GulSitron Skrevet 4. februar 2021 #4261 Del Skrevet 4. februar 2021 Lolland78 skrev (8 timer siden): Og blokka alle som likte kommentaren 🤣 herregud for ei hårsår speeda dame. Jeg er ikke blokkert.. og jeg likte kommentaren 🥲🥲 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 4. februar 2021 #4262 Del Skrevet 4. februar 2021 GulSitron skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke blokkert.. og jeg likte kommentaren 🥲🥲 Ikke jeg heller 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 4. februar 2021 #4263 Del Skrevet 4. februar 2021 Det er litt finurlig at hun beskylder "alle andre" for å sitte på krenkekrakken, men så er hun den som virker mest krenka av alle fordi hun ikke forstår at de budene faktisk er støtende og mildt sagt lite vennlige.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 4. februar 2021 #4264 Del Skrevet 4. februar 2021 Tenk å kalle folk for drittfitter 😆😆 For ett forbilde. Hva tenker de hun har *samarbeid* med om slik oppførsel tro? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 4. februar 2021 #4265 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) Jeg hadde null kjennskap til den teksten hun la ut fra tidligere. Hun er jo dum som et brød ,så trodde faktisk at hun hadde laget de ufine budene helt selv... Det sier jo litt om hvordan hun oppfører seg utad på some 😮 Hun forstår heller ikke at som feks meg, og andre som ikke har sett denne teksten for er det siste budet det mest provoserende! Spesielt siden hun er en offentlig person med 3 barn. Bildet er nå borte fra insta, så det var rapportert, fjernet hun det selv eller fjernet insta det tro? Edit: Bildet av "budene" ligger nå på bloggen hennes med overskriften "ingen kan putte munnkurv på meg". Så det ble vel fjernet fra insta da, og hun bare "må" ha det ut på nett. 🤣 Endret 4. februar 2021 av Teardrop 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 4. februar 2021 #4266 Del Skrevet 4. februar 2021 Teardrop skrev (7 minutter siden): Jeg hadde null kjennskap til den teksten hun la ut fra tidligere. Hun er jo dum som et brød ,så trodde faktisk at hun hadde laget de ufine budene helt selv... Det sier jo litt om hvordan hun oppfører seg utad på some 😮 Hun forstår heller ikke at som feks meg, og andre som ikke har sett denne teksten for er det siste budet det mest provoserende! Spesielt siden hun er en offentlig person med 3 barn. Bildet er nå borte fra insta, så det var rapportert, fjernet hun det selv eller fjernet insta det tro? Instagram fjernet det, "vi har fjernet bildet pga oppfordring til selvskading/selvmord" ish 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 4. februar 2021 #4267 Del Skrevet 4. februar 2021 Teardrop skrev (2 timer siden): Jeg hadde null kjennskap til den teksten hun la ut fra tidligere. Hun er jo dum som et brød ,så trodde faktisk at hun hadde laget de ufine budene helt selv... Det sier jo litt om hvordan hun oppfører seg utad på some 😮 Hun forstår heller ikke at som feks meg, og andre som ikke har sett denne teksten for er det siste budet det mest provoserende! Spesielt siden hun er en offentlig person med 3 barn. Bildet er nå borte fra insta, så det var rapportert, fjernet hun det selv eller fjernet insta det tro? Edit: Bildet av "budene" ligger nå på bloggen hennes med overskriften "ingen kan putte munnkurv på meg". Så det ble vel fjernet fra insta da, og hun bare "må" ha det ut på nett. 🤣 Og hun skjønner ennå ikke at ordene hun "kjemper" for og budene hun lever etter er en negativt ladet parodi. Idioti har ingen grenser. Herregud. Hun burde ikke være på sosiale medier, har åpenbart ikke godt av det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. februar 2021 #4268 Del Skrevet 4. februar 2021 Tenk å bare få seg til å snakke slik hun gjør da. 😳 i tillegg så skjer det også på firmakontoen hennes. Altså hvor useriøs er den damen egentlig? Aldri opplevd noen være så ustabil og useriøs før. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 4. februar 2021 #4269 Del Skrevet 4. februar 2021 Måtte bare slutte å følge. Innser at den dama ikke tilføyer noe positivt i min insta-feed. Så nedlatende, frekk og aggressiv. Nei, dette ble dråpen. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 4. februar 2021 #4270 Del Skrevet 4. februar 2021 Inga-pinga skrev (Akkurat nå): Måtte bare slutte å følge. Innser at den dama ikke tilføyer noe positivt i min insta-feed. Så nedlatende, frekk og aggressiv. Nei, dette ble dråpen. Jeg er enig! Dette ble dråpen for meg i dag. Så avfølger alle steder nå... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #4271 Del Skrevet 4. februar 2021 Imponerende! Du er så sykt inspirerende talla. For det er vel nettopp derfor du iherdig prøver å bli influenser? For å inspirere andre mennesker. Du sier selv du ønsker å nå ut til løvetannbarn og mennesker som sliter psykisk, mennesker som er ensomme , mennesker som sliter i hverdagen ? Da gjør du en forferdelig dårlig jobb !! 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. februar 2021 #4272 Del Skrevet 4. februar 2021 Lolland78 skrev (3 minutter siden): Imponerende! Du er så sykt inspirerende talla. For det er vel nettopp derfor du iherdig prøver å bli influenser? For å inspirere andre mennesker. Du sier selv du ønsker å nå ut til løvetannbarn og mennesker som sliter psykisk, mennesker som er ensomme , mennesker som sliter i hverdagen ? Da gjør du en forferdelig dårlig jobb !! Man bør jo rapportere den kontoen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 4. februar 2021 #4273 Del Skrevet 4. februar 2021 Lolland78 skrev (6 minutter siden): Imponerende! Du er så sykt inspirerende talla. For det er vel nettopp derfor du iherdig prøver å bli influenser? For å inspirere andre mennesker. Du sier selv du ønsker å nå ut til løvetannbarn og mennesker som sliter psykisk, mennesker som er ensomme , mennesker som sliter i hverdagen ? Da gjør du en forferdelig dårlig jobb !! Lavmål fra hennes side, nok en gang. Jeg har prøvd og prøvd å ikke dømme det mennesket for hardt. Men hun gjør det så ufattelig vanskelig å ikke nettopp gjøre det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 4. februar 2021 #4274 Del Skrevet 4. februar 2021 Har selv ansvaret for to firmakontoer på FB & IG, ett stort firma og ett lite. Den jobben jeg gjør der er så viktig, og alt jeg skriver, liker, deler og legger ut må være politisk korrekt og upartisk. Det Frk Talla gjør (som omtaler seg selv som 3. person) er å ta livet av sin business, sakte, men sikkert. Har vært på såpas mange foredrag og forelesninger om business og SoMe kanaler at jeg med sikkerhet kan si at hun tar livet «sjappa» si med den måten hun framstiller seg selv, Talla og firmaet. trist....rett og slett! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 4. februar 2021 #4275 Del Skrevet 4. februar 2021 Sitte å rante på badet mens barna pusser tenner.🤯 Hu må beskyttes fra seg selv. Dessverre kommer hu aldri til og se hvordan hu oppfører seg, i hennes hodet er alt i «Talla verden» den rette måte å leve på. Hu er veldig nedlatende mot sine følgerne... om jeg så hadde likt Talla hadde det vært uendelig kjedelig å se en snapp kanal som bare ranter og snakker negativt til folk... og du Talla, jeg sitter ikke på nettet og hetser mange snappere, det er egentlig bare deg, fordi jeg håper du snart åpner øynene og fordi det er litt hverdagsunderholdning og spenning med et tog som går i 300kmt, jeg venter bare på at det møter veggen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #4276 Del Skrevet 4. februar 2021 Der mistet jeg plutselig sansen for flere på jovialemammaer! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 4. februar 2021 #4277 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg lurer på om hun i det hele tatt skjønner hvorfor bildet ble fjernet av instagram? ikke fordi folk ''hater'' henne, men fordi det bryter med instagrams retningslinjer. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 4. februar 2021 #4278 Del Skrevet 4. februar 2021 Lolland78 skrev (22 minutter siden): Der mistet jeg plutselig sansen for flere på jovialemammaer! Hmmm... merkelig hvordan hun drar inn forum her... for i stad var det alle som var på snap som var problemet 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 4. februar 2021 #4279 Del Skrevet 4. februar 2021 Lolland78 skrev (1 time siden): Imponerende! Du er så sykt inspirerende talla. For det er vel nettopp derfor du iherdig prøver å bli influenser? For å inspirere andre mennesker. Du sier selv du ønsker å nå ut til løvetannbarn og mennesker som sliter psykisk, mennesker som er ensomme , mennesker som sliter i hverdagen ? Da gjør du en forferdelig dårlig jobb !! Skulle til å sende ut screenshot selv. Dette gjør hun utelukkende for å være rasshøl og fortsette å gjøre seg selv aktuell. Hu ELSKER å kunne kalle følgerne sine for drittfitter og virkelig vise sitt sanne "jeg". 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 4. februar 2021 #4280 Del Skrevet 4. februar 2021 Stakkars barn! 😞 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg