Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

MzMe skrev (6 timer siden):

Nå er hun i annonser på Facebook også, gitt..

7103EDC7-3405-4E9D-A262-581924D6B31C.jpeg

Fikk opp reklame jeg og, men da var det bilde av datteren hennes 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DianaV skrev (10 timer siden):

Det der er estetisk sett den styggeste og mest amatørmessige annonsen jeg har sett. Er dette noe hun får betalt for? 

Så klart, ho gjør nok ikke mye uten å ta seg betalt!! med mindre hun kanskje er garantert flere følgere på Instagram? 😂

Endret av Teardrop
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte henne en melding og spurte (på en hyggelig måte) hva kundene synes om at hun flytter studioet så ofte, siden dette er andre gang hun flytter på kort tid. 
 

fikk som svar "Kundene mine elsker at jeg satser større og har absolutt ikke flytta studio ofte i disse 11 åra" 

Har ikke hu flytta studioet sånn to ganger på under ett år? 🤨

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (37 minutter siden):

Jeg sendte henne en melding og spurte (på en hyggelig måte) hva kundene synes om at hun flytter studioet så ofte, siden dette er andre gang hun flytter på kort tid. 
 

fikk som svar "Kundene mine elsker at jeg satser større og har absolutt ikke flytta studio ofte i disse 11 åra" 

Har ikke hu flytta studioet sånn to ganger på under ett år? 🤨

Tenker,hvor stor betydning skulle det ha for kundene så lenge de fortsatt får utført tattoveringene sine? 🤔

 

Det kan  jo hende denne flyttingen handler om plassmangel også da, at det ble trangt når de gikk fra 1 til 3 tattovører. Den forrige flyttingen var vel for at hun ikke følte hun passet inn i den konseptet det studioet hun ble en del av hadde....eller noe i den dur. 

Kan å se for meg at det må være småkaldt i det lokalet hun har nå på vinterstid.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (16 timer siden):

Fikk opp reklame jeg og, men da var det bilde av datteren hennes 

Hun som ikke filmer/legger ut bilder av barna lengre 😆

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (6 minutter siden):

Tenker,hvor stor betydning skulle det ha for kundene så lenge de fortsatt får utført tattoveringene sine?

Tja, jeg tenker jo at det kan være kjipt for en kunde å bestille seg en time om f.eks tre mnd og de velger henne fordi hun ligger bra til i forhold til egen reisevei, også når timen endelig er her må du kanskje kjøre en ordentlig omvei 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (1 time siden):

Tenker,hvor stor betydning skulle det ha for kundene så lenge de fortsatt får utført tattoveringene sine? 🤔

 

Det kan  jo hende denne flyttingen handler om plassmangel også da, at det ble trangt når de gikk fra 1 til 3 tattovører. Den forrige flyttingen var vel for at hun ikke følte hun passet inn i den konseptet det studioet hun ble en del av hadde....eller noe i den dur. 

Kan å se for meg at det må være småkaldt i det lokalet hun har nå på vinterstid.

For min del utgjorde flyttingen hennes 1 time lenger reisevei totalt... så jeg ble ganske sur fordi jeg hadde kjøpt gavekort (ja, skal ikke gjøre det flere ganger) som jeg måtte bruke opp. Og hun sa ikke noe om det da jeg kjøpte gavekortet. Så fra Larvik til Brevik er det et stykke mellom. Hun var btw først i Porsgrunn før jeg fikk time og hun var kommet på plass i Brevik. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den siste reklamevideoen hennes for Twistshake..altså, hva skjer?? Hun virker SÅ uinteressert og ser nesten ut som at noen har tvunget til å lage den videoen 🤷‍♀️

Endret av MzMe
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke helt poenget med bohemen tattoo 9 bud ? Minner mer om en sekt teori 😝spesiell humor 

Nr9. Du skal ta livet av deg.?? WTF. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (4 minutter siden):

Tallas 9 bud....galskap!

Å det der skal folk få slengt i trynet med store bokstaver, det der kan da ikke være innafor🤔herregud her mister folk sine i selvmord, hva er det her for noe???

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en gammel tekst fra rundt 1900-tallet. Kristianiabohemene. Tror kanskje det var Hans Jæger som skrev det. Kan ha vært Oda og/eller Christian Krogh også. 

 

Ok.. gugla, det er ca riktig det jeg skrev over. Mest sannsynlig Hans Jæger. 

Endret av EllaSays
Guglet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anine75 skrev (3 minutter siden):

Å det der skal folk få slengt i trynet med store bokstaver, det der kan da ikke være innafor🤔herregud her mister folk sine i selvmord, hva er det her for noe???

Sprøtt 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (23 minutter siden):

Skjønner ikke helt poenget med bohemen tattoo 9 bud ? Minner mer om en sekt teori 😝spesiell humor 

Helt idiotisk 🥵🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her viser bare hvor gal hun er. Hun følger tydeligvis dette , især nr 2,3 og 5.

 

BTW denne kommentaren 👌

Screenshot_20210203-213138_Instagram.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den teksten er en parodi av Hans Jæger, skrevet av noen andre ifølge Wikipedia. Helt fantastisk hvor flink hun er til å Google selv da. Ironien er jo fantastisk i dette tilfellet 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skulle ikke dette være et sted for barn? 🤯 hadde aldri sendt ungen min et sted med det skrevet på veggen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (11 minutter siden):

Den teksten er en parodi av Hans Jæger, skrevet av noen andre ifølge Wikipedia. Helt fantastisk hvor flink hun er til å Google selv da. Ironien er jo fantastisk i dette tilfellet 

Så skriver hun les deg opp på bohemen christiana 🙈 jeg har ikke kunnskap om dette men ett kort Google søk står det at det er noen andre som var i konflikt med han har publisert det uten hans viten. http://dipsolitteraten.blogspot.com/2008/11/bohemens-ni-bud.html?m=1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...