Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Chroma
4 minutter siden, gudfader skrev:

Hun har jo allerede fått inn 37.000, så å kjøpe maling er vell til syvende og sist null problem 

Kan fortsatt ikke forstå at folk gir henne penger. Spleis burde stoppet hele greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir kvalm av hele dama!!! 😶 
Drøyt at hun har tiddet til seg neste 40.000 kr på 2 dager.. Nesten fristende å gjøre det selv da jeg sitter i en skiiiiiikkelig drittsituasjon Økonomisk nå, som jeg ikke rår over selv engang og det uten noen som helst form for gjeld utenom huslån. 
Irriterer meg at Spleis ikke stopper den! Og har trykka på rødt fjes maaange ganger men ser ikke ut til å hjelpe nevneverdig.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, gudfader skrev:

Hun har jo allerede fått inn 37.000, så å kjøpe maling er vell til syvende og sist null problem 

Mulig hun har maling fra før eller huseier dekker maling.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Chroma skrev:

Kan fortsatt ikke forstå at folk gir henne penger. Spleis burde stoppet hele greia. 

Ikke jeg heller. de pengene blir aldri brukt på gjeld. men det jeg stusser veldig på er 100.000 kr i gjeld på 2 måneder, nei noe ugler i mosen med den dama.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALTSÅ! Nå har regjeringen gjort så at hun får 80% inntekt fom dag 17. TRENGER MANN 40k FOR  17 dager?!  Korona er jo en gullgruve for dama.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får ikke sosialstønad så lenge hun har penger på konto. Da må d være tomt gitt. Hun må gi bank utskrifter for alle konti.  Å har du bil av verdi i ditt navn må den selges... 

Endret av Mowepe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastiske økonomiske prioriteringer. Lager egen mat til ungene, og til seg selv og mannen en scampirett med scampi til den nette sum 109,-.

I tillegg bruker hun penger på maling av alle rom i er leid hus (!) bare fordi fargene ikke appellerer til hun. Nå er det gangen som skal til pers. 

Jeg har fader meg ikke ord! 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt delt i hvorvidt det er "Innafor" å opprette en spleis til seg selv- for det første er det helt frivillig å gi, og for det andre så er det kanskje mange som følger henne gratis, og vil gi litt tilbake? Men premissene for å gi bør jo være riktige, og det synes jeg ikke de har vært her..

Ellers reagerer jeg som flere av dere på at hun ikke først og fremst forsøker å rydde opp selv. Hun har så mange joggesko, jeg tror jeg aldri har sett et menneske eie så mange sko som henne. Hun skaffet seg nylig en hund, og hun leier et hus, ved siden av å eie et. Hun har barnehageplass kun tre dager i uka, det er som regel null problem å øke dette til fullplass. Det er take away flere ganger i uka osv. Greit nok å drite seg ut økonomisk, det kan vi alle gjøre- men forsøk nå å gjøre en innsats selv også- så kunne jeg faktisk vurdert å gitt en liten slant. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii

Kan jo utdype litt slik som Flettfrid gjorde.. 

Til dere som tror jeg er Talla...

for det første; nei! Jeg er ei jente på 26 år, bor nær Oslo, straks tobarnsmor - termin i mai. 

For det andre; nei, jeg kjenner ikke Talla. Aldri møtt/sett henne noengang før. 

Men selvom jeg kritiserer dere som er ekstremt nysgjerrige her inne, som ikke har noe form for sosialt liv (ikke sikkert det stemmer, men virker slik) og som bedriver tiden deres med og kun spy ut dritt - så må jeg nesten sette dere litt på plass og få dere til å tenke over deres oppførsel. Jeg har selv fått meldinger (på innboks selvfølglig da de det gjelder ikke tør si sånt foran alle) fra to av dere som kommenterer dritt her inne som skriver at dere har reflektert over det dere har skrevet og fått tenkt dere om at det ikke er bra slik dere skriver. Så NOE har jeg hvertfall fått frem/nådd frem med og si fra angående den sinnsyke nysgjerrigheten deres. 

Forøvrig er jeg uenig med Talla angående spleisen som andre her inne er. Men det betyr ikke at jeg MÅ inn her og snakke dritt for det. Der har dere forskjellen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet ikke hvor mange ganger hun skal få sagt at hun tar ikke til seg dritt fra fremmede, penger derimot....

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å stå så trygt i seg selv er hun veldig opptatt av å ta opp de, som hun sier, veldig få, negative kommentarene hun får. 

Hun ønsker tydeligvis kun å omgås folk som jatter med og ikke ytrer egne meninger. Og hun er så respektløs i måten hun gyver løs på motstanden. Aldri gjør eller sier hun noe feil. 

På tide å se litt innover! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant
16 minutter siden, EllaSays skrev:

Til å stå så trygt i seg selv er hun veldig opptatt av å ta opp de, som hun sier, veldig få, negative kommentarene hun får. 

Hun ønsker tydeligvis kun å omgås folk som jatter med og ikke ytrer egne meninger. Og hun er så respektløs i måten hun gyver løs på motstanden. Aldri gjør eller sier hun noe feil. 

På tide å se litt innover! 

Hun omtaler folk som stiller seg kritiske til hun ved å kalle de «landets mest oppegående», i noe man kan høre er ironisk fra nord til sør. Hun er ikke laget for å være offentlig, og er ganske naiv om hun kun forventer folk som jatter med hun all day long.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns også det er ganske selvmotsigende når hun selv deler delvis ting om F sin familie som ikke akkurat var i noen positiv forstand da hun ble avvist det han hadde sovna .. men samtidig sier i en snapvideo at man hvis man ikke har no fint å si, ikke snakke om ting man ikke vet alt om.. så legger hun ut små frø . Samme var det da yngste datter var født alt drama der med når f ikke var der hele tiden å at han hadde skuffa hennne osv .. skulle likt å visst hva hun skrev om hun som hun var gift med som noen har nevnt tidligere i tråden her . Og en annen ting , hun som er så ærlig , står for det hun sier burde vel latt innlegget stå da ? Mens da hun sanka sympati for at hun ble utestengt fra F sin familie da var Hun plutselig konfliktsky.. da delte hun jo mld fra hans familie medlemmer ..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere at leppene hennes har endret form etter spleisen startet? 

Hun har faen meg tatt fillers i leppa igjen ila. De siste dagene. Dama er ikke sann!!

(For dere som nå skriver at alt sånn er stengt pga korona; ei i hennes tattoshappe/venninner av henne jobber med botox/fillers så hun har sine kontakter.)

Det er så sjukt; hun gikk fra å være en av de kuleste damene jeg fulgte til nå å vise seg å være den mest usympatiske, narsisistiske dama jeg noen gang har fulgt, 0 empati for andre enn seg selv og sitt, 0 evne til selvkritikk. Og mens godtroende mennesker har fyllt opp kontoen hennes med over 40 k, sitter hun å ranter om "de få" som er kritiske OG fyller leppene sine. For en takknemlighet!! Not!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, monstergospel skrev:

Hun har faen meg tatt fillers i leppa igjen ila. De siste dagene. Dama er ikke sann!!

(For dere som nå skriver at alt sånn er stengt pga korona; ei i hennes tattoshappe/venninner av henne jobber med botox/fillers så hun har sine kontakter.)

Det er så sjukt; hun gikk fra å være en av de kuleste damene jeg fulgte til nå å vise seg å være den mest usympatiske, narsisistiske dama jeg noen gang har fulgt, 0 empati for andre enn seg selv og sitt, 0 evne til selvkritikk. Og mens godtroende mennesker har fyllt opp kontoen hennes med over 40 k, sitter hun å ranter om "de få" som er kritiske OG fyller leppene sine. For en takknemlighet!! Not!

Det har du rett i. Ser helt nyfylte ut. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, Mowepe skrev:

Hun får ikke sosialstønad så lenge hun har penger på konto. Da må d være tomt gitt. Hun må gi bank utskrifter for alle konti.  Å har du bil av verdi i ditt navn må den selges... 

De går vel unna noen av de kriteriene i akkurat den situasjonen vi er i nå. 

Edit: det var bare snakk om aktivitetskravet. Men uansett så får selvstendig næringsdrivende penger nå :)

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, monstergospel skrev:

Ser ikke noen stor forskjell jeg, men så har jeg ikke noe erfaring på feltet heller da. 

Men om man ser på bilder på insta fra 5. mars(bilde med bok), 12/13. mars(grønn hettegenser)og i går(rød jakke) så syns jeg ikke det er noe spesiell forskjell. Å leppene ser jo litt forskjellig ut i alt ettersom hvordan man holder tlf når man tar bilde,ansikts profil osv. 

På bilde fra i går hadde jeg bare tenkt at hun hadde en snus i overleppa. 

Men som sagt jeg har ikke noen erfaring med det.

Endret av Flettfrid
La til tekst
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, monstergospel skrev:

jeg er faktisk helt enig... jeg hadde stor respekt for den dama når jeg begynte å følge henne.. men nå går det over stokk og stein,,, vet ikke hva jeg skal si... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...