenshot av kommentaren direkte fra innlegge på insta, kun screenshot av det som var postet her inne. Det var en kopi av teksten som ble postet her inne, å det er ikke lov i følge reglene for forumet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (16 minutter siden):

Ja jeg tviler ikke på at den er ekte jeg, men T gir inntrykk av at den ikke er det/vil gi inntrykk av at den ikke er det.

Hun prøver på det. Det hadde vært mer overbevisende om hun faktisk hadde fortalt rundt selve hendelsen istedetfor å bli spydig, aggressiv og nedlatende. 

 

Og ja jeg har sett screenshot av selve kommentaren. Ganske sikker på at flere av familiemedlemmene tok bilder av den før den ble slettet 😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sett innlegget på insta. Prøver hun virkelig å si at det aldri hat vært der?🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (27 minutter siden):

Hun prøver på det. Det hadde vært mer overbevisende om hun faktisk hadde fortalt rundt selve hendelsen istedetfor å bli spydig, aggressiv og nedlatende. 

 

Og ja jeg har sett screenshot av selve kommentaren. Ganske sikker på at flere av familiemedlemmene tok bilder av den før den ble slettet 😉

Ja hun hadde vært langt mer tjent med å fortelle sin versjon av det, i stede for å stikke hode i sanda. Det meste av dette handlet jo om barndom/ungdomstiden hennes og det er jo en ærlig sak at hun har gjort dumme ting, slitt osv i perioder. Det er jo noe veldig mange ban/ungdommer har gjort.  Å fortelle om det, viser en styrke og kan være til hjelp for andre. 

Den andre biten av det er forholdet mellom henne og F,de problemene han hadde en periode(?). Kan skjønne hun ikke har lyst til å dele det, både for at det er sår/vanskelig og for at han ikke er en offentlig person.

 

Du kan jo poste den her så lenge det vises at den er screenshotet fra henne profil, men anonymiser deg selv. Kravet er jo at det skal komme frem hvor screenshoten er tatt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T burde ikke være med i Joviale lenger. Hun engasjerer seg ikke, bare ødelegger for de andre Joviale jentene som inspirerer og engasjerer oss hver dag. Gå i deg selv T. Du er stusselig å følge!!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare spørre, men er hun med i admin av joviale eller hvordan er opplegget? Om ikke, hvorfor kaste de henne ikke ut? Det er så lite givende å se på «vondt i hue» «glemte dere» og annet pisspreik. Liker joviale, misliker talla. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Fullbooka lister my ass....... 🤣🤣🤣

Nå er hun ute etter folk med god/mye kapital. Håper ingen er så dum og involverer mye penger i hennes prosjekter.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (9 minutter siden):

Nå er hun ute etter folk med god/mye kapital. Håper ingen er så dum og involverer mye penger i hennes prosjekter.

Der kom svaret på hvorfor hun la ut gavekort 😅  folk MÅ kjøpe fordi det kommer ikke flere slike tilbuder før jul. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det skatepark og et lokale der ungdom kan henge? Som hun skal dekorere i kuullsvarte roser?  Uff...

Veeel, tanken er sikkert god i bunn meeeen....

Hun maser jo konstant om fulle lister på jobb ( les 1-2 kunder pr dag, spørs om hun jobber kun dag eller kveld også), alt for mye å gjøre i hjemmet med husarbeid, 3 unger, handling, hente i barnehagen, gå tur med hund og 1katt(som vi aldri ser).   Dette er fra hennes snapp, ikke mitt hode!!

Så nå tar hun på seg et PROSJEKT!?
Som er sååå hemmlig og spennende at hun nesten sprekker der hun sitter å sier at hun ikke kan si noe enda! For så etter typ 45sekunder, spørre etter både samarbeid med det ene og det andre, snekker, fotogrfer, kreative folk og folk med penger.
Samarbeid i talla sine øyne betyr vel at de skal hjelpe henne mot en tatovering som betaling? NÅR skal hun rekke det i den timeplanen som er booket ut året da? Liar all the way 😕


 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt kapital, bodd i området og hatt unger selv så hadde jeg kanskje spyttet penger den veien, men ikke så lenge hun evt står som leder av prosjektet - for da har jeg dessverre ikke tillit til at pengene går dit de skal. (Fordi hun ila 2020 tagg penger fra folk for at folk skulle betale ned renter på lån og penger til å betale ned skattesmell.) Tanken er uendelig god, jeg håper hu er flinkere til å male på spon enn kroppen. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...