AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #81 Skrevet 12. februar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et av grunnene til at jeg ikke stoler på menn. Regelrett kvalmt. En mann gjorde dette imot meg og lo av meg bak ryggen min. Helt til kompisen hans fortalte meg fordi at følte det ikke var riktig gjort av kompisen. tenker du aldri på følelsene til andre mennesker ? Lure 2 damer slikt ? Anonymkode: fbe37...0a6 Jeg må si at TS sin historie gjør det vanskeligere å stole på partneren enn narsissistens historie. At også skikkelige kvinner synes å være så svake for øyeblikkets følelser, gjør det vanskelig å stole på kvinner generelt. Selv identifiserer jeg meg ikke med menn som kynisk utnytter andres naivitet. Men han gir heller ikke uttrykk for å ønske forpliktelser. Hilsen trofast mann. Anonymkode: a7c73...511 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #82 Skrevet 12. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff. Jeg har vært sammen med mannen min i 7 år, og han har også depressive perioder. Han hadde en før vi møttes, og nå etter at vi fikk barn har han en ille periode. Han er sint, jeg får mye kjeft, lite kjærtegn, mange krav til hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal være, osv. Jeg føler ikke at jeg kan være menneskelig, jeg må være blid og sterk og ta alt så bra hele tiden både på grunn av ham og sønnen vår. Ingen av mine behov blir dekket. Han er heldigvis henvist til psykolog, men jeg er så redd for at det ikke kommer til å hjelpe og at det er sånn livet mitt blir. Selv om han er drømmemannen når humøret er bra så er jeg redd for at hvis dette fortsetter, så kan jeg ikke leve med ham. Jeg kjenner jeg blir dratt ned selv, gråter om kveldene før han kommer og legger seg, osv. Jeg er så redd for at jeg skal havne der du er, for det er jo så forbaska vanskelig å gå. Det vil jeg jo egentlig innerst inne heller ikke, men når skal jeg få være meg selv? Det er jo så fælt for mannen min (og din) og gå rundt og ha det sånn, og det har jeg jo forståelse for. Jeg har slitt med depresjon selv, men jeg involverte ikke ham på samme måte som han involverer meg med mye kjeft og krangel. Selv om jeg ikke synes du gjorde det rette, så forstår jeg jo hvorfor du gjorde det. Jeg hadde ikke ville sagt noe som helst, det hjelper ingenting. Tenker at du kan ta den dårlige følelsen og samvittigheten som en slags straff. Hvis mannen min hadde vært utro på den måten der (ikke sex), og det ikke skulle skjedd igjen, så kunne han holdt det for seg selv. Anonymkode: fc7db...944 Takk for svar! ❤️ Ja, det høres ut som en lignende situasjon. Jeg må holde humøret jevnt, svare «høflig» når han er negativ og sur etc. Min mann er ikke høylytt, men fjern og lite tilstede, på en måte. I dårlige perioder. Akkurat nå er han i en bra periode. Og jeg merker at samvittigheten min er mye verre når han er den mannen jeg elsker og ønsker å være sammen med. Det er tungt å leve med noen som er kronisk syk, og det er ikke sånn at det finnes noen enkle løsninger når det er sånn. Han kan ikke bare ta seg sammen. Men jeg har vært helt ærlig og fortalt hvordan han virker på meg mange ganger. Til de som mener jeg bør si det: Det kan jeg ikke pga min manns helse. Det er jo noe av problematikken her, at det er lite plass til meg og mine problemer. Og han trenger ikke flere problemer i livet sitt fordi jeg sliter med samvittigheten. ts Anonymkode: 513ef...8d7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #83 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! ❤️ Ja, det høres ut som en lignende situasjon. Jeg må holde humøret jevnt, svare «høflig» når han er negativ og sur etc. Min mann er ikke høylytt, men fjern og lite tilstede, på en måte. I dårlige perioder. Akkurat nå er han i en bra periode. Og jeg merker at samvittigheten min er mye verre når han er den mannen jeg elsker og ønsker å være sammen med. Det er tungt å leve med noen som er kronisk syk, og det er ikke sånn at det finnes noen enkle løsninger når det er sånn. Han kan ikke bare ta seg sammen. Men jeg har vært helt ærlig og fortalt hvordan han virker på meg mange ganger. Til de som mener jeg bør si det: Det kan jeg ikke pga min manns helse. Det er jo noe av problematikken her, at det er lite plass til meg og mine problemer. Og han trenger ikke flere problemer i livet sitt fordi jeg sliter med samvittigheten. ts Anonymkode: 513ef...8d7 Dummeste jeg har hørt. Slutt å tenk på alle andre, høres ut som du må tenke litt på deg selv, før du blir deprimert selv. Anonymkode: 0d988...974
