AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #321 Del Skrevet 6. desember 2021 Wednesday Addams skrev (På 28.1.2020 den 19.01): Barnehage Signerer, helt ekstremt dårlig også. Anonymkode: d9734...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #322 Del Skrevet 6. desember 2021 Gatekjøkken. Stod der alene på natta i helgene. Masse slibrige, ekle kommentaren fra fulle folk. Kan fortsatt huske noen av dem ordrett. Grøss. Sommervikar på sykehjem kommer som en god nr to. Enkelte ting føltes grusomt invaderende ovenfor de som bodde der og vi hadde altfor dårlig tid… Anonymkode: 75f9b...eef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 6. desember 2021 #323 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Slettet - poster på nytt anonymt. Endret 6. desember 2021 av Frk.fri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #324 Del Skrevet 6. desember 2021 Illums Bolighus i Bergen. Der bedriver ledelsen (butikksjef og ass. butikksjef) med regelrett uthenging og mobbing. De skriker til ansatte foran kunder. Man blir pålagt å jobbe overtid, uten å få betalt. Man får ALDRI skryt eller en klapp på skulderen, men gjett om du får høre det hvis du gjør en feil. De er meldt til arbeidstilsynet flere ganger, det har vært rettsaker og folk slutter i hopetall. Det er konstant underbemannet der, og helt forferdelige arbeidsforhold. Anonymkode: 92dff...11c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. desember 2021 #325 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) 😆 Det er ikke helt sånn anonymbruker fungerer. Endret 6. desember 2021 av MalloryK 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #326 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Illums Bolighus i Bergen. Der bedriver ledelsen (butikksjef og ass. butikksjef) med regelrett uthenging og mobbing. De skriker til ansatte foran kunder. Man blir pålagt å jobbe overtid, uten å få betalt. Man får ALDRI skryt eller en klapp på skulderen, men gjett om du får høre det hvis du gjør en feil. De er meldt til arbeidstilsynet flere ganger, det har vært rettsaker og folk slutter i hopetall. Det er konstant underbemannet der, og helt forferdelige arbeidsforhold. Anonymkode: 92dff...11c Og Arbeidstilsynet gjør ingenting? Anonymkode: e5d0a...95d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #327 Del Skrevet 6. desember 2021 Notabene, jobbet like under daglig leder. Veldig falskt miljø, mye baksnakking og casual mistenkeliggjøring fra høyere hold i kjeden. Veldig giftig arbeidsmiljø, i dag angrer jeg nesten på alle årene jeg jobbet der. Anonymkode: a09aa...478 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #328 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Illums Bolighus i Bergen. Der bedriver ledelsen (butikksjef og ass. butikksjef) med regelrett uthenging og mobbing. De skriker til ansatte foran kunder. Man blir pålagt å jobbe overtid, uten å få betalt. Man får ALDRI skryt eller en klapp på skulderen, men gjett om du får høre det hvis du gjør en feil. De er meldt til arbeidstilsynet flere ganger, det har vært rettsaker og folk slutter i hopetall. Det er konstant underbemannet der, og helt forferdelige arbeidsforhold. Anonymkode: 92dff...11c Visste ikke det var så gale, det høres helt villt ut, skal ta meg en tur innom og se. Anonymkode: d9734...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 6. desember 2021 #329 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11.6.2020 den 8.05): Å jobbe i mannsdominert yrke. Jeg trodde at det å jobbe med menn, mannlige sjefer og kollegaer, var lettere. Så man som skryter av at menn er lettere å forholde seg til. Vet ikke om jeg vil gå inn på hva slags bransje, men det er den tøffeste og mest nedverdigende tiden i mitt liv. Anonymkode: 2a90f...bb1 Det er irriterende at myten om at arbeidsplasser som er mannsdominerte er mye bedre, uten sladder og baksnakk og med åpnere kommunikasjon. Både kvinner og menn forteller denne myten om og om igjen til folk tror det er en sannhet. Jeg har jobbet mange år på både kvinne- og mannsdominerte arbeidsplasser og det ene er ikke noe bedre enn det andre. Er overbevist om at arbeidsmiljø med blandet kjønn og alder på alle nivåer er det sunneste. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #330 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Illums Bolighus i Bergen. Der bedriver ledelsen (butikksjef og ass. butikksjef) med regelrett uthenging og mobbing. De skriker til ansatte foran kunder. Man blir pålagt å jobbe overtid, uten å få betalt. Man får ALDRI skryt eller en klapp på skulderen, men gjett om du får høre det hvis du gjør en feil. De er meldt til arbeidstilsynet flere ganger, det har vært rettsaker og folk slutter i hopetall. Det er konstant underbemannet der, og helt forferdelige arbeidsforhold. Anonymkode: 92dff...11c Var på gruppeintervju der for noen år siden. Man skjønte med en gang mens man var der hvem som ville få jobben. De kjente moren hans, så han fikk snakke om seg selv lenge, mens vi andre knapt fikk presentert oss før vi ble avblåst. Anonymkode: 88a94...425 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #331 Del Skrevet 6. desember 2021 TietoEvry Anonymkode: 933a9...b61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #332 Del Skrevet 6. desember 2021 Adecco. Jeg unner ingen å jobbe for rekruteringsbyråer. Det er ingenting annet enn sosial dumping, og burde være forbudt i sin nåværende form. Anonymkode: ce050...a6b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 6. desember 2021 #333 Del Skrevet 6. desember 2021 Fagbevegelsen er ikke overflødig ennå, ser jeg, hvis bare folk hadde forstand til å organisere seg. Det er tragisk å lese om alle unge som blir utnyttet på arbeidsplasser som drives hinsides alt som heter norsk lov. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #334 Del Skrevet 6. desember 2021 Langerud sykehjem i Oslo. Hadde det greit der selv, men mange ansatte som ble mobbet og ingen kultur for faglig refleksjon. De eldre ble oftere snakket til enn med. Anonymkode: 47d08...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. desember 2021 #335 Del Skrevet 6. desember 2021 Esso. Jeg fikk beskjed om å kjøre innom diverse andre bensinstasjoner og sjekke bensinprisene deres til og dra jobb så han kunne justere sine deretter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #336 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Adecco. Jeg unner ingen å jobbe for rekruteringsbyråer. Det er ingenting annet enn sosial dumping, og burde være forbudt i sin nåværende form. Anonymkode: ce050...a6b Hva mener du med dette? Det er jo mange yrkesgrupper som jobber for bemanningsbyråer. Anonymkode: d9734...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #337 Del Skrevet 6. desember 2021 Vero Moda. Helt jævlig! Styr unna, for her blir de ansatte behandlet som søppel. Blir kvalm av å tenke på at jeg holdt ut så lenge der. Anonymkode: e58f1...911 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #338 Del Skrevet 6. desember 2021 Fame skrev (2 minutter siden): Esso. Jeg fikk beskjed om å kjøre innom diverse andre bensinstasjoner og sjekke bensinprisene deres til og dra jobb så han kunne justere sine deretter Det er helt vanlig, alle bensinstasjoner gjør dette. Anonymkode: e58f1...911 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #339 Del Skrevet 6. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med dette? Det er jo mange yrkesgrupper som jobber for bemanningsbyråer. Anonymkode: d9734...40b Det viktigste er at man ikke er garantert lønn i den tiden man ikke jobber. Man burde få betalt for 40 timer i uken uavhengig av om bemanningsbyrået har et oppdrag til deg eller ikke. Samt alle andre goder man har som fulltidsansatt. Anonymkode: ce050...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #340 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det viktigste er at man ikke er garantert lønn i den tiden man ikke jobber. Man burde få betalt for 40 timer i uken uavhengig av om bemanningsbyrået har et oppdrag til deg eller ikke. Samt alle andre goder man har som fulltidsansatt. Anonymkode: ce050...a6b Det er sant, det er enormt usikkert- man er liksom på nåde for at de skal gi et oppdrag til deg-får meg faktisk til å slite med selvtillit, samtidig blir jeg behandlet veldig dårlig som vikar og begynner å slite psykisk pga det. Anonymkode: d9734...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå