Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nye lokaler for tattosjappa igjen🙄 ny «by».. det er faktisk slitsomt for kundene når hun stadig bytter lokalet. 
 

desember 2019 solgte hun gavekort som bare det da hun holdt til i Larvik. Så januar annonserte hun at hun flyttet til Porsgrunn? For kundene fikk lenger reisevei når man kommer fra retning Oslo. Noe som faktisk provoserte meg at hun ikke informerte om da hun solgte gavekort. Nå gjør hun AKKURAT det samme...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke råd til å sitte alene med leieutgifter på studioet ;)

Endret av Elisiaflisa
Feil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (12 timer siden):

Nye lokaler for tattosjappa igjen🙄 ny «by».. det er faktisk slitsomt for kundene når hun stadig bytter lokalet. 
 

desember 2019 solgte hun gavekort som bare det da hun holdt til i Larvik. Så januar annonserte hun at hun flyttet til Porsgrunn? For kundene fikk lenger reisevei når man kommer fra retning Oslo. Noe som faktisk provoserte meg at hun ikke informerte om da hun solgte gavekort. Nå gjør hun AKKURAT det samme...

Skal hun bytte lokaler IGJEN ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (38 minutter siden):

Skal hun bytte lokaler IGJEN ? 

Nye venner , nye lokaler. Det byttes stadig ut.

Kanskje på tide å skru av musikken og ta seg av ungene.  Istedenfor å snappe " egentid-vinyl-love" med hylende unger i bakgrunnen.  Hun presiserer stadig at hun er alenemamma for 3 barn og da stusser jeg litt på disse situasjonene her. 

Lurer på hvordan hun skal løse "tidsklemma" og dette prosjektet hennes. Vil det gå utover tiden til barna eller kundene 🤷‍♀️ 

Endret av Lolland78
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (29 minutter siden):

Vil det gå utover tiden til barna eller kundene 🤷‍♀️

Ja. 🥲 Jeg tror det vil gå utover begge deler. 
Jeg ser litt for meg at hun brenner ALT av energi på det nye prosjektet og oppussing av nye lokaler, så hu ikke har ork og overskudd til kunder, unger og dyr. Hun slår meg liksom ikke som en person sol klarer å fordele energien fornuftig. Se bare nå de siste ukene hvor lett det er å bare avlyse i hytt og gevær. 
 

Dessuten påtar man seg ikke så store prosjekter hvis man er så dårlig som hun påstår at hun er. (Blir litt som å få ufør fordi man mangler et bein, men man løper maraton med proteser på fritiden) 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Elsker denne damen å flytte og pusse opp liksom? Hun kan absolutt ikke ha fulle lister, da hadde hun ikke hatt tid til å flytte studio så ofte. Jeg hadde ikke brukt en så useriøs tatovør, for det er det hun fremstår som. Så er hun heller ikke en flink tatovør, så hadde aldri brukt henne uansett. 🤣

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (6 minutter siden):

Hæ? Elsker denne damen å flytte og pusse opp liksom? Hun kan absolutt ikke ha fulle lister, da hadde hun ikke hatt tid til å flytte studio så ofte. Jeg hadde ikke brukt en så useriøs tatovør, for det er det hun fremstår som. Så er hun heller ikke en flink tatovør, så hadde aldri brukt henne uansett. 🤣

Hun elsker mest at andre betaler for hennes ideer og påfunn. Flaut å høre på " hvis noen sitter på mye kapital så kontakt meg " 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (7 timer siden):

Skal hun bytte lokaler IGJEN ? 

Jepp. Hun var å så på det også filmet lærlingen hennes at hun tok ned til leie skiltet fra vinduet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (På 26.1.2021 den 17.18):

Jepp. Hun var å så på det også filmet lærlingen hennes at hun tok ned til leie skiltet fra vinduet. 

Ok, trodde det var en annen type prosjekt jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (4 minutter siden):

Ok, trodde det var en annen type prosjekt jeg 

Jeg også, jeg overvurterde henne vist noe så enormt som trodde hun skulle starte noe for ungdom..... Var ikke i tankene mine at hun selv skulle bytte lokale igjen å ha masse andre folk der inne sammen med seg, siden det er så kort tid siden hun byttet lokale sist. 🙄

Etter hashtaggen på insta er visst det nye lokalet i stathelle?


Det er jo ikke grenser om hvor mye hun roser seg selv i siste innlegget på insta da, Hun tror vist hun er gründer fordi hun skal samle flere under et tak, hehe.. volsomt. #stoka #stoked #happy #nåskjerdet #utvidelse #bohementattoo #bohementattoostathelle #nyttkonsept #smildavelinstagram #storeplaner #kidsaibamble #skate #detteblirbra #awesome #happy #glad #framtidsplaner #grunderliv #grundermamma #gründer #boss #bossbabe #bosslife #bosslady #bossbitches #bossqueen #nowitshappening #satsing

Ang den lærlingen, hvor henter hun kunder fra? og hva lærer hun, annet enn å være like spydig på snapp som talla? Det reklameres ikke noe særlig for henne på bohemen sin side akuratt🤣 Og hva skjedde med hun andre jenta som hadde starta der, ikke hørt noe om eller sett på snappen på evigheter.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke emneknaggene er særlig skrytete, hun virker glad og spent. Gründer er man jo så fort man åpner en pølsebod, så syns det er innafor å kalle seg det, hun har etter det jeg har forstått drevet for seg selv i mange år. 

Når det er sagt, så er konseptet hennes prøvd veldig mange ganger. Det går nesten aldri bra, fordi tattoobransjen er full av individualister og kunstnersjeler som ikke nødvendigvis jobber godt i lag med andre. Det trengs i alle fall en eier som har tydelige rammer, høy arbeidsmoral, er en smidig konfliktløser og en god menneskekjenner. Der tror jeg Talla vil komme til kort. Impulsivitet er bra, men å bygge et sånt konsept krever kontinuitet. Det har ikke Talla på noe som helst. I tillegg må man være i stand til å holde hodet kaldt på det økonomiske, og med tanke på denne gavekortpraksisen som Talla har kjørt på inntil det latterlige, føler jeg kanskje ikke at bedriftsøkonomi (eller markedsføring) er hennes sterke side.

Sidenotat; hver gang hun har "markedsført" den andre tatovøren, som er klart mye dyktigere enn henne selv, har hun lagt mest mulig vekt på at hun har ledig øyeblikkelig, underforstått at hun ikke har så mange kunder. Urkomisk at noen kommenterer et sted at de ikke har fått svar på melding om timebestilling, nettopp til den tatovøren...

Talla derimot er fullbooket til april, selv om hun stadig tar seg fri og/eller utsetter avtaler. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veranda skrev (12 minutter siden):

Svære greier 🙄😂😂

Skvatt da hun plutselig dukka opp i feeden min 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (17 minutter siden):

Nå er hun i annonser på Facebook også, gitt..

7103EDC7-3405-4E9D-A262-581924D6B31C.jpeg

Det der er estetisk sett den styggeste og mest amatørmessige annonsen jeg har sett. Er dette noe hun får betalt for? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DianaV skrev (5 minutter siden):

Det der er estetisk sett den styggeste og mest amatørmessige annonsen jeg har sett. Er dette noe hun får betalt for? 

Har ikke peiling. Det står «Sponset» på den, såå.. Det er en liten videosnutt.

Endret av MzMe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

????! Det der var ganske ille. Hun så ut som en rusmisbruker på annonsebildet! Hun tar da veldig flotte bilder av seg selv ellers, og er en pen dame. Hvorfor satte hun ikke lyset ordentlig, eller i det minste smile litt? Er annonsen en video? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RebekkaQ skrev (58 minutter siden):

????! Det der var ganske ille. Hun så ut som en rusmisbruker på annonsebildet! Hun tar da veldig flotte bilder av seg selv ellers, og er en pen dame. Hvorfor satte hun ikke lyset ordentlig, eller i det minste smile litt? Er annonsen en video? 

Det er en liten videosnutt 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...