Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, A4-livet skrev:

:bursdag: 

Føler meg ikke voksen selv om jeg er 30 forresten, velger å tro at det er en god egenskap :fnise: Så koselig at du blir feiret skikkelig og at mannen hadde ordnet gave. Du får la hab tro at han lurte deg skikkelig og at du ikke ante noen ting :ler:Jeg er en dårlig kone da, har ikke ordnet gave til mannen i dag.

Happy shopping! Elsker mammabukser på de kjøligere dagene nå, tror jeg også må ut og kjøpe bher. Får plutselig litt halvveis klemt pupp...

Tusen takk! Godt at du ikke er voksen du heller ;) ja, jeg sa til ham at han var en ordentlig snik og at jeg trodde jeg måtte vente til han kom hjem:fnise: Huff stakkars mannen ;) tror nok ikke han lider noe nød av å ikke få gaven idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen! :danse: Måtte le av mannen med gavepapir! :ler:

Det med brystvorter over kanten driver jeg også med om dagen :ohmy: Jeg synes egentlig ikke at puppene har forandret seg, men når BH plutselig bare dekker halvparten av det den pleier så er det jo noe på gang der :P Må vi opp en cup da, eller hvordan virker det? Må jeg faktisk prøve en BH før jeg kjøper den? Det har jeg ikke gjort siden ungdomsskolen. Puppene mine vokste plutselig kjempefort og stoppet opp like plutselig, så de har vært dønn like siden 14-årsalderen :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Weebs skrev:

Gratulerer med dagen! :danse: Måtte le av mannen med gavepapir! :ler:

Det med brystvorter over kanten driver jeg også med om dagen :ohmy: Jeg synes egentlig ikke at puppene har forandret seg, men når BH plutselig bare dekker halvparten av det den pleier så er det jo noe på gang der :P Må vi opp en cup da, eller hvordan virker det? Må jeg faktisk prøve en BH før jeg kjøper den? Det har jeg ikke gjort siden ungdomsskolen. Puppene mine vokste plutselig kjempefort og stoppet opp like plutselig, så de har vært dønn like siden 14-årsalderen :tongue:

Takk takk :nigo:

Haha ja var samme med meg. Følte at de var veldig hovne og store fram til uke 10, og nå mer normale igjen. Kanskje jeg bare er blitt vant med dem :klo: Jeg har ihvertfall gått opp en cup og to. Omkretsen er den samme. Men for meg er ikke en BH en BH - jeg må prøve dem for jeg kan lett få dobbelpupp i en og prøve en annen i samme størrelse som sitter helt fint. Er et ork dette med BH-er! Like ille som bukseshopping og idag har jeg jaggu kjøpt begge deler. Er helt utslitt jeg nå :tongue: mammabukser er heldigvis ikke så ille å prøve på for man har ikke så enormt stort utvalg og fasonger som vanlige bukser. Da hadde jeg stått i prøverommet og grått as we speak:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært kjempefin! Dro og fikset pass til L før vi gikk og spiste pasta og jeg er fortsatt stappmett:fnise:
Fikk kjøpt meg 3 bukser, 2 shorts, 2 gensere, noen t-skjorter og en bh. Nå tror jeg garderoben holder en stund fremover, men nye topper og t-skjorter kan man aldri få for mye av ;) og en fin sommerkjole står også på listen før jeg er helt fornøyd!
Sommeravslutningen var en suksess, ble holdt rett ved en fotballbane så jeg så ikke mer til L de timene ;) Nå er jeg helt skutt! Sitter og venter på at mannen skal ringe, før jeg slenger meg i sofakroken med en episode eller to av Friends - får aldri nok av den serien!:fnise:

Vi har forresten fått en ekkel lukt i huset, tror det kommer fra rørene - stinker kloakk:spy: Har prøvd å helle klorin nedi alle avløp og skylle ut for tredje gang på et par dager nå men neste dag er det like ille igjen. Lufter som en galmann og setter ventilasjonen på fullt, men nope! Må nesten gå med neseklype på soverommene :P Hvis noen har noen gode råd å komme med setter jeg stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Strikkesokken skrev:

Dagen har vært kjempefin! Dro og fikset pass til L før vi gikk og spiste pasta og jeg er fortsatt stappmett:fnise:
Fikk kjøpt meg 3 bukser, 2 shorts, 2 gensere, noen t-skjorter og en bh. Nå tror jeg garderoben holder en stund fremover, men nye topper og t-skjorter kan man aldri få for mye av ;) og en fin sommerkjole står også på listen før jeg er helt fornøyd!
Sommeravslutningen var en suksess, ble holdt rett ved en fotballbane så jeg så ikke mer til L de timene ;) Nå er jeg helt skutt! Sitter og venter på at mannen skal ringe, før jeg slenger meg i sofakroken med en episode eller to av Friends - får aldri nok av den serien!:fnise:

Vi har forresten fått en ekkel lukt i huset, tror det kommer fra rørene - stinker kloakk:spy: Har prøvd å helle klorin nedi alle avløp og skylle ut for tredje gang på et par dager nå men neste dag er det like ille igjen. Lufter som en galmann og setter ventilasjonen på fullt, men nope! Må nesten gå med neseklype på soverommene :P Hvis noen har noen gode råd å komme med setter jeg stor pris på det!

Sånn lukt hadde jeg i det forrige huset jeg bodde. Først ville jeg ha sjekket vannlåsen i sluket, deretter vurdert om avløpet trengte spyling. Sistnevnte som var behovet her. Kommunen fikset det (de jeg leide av som sa der var et problem der ca 2. år). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tre nye bukser! Enig i at bukseshopping er døden, så det var ikke verst! :) Huff, da ser det ut som jeg må ta en prøverunde med nye BH-er :tongue: Brystvorter på avveie er ikke topp stemning nå som de plutselig er stive 24/7 :ohmy:

Når det gjelder lukt er jeg enig med maja87. Det problemet har jeg hørt om før :) Eller hvis dere har en dusj dere aldri bruker så funker det kanskje å la vannet renne der en periode. Dette skjedde med en venninne av meg som hadde en dusj i kjelleren der det var helt uttørket. Luktet pyton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Beccy87 skrev:

Gratulerer med dagen!! :hoppendeglad:

 

18 timer siden, Sunhands skrev:

Gratulerer så mye med dagen! :):dagens-rose: Bra at formen har holdt seg og at du har hatt en fin dag! :)

Tusen takk begge to!:biggrin: var kjempedeilig at formen var så bra igår ja!

6 timer siden, maja87 skrev:

Sånn lukt hadde jeg i det forrige huset jeg bodde. Først ville jeg ha sjekket vannlåsen i sluket, deretter vurdert om avløpet trengte spyling. Sistnevnte som var behovet her. Kommunen fikset det (de jeg leide av som sa der var et problem der ca 2. år). 

Tusen takk! Hva gjorde kommunen da? Kostet det flesk?:unsure: er relativt nytt bygg (kjøpte nytt for 6 år siden), men naboen har hatt samme problem men der funket det med klorin i rørene og skylle igjennom.

5 timer siden, Weebs skrev:

Gratulerer med tre nye bukser! Enig i at bukseshopping er døden, så det var ikke verst! :) Huff, da ser det ut som jeg må ta en prøverunde med nye BH-er :tongue: Brystvorter på avveie er ikke topp stemning nå som de plutselig er stive 24/7 :ohmy:

Når det gjelder lukt er jeg enig med maja87. Det problemet har jeg hørt om før :) Eller hvis dere har en dusj dere aldri bruker så funker det kanskje å la vannet renne der en periode. Dette skjedde med en venninne av meg som hadde en dusj i kjelleren der det var helt uttørket. Luktet pyton!

Ja, mer enn godt fornøyd med 3 bukser på en gang, og de satt som et skudd! Anbefaler slim modellene til H&M, husker ikke helt hva de het, men var ikke denim stoff. Kjøpte en blå som så ut som jeans og en svart. Kjennes nesten ikke ut som jeg har bukse på i det hele tatt:ler:
Tror jeg har tatt med alle avløp i huset, så avventer noen dager til (prøver meg med klorin og skylling en gang til) og så får jeg heller kontakte kommunen etter det om det fortsatt ikke er bra:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte ikke noe for den skyllingen, det var i forbindelse med kloakken. Noe med at det helte for lite sånn at ting kom "opp" igjen. Er på tynn is ser jeg 😂 Ringte kommunen- de kom-problem løst 😂 Håper dere finner ut hva som er årsak/ hva som kan fikses 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i bruk den ene mammabuksen idag og det er utrolig hvor mye mer magen struttet når den fikk litt spillerom. Idag kjente jeg to tydelige dult i magen også, så er tydeligvis ikke bare jeg som er fornøyd med nye bukser ;)

Magebilde 15+2

 

2016-06-14 17.01.44.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, maja87 skrev:

Vi betalte ikke noe for den skyllingen, det var i forbindelse med kloakken. Noe med at det helte for lite sånn at ting kom "opp" igjen. Er på tynn is ser jeg 😂 Ringte kommunen- de kom-problem løst 😂 Håper dere finner ut hva som er årsak/ hva som kan fikses 👍

