Gå til innhold

Har vært utro og angrer vanvittig

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, krokko skrev:

Nå må du utdype denne dobbeltmoralen som du ser her. Sammeling gjerne den sterile utroe mannen med dobbeltlivet opp mot den utroe kvinnens historie og begrunn. 

trenger ikke bare mannen sin historie. Det finnes en drøss av inlegg her med samme historie som TS, men der mannen har vært utro. Der er det en helt annen ordlyd.. :) 

Anonymkode: 88fd9...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

déjà vu denne tråden, tenkte ikke jeg skulle ødelegge idyllen, men klarte ikke motstå fristelsen

Anonymkode: e5938...77f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

trenger ikke bare mannen sin historie. Det finnes en drøss av inlegg her med samme historie som TS, men der mannen har vært utro. Der er det en helt annen ordlyd.. :) 

Forresten.. utroskap er utroskap. Det er ikke en "feil" man gjør. Man lander ikke på en pikk eller ett hull ved en deil. Eller tafser på hverandre sånn helt tilfeldigvis. Det er en bevisst handling utført av umoralske og svake mennesker :)

• Liker 1
Skrevet

Balanse dear Watson, tror det skyldes at kvinner generelt er for lite seksuelle, menn er for mye seksuelle.

Skrevet
2 minutter siden, krokko skrev:

Å være ærlig ovenfor seg selv er første steget. Dersom hun har ikke har det bra i forholdet bør hun gjøre noe med det, ikke ha sex med andre menn. 

Kom nettopp på at kvinnen ikke har hatt sex med den andre mannen, my bad.

Ja men duuuu.. hun kommer aldri til å ta det neste steget vettu... altså å være ærlig ovenfor mannen sin. Det har du vel skjønt? Og det er rådene hun får her i tråden.. les litt...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men denne historien omhandler ikke alle andre, den handler om denne kvinnen og hennes historie. Å blande inn alle andre for så å komme med en påstand som ikke holder vann er ikke et argument.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten.. utroskap er utroskap. Det er ikke en "feil" man gjør. Man lander ikke på en pikk eller ett hull ved en deil. Eller tafser på hverandre sånn helt tilfeldigvis. Det er en bevisst handling utført av umoralske og svake mennesker :)

Å være ensporet uten evne til refleksjon er en dårlig egenskap. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et av grunnene til at jeg ikke stoler på menn. Regelrett kvalmt. En mann gjorde dette imot meg og lo av meg bak ryggen min. Helt til kompisen hans fortalte meg fordi at følte det ikke var riktig gjort av kompisen. 

tenker du aldri på følelsene til andre mennesker ? Lure 2 damer slikt ? 

Anonymkode: fbe37...0a6

Sorry. Jeg er Norges største narsissist. Jeg bryr meg ikke hva andre tenker, eller føler 😌 veldig behagelig siden det jeg ser på som små probleme, er tydeligvis ganske store for andre 😂

TS det du gjorde var ganske uskyldig, noe du bør klare å komme over. Egentlig høres det mest ut som du er sliten av å være med typen. Slå heller opp med han sier da jeg. Høres veldig slitsomt ut å være deg 🙏

Anonymkode: 0d988...974

Skrevet

Balanse dear Watson, tror det skyldes at kvinner generelt er for lite seksuelle, menn er for mye seksuelle.

åja... men da må det være lov da....

Skrevet

Ja men duuuu.. hun kommer aldri til å ta det neste steget vettu... altså å være ærlig ovenfor mannen sin. Det har du vel skjønt? Og det er rådene hun får her i tråden.. les litt...

Duuuu, det vet vi ikke. Noen lytter faktisk til samvittigheten sin.

Skrevet

Men denne historien omhandler ikke alle andre, den handler om denne kvinnen og hennes historie. Å blande inn alle andre for så å komme med en påstand som ikke holder vann er ikke et argument.

Jeg sier at det finnes LIGNENDE historier der dere er dobeltmoralske. Finnes tråder om menn som hadde snakket med andre damer, tekstet lix nasty osv osv.. ikke kysset ikke noe fysisk. Hvordan tror du ordlyden var i disse trådene?

Dobbeltmoral :) 

Skrevet

Duuuu, det vet vi ikke. Noen lytter faktisk til samvittigheten sin.

Jeg snakker ikke om hva TS kommer til å gjøre. Jeg snakker om dobeltmoral og hva dere råder TS til å gjøre. Nemlig å glemme det hele, tie stille og leve liver normalt videre... skjønner? :) 

Skrevet

Jeg sier at det finnes LIGNENDE historier der dere er dobeltmoralske. Finnes tråder om menn som hadde snakket med andre damer, tekstet lix nasty osv osv.. ikke kysset ikke noe fysisk. Hvordan tror du ordlyden var i disse trådene?

