Agatha Spinatha Skrevet 12. februar 2020 #21 Skrevet 12. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 forhold med 2 damer, de vet ikke hvem hverandre er. Er også utro mot disse 2 damene hele tiden. Drevet på slik i 10 år. Elsker spenningen. Er 35 år gammel, og har ikke noen barn dette går utover heller, da jeg kastrerte meg for å unngå å få barn. Hu ene har veldig lyst på barn, men har ikke sagt jeg har kastrert meg 😂😂. Noen mennesker takler det, andre ikke. Jeg har ikke noe problem med dårlig samvittighet, selvom jeg vet jeg er sykt egoist. Anonymkode: 0d988...974 Ondskapsfullt kalles det som du holder på med. Tenke seg til at en så voksen person som nærmer seg 40 år med stormskritt ikke innehar de rette verktøy for å mestre livet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #22 Skrevet 12. februar 2020 Oj oj oj... dere som er så støttende... Vær helt ærlige nå. La oss si at TS skreiv at mannen hennes var utro. Altså ikke sex, men gjorde alt det TS gjorde. Var på date, blei kjent med en annen dame, de klinte, hun tok på han overalt. Hva hadde dere sagt til TS? La meg tippe: Dump han! Han er ikke verdt det... skill deg og lev livet ditt. Dritsekk av en mann Han kommer sikkert til å gjøre det igjen. Hadde aldri orket å leve livet med den dritsekken igjen! bla bla bla. Tror dere meg ikke? Veeel.. finnes lignende tråder her der det har vært både mildere og verre former for utroskap. Så til dere dame som er så snille og greie her (GIRLPOWER ): Voks opp.... Anonymkode: 88fd9...b6b 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #23 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, krokko skrev: Ondskapsfullt kalles det som du holder på med. Tenke seg til at en så voksen person som nærmer seg 40 år med stormskritt ikke innehar de rette verktøy for å mestre livet. næmen se der ja... Anonymkode: 88fd9...b6b
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. februar 2020 #24 Skrevet 12. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke på dette som utroskap i det hele tatt, litt klining er da ikke noe å tenke over en gang. Anonymkode: cc373...81e Vel, hadde min mann klint litt med noen andre enn meg, så hadde det vært rett ut! Det går begge veier, selvsagt. Skal man ha andre enn partneren sin, skal dette avtales på forhånd. Med partneren. Uansett hvor vanskelig et ekteskap er, så er man ikke utro før man har prøvd å kommunisere. Nytter ikke det, får man gå fra forholdet. Sånn er det i hvert fall for meg. Men aksepterer at alle er forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #25 Skrevet 12. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Helt ufarlig egentlig. Julebordadferd. Like vanlig som ribba på julebordet. Anonymkode: e5938...77f ja folk driver jo med dette til vanlig. skal høre med kona mi idag om jeg får lov til det samme... Anonymkode: 88fd9...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #26 Skrevet 12. februar 2020 2 minutter siden, krokko skrev: Ondskapsfullt kalles det som du holder på med. Tenke seg til at en så voksen person som nærmer seg 40 år med stormskritt ikke innehar de rette verktøy for å mestre livet. Er lykkelig jeg. Med god jobb, gode inntekter, fin hobby. Føler jeg mestrer livet bra ja så lenge jeg elsker det selv 😌 Anonymkode: 0d988...974
Agatha Spinatha Skrevet 12. februar 2020 #27 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er lykkelig jeg. Med god jobb, gode inntekter, fin hobby. Føler jeg mestrer livet bra ja så lenge jeg elsker det selv 😌 Anonymkode: 0d988...974 Du er feig, lyver om at du ikke kan få barn og går bak ryggen på to kvinner. Dette er ikke å mestre livet.
