Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 4/4/2020 at 10:10 PM, Twinkle~ said:

Det var Tormod og Kent som var i DK (Herning) sammen for noen uker siden🥰

Er de kjærester?

Anonymkode: ea13e...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det ikke går veien for Kent og Tormod, ser jeg for meg at Tormod fort blir headhuntet til Jakten på Kjærligheten. Jovial type som helt sikkert kan få en del brev :) 

Anonymkode: ea13e...4ba

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sykt irriterende at noe speila dette i en annen tråd, men det var vel det du ville ha ut av det, at folk ble irriterte! 🙄

Anonymkode: 58f48...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 22.10, Kristina S. skrev:

Hvilke andre tråder?

Norges beste kjendispar eller noe sånt

Anonymkode: 58f48...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Norges beste kjendispar eller noe sånt

Anonymkode: 58f48...102

Hun som lagde den tråden. 

Anonymkode: 58f48...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden som gikk på tv i går var så klein! Herregud. Så fint de har funnet hverandre og er glad i hverandre, er ikke det som er problemet. Men, fikk så inntrykk av at Harlem var et trofé som stolt skulle vises frem, og snakkes om. Da Lilly kom var det så flaut, hun gråt som om hun var en nybakt bestemor som fikk se sitt nye barnebarn. Og gjennom serien finner jeg bare JT mer og mer irriterende. 

Synes litt synd på Thor, men det er forde han ser så bedrøvet ut hele tiden, litt tungsinnet. Tror han finner noen like bra, og bedre enn JT. 

Anonymkode: 6f734...72c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Episoden som gikk på tv i går var så klein! Herregud. Så fint de har funnet hverandre og er glad i hverandre, er ikke det som er problemet. Men, fikk så inntrykk av at Harlem var et trofé som stolt skulle vises frem, og snakkes om. Da Lilly kom var det så flaut, hun gråt som om hun var en nybakt bestemor som fikk se sitt nye barnebarn. Og gjennom serien finner jeg bare JT mer og mer irriterende. 

Synes litt synd på Thor, men det er forde han ser så bedrøvet ut hele tiden, litt tungsinnet. Tror han finner noen like bra, og bedre enn JT. 

Anonymkode: 6f734...72c

Hvem viste han Harlem fram til?

Harlem viste jo fram JT til flere? Så da gikk det vel begge veier? 

Uten at jeg tenker "trofé" akkurat. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvem viste han Harlem fram til?

Harlem viste jo fram JT til flere? Så da gikk det vel begge veier? 

Uten at jeg tenker "trofé" akkurat. 

Hele Norge vel. De var på TV. Og om ikke du tenker det så må jo jeg få lov å si hvordan jeg oppfatter det. Men du tror du eier tråden her da så. 🤣🤣🤣

Anonymkode: 6f734...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele Norge vel. De var på TV. Og om ikke du tenker det så må jo jeg få lov å si hvordan jeg oppfatter det. Men du tror du eier tråden her da så. 🤣🤣🤣

Anonymkode: 6f734...72c

Øh Harlem meldte seg på. Vær litt saklige da. JT tvang han ikke til å bli med 😆

Vet ikke hvorfor du mener jeg eier tråden her men... Jeg liker jo Jan Thomas veldig godt. Det er sant. Han er en sympatisk, men også litt kompleks fyr. Men han er ikke redd for å skille seg ut. Det liker jeg! Best av alt 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonen sleit med å ikke avsløre kjemien mellom JT og Harlem fordi den var så åpenbar. Ellers  ville jo ikke programmet vært noe spennende. Tror oppriktig at JT har falt for Harlem , han er jo ung og kjempeflott. Har støtte problemer med å forstå hva Harlem ser i JT ...

Anonymkode: 326c3...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Produksjonen sleit med å ikke avsløre kjemien mellom JT og Harlem fordi den var så åpenbar. Ellers  ville jo ikke programmet vært noe spennende. Tror oppriktig at JT har falt for Harlem , han er jo ung og kjempeflott. Har støtte problemer med å forstå hva Harlem ser i JT ...

Anonymkode: 326c3...818

JT er varm og monogam. Jeg kan bli hatet for å si dette, men jeg har så sjukt ofte hørt at mange homofile ikke er det. Mange altså. Ikke alle.

JT har stil, han er morsom( om enn ufrivillig iblant 🙂 ) Han er lojal og kjekk. Litt spesiell, men det er jo bare litt krydder syns jeg. Tror også at han er tilstede for andre. Det er da nok "Å se i" han? Hm... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

JT er varm og monogam. Jeg kan bli hatet for å si dette, men jeg har så sjukt ofte hørt at mange homofile ikke er det. Mange altså. Ikke alle.

JT har stil, han er morsom( om enn ufrivillig iblant 🙂 ) Han er lojal og kjekk. Litt spesiell, men det er jo bare litt krydder syns jeg. Tror også at han er tilstede for andre. Det er da nok "Å se i" han? Hm... 

Joda, JT er sikkert en fin fyr. Av og til prater han mye svada, og han tar mye plass. Men kjærlighet er en bra ting, og jeg ønsker dem all mulig lykke på veien. 

Anonymkode: 326c3...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, JT er sikkert en fin fyr. Av og til prater han mye svada, og han tar mye plass. Men kjærlighet er en bra ting, og jeg ønsker dem all mulig lykke på veien. 

Anonymkode: 326c3...818

Vet ikke med svada, eller hva du mener 🙂 ja, han tar mye plass, han er en "foran kamera-mann". Men det er jo en annen side også. 

Kjærlighet er bra ja 🙂 for de som vil satse på den. Superbra. Jeg tror JT gir Harlem trygghet. Og Harlem gir JT full aksept for den han er.

Sånn kort. Jeg ønsker de også all lykke ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Episoden som gikk på tv i går var så klein! Herregud. Så fint de har funnet hverandre og er glad i hverandre, er ikke det som er problemet. Men, fikk så inntrykk av at Harlem var et trofé som stolt skulle vises frem, og snakkes om. Da Lilly kom var det så flaut, hun gråt som om hun var en nybakt bestemor som fikk se sitt nye barnebarn. Og gjennom serien finner jeg bare JT mer og mer irriterende. 

Synes litt synd på Thor, men det er forde han ser så bedrøvet ut hele tiden, litt tungsinnet. Tror han finner noen like bra, og bedre enn JT. 

Anonymkode: 6f734...72c

Hva mener du siste episode skulle handlet om, da?

Anonymkode: 1b238...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ble Harlem var ganske obvious helt fra første intro, han passer liksom bare veldig godt inn ved siden av JT. Og man kan vel si mye om JT, føler jeg har endret mening om han etter hver episode. Litt vittig hvordan han har sagt til alle at de har vært de fineste, modigste, tøffeste han har møtt noensinne.

Men altså, Harlem må være noe av de kjekkeste jeg har sett. Virker som en veldig bra kar! Ble helt rørt på slutten med familien hans. Håper virkelig han blir tatt godt vare på av JT.

Vært morro og fått sett de andre gutta et sted (spin-off?!); Kristoffer, Kent, Tormod ble mine favoritter 🥰

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Øh Harlem meldte seg på. Vær litt saklige da. JT tvang han ikke til å bli med 😆

Vet ikke hvorfor du mener jeg eier tråden her men... Jeg liker jo Jan Thomas veldig godt. Det er sant. Han er en sympatisk, men også litt kompleks fyr. Men han er ikke redd for å skille seg ut. Det liker jeg! Best av alt 🙂

Harlem ble headhuntet til serien.

Endret av Oida
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå lanserer Kent Jøran instaheidi som skal lete etter drømmeprinsen. Det hadde blitt leven og grining 

Anonymkode: 85f32...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Oida skrev:

Harlem ble headhuntet til serien.

Ble han? Da var det ekstremt god casting, siden de tross alt ble så forelsket! Vet dere når de var i Sør Afrika? Hvor lenge har de vært sammen nå? 

Mente helt fra begynnelsen at Harlem var den som passet best til JT. De er i samme bransje,  er opptatt av det samme (trening,  kosthold,  utseende), og man så kjemien mellom dem på et tidlig stadium.  Håper de blir lykkelig sammen! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, tirben skrev:

Ble han? Da var det ekstremt god casting, siden de tross alt ble så forelsket! Vet dere når de var i Sør Afrika? Hvor lenge har de vært sammen nå? 

Mente helt fra begynnelsen at Harlem var den som passet best til JT. De er i samme bransje,  er opptatt av det samme (trening,  kosthold,  utseende), og man så kjemien mellom dem på et tidlig stadium.  Håper de blir lykkelig sammen! 

Var det virkelig så vanskelig å skjønne at han ville velge den med best utseende? Er jo ikke akkurat som om det er overraskende om en mann velger en ung undertøysmodell fremfor vanlige kvinner på hans egen alder. 

Skal sverge på at om Harlem hadde vært hestebonde så hadde det vært "spennende" og "sexy". Mens om Tormod hadde vært frisør og hatt alt annet likt som Harlem hadde han likevel ikke valgt Tormod. Trond var også frisør og opptatt av utseendet og han ble jo sendt ut tidlig.

Anonymkode: 31ce3...db9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tirben skrev:

Ble han? Da var det ekstremt god casting, siden de tross alt ble så forelsket! Vet dere når de var i Sør Afrika? Hvor lenge har de vært sammen nå? 

Mente helt fra begynnelsen at Harlem var den som passet best til JT. De er i samme bransje,  er opptatt av det samme (trening,  kosthold,  utseende), og man så kjemien mellom dem på et tidlig stadium.  Håper de blir lykkelig sammen! 

Jeg mener det ble spilt inn på senhøsten, perioden oktober/november. I et intervju sier de at de har vært kjærester i seks måneder. Enig med deg, god casting. Synes de er fine sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...