Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På dplay ligger og  "Pillowtalk" ...hvem er de to jentene som er med der?

 

Anonymkode: 2dbe0...f87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger programmet allerede! Jan Thomas har en utrolig dyp, medmenneskelig og reflektert side av seg som tidligere ikke har fått komme frem for oss før de siste årene. I motsetning til "dype samtaler" på andre  datingprogrammer som egentlig bare er overfladiske så har JT med seg hjertet og åpner det og hans sinn i all kommunikasjon. Flere burde være som han! 

Jeg gjenkjente at hestebonden var lik sånn sett, og heier på de to ❤

Anonymkode: 836fc...cd1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten tvil om at det blir Harlem eller Kent Jøran (? - trønderen) om det blir noen.

Anonymkode: 6c615...efd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Castor Troy skrev:

Diva typen med solbriller og morgenkåpe blir vel beholdt i programmet til finalen for å skape underholdning. Samme med han som trodde han absolutt skulle bli stemt ut. Uten disse typene ville det jo ikke blitt like morsomt å følge med. Helsefagarbeideren som fikk date med Jan gjorde best inntrykk på meg i kveld.  

Mest skuffet over at jeg ikke fikk sett grisen male i dagens episode :P

 

Divaen lukter det drama lang vei av. Kommentaren hans om de to i buret under vann...

Anonymkode: e99f5...046

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventet i mange år på å få se the gay bachelor/bachelorette. Det har ikke vært mange av dem på tv, så dette programmet kommer jeg til å følge med på. ☺️ Men synes det generelt er veldig få lesbiske i diverse dating programmer på tv. 

Anonymkode: 5ca8c...81c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Castor Troy skrev:

Mest skuffet over at jeg ikke fikk sett grisen male i dagens episode :P

 

Samme her!😂 Føler meg snytt!☹

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt overrasket over meg selv. Synes første episoden var skikkelig rørende og det var så utrolig mange fine folk med der, inkludert Jan Thomas. Jeg har faktisk felt flere tårer for jeg ble så rørt. Mulig det og har litt med at Sør Afrika og Cape Town har et spesielt sted i hjertet mitt, var og der jeg møtte min drømmeprins som jeg nå er gift med❤️ 

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i alle fall fått med et variert utvalg av menn! Veldig bra. Men jeg skulle gjerne sett at det var flere menn over 50. Jan Thomas sier at han ønsker seg en mann som verdsetter andre ting enn utseende og "show off." Jeg tror han trenger en moden, jordnær mann. Her var det flere i kategorien modell, hårstylist, "vil i rampelyset sammen med JT"-karer. Jeg tror hestebonden passer ham best, men at Jan fristes av Harlem. Trønderen er også en fin, avslappa type, men kanskje litt for fjernt fra Jans liv..? 

Har minst tro på de to sørlendingene og modellen. Bergenseren er et Wild card.

Anonymkode: 7965a...5d3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlem er jo så utrolig kjekk!! God damn... 

Anonymkode: 574ad...a8d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes første program var litt kjedelig, så håper det tar seg opp når alle blir litt varme i trøya. Synes også Jan Thomas så utilpass ut. Han virket sjenert, særlig med tanke på hvor mye han prater i pod casten. Han må sikkert også bli kjent med gutta. 

Det var en god variasjon der, noen av dem kan jo være gøy å følge med på. Min favoritt er hestebonden, men han er kanskje for gammel for jt? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kaleidoskop skrev:

Synes første program var litt kjedelig, så håper det tar seg opp når alle blir litt varme i trøya. Synes også Jan Thomas så utilpass ut. Han virket sjenert, særlig med tanke på hvor mye han prater i pod casten. Han må sikkert også bli kjent med gutta. 

Det var en god variasjon der, noen av dem kan jo være gøy å følge med på. Min favoritt er hestebonden, men han er kanskje for gammel for jt? 

Tipper han Harlem, som var ung og ganske tiltrekkende, ender opp som vinneren med JT, hestebonden er sikkert mer som en god kompis for JT

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Castor Troy said:

Tipper han Harlem, som var ung og ganske tiltrekkende, ender opp som vinneren med JT, hestebonden er sikkert mer som en god kompis for JT

Ja enig.

Harlem synes jeg lignet veldig på Morten hegset. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Ja enig.

Harlem synes jeg lignet veldig på Morten hegset. 

Ja jeg synes det var noe kjent, en mer komprimert utgave av Hegset 😁 Han eller trønderen hadde vel vært mine valg om jeg var JT. Lurer også på om noen av deltagerne utvikler følelser for hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en interessant gjeng de har samlet. Mange karakterer 😉 Ikke mange jeg tenker kan passe med JT, basert på inntrykket jeg får gjennom podcasten. 

Anonymkode: ec68a...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...