Cupidsimple Skrevet 12. februar 2020 #28 Skrevet 12. februar 2020 Jobber mannen din med seg selv, eller blir han bare dullet med?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #29 Skrevet 12. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er lykkelig jeg. Med god jobb, gode inntekter, fin hobby. Føler jeg mestrer livet bra ja så lenge jeg elsker det selv 😌 Anonymkode: 0d988...974 ja men du.... du er jo mann da. du skal ikke holde på slik. for en drittsekk... tråden handler jo om en dame som er utro.. må no være lov å tafse litt på andre og la andre frosyne seg av godakene og fortsatt være verdens beste kone. såpass må du skjønne Anonymkode: 88fd9...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #30 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, krokko skrev: Du er feig, lyver om at du ikke kan få barn og går bak ryggen på to kvinner. Dette er ikke å mestre livet. Jo takk 😌 Kommer ikke til å stoppe fordet om. Skal gå fra dem når de begynner å bli for gamle. Da blir det vell tur til Thailand 🤫 Anonymkode: 0d988...974
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #31 Skrevet 12. februar 2020 2 minutter siden, krokko skrev: Du er feig, lyver om at du ikke kan få barn og går bak ryggen på to kvinner. Dette er ikke å mestre livet. hehehehe ler meg skall i hjel her. men TS er verdens skjønneste. Anonymkode: 88fd9...b6b
Agatha Spinatha Skrevet 12. februar 2020 #32 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo takk 😌 Kommer ikke til å stoppe fordet om. Skal gå fra dem når de begynner å bli for gamle. Da blir det vell tur til Thailand 🤫 Anonymkode: 0d988...974 Du vil bli oppdaget som betyr at du må flykte, ikke flytte til Thailand med nissen som følger med på lasset.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #33 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo takk 😌 Kommer ikke til å stoppe fordet om. Skal gå fra dem når de begynner å bli for gamle. Da blir det vell tur til Thailand 🤫 Anonymkode: 0d988...974 Den eneste som faktisk kan løfte TS sitt selvbilde nå, er jo netopp denne mannen. Og så får han tyn for det.... Anonymkode: 88fd9...b6b
Agatha Spinatha Skrevet 12. februar 2020 #34 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hehehehe ler meg skall i hjel her. men TS er verdens skjønneste. Anonymkode: 88fd9...b6b Dårlig humor vil jeg si, det er lite å le av i denne historien.
Agatha Spinatha Skrevet 12. februar 2020 #35 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den eneste som faktisk kan løfte TS sitt selvbilde nå, er jo netopp denne mannen. Og så får han tyn for det.... Anonymkode: 88fd9...b6b Det er ingen som kan løfte hennes selvbilde, det må komme innenfra som å for eksempel være ærlig ovenfor seg selv.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #36 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, krokko skrev: Dårlig humor vil jeg si, det er lite å le av i denne historien. Jo det er det... . Dobeltmoralen er så latterlig høy.... Anonymkode: 88fd9...b6b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #37 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, krokko skrev: Det er ingen som kan løfte hennes selvbilde, det må komme innenfra som å for eksempel være ærlig ovenfor seg selv. Eller være ærlig ovenfor mannen sin? Hva med det? Hmm? Hva med å sto frem med den hun har gjort og være ærlig? Nei.. lettere å lyge om dette resten av livet Anonymkode: 88fd9...b6b
Agatha Spinatha Skrevet 12. februar 2020 #38 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo det er det... . Dobeltmoralen er så latterlig høy.... Anonymkode: 88fd9...b6b Nå må du utdype denne dobbeltmoralen som du ser her. Sammeling gjerne den sterile utroe mannen med dobbeltlivet opp mot den utroe kvinnens historie og begrunn. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #39 Skrevet 12. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 forhold med 2 damer, de vet ikke hvem hverandre er. Er også utro mot disse 2 damene hele tiden. Drevet på slik i 10 år. Elsker spenningen. Er 35 år gammel, og har ikke noen barn dette går utover heller, da jeg kastrerte meg for å unngå å få barn. Hu ene har veldig lyst på barn, men har ikke sagt jeg har kastrert meg 😂😂. Noen mennesker takler det, andre ikke. Jeg har ikke noe problem med dårlig samvittighet, selvom jeg vet jeg er sykt egoist. Anonymkode: 0d988...974 Dette er et av grunnene til at jeg ikke stoler på menn. Regelrett kvalmt. En mann gjorde dette imot meg og lo av meg bak ryggen min. Helt til kompisen hans fortalte meg fordi at følte det ikke var riktig gjort av kompisen. tenker du aldri på følelsene til andre mennesker ? Lure 2 damer slikt ? Anonymkode: fbe37...0a6 2
Agatha Spinatha Skrevet 12. februar 2020 #40 Skrevet 12. februar 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller være ærlig ovenfor mannen sin? Hva med det? Hmm? Hva med å sto frem med den hun har gjort og være ærlig? Nei.. lettere å lyge om dette resten av livet Anonymkode: 88fd9...b6b Å være ærlig ovenfor seg selv er første steget. Dersom hun har ikke har det bra i forholdet bør hun gjøre noe med det, ikke ha sex med andre menn. Kom nettopp på at kvinnen ikke har hatt sex med den andre mannen, my bad. Endret 12. februar 2020 av krokko
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå