Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Nei det har han nok ikke. Da hadde han jo ikke fått ha et sånt program.

Hva mener du? Såklart kan folk med HIV date på vanlig måte som alle andre. 

Anonymkode: 836fc...cd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, tirben skrev:

Så du tror ALLE homofile menn fikk HIV  på åttitallet??? 

Jøss, trenger ikke bli fornærmet.

JT har selv sagt at han ikke var noen jomfru og har møtt mange menn bare for sex opp gjennom årene. Dette var ekstremt risikabelt på 80-tallet og mange menn gjorde det uten å bruke kondom. LA, der han bodde, var et av stedene med ekstremt stor smitte. Han har sikkert vært borti en del kjendiser og andre med mange partnere. Derfor er jeg overrasket over at han ikke har fått det da det jo er mange i de kretsene som fikk HIV.

Jeg sier jo ikke at alle fikk det men mange med utsvevende liv i LA på den tiden fikk det. Det er forskjell på å leve et promiskuøst liv midt i en HIV-hotspot og å sitte hjemme på Ørsta med den samme kjæresten i 20 år.

Anonymkode: dc2e0...62b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dere som mener JT søker noe annet enn Kent og Tormod. Kjekke, fine menn kan blir for "ordinære" for JT. Han er opptatt av livsstil, trening, kropp, åndelighet etc. Her passer han mer med Harlem. Også utseendemessig synes jeg han passer bedre med Harlem. Det har nok JT kjent på siden starten av dette programmet, derfor har han tatt de valgene han har tatt. For kanskje å ikke såre de som var der og var genuint interessert i han. Og så har han beholdt Thor helt til slutt, siden de kjente hverandre litt fra før og derfor vil han være lettere å dumpe til slutt.

 

Anonymkode: 8eb08...233

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med dere som mener JT søker noe annet enn Kent og Tormod. Kjekke, fine menn kan blir for "ordinære" for JT. Han er opptatt av livsstil, trening, kropp, åndelighet etc. Her passer han mer med Harlem. Også utseendemessig synes jeg han passer bedre med Harlem. Det har nok JT kjent på siden starten av dette programmet, derfor har han tatt de valgene han har tatt. For kanskje å ikke såre de som var der og var genuint interessert i han. Og så har han beholdt Thor helt til slutt, siden de kjente hverandre litt fra før og derfor vil han være lettere å dumpe til slutt.

 

Anonymkode: 8eb08...233

Jeg er litt usikker på forholdet til Thor. Det er lett å tenke at JT har beholdt ham fordi de kjenner hverandre fra før. Og at JT ikke har lyst å såre han. Thor er nok ikke utseendemessig førstevalget, men jeg tror faktisk Jan Thomas er oppriktig tiltrukket av den ekte og sårbare personligheten til Thor. Jeg tenkte også at Harlem er det opplagte førstevalget, men nå er jeg usikker. 

Anonymkode: 326c3...818

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2020 den 7.52, AnonymBruker skrev:

Har en følelse av at Jan Thomas muligens ikke velger noen, og at det blir en lang tale om "fantastiske gutter, en reise, minner for livet, ærlig mot meg selv og takknemlig" 😜 

Det eller Harlem

Anonymkode: 413eb...b06

Siterer bare meg selv jeg 🤣

Anonymkode: 413eb...b06

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Såklart kan folk med HIV date på vanlig måte som alle andre. 

Anonymkode: 836fc...cd1

Selvfølgelig, men TVNorge lager nok ikke program der de spleiser par vel vitende om at «frieren» har HIV. Har noe med etiske regler og føringer å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Selvfølgelig, men TVNorge lager nok ikke program der de spleiser par vel vitende om at «frieren» har HIV. Har noe med etiske regler og føringer å gjøre.

Husker du "Alle elsker Miriam?" 🤣

Viste seg til slutt at dama var trans. Endte opp med at vinneren saksøkt hele produksjonen 

Hun ble forresten drept i fjor. Anti-funfact

Anonymkode: 413eb...b06

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med dere som mener JT søker noe annet enn Kent og Tormod. Kjekke, fine menn kan blir for "ordinære" for JT. Han er opptatt av livsstil, trening, kropp, åndelighet etc. Her passer han mer med Harlem. Også utseendemessig synes jeg han passer bedre med Harlem. Det har nok JT kjent på siden starten av dette programmet, derfor har han tatt de valgene han har tatt. For kanskje å ikke såre de som var der og var genuint interessert i han. Og så har han beholdt Thor helt til slutt, siden de kjente hverandre litt fra før og derfor vil han være lettere å dumpe til slutt.

 

Anonymkode: 8eb08...233

Harlem liker ikke gud så åndelighet passer de hvertfall ikke på  

Anonymkode: 836fc...cd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Selvfølgelig, men TVNorge lager nok ikke program der de spleiser par vel vitende om at «frieren» har HIV. Har noe med etiske regler og føringer å gjøre.

Hmmm du har ikke helt peiling på dette med HIV skjønner jeg. I dag er røyking mer dødelig enn HIV. Veldig mange mennesker lever normale liv og har normale parforhold med HIV. Herpes er mer utbredt og mer smittsomt, men man sier jo ikke i TV reklame at noen har herpes.  Å ha HIV hadde ikke hatt noe å si for et datingprogram, det er en privatsak som deles med de man bestemmer seg for å ha ubeskyttet sex med. Jeg forstår hva du mener, men er ikke enig, fordi stigmaet mot HIV er feil og basert på uvitenhet. Det er ikke sånn at noen som vet fakta om Hiv og smittefare avviser noen de er forelsket i fordi de har HIV. 

Anonymkode: 836fc...cd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas har sakt tiden ganger at han ikke har noen kjønnssykdommer i Jan Thomas og Einar blir venner, og at han har sikker sex og oralsex og. 

Jeg lurer veldig på om Jan og Thor allerede har hatt sex sammen.. vi har ikke vert med på hele historien dens siden de møttes før serien, men det virker hvertfall som a Thor har ganske mye følelser. 

Anonymkode: 58f48...102

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Selvfølgelig, men TVNorge lager nok ikke program der de spleiser par vel vitende om at «frieren» har HIV. Har noe med etiske regler og føringer å gjøre.

Nå var det da en av frierne som hadde hiv og var åpen om det. Skjønn fyr å. JT lot som det ikke gjorde noe, men sendte ham jo hjem. 

Anonymkode: 28405...efc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det da en av frierne som hadde hiv og var åpen om det. Skjønn fyr å. JT lot som det ikke gjorde noe, men sendte ham jo hjem. 

Anonymkode: 28405...efc

Det var ikke pga han hadde HIV at han ble sendt hjem! De var jo altfor forskjellige personligheter og på helt forskjellig fysisk nivå. 

Dere med fordommer mot Hiv burde se denne :)

https://tv.nrk.no/serie/ikke-spoer-om-det/2019/MDNY14000719

Anonymkode: 836fc...cd1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke pga han hadde HIV at han ble sendt hjem! De var jo altfor forskjellige personligheter og på helt forskjellig fysisk nivå. 

Dere med fordommer mot Hiv burde se denne :)

https://tv.nrk.no/serie/ikke-spoer-om-det/2019/MDNY14000719

Anonymkode: 836fc...cd1

Jeg har ingen fordommer mot hiv, men det så ut som JT hadde det, eller det passer kanskje ikke imaget hans. Han var ikke no stort forskjellig fra Thor da. Han og JT er vidt forskjellig i personlighet og fysikk 

Anonymkode: 28405...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt at ikke han fra ''Første date'' var med på dette programmet. Tror han og JT hadde passet perfekt sammen :) 

Anonymkode: ea13e...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det komiske nå er jo at Christopher/Satan fremstår som den beste matchen. :fnise: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Instagram at JT spiste smoothie ned acai og bær, minner vel om noe Harlem støtt og stadig lager 🙈

Anonymkode: 93d3e...658

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så spent på finalen. Om det blir Harlem eller Thor. Eller kanskje ingen av de. JT har jo ikke hatt flust med stabile forhold. Harlem er jo bare knall kjekk. 

Anonymkode: 326c3...818

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på finalen. Noen som la til merke at han kysset Thor 2 ganger, men aldri kysset noen av de andre? For meg virker som det var mer mellom Jan Thomas og Thor enn vi har blitt fortalt. Kanskje derfor det ble for vanskelig å sende hjem Thor hvis det viser seg at han har mest lyst på Harlem.

Anonymkode: 92b06...6f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig spent på finalen. Noen som la til merke at han kysset Thor 2 ganger, men aldri kysset noen av de andre? For meg virker som det var mer mellom Jan Thomas og Thor enn vi har blitt fortalt. Kanskje derfor det ble for vanskelig å sende hjem Thor hvis det viser seg at han har mest lyst på Harlem.

Anonymkode: 92b06...6f8

Ja det er opplagt at det har vært noe mellom Thor og JT. Egentlig litt urettferdig overfor de andre deltakerne at det kom inn en som kjente JT fra før. Det gir jo Thor en fordel ift de andre. Og at JT derfor har følt seg forpliktet til å ta ham med videre. 

Anonymkode: 326c3...818

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm du har ikke helt peiling på dette med HIV skjønner jeg. I dag er røyking mer dødelig enn HIV. Veldig mange mennesker lever normale liv og har normale parforhold med HIV. Herpes er mer utbredt og mer smittsomt, men man sier jo ikke i TV reklame at noen har herpes.  Å ha HIV hadde ikke hatt noe å si for et datingprogram, det er en privatsak som deles med de man bestemmer seg for å ha ubeskyttet sex med. Jeg forstår hva du mener, men er ikke enig, fordi stigmaet mot HIV er feil og basert på uvitenhet. Det er ikke sånn at noen som vet fakta om Hiv og smittefare avviser noen de er forelsket i fordi de har HIV. 

Anonymkode: 836fc...cd1

Ok. Men uansett feil av enkelte her på forumet å antyde at JT har det når det absolutt ikke er tilfelle. 

Og la oss nå ikke la denne tråden snu seg til å dreie seg om sykdom. 

Det med acai, «alle» lager breakfast bowls med acai og bær for tida 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...