GulSitron Skrevet 4. februar 2021 #4281 Del Skrevet 4. februar 2021 men for helvete, Talla! Det er STOR forskjell på å ha teksten skrevet på et A4 ark du har i ramme på veggen og å faktisk skrive "DU SKAL TA LIVET AV DEG!" Direkte på veggen i svære bokstaver! Ærlig talt, bli voksen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 4. februar 2021 #4282 Del Skrevet 4. februar 2021 Dumt å kalle inntektskilden sin dumme idioter. Sånn på sikt hvertfall🤣 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ublemaker Skrevet 4. februar 2021 #4283 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) Altså.. seriøst. Har følt Talla lenge på snap. Mye jeg ikke har vært enig i når det kommer til både det ene og andre - men nå sitter’a kun som en trassen 3åring. Altså.. hva faen, liksom? Klager på at folk rapporterer, ber folk finne andre ting å bedrive tiden sin med, kallenavn og hele pakka.. enkelte er faen meg ikke god for seg selv eller folk rundt, altså. Tror det er påtide å kaste inn håndkle’ og heise det hvite flagget. Dette blir FOR dumt, tilogmed for henne. 🤮 Endret 4. februar 2021 av tr0ublemaker Skrivefeil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 4. februar 2021 #4284 Del Skrevet 4. februar 2021 Hun virker veldig ustabil,det humøret der hadde ikke jeg ville møtt på for å si det sånn.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 4. februar 2021 #4285 Del Skrevet 4. februar 2021 Å dere som ikke har insta kan gå inn på bloggen min å lese .. alt for litt klikk på bloggen som hun kan fremme for framtidige reklameoppdrag.. kanskje er det krise hjemme der nå ,så skulle hun så tvil eller interesse om hvem som skulle ha skøyter i 44 . men hun viser nok bevisst ikke barnefar der for å få fram spekulasjoner . Den dama der får «gå over lik» en påminnelse . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #4286 Del Skrevet 4. februar 2021 Hønemor74 skrev (24 minutter siden): Å dere som ikke har insta kan gå inn på bloggen min å lese .. alt for litt klikk på bloggen som hun kan fremme for framtidige reklameoppdrag.. kanskje er det krise hjemme der nå ,så skulle hun så tvil eller interesse om hvem som skulle ha skøyter i 44 . men hun viser nok bevisst ikke barnefar der for å få fram spekulasjoner . Den dama der får «gå over lik» en påminnelse . Hun viser bevist ikke frem han siden er slutt og han "bor" ikke der. Husk at hun er alenemamma på papiret.💸💸 Så han er vel leid inn som aupair for henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 4. februar 2021 #4287 Del Skrevet 4. februar 2021 Virker som at hun holder på å eksplodere, full av raseri 😵 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. februar 2021 #4288 Del Skrevet 4. februar 2021 MzMe skrev (49 minutter siden): Virker som at hun holder på å eksplodere, full av raseri 😵 Nei-nei-nei, hu er aldri sint på soMe, bare prater tydelig må vite....🤫 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 5. februar 2021 #4289 Del Skrevet 5. februar 2021 Herregud, hun er da ikke sint da, men oppgitt og frustrert. Har dere aldri sett en sint person før? Snakk om å overdrive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 5. februar 2021 #4290 Del Skrevet 5. februar 2021 Men det er jo hun som har brutt retningslinjene til Instagram. De samtykket hun til da hun oppretta profil. Høres ut som hun mener det er sjalu folk som ikke liker henne som har hacket seg inn på hennes profil og slettet de. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 5. februar 2021 #4291 Del Skrevet 5. februar 2021 Hvis dette er 9 bud som har eksistert siden 1800-tallet, som hun påstår, er det vel ikke hun som har skrevet de? Noen som vet? Isåfall kan man jo lure på hva denne kunstneren bryr seg om copyright. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. februar 2021 #4292 Del Skrevet 5. februar 2021 Alle bør rapportere både bildene og profilene hennes, kanskje hun forstår til slutt. Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 5. februar 2021 #4293 Del Skrevet 5. februar 2021 GulSitron skrev (12 timer siden): men for helvete, Talla! Det er STOR forskjell på å ha teksten skrevet på et A4 ark du har i ramme på veggen og å faktisk skrive "DU SKAL TA LIVET AV DEG!" Direkte på veggen i svære bokstaver! Ærlig talt, bli voksen. Hu burde kanskje svart med sannheten til følgeren her, ikke kommet med at den henger i et hjørne, det er jo pokker meg midt i tryne i det nye lokalet, nå har hu lagt det ut på nytt, med tekst «langfinger» under. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 5. februar 2021 #4294 Del Skrevet 5. februar 2021 Tessa12 skrev (5 minutter siden): Hu burde kanskje svart med sannheten til følgeren her, ikke kommet med at den henger i et hjørne, det er jo pokker meg midt i tryne i det nye lokalet, nå har hu lagt det ut på nytt, med tekst «langfinger» under. Voldsomt til beskjæringer på det bildet nå 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 5. februar 2021 #4295 Del Skrevet 5. februar 2021 Om hun fyller leppene sine? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 5. februar 2021 #4296 Del Skrevet 5. februar 2021 Da var bildet på bohemen nede. Og "meg forran en vegg er ikke selvskading eller selvmord!" Nei, men TEKSEN PÅ VEGGEN BAK DEG, er hint om at du skal ta livet ditt. Hvor vanskelig er det å forstå? Frklille skrev (1 minutt siden): Om hun fyller leppene sine? Ja, det gjør hun. I tillegg snuser hun så hu har en skikkelig "verandaleppe" når hu filmer seg nedenfra og opp. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 5. februar 2021 #4297 Del Skrevet 5. februar 2021 Håper samarbeidspartnerne hennes får med seg den trassige 3åringens oppførsel og avslutter ethvert samarbeid.. Hadde jeg bodd i traktene hadde jeg av prinsipp aldri støttet noen som hadde et slikt menneske «i stallen»... er ganske ironisk når du sier at du får utblåsning og går videre? Har ikke vært annet enn hyl og skrik og dritt det siste året..... 🤣 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 5. februar 2021 #4298 Del Skrevet 5. februar 2021 GulSitron skrev (Akkurat nå): Da var bildet på bohemen nede. Og "meg forran en vegg er ikke selvskading eller selvmord!" Nei, men TEKSEN PÅ VEGGEN BAK DEG, er hint om at du skal ta livet ditt. Hvor vanskelig er det å forstå? Ja, det gjør hun. I tillegg snuser hun så hu har en skikkelig "verandaleppe" når hu filmer seg nedenfra og opp. Ser helt på tryne ut. Hva om hun brukte fillers pengene på barna isteden? Om hun har mistet helt huet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 5. februar 2021 #4299 Del Skrevet 5. februar 2021 GulSitron skrev (2 minutter siden): Frklille skrev (4 minutter siden): Ja, det gjør hun. I tillegg snuser hun så hu har en skikkelig "verandaleppe" når hu filmer seg nedenfra og opp. Ser heeelt bingo ut 😶 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 5. februar 2021 #4300 Del Skrevet 5. februar 2021 Storyen hennes på Instagram nå.. milde måne. Hun gjør regelrett narr av folk som sliter med selvmordstanker.. "FINN DERE NOEN Å SNAKKE MED!" som om en samtalepartner hjelper 100% når du allerede er så langt nede.. (been there, done that og psykolog hjalp ca ikke i det hele tatt for min del) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg