Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TøydokkaAnna skrev (32 minutter siden):

Men det er ikke deg hun skal imponere heller. Og husk på at det er lov å være sliten. Hun har vært åpen om at hun sliter med kroppen sin. Dessuten gjør de sikkert mer enn det som blir dokumentert. Og hadde hun dokumentert 24 timer i døgnet, så hadde vel ikke du blitt særlig imponert over det heller vil jeg tro. 

Hva du mener bryr meg lite😂😉hun må slutte å sitte på sin høye hest å liksom være best. Fortelle følgerne sine at de er blåst og evneveike. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig hun leser her inne altså, uten tvil!

Vet egentlig Talla HVA et B-mennekse er for noe? Hun klarer å påsta at eldste dattern er B-menneske , men at hun står opp mellom 2 og 2,5 timer FØR for å ha god tid til frokost, og  gjøre greier på morgenen. Det er et A-mennekse det Talla! A!!! 

Hun svarer også på en kommentar at HENNES erfaring er at gutter er treigere, hvor har hun fått den erfaringen fra når hun kun har jenter?
Jeg har hengt meg opp i at de små sover og sover om morgenen jeg, ikke at hun på 13år står opp aleine.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (13 timer siden):

Tror virkelig hun leser her inne altså, uten tvil!

Vet egentlig Talla HVA et B-mennekse er for noe? Hun klarer å påsta at eldste dattern er B-menneske , men at hun står opp mellom 2 og 2,5 timer FØR for å ha god tid til frokost, og  gjøre greier på morgenen. Det er et A-mennekse det Talla! A!!! 

Hun svarer også på en kommentar at HENNES erfaring er at gutter er treigere, hvor har hun fått den erfaringen fra når hun kun har jenter?
Jeg har hengt meg opp i at de små sover og sover om morgenen jeg, ikke at hun på 13år står opp aleine.

Så man kan ikke ha venner eller bekjente som har gutter? Du vet at folk deler sine opplevelser og erfaringer sant? Min erfaring er også at jenter er mer pliktoppfyllende og selvstendige i den alderen enn hva gutter på samme alder er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narsissisme er et samlebegrep for adferd knyttet til individets oppfattelse av seg selv, i relasjon til omgivelsene. Narsissisme kan derfor være både av positiv art der individet er trygg på seg selv i relasjon til omgivelsene og av negativ art der individet opplever problemer i relasjon til omgivelsene.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både fint og gøy at hun tar opp "et tema", bare så synd hun bruker så nedlatende toneleie og beskrivelser om ting som ikke handler om seg og sitt. Alt blir som vanlig tolket i verste mening og svart på der etter. Selvfølgelig bare veldig engasjert!😜 Hun stiller først i køen på krenkefesten. 

Blir flere ligninger som ikke går opp her igrunn. Hvis hun og A har alenetid på kvelden og A står så tidlig opp for å dra på skolen blir det veldig få timer søvn på henne, mtp at de minste sovener ganske sent. Jeg betviler ikke at hun står opp selv, er mer kvalitetstiden på kvelden jeg ser for meg egentlig ikke finner sted og kveldssnappene hennes tyder heller ikke på det.
Talla sier hun jobber kveld etter barna er lagt, for da går det ikke utover tiden med barna, eh... Når jobber hun egentlig da? (haha, den er jo igrunn selvbesvarende og ganske morsom)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må hun snakke i sneglefart til oss?  Tror hun vi er helt dumme i hodet eller? Helt klart at dette var et sårt "tema".  Og hun har igjen, uten tvil lest her inne, siden hun liksom stadig får kritikk på chatten, men aldri tar det opp, tviler jeg på at ekstra mange har skrevet der i helga, siden det ikke er første gang det er snakk om barnas soving fra hennes side. Altså, hun er irritert på oss her inne.
Synes hun har flotte farger på veggene sine, men den brune passer ikke all brunkremen hennes, hun blir seende orange ut bare.  Lurer også litt på NÅR hun har hatt tid til å male alle disse veggene, har selv malt en del i sommer og det tar tid selv uten 3 barn..........

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...hun virker så nedlatende når hun svarer på spørsmål fra følgerne sine..trodde hun ville ha flere,  men det virker snarere tvert imot! Hun irriterer seg over ALT folk henvender seg om.. hvorfor er hun på Sosiale medier egentlig?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (8 timer siden):

Lurer også litt på NÅR hun har hatt tid til å male alle disse veggene, har selv malt en del i sommer og det tar tid selv uten 3 barn..........

Jeg stiller meg bak denne. Malte to soverom, stue og skapfrontene på kjøkkenet i høst og vi brukte ca en mnd +/-. Fire voksne byttet på å male, hadde ingen barn da - men var høygravid og treg.  
Malinga skal jo tørke før du tar neste strøk og tørketiden avhenger jo av luftfuktighet, været og hvor mye maling du brukte 

_____

Synes også det er litt spesielt at hun faktisk mener folk utøver omsorgssvikt når de står opp og vekker ungene, lager matpakke etc til ungene sine selv om de går på ungdomsskole/videregående. Hun mener at de ikke blir selvstendige av å bli dulla med på den måten. 

Da jeg gikk på skole og fortsatt bodde hjemme stod pappa opp før meg (han våkna rundt 7 uansett siden han var vant til å stå opp kl 05 pga jobb), slang på kaffe, lagde matpakke og frokost til meg før han banket i veggen og vekket meg. Jeg synes det var veldig fint og de morgenene er super gode å tenke tilbake på fordi vi knyttet bedre bånd og hadde fine samtaler under frokosten. 
Jeg vil ikke si jeg ikke ble mer selvstendig av det. Jeg trengte at noen vekket og pushet meg ut døra. De gangene jeg var alene hjemme om morgenen endte det med at jeg ikke gikk på skolen. Jeg synes det hørtes bedre ut med noen timer ekstra med søvn og å fore angst og depresjon. 

Synes det er fryktelig dust av Talla å dra de konklusjonene på den måten. Noen trenger at noen hjelper dem opp og ut, andre klarer seg selv. Ingenting er feil. (Ved mindre du er 50år, aldri bodd hjemmefra og mora di på nærmere 80 fortsatt vasker klærne dine og lager maten din. Da kan vi snakke om Hva som gikk feil) 

Endret av GulSitron
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (13 timer siden):

Hvorfor må hun snakke i sneglefart til oss?  Tror hun vi er helt dumme i hodet eller? Helt klart at dette var et sårt "tema".  Og hun har igjen, uten tvil lest her inne, siden hun liksom stadig får kritikk på chatten, men aldri tar det opp, tviler jeg på at ekstra mange har skrevet der i helga, siden det ikke er første gang det er snakk om barnas soving fra hennes side. Altså, hun er irritert på oss her inne.
Synes hun har flotte farger på veggene sine, men den brune passer ikke all brunkremen hennes, hun blir seende orange ut bare.  Lurer også litt på NÅR hun har hatt tid til å male alle disse veggene, har selv malt en del i sommer og det tar tid selv uten 3 barn..........

Hun kan ikke ha bare grønne vegger lenger fordi hele Norge har det;) men, klær fra Bohemen og Junkyard kan hun ha....for det er det jo ingen andre som har😂Liker å skille seg ut å ha sin EGEN stil. Glemte sikkert hva hun tidligere har sagt da...👍🏻

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metron skrev (2 minutter siden):

Hun kan ikke ha bare grønne vegger lenger fordi hele Norge har det;) men, klær fra Bohemen og Junkyard kan hun ha....for det er det jo ingen andre som har😂Liker å skille seg ut å ha sin EGEN stil. Glemte sikkert hva hun tidligere har sagt da...👍🏻

😂😂👍👍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun fortsetter å selge gavekort når helsa hennes skranter. Gavekortene gjelder jo kun hos henne å ikke de to andre som jobber der . Håper folk som kjøper gavekort der er klar over dette . Ikke kan hun ha noe trykkende mot magen sa hun tidligere. Men bikkja på sikkert 40 kg kan både hoppe på a å ligge oppå a i soffan . Fascinert over hvor lettlurte hun tror andre er .. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Tipper hun er sykemeldt eller noe, ingen kan ta så mye fri med så dårlig økonomi? Og i tillegg ha råd til å flytte mens man betaler på forrige leilighet også. 
Det er noe triksi med denne damen, jobber litt, sover mye, tigger om penger men sløser mer enn de fleste. Ganske provoserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justsaying skrev (2 timer siden):

Tipper hun er sykemeldt eller noe, ingen kan ta så mye fri med så dårlig økonomi? Og i tillegg ha råd til å flytte mens man betaler på forrige leilighet også. 
Det er noe triksi med denne damen, jobber litt, sover mye, tigger om penger men sløser mer enn de fleste. Ganske provoserende.

Imorgen kommer skattelistene ;) har hun tjent så mye som hun skryter av så står hun nok der. Var det ikke over 50K etter skatt hun sa hun hadde i mnd ? Og derfor lønte det seg ikke at f fikk en jobb fordi hun tjente mye mer så da kunne han heller passe ungene på dagtid. ( endel mnd siden hun snakket om det ) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (3 timer siden):

Imorgen kommer skattelistene ;) har hun tjent så mye som hun skryter av så står hun nok der. Var det ikke over 50K etter skatt hun sa hun hadde i mnd ? Og derfor lønte det seg ikke at f fikk en jobb fordi hun tjente mye mer så da kunne han heller passe ungene på dagtid. ( endel mnd siden hun snakket om det ) 

Skal du virkelig sjekke der opp? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (10 minutter siden):

Skal du virkelig sjekke der opp? 😄

Hun sier vel ikke det? 
Håper igrunn noen gjør det, for hadde vært spennende å se mtp spleiser og lange ventelister.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LoppeLiten skrev (Akkurat nå):

Hun sier vel ikke det? 
Håper igrunn noen gjør det, for hadde vært spennende å se mtp spleiser og lange ventelister.

Tror nok helt sikkert noen her inne kommer til å gjøre det, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hun snart er mer på Joviale igjen. De har fått med seg ei fantastisk dame❤️ som sikkert vil dra mange «seere» til kanalen. Hun er en del i media p.g.a innsyn i egen barnevernssak på Tv2. T skal vel snart «hente» seere til sin egen kanal. Bare sier det....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metron skrev (6 timer siden):

Tenker at hun snart er mer på Joviale igjen. De har fått med seg ei fantastisk dame❤️ som sikkert vil dra mange «seere» til kanalen. Hun er en del i media p.g.a innsyn i egen barnevernssak på Tv2. T skal vel snart «hente» seere til sin egen kanal. Bare sier det....

Åå? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gir meg ende over av den dama.... går jo trill rundt for henne... tydelige narsisistiske preg all the way, jeg er best, ingen er bedre enn meg, er du ikke enig med meg er du evneveik, hun lyver så mye at det blir en sannhet for henne... trist å se.. pluss det er meget trist for barna hennes... :( 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...