Gå til innhold

Har vært utro og angrer vanvittig

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes virkelig synd i disse damene. Håper du sitter igjen alene og gammel uten barn. Da får vel tilværelsen din en helt annen tone. 

Anonymkode: fbe37...0a6

Godt mulig. Vi får se 😌

Det er ganske lett å få seg kjæreste føler jeg. Trenger jo ikke la de få vite hele historien om jeg møter ei ny

Anonymkode: 0d988...974

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, krokko skrev:

Du skal fortelle hvor mye du bryr deg? Du bryr deg nok til å fortsette i samme duren, komme med påstander etterfulgt av smilefjes,

:) jepp:)  Im right and you know it! :) 

Anonymkode: 88fd9...b6b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig. Vi får se 😌

Det er ganske lett å få seg kjæreste føler jeg. Trenger jo ikke la de få vite hele historien om jeg møter ei ny

Å fortelle sannheten for å vise hvem du er takler du ikke. 

Skrevet

:) jepp:)  Im right and you know it! :) 

Igjen, du argumenterer ikke, men kommer med påstander etterfulgt av smilefjes. 

Skrevet
1 minutt siden, krokko skrev:

Det gjør ikke TS heller.. :) 

Skrevet
Akkurat nå, krokko skrev:

Igjen, du argumenterer ikke, men kommer med påstander etterfulgt av smilefjes. 

:) Nei.. du mener det er påstander. men jeg refererer til fakta. altså en haug med andre tråder her på forumet. Om du er aktiv, så vet du at det kommer slike inlegg nesten daglig.

Skrevet
2 minutter siden, krokko skrev:

Nei, selvfølgelig vet de ikke hvordan det oppleves og hvor selvutslettende det er men å være utro er ikke den beste løsningen, eller hva tenker du? Hun burde snakke med helsepersonell, ikke gå til en annen mann. 

Det er din mening 🤷‍♀️ finnes ikke noe fasit på dette. For noen er den beste løsningen der og da å faktisk være utro. Så lenge det ikke er en langvarig pågående greie. 

Har selv opplevd utroskap og hadde foretrukket at den andre hadde bare lukket nebbet. Alle kan gjøre en feil. 

Anonymkode: 67e21...761

Skrevet

Nei er du gærn. Da får jeg jo trøbbel. Hvorfor i alle dager skal jeg gidde å si noe som får meg i en slik situasjon? Det ingen vet har ingen vondt av sier da jeg. 

Skrevet

Det gjør ikke TS heller.. :) 

Å delta i en debatt uten argumenter  men påstander etterfulgt av smilefjes = ingen debatt. 

• Liker 1
Skrevet

Nei er du gærn. Da får jeg jo trøbbel. Hvorfor i alle dager skal jeg gidde å si noe som får meg i en slik situasjon? Det ingen vet har ingen vondt av sier da jeg. 

Hahahahahahhaah.. jeg ler meg i hjelt her. De har ikke skjønt det.. lure rpå hvor lenge det vil fortsette...

• Liker 1
Skrevet

Å delta i en debatt uten argumenter  men påstander etterfulgt av smilefjes = ingen debatt. 

Men kjære deg da.. hvorfor prater du med meg i det helle tatt? Altså svarer. Kan du ikke bare hoppe over meg? :) :) :)

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier at det finnes LIGNENDE historier der dere er dobeltmoralske. Finnes tråder om menn som hadde snakket med andre damer, tekstet lix nasty osv osv.. ikke kysset ikke noe fysisk. Hvordan tror du ordlyden var i disse trådene?

Dobbeltmoral :) 

Oi, du er god som vet at de samme menneskene svarer i alle trådene om utroskap ass! 

Anonymkode: 434bb...fed

• Liker 1
Skrevet

:) Nei.. du mener det er påstander. men jeg refererer til fakta. altså en haug med andre tråder her på forumet. Om du er aktiv, så vet du at det kommer slike inlegg nesten daglig.

Påstander som ikke er dokumentert med kilder er bare påstander. Bevisbyrden for å komme med overbevisende faktaopplysninger ligger hos deg, noe som du til nå ikke har klart å gjøre til nå. Å referere til fakta, betyr at du må ha noe å referere til. Når det gjelder din troverdighet om å referere til fakta og den såkalte sannheten, har du ødelagt for deg selv. Nå fremstår du som passiv aggressiv med påstander etterfulgt av smilefjes. Den type debattskikk interesserer meg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahahahhaah.. jeg ler meg i hjelt her. De har ikke skjønt det.. lure rpå hvor lenge det vil fortsette...

😂😂

Skrevet
Akkurat nå, krokko skrev:

Påstander som ikke er dokumentert med kilder er bare påstander. Bevisbyrden for å komme med overbevisende faktaopplysninger ligger hos deg, noe som du til nå ikke har klart å gjøre til nå. Å referere til fakta, betyr at du må ha noe å referere til. Når det gjelder din troverdighet om å referere til fakta og den såkalte sannheten, har du ødelagt for deg selv. Nå fremstår du som passiv aggressiv med påstander etterfulgt av smilefjes. Den type debattskikk interesserer meg ikke. 

:) :)  jooo.. du er jo litt interessert. oh kom igjen da... du har jo "debatert" meg meg hele veien. jeg og du utgjør over halve tråden. For ett team vi er! :) 

Skrevet

Det beste er om du klarer å holde kjeft om det. Dette er ditt problem. Ikke din manns. Han vil ha det mye bedre lykkelig uvitende. Ikke alt trenger å se dagens lys.

Anonymkode: f35ce...8c5

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er din mening 🤷‍♀️ finnes ikke noe fasit på dette. For noen er den beste løsningen der og da å faktisk være utro. Så lenge det ikke er en langvarig pågående greie. 

Har selv opplevd utroskap og hadde foretrukket at den andre hadde bare lukket nebbet. Alle kan gjøre en feil. 

Anonymkode: 67e21...761

Ja, det er min mening da jeg anser utroskap som en grusom handling ovenfor partneren. Det betyr ikke at jeg forstår at det kan forekomme med tanke på hennes situasjon men her har hun planlagt å møte vedkommende. Bun kunne fint ha ombestemt seg. At hun angrer viser at hun har samvittighet, noe som kan hjelpe henne videre slik at hun ikke setter seg i en slik situasjon igjen. Mener fremdeles at hun bør oppsøke noen å prate med om forholdet sitt og hvordan hun har det. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:) :)  jooo.. du er jo litt interessert. oh kom igjen da... du har jo "debatert" meg meg hele veien. jeg og du utgjør over halve tråden. For ett team vi er! :) 

Nå fremstår du bare som desperat og prøve å tåkelegge for egne utsagn som du ikke klarer å kildehenvise til. 

Skrevet

Nå fremstår du bare som desperat og prøve å tåkelegge for egne utsagn som du ikke klarer å kildehenvise til. 

:) Hovedkilden min er jo nettopp deg.. de oser av dobeltmoral, men du ser det ikke :)

Gifte oss? :) 

Skrevet

Huff. Jeg har vært sammen med mannen min i 7 år, og han har også depressive perioder. Han hadde en før vi møttes, og nå etter at vi fikk barn har han en ille periode. Han er sint, jeg får mye kjeft, lite kjærtegn, mange krav til hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal være, osv. Jeg føler ikke at jeg kan være menneskelig, jeg må være blid og sterk og ta alt så bra hele tiden både på grunn av ham og sønnen vår. Ingen av mine behov blir dekket. Han er heldigvis henvist til psykolog, men jeg er så redd for at det ikke kommer til å hjelpe og at det er sånn livet mitt blir. Selv om han er drømmemannen når humøret er bra så er jeg redd for at hvis dette fortsetter, så kan jeg ikke leve med ham. Jeg kjenner jeg blir dratt ned selv, gråter om kveldene før han kommer og legger seg, osv. 

Jeg er så redd for at jeg skal havne der du er, for det er jo så forbaska vanskelig å gå. Det vil jeg jo egentlig innerst inne heller ikke, men når skal jeg få være meg selv? Det er jo så fælt for mannen min (og din) og gå rundt og ha det sånn, og det har jeg jo forståelse for. Jeg har slitt med depresjon selv, men jeg involverte ikke ham på samme måte som han involverer meg med mye kjeft og krangel. 

Selv om jeg ikke synes du gjorde det rette, så forstår jeg jo hvorfor du gjorde det. Jeg hadde ikke ville sagt noe som helst, det hjelper ingenting. Tenker at du kan ta den dårlige følelsen og samvittigheten som en slags straff. Hvis mannen min hadde vært utro på den måten der (ikke sex), og det ikke skulle skjedd igjen, så kunne han holdt det for seg selv.

Anonymkode: fc7db...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...