Gå til innhold

Har vært utro og angrer vanvittig

Fremhevede innlegg

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare sånn du vet det. Kastrering er å fjerne testikler. Sterilisering derimot.

Har du baller nok til å være utro, tro..

Anonymkode: a52ea...a6e

Har ikke det desverre. Begge steinene er helt borte😌 så da har jeg en perfekt unnskyldning når noen sier at jeg ikke har baller til å gjøre ting, så har de helt rett 

Anonymkode: 0d988...974

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har ikke det desverre. Begge steinene er helt borte😌 så da har jeg en perfekt unnskyldning når noen sier at jeg ikke har baller til å gjøre ting, så har de helt rett 

Så du produserer ikke mannlige kjønnshormoner? Du må jo gå på massive hormontabletter... Det er jo ikke bare kjønnsdrift som påvirkes av manglende testosteron

Anonymkode: a52ea...a6e

Skrevet

Hehe... Kan bare tenke seg hvordan denne tråden hadde utviklet seg om det var en mann som gjorde dette....

Fasinerende å se hvordan kvinner støtter kvinners utroskap.....

Anonymkode: 0178e...513

• Liker 2
Skrevet

Bikkjer biter ikke bikkjer vettu. Selvfølgelig viser kvinner mer omsorg mot andre kvinner, men det plager ikke meg egentlig. Jeg vet at de er dobbelmoralske og seksuelle djevler.

Anonymkode: eaf51...66f

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe... Kan bare tenke seg hvordan denne tråden hadde utviklet seg om det var en mann som gjorde dette....

Fasinerende å se hvordan kvinner støtter kvinners utroskap.....

Anonymkode: 0178e...513

Har prøvd å hinte om det tidligere i tråden.. kommer ikke gjennom. Girlpower gjelder her på godt og vondt. Så lenge man skriver en stakkarslig tråd, legger frem ting på en slik måte at folk får medlidenhet, så kan man utrette det meste og få sympati vettu... 🤣 

Ts kunne pult halve oslo for den saks skyld... spiller ingen rolle.

Anonymkode: 88fd9...b6b

Skrevet

Jeg kan forstå handlingen din, men det gjør det ikke greit av den grunn. Det er utroskap. Ganske sjokkert over enkelte her, som mener dette er greit da det kun var klining og tafsing (noe som jeg vil anta vil si runking/fingring - som BTW er en type sex). Fortell mannen din sannheten, fordi han fortjener det enten han har depresjon eller ei. Lykke til! 

Anonymkode: 9f492...649

• Liker 2
  • 3 år senere...
Skrevet
On 2/12/2020 at 12:07 PM, got2go said:

Syns ikke det du har gjort er så ille. Prøv å legg det bak deg 😊

Skjerp deg.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker du mannen din og vil fortsette med han så må du legge denne episoden bak deg. Så får du bruke tiden videre til å jobbe med forholdet du har med mannen din ❤️ skikkelig kjipt og dumt det ble slik, men tenk at gjort er gjort og du får ikke gjort noe med det nå. 
Å fortelle han det vil bare gjøre vondt verre. Vet noen andre om det? Kan mannen din få høre det via andre? 

Anonymkode: 30a48...d29

AnonymBruker
Skrevet

Tråden er 3 år gammel, tipper TS har løst saken på et eller annet vis nå. 

Anonymkode: e3286...745

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2020 den 12.43):

Godt mulig. Vi får se 😌

Det er ganske lett å få seg kjæreste føler jeg. Trenger jo ikke la de få vite hele historien om jeg møter ei ny

Siden du ikke bryr deg om følelser hvorfor så opptatt av å ha kjærester ? Hvorfor ikke leve singel livet og gjøre nett hva du vil? Eller om du MÅ ha kjærester som åpenbart betyr at du er opptatt av form for bekreftelse, beundring ig kjærlighet så er jo det bare å leve i et åpent forhold. Hvorfor gjøre det vanskelig for seg selv? Herregud for et unødvendig stress. Du kan jo bare le og overbevis deg selv, men åpenbart har jo du behov for å skryte over hva og hvor mange du kan få. Åpenbart et mindreverdighetskompleks - igjen - du bryr deg mye mer enn du liker å tro. Så forsetter å kall deg narsissist å tro folk ikke gjennomskuer deg. Men slike mennesker som deg er de mest sårbare av de alle, hurt people - hurt people sies det. Prakt eksemplar right here! 

Anonymkode: 0c45b...8b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...