Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Lolland78 skrev (8 timer siden):

Og blokka alle som likte kommentaren  🤣 herregud for ei hårsår speeda dame. 

Jeg er ikke blokkert.. og jeg likte kommentaren 🥲🥲

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulSitron skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke blokkert.. og jeg likte kommentaren 🥲🥲

Ikke jeg heller 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt finurlig at hun beskylder "alle andre" for å sitte på krenkekrakken, men så er hun den som virker mest krenka av alle fordi hun ikke forstår at de budene faktisk er støtende og mildt sagt lite vennlige..

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å kalle folk for drittfitter 😆😆 For ett forbilde. Hva tenker de hun har *samarbeid* med om slik oppførsel tro? 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde null kjennskap til den teksten hun la ut fra tidligere. Hun er jo dum som et brød ,så trodde faktisk at hun hadde laget de ufine budene helt selv... Det sier jo litt om hvordan hun oppfører seg utad på some 😮

Hun forstår heller ikke at som feks meg, og andre som ikke har sett denne teksten for er det siste budet det mest provoserende! Spesielt siden hun er en offentlig person med 3 barn.

Bildet er nå borte fra insta, så det var rapportert, fjernet hun det selv eller fjernet insta det tro?

Edit: Bildet av "budene" ligger nå på bloggen hennes med overskriften "ingen kan putte munnkurv på meg". Så det ble vel fjernet fra insta da, og hun bare "må" ha det ut på nett.   🤣

Endret av Teardrop
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde null kjennskap til den teksten hun la ut fra tidligere. Hun er jo dum som et brød ,så trodde faktisk at hun hadde laget de ufine budene helt selv... Det sier jo litt om hvordan hun oppfører seg utad på some 😮

Hun forstår heller ikke at som feks meg, og andre som ikke har sett denne teksten for er det siste budet det mest provoserende! Spesielt siden hun er en offentlig person med 3 barn.

Bildet er nå borte fra insta, så det var rapportert, fjernet hun det selv eller fjernet insta det tro?

Instagram fjernet det, "vi har fjernet bildet pga oppfordring til selvskading/selvmord" ish

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teardrop skrev (2 timer siden):

Edit: Bildet av "budene" ligger nå på bloggen hennes med overskriften "ingen kan putte munnkurv på meg". Så det ble vel fjernet fra insta da, og hun bare "må" ha det ut på nett.   🤣

Og hun skjønner ennå ikke at ordene hun "kjemper" for og budene hun lever etter er en negativt ladet parodi. Idioti har ingen grenser. Herregud. Hun burde ikke være på sosiale medier, har åpenbart ikke godt av det. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å bare få seg til å snakke slik hun gjør da. 😳 i tillegg så skjer det også på firmakontoen hennes. Altså hvor useriøs er den damen egentlig? Aldri opplevd noen være så ustabil og useriøs før. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare slutte å følge. Innser at den dama ikke tilføyer noe positivt i min insta-feed. Så nedlatende, frekk og aggressiv. Nei, dette ble dråpen. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (Akkurat nå):

Måtte bare slutte å følge. Innser at den dama ikke tilføyer noe positivt i min insta-feed. Så nedlatende, frekk og aggressiv. Nei, dette ble dråpen. 

Jeg er enig! Dette ble dråpen for meg i dag. Så avfølger alle steder nå...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende! 

Du er så sykt inspirerende talla. For det er vel nettopp derfor du iherdig prøver å bli influenser? For å inspirere andre mennesker. Du sier selv du ønsker å nå ut til løvetannbarn og mennesker som sliter psykisk, mennesker som er ensomme , mennesker som sliter i hverdagen ? Da gjør du en forferdelig dårlig jobb !! 

Screenshot_20210204-194328_Instagram.jpg

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (3 minutter siden):

Imponerende! 

Du er så sykt inspirerende talla. For det er vel nettopp derfor du iherdig prøver å bli influenser? For å inspirere andre mennesker. Du sier selv du ønsker å nå ut til løvetannbarn og mennesker som sliter psykisk, mennesker som er ensomme , mennesker som sliter i hverdagen ? Da gjør du en forferdelig dårlig jobb !! 

Man bør jo rapportere den kontoen. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (6 minutter siden):

Imponerende! 

Lavmål fra hennes side, nok en gang. Jeg har prøvd og prøvd å ikke dømme det mennesket for hardt. Men hun gjør det så ufattelig vanskelig å ikke nettopp gjøre det. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv ansvaret for to firmakontoer på FB & IG, ett stort firma og ett lite. Den jobben jeg gjør der er så viktig, og alt jeg skriver, liker, deler og legger ut må være politisk korrekt og upartisk. Det Frk Talla gjør (som omtaler seg selv som 3. person) er å ta livet av sin business, sakte, men sikkert.

Har vært på såpas mange foredrag og forelesninger om business og SoMe kanaler at jeg med sikkerhet kan si at hun tar livet «sjappa» si med den måten hun framstiller seg selv, Talla og firmaet.

trist....rett og slett!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte å rante på badet mens barna pusser tenner.🤯 Hu må beskyttes fra seg selv. Dessverre kommer hu aldri til og se hvordan hu oppfører seg, i hennes hodet er alt i «Talla verden» den rette måte å leve på. Hu er veldig nedlatende mot sine følgerne... om jeg så hadde likt Talla hadde det vært uendelig  kjedelig å se en snapp kanal som bare ranter og snakker negativt til folk... og du Talla, jeg sitter ikke på nettet og hetser mange snappere, det er egentlig bare deg, fordi jeg håper du snart åpner øynene og fordi det er litt hverdagsunderholdning og spenning med et tog som går i 300kmt, jeg venter bare på at det møter veggen. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om hun i det hele tatt skjønner hvorfor bildet ble fjernet av instagram? ikke fordi folk ''hater'' henne, men fordi det bryter med instagrams retningslinjer.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (22 minutter siden):

Der mistet jeg plutselig sansen for flere på jovialemammaer! 

Screenshot_20210204-202448_Instagram.jpg

Hmmm... merkelig hvordan hun drar inn forum her... for i stad var det alle som var på snap som var problemet 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (1 time siden):

Imponerende! 

Skulle til å sende ut screenshot selv. Dette gjør hun utelukkende for å være rasshøl og fortsette å gjøre seg selv aktuell. Hu ELSKER å kunne kalle følgerne sine for drittfitter og virkelig vise sitt sanne "jeg". 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...