Supert! Håper nesten at det er noe sånt her og da, at det i det minste kan fikses, for nå brekker jeg meg hver gang jeg kommer inn døren om vi har vært borte hele dagen:spy: tror det har mye med varmen å gjøre også, blir verre da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med dult! Og så fin mage du har, skikkelig fin liten babykul :strix:Helt sykt hvor mye den magen kommer frem bare man tar på gravidbukser ja, er de dagene jeg har på det jeg får sitteplass på toget for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage! Du er helt tydelig ikke "småfeit" (som du sa selv ;)) da, så du ser bare fin ut! Nå ble jeg nesten inspirert til å ta på meg en stram topp og presse ut magen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, A4-livet skrev:

Så koselig med dult! Og så fin mage du har, skikkelig fin liten babykul :strix:Helt sykt hvor mye den magen kommer frem bare man tar på gravidbukser ja, er de dagene jeg har på det jeg får sitteplass på toget for å si det sånn :fnise:

Ja, kjempestas med dult! Var mye mer tydelig enn den lille sommerfuglen jeg kjente for en uke siden:nigo: Takk! Hehe, ja det er liksom ikke mulig å trekke den inn heller når det strutter så fælt ;) 

2 timer siden, Weebs skrev:

Så fin mage! Du er helt tydelig ikke "småfeit" (som du sa selv ;)) da, så du ser bare fin ut! Nå ble jeg nesten inspirert til å ta på meg en stram topp og presse ut magen :biggrin:

:fnise: nei, med mammabukse på ser jeg mye mer gravid ut ihvertfall! Men med vanlige bukser og kanksje en løs topp ser det ut som jeg har spist for mye taco:ler: Og takk! Jeg møtte ei venninne igår som ikke visste om graviditeten, og bare pekte på magen. Hun sa at hun hadde gjettet det uansett om jeg ikke sa noe. Men så var jeg på møte på jobben senere og fortalte det til kollegaene mine, eller jeg sa bare "Jeg har ikke bare blitt feit altså", og alle sa at de ikke kunne se noe:klo: kanskje jeg alltid har sett gravid ut uten å vite det selv:glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kommer en installatør og skal sette opp ny Altibox boks for oss på veggen, fått beskjed at han kommer mellom 12-16 så jeg vedder på at han er her 15:45. Er kjedelig at de ikke gir et litt mer spesifikt tidspunkt, eller beskjed om at de ringer en time i forveien - føler jeg er litt låst til huset idag. Har lyst å sette meg på terrassen i bikini, men har ikke lyst å åpne døren for installatøren i bikini:ler: Er vel kanskje normalt at de ringer litt i forveien?

Og gjett hvem som har lekt rørlegger! Igår renset jeg absolutt alle sluker i hele huset i håp om å få vekk lukten, plukket fra hverandre rør og hele pakken - følte meg sykt handy for jeg har aldri gjort det helt selv før. Men det hjalp jo ikke:fnise: endte med at vasken på badet ble lekk og så hele skuffen under ble full i vann:ler: angret litt på at jeg gjorde det selv da ja. Kjøpte Jif rørvask og helte i sluker, og jaggu tror jeg lukten har forsvunnet idag! Og klokken 01:30 i natt klarte jeg å tette vasken på badet igjen - det kunne jo ikke være slik helt til mannen kommer hjem fra jobb. Jeg ble rett og slett imponert over meg selv:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er forresten fortsatt ikke er helt klar over at jeg er gravid. Hver morgen når jeg våkner sjekker jeg telefonen, legger en hånd på magen, kjenner bumpen, og kommer på at jeg er gravid:sjokkbla: Like merkelig hver gang. Det vokser et lite menneske inni meg! Det er så rart! Kanskje det blir mer ekte når alle vet det og vi har begynt å kjøpe inn utstyr og klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Åh, så koselig! Kjempefin mage! :) Gleder meg til jeg også begynner å kjenne noe, er litt misunnelig på dere! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over rørleggerkunnskapene dine! Jeg hadde ikke visst hvor jeg skulle begynt engang... :P Og midt på natta i tillegg :fnise:

Jeg tenker også som deg. Regner med det blir mer ekte at det faktisk skal komme en baby i hus når det dukker opp litt klær, stellebord og kanskje en sinksalve eller to :hoho: Merker jeg må google hva utstyr som egentlig trengs. I går sjekket jeg at bilen min har Isofix da! Da føltes det ganske ekte i noen sekund. Så for meg en babystol baki der og ble helt varm :)  Eller babysete heter det vel :nigo: (Jeg googlet ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...