Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Det er jo også "sjarmerende" at hun blander ordet allvitenhet med allmennkunnskap på Instagram.... oh well 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for personangrep, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MzMe skrev:

Skulle ikke hun få en læring i sjappa si? 

Jepp,ei lærling og ei fast ansatt. Begge er presentert på instagramprofilen til tattosjappa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Flettfrid skrev:

Jepp,ei lærling og ei fast ansatt. Begge er presentert på instagramprofilen til tattosjappa

Aha.. Så bare hun faste, og har kun hørt snakk om en lærling 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter hun seriøst og sier at hun la seg flat? Øøøh.. Da tror jeg ikke hun vet hva det er å legge seg flat. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KAMLMI skrev:

Hun nye var jo skikkelig flink. Mye bedre enn Talla. Kommer Talla til å miste kunder til henne kanskje? 

Kanskje derfor hun poengterte at de gavekorta kun gjelder hos henne? 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, KAMLMI skrev:

Hun nye var jo skikkelig flink. Mye bedre enn Talla. Kommer Talla til å miste kunder til henne kanskje? 

Hun tattoverer en annen form(realistisk?) for tatto slik jeg forsto, så da ser de nok annerledes ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MzMe skrev:

Kanskje derfor hun poengterte at de gavekorta kun gjelder hos henne? 😊

Gavekorten kan jo uansett kun brukes til den de er kjøpt av, det er jo kjøpt av en spesifik tattovør ikke av en forretning slik som f.eks frisørsalong.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Flettfrid skrev:

Gavekorten kan jo uansett kun brukes til den de er kjøpt av, det er jo kjøpt av en spesifik tattovør ikke av en forretning slik som f.eks frisørsalong.

Det er jo ikke helt riktig. Det kommer an på om tattovørene er selvstendig næringsdrivende eller fast ansatt. Er de fast ansatt og gavekortene er kjøpt av bedriften, så bør det gjelde hos alle fast ansatte. Men driver hver og en for seg selv, så er det klart at det gjelder hos den man har kjøpt det av. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lunabelle skrev:

Det er jo ikke helt riktig. Det kommer an på om tattovørene er selvstendig næringsdrivende eller fast ansatt. Er de fast ansatt og gavekortene er kjøpt av bedriften, så bør det gjelde hos alle fast ansatte. Men driver hver og en for seg selv, så er det klart at det gjelder hos den man har kjøpt det av. 

Hun er jo selvstendig næringsdrivende, å det står i annonse for gavekort på instasiden til tattostudioet "har du planer om å tattovere deg hos Talla". 

De fleste tattovører slik jeg forstår det er selvstendige, men leier seg plass/leier seg inn i studioer. De 2 nye hos Bohemen er nok selvstedige de også. Å man kjøper tjeneste fra den enklete ikke fra selve studioet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Flettfrid skrev:

Hun tattoverer en annen form(realistisk?) for tatto slik jeg forsto, så da ser de nok annerledes ut.

Rette linjer , stabil dybde i linjene og skyggeteknikker skal alle tatovører kunne uansett.  Kan se ut som talla hoppet over det i lærlingsperioden sin.. å nei stemmer det, hun har aldri vært lærling 🤦‍♀️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lolland78 skrev:

Rette linjer , stabil dybde i linjene og skyggeteknikker skal alle tatovører kunne uansett.  Kan se ut som talla hoppet over det i lærlingsperioden sin.. å nei stemmer det, hun har aldri vært lærling 🤦‍♀️

Kan man bare starte å tatovere, uten å ha noe form for kurs eller lærlingtid? Trenger man ingen form for sertifisering? Oppriktig nysgjerrig bare. Ville aldri valgt å tatovere meg hos noen uten dette 

Endret av Vinglass
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som liksom aldri drikker seg full blei utrolig overrasket over at det ikke var så mye å rydde på søndag etter lørdagens "party". haha. Var det forresten OGSÅ i tattosjappa? Kan ikke være mye hygiene i den sjappa ass. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Teardrop skrev:

Hun som liksom aldri drikker seg full blei utrolig overrasket over at det ikke var så mye å rydde på søndag etter lørdagens "party". haha. Var det forresten OGSÅ i tattosjappa? Kan ikke være mye hygiene i den sjappa ass. 

Det var på bakrommet i sjappa hennes, ja 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal bruke STEMMEN SIN! Til hva? Til å opplyse om at man kan bli anmeldt for å oppholde seg i togsporet? 🙉 Hun skriver jo at hun hadde dratt til en nedlagt strekning om hun hadde visst det var ulovlig.. Hjelpes. Jeg hadde faktisk litt trua på henne, jeg. Syntes dere overdrev fælt her inne.. Men nå.. Synes jeg hun er latterlig. Dessverre. Det er jo bare kjefting og dårlig språk på henne.. Og jeg blir så lei av "influensere" som skal bruke "stemmen sin". 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...