Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du husket prøven! :) 

Vekta mi raser opp selv om jeg spiser helt normalt! Tror jeg selv da. Kanskje jeg fortrenger hvordan kostholdet mitt egentlig er? :fnise: 

Ååå, du har fått meg skikkelig gira på julebrus nå :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Weebs skrev:

Håper du husket prøven! :) 

Vekta mi raser opp selv om jeg spiser helt normalt! Tror jeg selv da. Kanskje jeg fortrenger hvordan kostholdet mitt egentlig er? :fnise: 

Ååå, du har fått meg skikkelig gira på julebrus nå :bond:

Yes husket den. Måtte opp for å tisse i natt men logikken i halvsøvne sa at jeg måtte ikke tisse da fordi da måtte jeg ikke tisse igjen klokken 7. Altså hallo:daane: sov dødsdårlig etter det for jeg var jo supertissetrengt. 

Haha jordmor sa vekten gikk sakte oppover fordi jeg er så aktiv. Hun skulle bare visst at jeg er på spinning 2 timer i uken mens de resterende 166 timene sitter jeg i sofaen eller ligger i sengen :fnise:

Og you're welcome ;) mannen mente vi kunne dele en halvliter julebrus igår kveld. Jeg bare "eh, nei." :tongue:

---

Jordmortimen gikk veldig fint! Var ikke noe stress at jeg hadde gått opp så lite på en mnd så lenge jeg ikke går ned, og jeg har jo gått opp 7,5 kg totalt så det var greit. 

Vi snakket litt om stripping, jeg spurte om hun kunne strippe meg når mannen kommer hjem neste gang fordi jeg er redd for å ikke få henne ut før han drar igjen :P men hun nektet å strippe før man hadde gått overtid :( med L skulle hun strippe i uke 39 men jeg hadde allerede 2-3 cm åpning så det var ikke vits i. Vi fikk sette igang med alle mulige kjerringråd, og hun sa det eneste som kunne funke om man var litt moden var sex. De tablettene man får på sykehuset for å sette igang inneholder jo samme hormoner som sæd, og de får man hver 6.time. Mannen bare :sjokkbla::hoho:

Nå er vi på vei til Voss. Mannen fikk beskjed 2315 igår om å møte idag til en sånn sjekk på jobb som de har hvert år. Jeg er med som moralsk støtte. Kjenner jeg angrer litt, for dette kommer til å ta tiiiid! 

Skrevet

Arrrggh hvis jeg ikke rekker fødeavdelingen ikveld pga den hersens flygingen så blir jeg sur. Heldigvis kan vi ta opp på tvboksen. Skal tvinge mannen til å legge vekk telefonen og se det med meg imorgen hvis vi går glipp av det idag :biggrin:

Skrevet

Fødeavdelingen :nigo: Elsker å bli påmint, har heldigvis på serieopptak ;)

Skrevet
4 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg har noen flittige folk i termingruppa mi på face som legger ut en update hver gang det går. Veldig greit, jeg husker aldri når ting går, så jeg går jo glipp av alt jeg faktisk vil se :fnise: 

Alt dette julebrus-snakket i dagbøkene her inne fikk meg til å gå på en liten smell på butikken i stad. Er det for sent å åpne den nå, rett før leggetid? :nigo: 

Skrevet
16 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Smart! Det burde jeg og sette på. Er ikke så flink til å huske det selv, men @Weebs skrev om det i dagboken sin:biggrin: ellers hadde jeg helt sikkert glemt det selv. 

11 timer siden, sitronkake skrev:

Jeg har noen flittige folk i termingruppa mi på face som legger ut en update hver gang det går. Veldig greit, jeg husker aldri når ting går, så jeg går jo glipp av alt jeg faktisk vil se :fnise: 

Alt dette julebrus-snakket i dagbøkene her inne fikk meg til å gå på en liten smell på butikken i stad. Er det for sent å åpne den nå, rett før leggetid? :nigo: 

Hehe, samme her! Hva skulle vi gjort uten termingrupper og kg dagbøker:tongue:

Det er aldri for tidlig eller for sent å åpne en julebrus:nigo: blitt helt hekta jeg nå! Alltid likt julebrus, men shit så godt det er nå. Masse kullsyre..mmmm.. fortsetter det sånn må jeg vel gå over til lettversjonen så jeg ikke får "colabarn" :fnise:

Skrevet

Jeg gikk over til lettversjonen i fjor! Det gikk rett og slett for langt :fnise: Jeg fant en som var god, men husker selvfølgelig ikke hvilken det var nå. Får prøve meg frem :) 

Skrevet

Good morgen! Idag er vi..33 pluuuss..4. Måtte inn i appen og sjekke. Herlighet så fort det går. Om 3 dager stopper de ikke fødselen hvis den går igang?!:sjokkbla: hjelp.

Apropos julebrus og cravings; kom i snakk med sensoren til mannen igår, og han anbefalte å begynne å drikke vørterøl:fnise: kona hans hadde begynt å drikke det i sine svangerskap for å unngå søtsuget. Hun likte det ikke i begynnelsen, men ble etterhvert hekta. Og det er jo supersunt i tillegg, så jeg vurderer å kjøpe meg et par flasker neste gang vi er på butikken:tongue: liker det egentlig ikke, men igår tenkte jeg at brødskive med leverpostei og jalapenos hadde vært nydelig, så hvem vet..kanskje jeg digger det nå ;)

Vi kom hjem altfor sent igår. Eller, klokken var ikke mer enn halv ti, men da hadde vi vært hjemmefra siden 8 på morgenen, så jeg var helt utslitt. Vi slengte en big one i ovnen og så fødeavdelingen fra opptak før vi gikk og la oss. Herregud da den babyen kom ut og ikke pustet! Stakkars foreldre. Skjønner godt at faren var stressa og holdt på å gjøre gutten til jente da han skulle klippe navlestrengen:fnise: spurte msnnen om han vil klippe navlestrengen her, men det har han ikke tenkt på engang. Ikke at det er så nøye. Jeg har håper han vil, da. Hvis ikke gjør jeg det selv:tongue:

Nå kom akkurat mannen inn med pannekaker og kakao med krem til frokost! Shit jeg er heldig, har ikke bursdag engang :biggrin:

Skrevet
15 minutter siden, Weebs skrev:

Jeg gikk over til lettversjonen i fjor! Det gikk rett og slett for langt :fnise: Jeg fant en som var god, men husker selvfølgelig ikke hvilken det var nå. Får prøve meg frem :) 

Smart:fnise: Fins de på små flasker og eller bare 1,5 liter? Må nok prøve meg fram med de jeg og etterhvert. Men har hørt man ikke skal drikke lettbrus når man ammer, så etter fødsel blir det over på vanlig igjen ;)

Skrevet

Det var små flasker! :) De beste jeg fant i fjor var på glassflasker, men de var stappfulle i sukker da ;) Nå kommer jeg til å tenke på julebrus i hele dag :bond:

Hva i alle dager er vørterøl, hvor selges det og hvordan ser de ut? Synes å ha lest det før i forbindelse med amming. HMMM! Må sjekkes ut. 

Skrevet
1 time siden, Weebs skrev:

Det var små flasker! :) De beste jeg fant i fjor var på glassflasker, men de var stappfulle i sukker da ;) Nå kommer jeg til å tenke på julebrus i hele dag :bond:

Hva i alle dager er vørterøl, hvor selges det og hvordan ser de ut? Synes å ha lest det før i forbindelse med amming. HMMM! Må sjekkes ut. 

Tror de selger det i alle dagligvarebutikker? Den typen mine foreldre drikker er med en etikett med en sterk mann på eller noe sånt:fnise: Googlet vørterøl og fikk opp dette:

"Vørterøl er laget av vann, malt (spiret byggkorn) og humle . Maltet tilfører produktet maltsukker, mineraler og en rekke B-vitaminer. Maltsukkeret tas lett opp av kroppen og tilfører raskt energi. Humlen gir den lett bitre og friske smaken. Under produksjonsprosessen blir vørterølet tilsatt kullsyre. Vørterøl er ikke gjæret og inneholder derfor ikke alkohol."

