Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Chearap said:

Både Harlem og Thor er kjekke gutter, følsomme begge to. Thor virker litt tung i humøret. Selv heier jeg på Harlem, men ut fra det jeg har sett tror jeg JT velger Thor. Skjønner ikke hva Harlem ser i JT, flott ung fyr og en mann som kunne vært faren hans. Jan Thomas må jo være bra innbilsk om han tror han kan få Harlem på kroken? 

Kanskje han liker eldre menn da?

Anonymkode: 6332c...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags issues tenker du på?

Anonymkode: dc2e0...62b

Han sa jo selv at han slet masse fordi han hadde blitt mobbet (for utseendet?)

Anonymkode: 7720e...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kent er heit og flott, romantisk, snill og fantastisk. Jeg ble betatt. 

Anonymkode: e4987...524

Kent er også sutrete, masete, tror han er «entitled» til JT fordi JT gir han komplimenter, han har heeeeeelt annen stil enn JT, heeeelt andre interesser, kler seg utelukkende i treningsklær fra åttitallet og har ikke den fysikken som JT er ute etter.  Kent J er sikkert en flott fyr, men personlig hadde jeg fått frysninger av en som var så åpent «tilbedende» etter så kort tid uten å ha noe særlig å tilby selv. Han er varm og fin men han er ikke en spennende person.
 

Tror ikke JT faller for en med totalt andre interesser og en fysikk som sier pappakropp. JT vil ha ripped/trente gutter som er opptatt av både det ytre og det indre. Han vil ha motstand, en samtalepartner. Ikke en som sitter med hundeøyne og logrer og er «forelska» hver gang han åpner munnen. Finner ikke seksuell tiltrekning der

Anonymkode: 7720e...682

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine topp to fra sesongen: Kristoffer og Harlem.

På bunn: Thor og Robin

(Hvis jeg var den som skulle valgt kjæreste, altså.)

Men Kent Jøran og Tormod kommer også høyt opp. For noen fantastiske fyrer begge to :)

Anonymkode: ce16b...aed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.

 

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke JT faller for en med totalt andre interesser og en fysikk som sier pappakropp. JT vil ha ripped/trente gutter som er opptatt av både det ytre og det indre. Han vil ha motstand, en samtalepartner. Ikke en som sitter med hundeøyne og logrer og er «forelska» hver gang han åpner munnen. Finner ikke seksuell tiltrekning der

 

Exen, Christoffer, var jo med på castingen som de sa. Det er vel utvelgelsen av hvem som skal få bli med. Rart at han var med og valgte ut folk som har fysikk og interesser som er helt utenfor JT sin smak, da. Hvis det er sånn som JT påsto: at exen er den som kjenner ham best.

For et rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kristina S. skrev:

 

 

Exen, Christoffer, var jo med på castingen som de sa. Det er vel utvelgelsen av hvem som skal få bli med. Rart at han var med og valgte ut folk som har fysikk og interesser som er helt utenfor JT sin smak, da. Hvis det er sånn som JT påsto: at exen er den som kjenner ham best.

For et rot...

Jeg tror de valgte personer han vanligvis ikke ville gått for, for å utfordre jt litt, se at han kan klaffe med folk som er veldig forkjellig fra han selv. 

Anonymkode: 83648...219

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kent er også sutrete, masete, tror han er «entitled» til JT fordi JT gir han komplimenter, han har heeeeeelt annen stil enn JT, heeeelt andre interesser, kler seg utelukkende i treningsklær fra åttitallet og har ikke den fysikken som JT er ute etter.  Kent J er sikkert en flott fyr, men personlig hadde jeg fått frysninger av en som var så åpent «tilbedende» etter så kort tid uten å ha noe særlig å tilby selv. Han er varm og fin men han er ikke en spennende person.
 

Tror ikke JT faller for en med totalt andre interesser og en fysikk som sier pappakropp. JT vil ha ripped/trente gutter som er opptatt av både det ytre og det indre. Han vil ha motstand, en samtalepartner. Ikke en som sitter med hundeøyne og logrer og er «forelska» hver gang han åpner munnen. Finner ikke seksuell tiltrekning der

Anonymkode: 7720e...682

Så det er viktigere med klær, utseende og kropp enn det inni? Er det ikke fint at Kent viser følelser? Harlem virker jo helt ute av stand til å vise noe, han er helt lukket. Hvorfor er dette noe bedre? Vi vet alle svaret og det er at han er mer det JT ser etter utseendemessig.

Kent er ikke en spennende person? Er Harlem det da? Han er unnvikende og sier ingenting.

 

Anonymkode: dc2e0...62b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, noen som vet om JT har HIV? Han var vel ganske aktiv seksuelt i USA på 80-tallet. Og dette var jo hotspoten for HIV. Så synes det er rart om han ikke har fått det.

Anonymkode: dc2e0...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, noen som vet om JT har HIV? Han var vel ganske aktiv seksuelt i USA på 80-tallet. Og dette var jo hotspoten for HIV. Så synes det er rart om han ikke har fått det.

Anonymkode: dc2e0...62b

Det tror jeg ikke han har.

Anonymkode: ab648...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, noen som vet om JT har HIV? Han var vel ganske aktiv seksuelt i USA på 80-tallet. Og dette var jo hotspoten for HIV. Så synes det er rart om han ikke har fått det.

Anonymkode: dc2e0...62b

Så du tror ALLE homofile menn fikk HIV  på åttitallet??? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er viktigere med klær, utseende og kropp enn det inni? Er det ikke fint at Kent viser følelser? Harlem virker jo helt ute av stand til å vise noe, han er helt lukket. Hvorfor er dette noe bedre? Vi vet alle svaret og det er at han er mer det JT ser etter utseendemessig.

Kent er ikke en spennende person? Er Harlem det da? Han er unnvikende og sier ingenting.

 

Anonymkode: dc2e0...62b

Kent er supersjarmerende, men er en enkel sjel virker det som. Han er min favoritt fordi han stråler av glede, selvtillit og positivitet. Men Harlem er mer mystisk og spennende. Kent liker nok å sitte hjemme å se på NRK med grandis i ovnen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på insta så hadde har både Kent og Harlem lagt ut bilde av maten sin feks. Kent: kjøttkaker i brun saus.  Harlem: økologiske chiafrø.  

 

 

 

Anonymkode: 76f18...139

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på insta så hadde har både Kent og Harlem lagt ut bilde av maten sin feks. Kent: kjøttkaker i brun saus.  Harlem: økologiske chiafrø.  

 

 

 

Anonymkode: 76f18...139

😂For folk flest er Kent Gøran drømmemannen, men JT er ikke som folk flest akkurat 😛

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kent Jøran er herlig folkelig og nedpå. Lett å like! 

JT sa at det er det han vil ha, men jeg tror at det rett og slett ikke er det han tiltrekkes av. Harlem er mye mer lik JT på mange områder, og som noen andre også nevnte: Mer mystisk. Ligger vel litt i menns natur å ville "jakte litt". Syns iallefall JT så åpenbart tiltrukket og betatt ut av Harlem da de satt i senga hans og snakket. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlem og JT har hatt en helt spesiell kjemi siden dag 1, tviler ikke ett sekund på at det blir de og at de kommer til å få de supert sammen! 
 

Kent J og Trond var allerede forelsket da de kom inn i huset, skjønner godt det ble alt for mye for JT, det blir litt voldsomt. Men flotte karer, så absolutt!

Husk at det er 10 uker de har vært sammen, og de har hatt flere dater der enn de vi får se.

lenge leve kjærligheten!

Anonymkode: 13b65...1a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt inntrykk er at JT ikke helt vet hva han vil ha. Han vil fremstå så dyp og sier han vil ha et dypt forhold med en dom har noe spesielt. Kan han ikke bare si at han ikke vet hva han vil og så si han føler seg tiltrukket mot den unge gutten som kanskje ikke er så dyp. Synes nå det blir mye svada. Velg den du vil, uansett grunn, bare ikke pakk det inn i åndelighet og annet smør. 

Anonymkode: 6f734...72c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, noen som vet om JT har HIV? Han var vel ganske aktiv seksuelt i USA på 80-tallet. Og dette var jo hotspoten for HIV. Så synes det er rart om han ikke har fått det.

Anonymkode: dc2e0...62b

Herlighet for noen fordommer.

Anonymkode: 1b238...d18

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Enig! Det virker som Thor har et og annet som han må rydde opp i. Noe jeg har lagt merke til er at han stort sett alltid er alvorlig, smiler sjelden og har liten sans for humor. 

JT og Harlem passer mye bedre sammen.

Anonymkode: ab648...e94

Men hva er oddsene til Thor tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, noen som vet om JT har HIV? Han var vel ganske aktiv seksuelt i USA på 80-tallet. Og dette var jo hotspoten for HIV. Så synes det er rart om han ikke har fått det.

Anonymkode: dc2e0...62b

Dermed trekker du slutningen at alle homofile som var seksuelt aktive på åttitallet har HIV? Så bra da at min homofile bror var et barn på den tiden så han gikk klar av den sykdommen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...