Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, 2cool4school skrev:
  Skjul innhold

Moren til Harlem var overhodet ikke negativ til Jan Thomas.

Nei, men faren var det. Og mange av de andre hadde ikke akkurat åpne armer. Det synes jeg er nådeløst og hjerteløst.

 

Anonymkode: ce16b...aed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristina S.
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velger han H??

Anonymkode: e63b7...bd9

Du må trykke på "Vis skjult innhold" i svarene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på alder med JT, og jeg ante faktisk ikke at det faktisk fins folk på min alder (som altså også er på Harlems foreldres alder), som synes at det er problematisk å ha en sønn/datter som får en kjæreste av samme kjønn. Utrolig merkelig! Aldri hørt om før jeg så dette programmet. Hvor kommer de fra, og hva er de laget av? Og hvordan i all verden rettferdiggjør de synet sitt??

Anonymkode: ce16b...aed

Så du har aldri hørt at homofile kan oppleve diskriminering pga sin legning,  kanskje særlig i kristne miljøer?

Endret av tirben
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på alder med JT, og jeg ante faktisk ikke at det faktisk fins folk på min alder (som altså også er på Harlems foreldres alder), som synes at det er problematisk å ha en sønn/datter som får en kjæreste av samme kjønn. Utrolig merkelig! Aldri hørt om før jeg så dette programmet. Hvor kommer de fra, og hva er de laget av? Og hvordan i all verden rettferdiggjør de synet sitt??

Anonymkode: ce16b...aed

De rettferdiggjør det med religion i noen religiøse miljøer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, tirben skrev:

Så du har aldri hørt at homofile kan oppleve diskriminering pga som legning,  kanskje særlig i kristne miljøer?

Jeg har hørt om det, ja, men trodde ikke egentlig på det. Spesielt for folk på min alder (begynnelsen av 50-årene).

Anonymkode: ce16b...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er greit at en fyr på 53 legger seg etter 28åringer nei. Enten det er homoer eller heterofile.  

Anonymkode: c6dd3...143

Fordi? Så lenge de det gjelder er forelsket og føles rett før hverandre, hva har andre med det å gjøre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan Thor kan tro at Han er interessert. Hele kroppsspråket til Jan når de var på løvesafarien var avvisende i de situasjonene hvor de snakket om "oss i Norge" o.l. Jan snur seg bort, blikket vendes vekk, han tar ikke like mye på Thor osv. De har jo ingen kjemi.

Anonymkode: 7965a...5d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at JT trenger å innse at han er LITT eldre enn han føler seg. Hvem gidder å være sammen med "faren sin" i lang tid? 

-Kunne ALDRI ha tenkt meg å innledet et seriøst forhold til en som er over 20 år eldre enn meg 🤮 så jeg lover dere at om to år er dette "forholdet" historie og bare vennskap. 

Sorry, JT! 

Og Drømmeprinsen nyter godt av sin nye kjendisstatus! ;) 💵💵

Anonymkode: 4f7bc...3c6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Harlem egentlig etternavnet? 

Anonymkode: a40f5...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"føler et voldsomt begjær". Hvem sier sånt om noen man liksom skal være forelsket i? Altså, er det ikke vanligere å si at man er tiltrukket eller forelsket? Er dette noe særegent for  homofile? For det høres mer ut som JT helst vil ha sex, enn bli kjærester.

Anonymkode: 68697...ca0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"føler et voldsomt begjær". Hvem sier sånt om noen man liksom skal være forelsket i? Altså, er det ikke vanligere å si at man er tiltrukket eller forelsket? Er dette noe særegent for  homofile? For det høres mer ut som JT helst vil ha sex, enn bli kjærester.

Anonymkode: 68697...ca0

Ja, hadde vært mer realistisk om at serien het: Jan Thomas søker drømmepenisen.

Anonymkode: 75ac3...a4b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Harlem egentlig etternavnet? 

Anonymkode: a40f5...3c5

Ser ut som han heter Harlem Alexander.. fått et fornavn som etternavn sånn som JT? 

Jan Thomas Alexander 

Harlem  Alexander Thomas... jaja de kan velge da, om de gifter seg. 

Anonymkode: c6dd3...143

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"føler et voldsomt begjær". Hvem sier sånt om noen man liksom skal være forelsket i? Altså, er det ikke vanligere å si at man er tiltrukket eller forelsket? Er dette noe særegent for  homofile? For det høres mer ut som JT helst vil ha sex, enn bli kjærester.

Anonymkode: 68697...ca0

Man skulle tro han var mer interessert o personene og å bli dypere kjent enn å tenke sex så fort og så kraftig, ja. 

Anonymkode: c6dd3...143

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som han heter Harlem Alexander.. fått et fornavn som etternavn sånn som JT? 

Jan Thomas Alexander 

Harlem  Alexander Thomas... jaja de kan velge da, om de gifter seg. 

Anonymkode: c6dd3...143

Harlem har operert med dette navnet i evigheter. Han har vært i media mange ganger tidligere ifb med stylistjobber for blant annet Victoria’s Secret.

Se gammel link: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24166188/norske-harlem-alexander-til-victoria-s-secret

Anonymkode: 2981d...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, her er det mange surmagete bedrevitende som øser ut av sin "positivitet" krydret med en dose homofobi.

Hva med å være glad på andre sine vegne? Hvorfor henge seg opp i en aldersforskjell som ikke angår andre enn de to som nå har funnet hverandre? Hva med å la være å se på programmet om dere har så mye mot mannen? 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som han heter Harlem Alexander.. fått et fornavn som etternavn sånn som JT? 

Jan Thomas Alexander 

Harlem  Alexander Thomas... jaja de kan velge da, om de gifter seg. 

Anonymkode: c6dd3...143

Så ut som søsteren også heter Harlem. Jeg trodde han het det til fornavn, men virker som det er etternavnet da. 
 

Jan Thomas har jo tatt Thomas selv. Han heter opprinnelig ikke det  

 

Anonymkode: a40f5...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at Jan Thomas fant kjærligheten, og håper det varer! Men er det ikke litt rart om disse to aldri har møttes tidligere? De jobber jo i samme bransje, i samme by og har sikkert litt samme omgangskrets eller? 

Anonymkode: e1b7d...3c6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...