Skal visst funke mot halsbrann også, og er bra for melkeproduksjon under amming :jepp: er vel bare å prøve å lære seg å like det, tenker jeg:tongue:  mannen sa det var godt å blande med brus og..

Skrevet

Da skal jeg på jakt i dag! Vørterøl og julebrus :nigo: Og julekaker... :plystre:

Skrevet
19 timer siden, sitronkake skrev:

Hva heter denne termingruppa da? 
Er det en for februar som jeg ikke kvalifiserer til kanskje? :sjenert:

**Beklager avsporing i dagboka di @Strikkesokken 

Skrevet

Trodde vørterøl bare var sånn som gamle mennesker drikker.. 
Men nå kanskje jeg må vurdere å prøve det selv.. :fnise:

Skrevet
4 timer siden, Beccy87 skrev:

Hva heter denne termingruppa da? 
Er det en for februar som jeg ikke kvalifiserer til kanskje? :sjenert:

**Beklager avsporing i dagboka di @Strikkesokken 

Fortsetter avsporinga jeg, sorry Sokk! :nigo: 

Den er hemmelig, men hvis du sender meg en PM så kan jeg sikkert få lagt deg til. Det er flest februardamer der, men det er en del der som har termin i slutten av januar og begynnelsen av mars også :Nikke: 

Skrevet
På Wednesday, October 19, 2016 den 12.10, Weebs skrev:

Da skal jeg på jakt i dag! Vørterøl og julebrus :nigo: Og julekaker... :plystre:

Prøvde som sagt vørterølet igår og ropte ikke hurra akkurat. Julebrusen var bedre:nigo: men vurderer å kjøpe en til idag. Må nok bare vende meg til smaken. Julekaker skal jeg og kjøpe idag! Og så fort mannen er ute av huset og på jobb igjen kommer julemusikken på ;)

20 timer siden, Beccy87 skrev:

Trodde vørterøl bare var sånn som gamle mennesker drikker.. 
Men nå kanskje jeg må vurdere å prøve det selv.. :fnise:

Haha. Er kanskje det? Er ikke så bereist i vørterølets verden:fnise: men så sunt som det skal være er målet mitt å bli det ;)

Og termingrupper på facebook er gull verdt:nigo:

Skrevet

Idag har mannen vasket vinduer og gulvet, og senere skal han skifte dekk på bilen:nigo: shit jeg er heldig. Skutt gullfuglen der altså! 

Imorgen er vi invitert til min svigerinne på middag. Har en mistanke om at det er babyshower på gang, så blir spennende. Skal prøve å ikke bli skuffet om det ikke blir :fnise:

Skrevet
2 timer siden, Strikkesokken skrev:

Prøvde som sagt vørterølet igår og ropte ikke hurra akkurat. Julebrusen var bedre:nigo: men vurderer å kjøpe en til idag. Må nok bare vende meg til smaken. Julekaker skal jeg og kjøpe idag! Og så fort mannen er ute av huset og på jobb igjen kommer julemusikken på ;)

Jeg sitter og drikker det nå! Det var ikke enormt godt. Det minner om noe rart :P Men det går absolutt ned :fnise:

Skrevet
19 timer siden, Weebs skrev:

Jeg sitter og drikker det nå! Det var ikke enormt godt. Det minner om noe rart :P Men det går absolutt ned :fnise:

Drakk en til igår. Hadde lagt i fryseren en times tid og da var den faktisk kjempegod! Nytes best iskald tydeligvis ;)

Skrevet

Herregud jeg var akkurat på kiwi og så ei dame som så ut som hun skulle dø. Hadde på seg en grå joggedress og buksen var på snei. Så tydelig bleierumpen igjennom, og hun gikk helt på skeive :P "hun der har akkurat presset ut en 4 kgs klump av høna" tenkte jeg, mens jeg så at hun lå bleier og nattbind på båndet :fnise: jeg skal ha sånt klart før vi reiser fra sykehuset altså! Ikke f... om jeg går innom noen som helst butikk i den tilstanden. Jeg trodde hun skulle falle om når som helst. I verste fall får mannen gå inn og handle :P  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...