Gå til innhold

Livet som mamma:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud tiden flyr må jeg si.Visste ikke at det var så lenge siden jeg skrev her nei.

Tja hva har jeg gjort for noe tro?Driver og slanker meg enda :ler: Første uka gikk jo ikke bra,andre uka gikk greit.Hadde ikke gått ned men gikk ikke opp heller som jeg pleier når jeg har mensen da så jeg var fornøyd.Torsdag skal jeg på kurset igjen,har jeg ikke gått ned da så driter jeg i hele opplegget gitt :ler:

I går ble Nicolai 10 mnd.Var og veide han og han er blitt stoor.9580g,74cm lang er han nå.Han har også fått barnehageplass :hoppe: Det var deilig det.Så i dag var jeg og svigermor innom barnehagen for å se åssen de hadde det og det var veldig fint der.Fikk snakket med hun som skal ha ansvar for han,veldig koselig dame.

Var på shopping også,herregud mannen tror at jeg er blitt gal :sjenert: Altså jenter det er faaaarlig å gå hjemme i permisjon :ler: Bare jeg gåt ut av døra så svir jeg en del penger.I dag ble det en olabukse,2 topper,en bukse og caps til Nicolai,lunsj på kafe.Ja tror det hele kom på 1300kr.Mannen var ikke blid i dag heller nei.

I går bestilte vi billeter til Alicante.Hadde egentlig ingen planer om det.Men så ringte bestis til mannen og spurte om vi ikke hadde lyst til å være med.Foreldrene hans eier ett hus der nede.Vi blir i Alicante fra 07-14.Også drar vi til Barcelona,mannen skal på Formel 1.

Nei nå skal jeg ta meg ett laaaangt bad før jeg legger meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud som jeg er trøtt i dag.

Nicolai sov fra 20 til 02 45 :grine: Mannen tok han heldigvis,han sovnet igjen 03 30.Nå må tenna hans bryte gjennom snart altså,for et styr.Stakkars gutten min.Nå ligger han og sover og jeg sitter her :roll:

Mamma kommer snart også skal vi gå en laaaaang tur,spise lunsj på kafe før jeg skal på Grete Roede kurs i kveld.Må si jeg gruer meg litt.Hadde jo innflyttingsfest på lørdag og det ble en del drinker på meg.Så kanskje jeg ikke har gått ned denne uken heller,æsj.

Nei jeg får dusje før gullet våkner.For når han er våken får jeg ikke gjort mye nei :ler:

Skrevet

Hei vennen... så flink du er... er bra å gå på GR kurs... da bli man mere bevisst på hva man putter i seg, selvom man kanskje ikke alltid følger boka til punkt og prikke... synes du er flink jeg!!

Takker for kos hilsen...

Ønsker deg en suuper dag!

Kos shy :klem:

Skrevet (endret)

Takk for hilsen shy :klem:

Gikk ned 0,7 kg denne uken.Er kjempefornøyd jeg mtp at vi hadde fest her på lørdag og det ble en del drinker på meg.

Nå har jeg trent i 30 min i stua.Mannen synes visst at jeg er gæren som trener på den måten.Må innrømme selv at jeg føler meg litt teit innimellom når jeg setter på pilates dvd'en eller Kari Jacquesson,men pytt pytt det hjelper jo :ler:

Nå skal jeg gå og legge meg

Endret av nat26
Skrevet

I går var jeg på kurset igjen.Ned 0,8kg,fornøyd med det jeg.Synes dog at det går sakte men det går rette veien i hvert fall og det er jo det viktigste.

Var på make-up party i går.Har ei vennine som har begynt å jobbe for MaryKay.De produktene er bare utrolig bra.Er blitt helt hekta jeg nå,til mannens store fortvilelse :ler: I går handlet jeg ikke så mye da.Det ble en mascara,øyenskygger og en lipgloss.Kom på 530 kr siden det var 20% på alle produkter.Også hadde vi loddtrekning og jeg vant :hoppe: Vant ett rosa påskeegg og inne var det leppepommade og skrubb,øyneskygge og masse sjokolade som mannen fikk da.

Ellers er det ikke lenge til jeg begynner å jobbe,kun 14 dager igjen :grine: Har virkelig ikke lyst til å forlate gullet enda men men han er jo sammen med pappaen sin da.

Han har begynt å ta små skritt nå.Han holder seg på bordet og går rundt hele bordet.Tiden flyr,det er ikke så lenge siden han ikke klarte å sette seg opp selv.Men tenner,de lar vente på seg gitt.Han er like tannløs han :ler:

Ellers er det ikke mye som skjer her.Mannen skal jobbe hele påske,kjipt men vi trenger de penga.Skal jo til Alicante 07 mai,da skal det shoppes.Skal en tur til Barcelona også.Har aldri vært der før,så jeg gleder meg.Vet ikke om bankkortet mitt gleder seg like mye da :sjenert:

Nå våknet Nicolai gitt,får gå inn til han

Skrevet

Så morsomt at han har begynt å gå litt da :)

Skrevet

IdaH :klem:

Ja det er litt morsomt samtidig som det er slitsomt ja :ler: Han sitter ikke stilel ett sekund nei.Han må prøve å få tak i alt som ligger på bordet.Særlig fjernkontroll er han interessert i og mobilen min da.Jeg kjøpte en mobil til han som ser ut som en "ekte" tlf men neida den skal han i hvert fall ikke ha :ler:

I dag er det strålende vær,skal snart dusje og gå ut en tur.Tenkte meg en tur til Ikea(ca 35 min å gå) og derfra til barneverden på Alnabru(ca 15 min) og hjem igjen.Det blir dagens trim.Blir deilig å komme ut litt.Var så sårlig vær i helgen,så vi ble hjemme.Mannen jobbet i Halden,og han skal jobbe hele uka også,kjedelig men vi trenger de penga til vi skal på ferie snart.Han får 200% torsdag,fredag og mandag.Så det blir shopping i Spania ja :sjenert:

Skrevet

SÅ sprek du er da!

og deilig at mannen tjener 200%.. det kommer vel godt med på ferietur kan jeg tenke meg ja

Skrevet

Mrs Potter og IdaH :klem:

Jepp,det er deilig at mannen får 200% men gud som jeg angrer på at jeg sa at han kunne jobbe :ler: Jeg har jo ikke hatt avlastning på 14 dager og det er ikke lett.Nicolai sover heldigvis natta gjennom til kl 08 så jeg er heldig der.

Men i dag er han litt sutrete men det er sikkert fordi han er forkjølet og kanskje er tenner på vei og.Nå sovnet han endelig på fanget mitt stakkar.

Jeg får se og få i meg litt mat før han våkner

• 3 uker senere...
Skrevet

Mrs Potter :klem:

Nå var det jammen på tide å skrive noe her.Havnet på side 3 jo :ler:

Jaja tiden flyr av gårde.Vi har det fint.Påsken var så som så siden mannen jobbet.Men langfredag var vi hos svigers på middag.Ble en del vin og likør på meg.Lørdag dro vi til Aker brygge og spiste lunsj.Var knall vær.Søndag var vi bedt på middag hos broren til mannen.Fikk kjempegod mat(lammelår).Mandag jobbet mannen igjen.

Forrige helg var jeg og mannen i Bergen.Vi skulle i ett bryllup på lørdag men siden svigerfar ordnet gratis hotell til oss dro vi fredag.Vi koste oss masse.Var på shopping,ute og spiste også på discotek.Lørdag var vi i bryllup.Kjempekoselig var det.Var ikke tilbake på hotelrommet før kl 06 på morgenen :sjenert: Også måtte vi dra kl 11 30.Var sliten da ja.

Mandag begynte jeg å jobbe igjen.Det er faktisk litt deilig å jobbe igjen etter 1,5 år.Begynte på kveldsvakt heldigvis.Men tirsdag jobbet jeg natt.Det var litt tøft sånn i 04 tiden for da ble jeg skikkelig trøtt.Da var det bare å gå frem og tilbake i gangen for å holde meg våken.Vi har ikke internett på jobben :tristbla:

Nå har jeg fri frem til mandag.Så jobber jeg fra tirsdag til fredag.Har dagvakt alle dager.Også er det ferie.Vi drar til Alicante søndag og skal være der en uke,så drar vi til Barcelona hvor mannen og kompisen skal på formel 1 mens vi koser oss med barn og shopping.16 mai kommer vi hjem.

Vi fikk streng beskjed om å være hjemme til 17 mai.Bunaden til Nicolai er stryket og henger pent i skapet hans.Han er så fin i den atte.Skal ta bilde den dagen og legge i album her

Nei nå skal jeg begynne med middag.I dag blir det svinefilet(medaljonger på grønnsaksseng) og rødvin til

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Heldiggriser som skal på ferie!

Kunne jeg tenkt meg også.

Gleder meg til å se 17 mai-bilder av Nikolai!

Ha en fin dag! :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

Da er vi hjemme fra ferienVi var i Alicante i 6 dager først.Hadde lånt leiligheten til foreldra til en kompis av mannen.Vi koste oss veldig.Nicolai badet i basseng på badeland og synes det var kjempegøy.Så var vi i Barcelona i 3 dager.Der ble det en del shopping.Vi hadde bryllupsdag der nede.Vi fikk ikke feiret ordentlig siden vi ikke hadde barnevakt men det ble champagne på rommet.Jeg fikk Gucci solbriller av mannen,dem hadde jeg siklet lenge på så jeg ble kjempeglad når jeg fikk dem.

I dag har vi vært en tur i byen,men det var så mye folk så vi gadd ikke å være der lenge.Var på en pub og tok en øl så dro vi til svigers og grillet.Nå ligger Nicolai og sover.Tror jeg går og legger meg jeg og,skal opp kl 05 30 i morgen:(

Skrevet

velkommen hjem!

Skrevet

Takk for hilsner IdaH og Mrs Potter :klem:

Har ikke skrevet på en stund nå.Har begynt å jobbe og da blir det ikke lett gitt.Jobber mest på natta og vi har ikke internett på jobben:( Men alt går bra her i gården.

Nicolai ble 1 år i dag.Babyen min er ikke baby lenger.Vi hadde barneselskap med 5 unger.Nicolai fikk litt sjokoladekake men han synes ikke det var godt.Muffins derimot,det var nam nam.Han fikk masse fint.

I morgen er det selskap med familien.Vi blir 14 voksne og 1 barn.Det blir koselig.

Nå har jeg ryddet etter barneselskapet,skal spise litt også skal jeg slenge meg på sofaen og lese.Mannen er på poker kveld hos en kamerat.Han dro i 19 tiden og er sikkert ikke hjemme før 01-02 tiden siden han ikke kjører :ler:

Skrevet

Gratulerer med dagen, Nicolai!!

Tenk at det har gått et år allerede. Hvor blir det av tiden?

Håper du får en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...