Dobbeltmoral :) 

Du fortsetter bare med påstander og ønsker å bruke dem som argumenter for så å slenge ut; dobbeltmoral med smilefjes. Dette hjelper ikke deg og din troverdighet i debatten. 

Skrevet

Dere som skriver at hun har gjort en grov feil, lever dere med en mann som ofte er i psykisk ubalanse? 

Hadde min mann vært som ts så hadde jeg sikkert vært utro selv. Det er så selvutslettende å leve med en som sliter med depresjon. 

Anonymkode: 67e21...761

Skrevet

Er du redd for at mannen din skal kaste bort alle disse årene med deg over kyss og klem med noen andre ? Det tror jeg ikke. MEN du bør virkelig krype til korset. Ærlighet varer lengst. Blokker eksen din fra alle sosiale medier. La mannen din se dette. Fortell hvordan du har opplevd situasjonen deres som par den siste stunden. Legg bort telefonene og tilbringe tid sammen som par. Bygg opp tillit og kjærlighet i forholdet deres igjen. 
Så skaffer du hjelp til mannen din. Kanskje han føler at han ikke er lykkelig også? Parterapi har hjulpet meg mye. 
Reis bort med mannen din, vær kjærester og elsk hverandre igjen. 
Fortell sannheten for hvis ikke gjør det værre hvis han finner det ut selv. 

Skrevet
Akkurat nå, krokko skrev:

Du fortsetter bare med påstander og ønsker å bruke dem som argumenter for så å slenge ut; dobbeltmoral med smilefjes. Dette hjelper ikke deg og din troverdighet i debatten. 

Skal jeg fortelle deg hvor mye jeg bryr meg? :)  Det er ikke tomme påstander, det er mange slike tråder på forumet. De kommer ukentlig vettu... minst. Og når det er mannen som har gjort noe galt, ja da er det "rett ut", "drittsekk" "dump han". "han kommer til å gjøre det igjen"

men dæven kor fine vi var når en kvinne gjorde noe sånt. Daaaa spiller vi på samvittigheten. og medfølelsen er der.. og forståelsen.. og ja.. nesten så hun var tvunget til å være utro. ne vent.. manen hennes ba henne om å være utro. trygla på sine knær.. :)  

Skrevet

Dere som skriver at hun har gjort en grov feil, lever dere med en mann som ofte er i psykisk ubalanse? 

Hadde min mann vært som ts så hadde jeg sikkert vært utro selv. Det er så selvutslettende å leve med en som sliter med depresjon. 

Anonymkode: 67e21...761

Nei, selvfølgelig vet de ikke hvordan det oppleves og hvor selvutslettende det er men å være utro er ikke den beste løsningen, eller hva tenker du? Hun burde snakke med helsepersonell, ikke gå til en annen mann. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry. Jeg er Norges største narsissist. Jeg bryr meg ikke hva andre tenker, eller føler 😌 veldig behagelig siden det jeg ser på som små probleme, er tydeligvis ganske store for andre 😂

TS det du gjorde var ganske uskyldig, noe du bør klare å komme over. Egentlig høres det mest ut som du er sliten av å være med typen. Slå heller opp med han sier da jeg. Høres veldig slitsomt ut å være deg 🙏

Anonymkode: 0d988...974

Synes virkelig synd i disse damene. Håper du sitter igjen alene og gammel uten barn. Da får vel tilværelsen din en helt annen tone. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for at mannen din skal kaste bort alle disse årene med deg over kyss og klem med noen andre ? Det tror jeg ikke. MEN du bør virkelig krype til korset. Ærlighet varer lengst. Blokker eksen din fra alle sosiale medier. La mannen din se dette. Fortell hvordan du har opplevd situasjonen deres som par den siste stunden. Legg bort telefonene og tilbringe tid sammen som par. Bygg opp tillit og kjærlighet i forholdet deres igjen. 
Så skaffer du hjelp til mannen din. Kanskje han føler at han ikke er lykkelig også? Parterapi har hjulpet meg mye. 
Reis bort med mannen din, vær kjærester og elsk hverandre igjen. 
Fortell sannheten for hvis ikke gjør det værre hvis han finner det ut selv. 

Endelig ett voksent og seriøst svar.

Skrevet

Skal jeg fortelle deg hvor mye jeg bryr meg? :)  Det er ikke tomme påstander, det er mange slike tråder på forumet. De kommer ukentlig vettu... minst. Og når det er mannen som har gjort noe galt, ja da er det "rett ut", "drittsekk" "dump han". "han kommer til å gjøre det igjen"

men dæven kor fine vi var når en kvinne gjorde noe sånt. Daaaa spiller vi på samvittigheten. og medfølelsen er der.. og forståelsen.. og ja.. nesten så hun var tvunget til å være utro. ne vent.. manen hennes ba henne om å være utro. trygla på sine knær.. :)  

Du skal fortelle hvor mye du bryr deg? Du bryr deg nok til å fortsette i samme duren, komme med påstander etterfulgt av smilefjes,

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...