Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Hønemor74 skrev (6 minutter siden):

Så skriver hun les deg opp på bohemen christiana 🙈 jeg har ikke kunnskap om dette men ett kort Google søk står det at det er noen andre som var i konflikt med han har publisert det uten hans viten. http://dipsolitteraten.blogspot.com/2008/11/bohemens-ni-bud.html?m=1

Syns det passer bra jeg...hun er jo i konflikt med alle😜

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lolland78 skrev (1 time siden):

Men skulle ikke dette være et sted for barn? 🤯 hadde aldri sendt ungen min et sted med det skrevet på veggen. 

Kanskje det nye konseptet er å drive unge til selvmord? 🤯 

Neida. 
 

Kan jo hende det nye konseptet og det med ungdommen er to forskjellige ting? Synes uansett den teksten er ganske drøy og jeg hadde nok ikke valgt det som dekor selv hvis mitt ønske var å bli tatt seriøst. 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (5 timer siden):

Hun har sletta den kommentaren som stod tidligere som blei lagt ut her 

Og blokka alle som likte kommentaren  🤣 herregud for ei hårsår speeda dame. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (9 timer siden):

Hun har sletta den kommentaren som stod tidligere som blei lagt ut her 

Bra vi har den her da 😊

Screenshot_20210203-220719_Instagram.jpg

Screenshot_20210203-220648_Instagram.jpg

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ekko6389

I dag er hun super usikker når hun snakker om disse ni budene og sjappa... Dette blir egentlig ganske pinlig 😬

Om dette er stedet der hun skal ha ungdom så er det vel stor sjans for at kommunen kommer med en pekefinger eller to, man kødder ikke på den måten når det er et sted for ungdom. Er det «kun» sjappa hennes, så er det fare for å miste enda flere kunder for det viser kun hvor useriøs hun er.

«Godt» forbilde etterfølgerne sine.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott av henne å fronte selvmord og kutte familiebånd. Virkelig edgy og kult. Og skikkelig god reklame! I tillegg til å oppfordre til å behandle foreldre dårlig. Gode bud og råd! Har det seriøst klikka for henne? 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De budene har bare verdi hvis man kjenner til Christianiabohemene. Jeg visste jeg hadde lest dem før, og har lest div litteratur om og av de som var kjernen. Men uten en kontekst er de budene helt grusomme. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Folk tenker ofte at det heter BOHEMEN TATTOO
.... og forbinder det da med drømmefangere, haremsbukser, mandalaer og yoga..''

 

.. også er logoen for sjappa en form for en mandala 😜 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (12 minutter siden):

''Folk tenker ofte at det heter BOHEMEN TATTOO
.... og forbinder det da med drømmefangere, haremsbukser, mandalaer og yoga..''

 

.. også er logoen for sjappa en form for en mandala 😜 

....også solgte hun fargebok med mandalaer....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på insta at den kommentaren svei litt ja. Men hvis den teksten var ment ironisk fra hennes side så burde hun jo benytte muligheten til å oppklare det? For å vise hvor smart hun er liksom. Men nei, her slettes og blokkeres det som "avslører" henne, og så blir hun SÅ indignert! Det er jo så latterlig og pinlig.. "obsternasige drittfitter på telefonen" 😂

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det henger drømmefangere i vindua i sjappa 🙄 

Slutt å vær så jævla usjarmerende Talla, du vinner ingenting på det!!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er forøvrig den sinteste personen jeg har sett. Hver gang jeg titter innom er hun dritsur for et eller annet, ofte direkte  fly forbanna. Idag er en sånn dag. Hun har bitchet om disse 9 budene i 3 kanaler, og oppfordrer folk til å gå fra den ene appen til den andre for å høre på "rantene" hennes. Det er ganske ubehagelig bare å se på insta/snap, jeg er veldig glad jeg aldri må ha noe med henne å gjøre irl. Det er virkelig ikke rart folk reagerer på at en voksen dame oppfører seg sånn. 

Endret av DianaV
++
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kanskje sett her inne at tråden hennes har vært stille, så nå må hun skape litt blest igjen 😁

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var disse budene skrevet på 1800 tallet eller var det en parodi skrevet mye senere? Prøver hu å beskytte «kunst» som egentlig bare er fjas? Skjønte  ikke helt det. Hu er så aggressiv i måten hu snakker på, som en fjortis i fjortisdrama. Dette handler da ikke om den A4 boksen som hun er så redd for å bli plassert i..  de budene er barnslig og støttende. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
Mellion skrev (32 minutter siden):

Var disse budene skrevet på 1800 tallet eller var det en parodi skrevet mye senere? Prøver hu å beskytte «kunst» som egentlig bare er fjas? Skjønte  ikke helt det. Hu er så aggressiv i måten hu snakker på, som en fjortis i fjortisdrama. Dette handler da ikke om den A4 boksen som hun er så redd for å bli plassert i..  de budene er barnslig og støttende. 

Stykket ble trykt i bladet Impressionisten nr. 8 i februar 1889 og er ofte kreditert Hans Jæger. Imidlertid skriver bl.a. Ketil Bjørnstad i den biografiske romanen Jæger - en rekonstruksjon(s. 550) (no) Bibsys at bladets utgivere, Johan Collett Michelsen samt Oda og Christian Krohg, selv skrev teksten som en parodi på Jæger, som de da var i krangel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo så opptatt av hun skal få være seg selv å hun skal gjøre sånn og alle skal drite i hva hun gjør osv .. å det kommer aldri til å endre henne eller bry henne . Det stemmer jo hvertfall ikke for hun er jo så opptatt av hva andre mener og skriver . Hvorfor gidder hun da å ta det opp ? Ser jo at hun blir forbanna . For at folk ikke forstår humorn hennes eller stiller spm ved det bilde hun la ut . Da burde hun vel selv også tåle at andre ser på det på en annen måte enn det henne gjør . Å når vi vet hun ikke lar besteforeldrene være med barnebarna på noen av sidene er det jo tydeligvis noe hun følger fra rådene. 
skaff dere en hobby sier a , hvorfor skal hun blande seg inn i hva andre skal gjøre da ? Når hun gjør akkurat detsammme selv 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...