Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså.. Politi-ulovlig. Politi-ulovlig! 🤣 Jeg dør. 🤣

Jeg ser jo at Bane Nor har forklart henne bakgrunnen for anmeldelsen under posten "Allvitenhet". Likevel så sletter hun altså ikke bildene?! Hva er det som skjer da? Synes hun dette er gøy? Bane Nor skriver jo om smitteeffekten det kan ha... 😪

Endret av Kaisamaia
Måtte skrive mer. 😅
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaisamaia skrev:

Altså.. Politi-ulovlig. Politi-ulovlig! 🤣 Jeg dør. 🤣

Jeg ser jo at Bane Nor har forklart henne bakgrunnen for anmeldelsen under posten "Allvitenhet". Likevel så sletter hun altså ikke bildene?! Hva er det som skjer da? Synes hun dette er gøy? Bane Nor skriver jo om smitteeffekten det kan ha... 😪

Tror det har sammenheng med å ha en enten-eller-mentalitet sammen med effekten av å være lite lydhør for grenser/lover, og tilbøyelig for å innrømme feil. Det er ikke lenge siden det døde en gutt fordi de oppholdt seg på toglinjene og tok seg inn i en tunell. Talla har definitivt makten til å påvirke unge gjennom bloggen sin, derfor er det prinsipielt viktig å korrigere.0

Som influencer er det jo påfallende hvordan de skal tjene penger på oppmerksomhet, men når det blåser har «de aldri bedt om å være forbilder» 🙄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan hun hadde reagert dersom en ungdom hadde blitt inspirert til å gjøre det samme og hadde blitt skadd eller dødd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Chroma skrev:

Lurer på hvordan hun hadde reagert dersom en ungdom hadde blitt inspirert til å gjøre det samme og hadde blitt skadd eller dødd. 

Det hadde ikke vært hennes feil/ansvar vel. Alle har ansvar for seg selv. Eventuelt at det er foreldrenes skyld som ikke har lært ungdommen bedre.

Ironi 🏳️

Nei, noen mennesker vil alltid være offer, aldri innse/innrømme feil. Og skylde på andre.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dette mennesket klarer samkjøre det å være kjent for å være  så til de grader opprørsk, frekk og kverulerende, samtidig som hun er mor til flere. Hun er mor til ei jente som begynner å bli stor, og som lærer om nettvett og personvern på skolen. Hvordan er det for Talla å komme på foreldremøter vel viten om at alle der vet alt om henne? De andre foreldrene sliter selv med sitt, de nedbetaler sin gjeld og jobber fra tidlig morgen til kveld for å få ting til å gå sånn nogen lunde opp, mens Talla albuer seg fram, tigger om penger sånn at hun kan bli gjeldsfri, er i avisa støtt og stadig og krangler om helt idiotiske ting. Jeg hadde vært så flau om jeg var henne. 

Mulig jeg tar feil her men mener jeg leste en skrev her at ungene hennes var med på dette togsporet? Hva slags signaler sender hun til barna sine, hun burde jo bare lagt seg flat med en gang! 

Lurer på hvordan det er å ha barna sine på samme skole som barna til en "influencer". Jeg tenker det må være vanskelig å være lærer for en sånn klasse hvor du skal lære barna om nettvett og hva som er greit og ikke, samtidig som du må trå varsomt og vokte ordene dine fordi det sitter et barn i klasserommet som har en foresatt som bryter alle regler når det kommer til nettvett. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, non_stop skrev:

Mulig jeg tar feil her men mener jeg leste en skrev her at ungene hennes var med på dette togsporet? Hva slags signaler sender hun til barna sine, hun burde jo bare lagt seg flat med en gang! 

Tror ungene var i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, non_stop skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan dette mennesket klarer samkjøre det å være kjent for å være  så til de grader opprørsk, frekk og kverulerende, samtidig som hun er mor til flere. Hun er mor til ei jente som begynner å bli stor, og som lærer om nettvett og personvern på skolen. Hvordan er det for Talla å komme på foreldremøter vel viten om at alle der vet alt om henne? De andre foreldrene sliter selv med sitt, de nedbetaler sin gjeld og jobber fra tidlig morgen til kveld for å få ting til å gå sånn nogen lunde opp, mens Talla albuer seg fram, tigger om penger sånn at hun kan bli gjeldsfri, er i avisa støtt og stadig og krangler om helt idiotiske ting. Jeg hadde vært så flau om jeg var henne. 

Lurer på hvordan det er å ha barna sine på samme skole som barna til en "influencer". Jeg tenker det må være vanskelig å være lærer for en sånn klasse hvor du skal lære barna om nettvett og hva som er greit og ikke, samtidig som du må trå varsomt og vokte ordene dine fordi det sitter et barn i klasserommet som har en foresatt som bryter alle regler når det kommer til nettvett. 

Lærer kan jo ikke ta noe spesielle hensyn til dette, om noe så bør vel nettopp dette understrekes ekstra. Kanskje barnet da kan lære sin mor ett og annet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla i dag: kommer for sent til jobb, men viktig å snappe litt i speilet først. Så slapper hun av mellom to kunder, fordi hun ikke finner igjen samtalen med kunde. Og derav ikke kan forberede seg. Regner med hun så drar hjem og legger seg i sofaen, fryser litt, forsikrer følgerne om at hun snart skal dra tilbake til jobb. Hun har jo aldri fri og jobber beinhardt!🙄 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ho tror det er han som BRUKER den hacka insta kontoen som har hacket ho.  🤣
Han har jo bare betalt penger for " en tom konto med mange følgere" AV han som har hacket.

Og de ca 5000 følgerne ho "mangler" nå for å komme tilbake til samme følgertaller som den gamle profilen, savner ho vel ikke da, rett og slett.
BTW, snappen hennes er jo nesten kun reklae og sponsinger jo! Vil jeg ha klær går jeg på nettsider for klær, ikke fordi noen reklamerer for dem hele døgnet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" håper fader meg corona tar'n " sa den inspirerende og den mest empatiske influenseren 🤦‍♀️

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun påstår at hun kan "se på følgerne" til hacke-siden at det er hennes følgere? Hvordan i alle dager kan hun liksom ha kontroll på over 10.000 følgere? Det tallatrollet kan neppe huske alle som fulgte profilen da den var hennes!? Eller er det noe i det flere har nevnt her inne tidligere at mange har fått betalt for å følge?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Teardrop skrev:

Hun påstår at hun kan "se på følgerne" til hacke-siden at det er hennes følgere? Hvordan i alle dager kan hun liksom ha kontroll på over 10.000 følgere? Det tallatrollet kan neppe huske alle som fulgte profilen da den var hennes!? Eller er det noe i det flere har nevnt her inne tidligere at mange har fått betalt for å følge?

Hun ser felles venner f.eks. Det gjorde jeg i går å, så både irl venner som følger profilen og andre offentlige venner som følger profilen(altså folk vi begge følger)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt etter den profilen på insta, men finner den ikke. Hun mente den hadde blitt slettet. Men i natt hadde hun lagt ut ny screenshot av den..der navnet var endra til Tallatroll. Da hadde den plutselig over 500 innlegg. Den hun la ut i går hadde 3 eller 5 innlegg..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Teardrop skrev:

Jeg fulgte den gamle tallaprofilen. Og jeg søkte etter den hun la ut og den fulgte jeg. Og jeg følger ikke sånne profiler. Så det stemmer det talla sa om at det var den gamle hennes. Så handler ikke om at hun husker hennes 10k følgere, men vi følgerne vet hvem vi følger 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Talla og "togturen" ble tatt opp i radioprogrammet Misjonen på P4 i formiddag. Dro ganske på smilebåndet da kan du si 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager over feil på bilen på snapchat IGJEN. Ber om hjelp.. når folk skriver hva det kan være, er det feil. Hun trenger ikke tips om hva problemet kan være, hun trenger at noen kommer å fikser det for henne!! asså, hva faen? Hvorfor i guds navn skulle noen orke det? Hva med å ringe et verksted slik alle andre gjør???😂

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, kalini skrev:

Klager over feil på bilen på snapchat IGJEN. Ber om hjelp.. når folk skriver hva det kan være, er det feil. Hun trenger ikke tips om hva problemet kan være, hun trenger at noen kommer å fikser det for henne!! asså, hva faen? Hvorfor i guds navn skulle noen orke det? Hva med å ringe et verksted slik alle andre gjør???😂

Hun betaler med en «tattis» altså😉da må det jo være greit vel....(ironiflagg)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Talla: Klager på NAV for at hun ikke får penger under lock-down. Klager på at hun får restskatt. Bilen får problemer. Talla etterspørr bokstavelig talt svart arbeid for at noen skal hjelpe henne med bilen. Hun skal «betale» med en tattis da. Som hun sikkert ikke registrerer som omsetning og skattlegges av heller. Felleskapet skal gi til Talla. Talla skal ikke bidra til fellesskapet. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...