Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Starter i kveld på Tvnorge. Hvem gleder seg? :) 

Anonymkode: ea13e...4ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette blir 2020s beste program ved siden av ja vi elsker camping. Savner fortsatt fra hollywood til parkeveien :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!😀 Jeg gleder meg til å se fra cape Town og Synnøve som programleder, så ikke bare pga Jan Thomas😊

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Jan Thomas!

Har ikke hatt spesielt sansen for fyren tidligere, veit ikke helt hvorfor, men handla vel kanskje om at da han figurerte i media var han så innmari annerledes. Dette inntrykket snudde helt rundt da jeg begynte å høre på podcasten til han og Einar. En helt annen side av Jan Thomas kom frem og episode etter episode så vokste han voldsomt på meg. Etterhvert synes jeg både podcasten og den påfølgende serien på dplay blei litt kjedelig. Blei mye av det samme og jeg gikk av det toget. 

Så kom denne serien. Jeg har sett begge episodene som ligger på dplay og jeg må bare si at jeg synes han er helt fantastisk med mennesker! Vanvittig god til å se og kommunisere med andre. Samtidig som han er veldig trygg i seg selv. Han veit hvem han er og hva han vil ha. Men ikke på en brautende krevende måte. Alle skal få en fair sjanse og han tar seg bryet. Snakker lite om utseende og når han snakker om utseende til andre så er det med en respekt og verdighet til tross for at det kan være nesten "vulgært". For en egenskap! 

Jeg er hvert fall superbegeistra! 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa! Elsker jan thomas. Skikkelig skikkelig god fyr!! Håper han finner lykken og at det varer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Starter i kveld på Tvnorge. Hvem gleder seg? :) 

Anonymkode: ea13e...4ba

«Jan Thomas søker oppmerksomhet». Alle sånn serier bør bruke same navne konsept. Det er kun det. 

Anonymkode: d817b...ed3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, anonyma123 said:

Elsker Jan Thomas og synes de første to episodene var herlig! :) 

Men det er jo første som går nå?!

Må si han er god på small talk og å ivareta en god stemning med dem han møter. Mye å lære for mange menn her, både skeive og streite (sikkert kvinner også) 😊

Anonymkode: 6c615...efd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er jo første som går nå?!

Må si han er god på small talk og å ivareta en god stemning med dem han møter. Mye å lære for mange menn her, både skeive og streite (sikkert kvinner også) 😊

Anonymkode: 6c615...efd

D-play 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, anonyma123 said:

D-play 😉

Aha 😆

Anonymkode: 6c615...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Jan, og håper han finner drømmeprinsen. Men programmet var kleint og kjedelig dessverre, så ikke ferdig første episoden engang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne og nydelige Jan♥️ og så mange flotte og herlige typer han har med. Gleder meg til å se ALLE episodene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette lover bra! mange spennende typer med som byr på seg selv. Jan er også utrolig varm og behagelig å se på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas er helt fantastisk. Så tolerant og åpen og imøtekommende. Og ærlig. Jeg syns likevel det ble litt kjedelig i kveld, men skal vel følge med. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva typen med solbriller og morgenkåpe blir vel beholdt i programmet til finalen for å skape underholdning. Samme med han som trodde han absolutt skulle bli stemt ut. Uten disse typene ville det jo ikke blitt like morsomt å følge med. Helsefagarbeideren som fikk date med Jan gjorde best inntrykk på meg i kveld.  

Mest skuffet over at jeg ikke fikk sett grisen male i dagens episode :P

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...