Tatja Skrevet 12. februar 2020 #84 Skrevet 12. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig uenig... Når folk som er utro får støtte så er noe riv ruskende galt. For all del... date hvem du vil, klin med hvem du vil, pul med hvem du vil. Men spar mannen din for dette! Bryt opp med han og kjør på over alle du kan komme... Du skriver en lang liste om mannen din som om dette er hans feil at du var utro. Bare så det er klart: NEI det er det ikke. Han sliter, har depresjon, osv osv.. er syk bla bla bla.. dette er ikke noen unskyldning for at du skal få lov til å hore rundt.. Anonymkode: 88fd9...b6b Så var det denne biten med at vi alle er mennesker, med alt det fører med seg. Vi er på langt nær perfekte, noen av oss, og vi kan definitivt bli tiltrukket av flere i løpet av et langt samliv. Syns TS virker som et redelig og godt menneske.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #85 Skrevet 12. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har hørt. Slutt å tenk på alle andre, høres ut som du må tenke litt på deg selv, før du blir deprimert selv. Anonymkode: 0d988...974 Det er ikke så enkelt, for vi har jo barn, og hvis jeg skal hause opp ting og lage konflikter ut fra hvordan han oppfører seg når han er nede, vil hjemmeklimaet ikke bli så bra i de periodene. Men det er klart at jeg går på akkord med meg selv, mer eller mindre, og at det tærer litt på i lengden. Men så har mannen min og jeg også et godt fundament og jeg elsker han. ts Anonymkode: 513ef...8d7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #86 Skrevet 12. februar 2020 12 minutter siden, Tatja skrev: Så var det denne biten med at vi alle er mennesker, med alt det fører med seg. Vi er på langt nær perfekte, noen av oss, og vi kan definitivt bli tiltrukket av flere i løpet av et langt samliv. Syns TS virker som et redelig og godt menneske. Takk! ❤️ ts Anonymkode: 513ef...8d7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #87 Skrevet 12. februar 2020 15 minutter siden, Tatja skrev: Så var det denne biten med at vi alle er mennesker, med alt det fører med seg. Vi er på langt nær perfekte, noen av oss, og vi kan definitivt bli tiltrukket av flere i løpet av et langt samliv. Syns TS virker som et redelig og godt menneske. Vi kan godt bli tiltrukker av andre mennesker... og ja vi er menneskelig og alle gjør feil. Derimot er ikke utroskap noen form for "feil". Det er en bevisst handling... Anonymkode: 88fd9...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #88 Skrevet 12. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har 2 forhold med 2 damer, de vet ikke hvem hverandre er. Er også utro mot disse 2 damene hele tiden. Drevet på slik i 10 år. Elsker spenningen. Er 35 år gammel, og har ikke noen barn dette går utover heller, da jeg kastrerte meg for å unngå å få barn. Hu ene har veldig lyst på barn, men har ikke sagt jeg har kastrert meg 😂😂. Noen mennesker takler det, andre ikke. Jeg har ikke noe problem med dårlig samvittighet, selvom jeg vet jeg er sykt egoist. Anonymkode: 0d988...974 Du er kastrert? 😆 Og utro? Du er et lite mirakel hehe Anonymkode: a52ea...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #89 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er kastrert? 😆 Og utro? Du er et lite mirakel hehe Anonymkode: a52ea...a6e Jo takk 😌🙏 Anonymkode: 0d988...974
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #90 Skrevet 12. februar 2020 Håper han finner det ut. Anonymkode: eaf51...66f 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #91 Skrevet 12. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var litt mer enn klining dessverre. Kyssing + at hendene hans var stort sett overalt..... Men han var fullt påkledd og vi hadde ikke sex heldigvis. ☹️ Ts Anonymkode: 513ef...8d7 For å være helt ærlig! så synes jeg ikke at det er såååå ille så lenge du har avsluttet kontakten! Se på det som en test for forholdet og du fant ut at du ville ha mannen din! Far til ditt barn! Om du forteller det blir det litt som å «lege» din egen samvittighet, det som skjer er at mannen din vil få det veldig vondt og vil slite med å stole på deg igjen. Siden mannen din ikke trenger å bekymre seg for at du skal gjøre noe lignende igjen ville jeg latt det gå! Dere lå ikke sammen! heldigvis! Synes du skal fokusere på det positive som kom ut av det jeg. Jeg hater utroskap! Men tror faktisk at mannen min ikke ville sagt noe om han hadde gjort noe lignende (og aldri gjort noe sånt igjen.) Anonymkode: c69b1...0df 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #92 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For å være helt ærlig! så synes jeg ikke at det er såååå ille så lenge du har avsluttet kontakten! Se på det som en test for forholdet og du fant ut at du ville ha mannen din! Far til ditt barn! Om du forteller det blir det litt som å «lege» din egen samvittighet, det som skjer er at mannen din vil få det veldig vondt og vil slite med å stole på deg igjen. Siden mannen din ikke trenger å bekymre seg for at du skal gjøre noe lignende igjen ville jeg latt det gå! Dere lå ikke sammen! heldigvis! Synes du skal fokusere på det positive som kom ut av det jeg. Jeg hater utroskap! Men tror faktisk at mannen min ikke ville sagt noe om han hadde gjort noe lignende (og aldri gjort noe sånt igjen.) Anonymkode: c69b1...0df Korrigerer siste! Jeg hadde ikke ønsket å vite det om mannen hadde kysset en eks og funnet ut at det ikke var noe for han typ... Om han hadde hatt sex hadde det vært noe annet Anonymkode: c69b1...0df 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #93 Skrevet 12. februar 2020 Her fortalte samboeren min at han hadde kysset eksen sin. Følte det var et svik. Angrer på at jeg bestemte meg for å bli i forholdet. Kysset i for seg var ikke det som var værst, men det faktum at det var eksen hans som han hadde barn med. Stolte aldri på at de var alene noe mer. Hadde det vært ei tilfeldig dame på byen så hadde jeg ikke følt sviket så sterkt. Anonymkode: fbe37...0a6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #94 Skrevet 12. februar 2020 Kyssing og klåing er nok sex dessverre. Det var ikke samleie men sex var det nok. Anonymkode: eaf51...66f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #95 Skrevet 12. februar 2020 Ts. Ikke tenke noe mer på dette. Dere hadde jo ikke sex en gang. Vi er alle mennesker, og å være i et så krevende forhold gjør jo noe med en. Du har også behov. Jeg er i et liknende forhold, og jeg tror noe slikt gjerne kan skje med meg. De som sier du burde gått fra mannen før dette, de har nok ikke barn. Du er også et menneske, ikke bare mannen din. Er så utrolig imot at folk skal slippe å oppføre deg fordi de er deprimerte og "syke". Kanskje du skal ta litt mer plass i forholdet!? Slutte å dulle sånn med han? Mange deprimerte har godt av å få dratt hue ut av rævva litt? Alle har godt av å bli stilt krav til. Anonymkode: 2f5c3...dd6
Pillarguri Skrevet 12. februar 2020 #96 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig uenig... Når folk som er utro får støtte så er noe riv ruskende galt. For all del... date hvem du vil, klin med hvem du vil, pul med hvem du vil. Men spar mannen din for dette! Bryt opp med han og kjør på over alle du kan komme... Du skriver en lang liste om mannen din som om dette er hans feil at du var utro. Bare så det er klart: NEI det er det ikke. Han sliter, har depresjon, osv osv.. er syk bla bla bla.. dette er ikke noen unskyldning for at du skal få lov til å hore rundt.. Anonymkode: 88fd9...b6b Det var da et voldsomt aggressivt innlegg. TS forteller om ekteskapet sitt for at vi skal kunne forstå bakgrunnen for at dette skjedde. Det er faktisk nødvendig for at vi skal kunne mene noe om saken. I mitt hode har ikke TS vært utro, men beveget seg farlig nært grensen for utroskap. Å påstå at hun har "horet rundt" er direkte frekt. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at det vil være bra for noen om TS bryter opp ekteskapet sitt pga dette. TS har gjort en tabbe, innsett det og tatt konsekvensen av det. Kontakten er avsluttet og hun har innsett at hun elsker mannen sin. Det må da være det beste for alle parter. Mannen hennes som plages med depresjon har absolutt ikke behov for å vite noe om dette. Det kan i verste fall ødelegge han.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #97 Skrevet 12. februar 2020 Dette er forskjellen på kvinner og menn. Kvinne: Utro etter 20 års ekteskap. Kun kyss, ikke sex. Har kjempe dårlig samvittighet. Menn: Utro I 15 år inn i 20 års ekteskap. 15 år med penetrering av annen fitte, løgn og manipulering som følger med. Null dårlig samvittighet. Det var bare sex, jeg elsker kona mi 😂 Anonymkode: 39c1c...332 3
Tatja Skrevet 12. februar 2020 #98 Skrevet 12. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi kan godt bli tiltrukker av andre mennesker... og ja vi er menneskelig og alle gjør feil. Derimot er ikke utroskap noen form for "feil". Det er en bevisst handling... Anonymkode: 88fd9...b6b Ja det kan man si. Det aller meste av det vi foretar oss er jo bevisste handlinger. Derfor fins ordet 'unnskyld' i vårt vokabular.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #99 Skrevet 12. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 35 år gammel, og har ikke noen barn dette går utover heller, da jeg kastrerte meg for å unngå å få barn. Anonymkode: 0d988...974 Det er vel det mest positive du har gjort, så slipper man å videreføre genene dine. Anonymkode: 645a4...763 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #100 Skrevet 12. februar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jo takk 😌🙏 Anonymkode: 0d988...974 Bare sånn du vet det. Kastrering er å fjerne testikler. Sterilisering derimot. Har du baller nok til å være utro, tro.. Anonymkode: a52ea...a6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå