Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #121 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Det kommentarfeltet 😂 når Vulgære Iselin og Daddy Chris som lever av å selge barndomen til barn sine liker og applauderer. Da vet man at budskapet faller på steingrunn. Endret 3. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelisabethh Skrevet 3. juli 2020 #122 Del Skrevet 3. juli 2020 Jeg syntes Sebastian virker som en super fyr, selv om jeg ikke er enig i alt han sier og gjør. Og selv om jeg skjønner hvor han vil med den siste instagramposten (litt selvmotsigende post, men ok😋) så er det veldig nødvendig å av og til kritisere offentlige personer som kan ha negativ påvirkningskraft på de unge følgerne sine. Jeg tror også at folk er flinke til å skryte av hverandre, heie, fremme profiler som har et godt budskap, osv. - problemet er vel heller at det er mer «spennende» når noen kritiseres og derfor får vi det negative oftere med oss. Veldig bra at han har lyst og prøver å fremme fine forbilder og gode sider ved andre, men det blir for naivt å bare si at vi ikke skal gi oppmerksomhet til personer som gjør kritikkverdige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. juli 2020 #123 Del Skrevet 4. juli 2020 6 timer siden, Lin11 skrev: Det kommentarfeltet 😂 når Vulgære Iselin og Daddy Chris som lever av å selge barndomen til barn sine liker og applauderer. Da vet man at budskapet faller på steingrunn. Det blir jo så dumt at man må bare le 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. juli 2020 #124 Del Skrevet 18. juli 2020 Bare meg som reagerer på dagens instastory? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 18. juli 2020 #125 Del Skrevet 18. juli 2020 Er de fulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. juli 2020 #126 Del Skrevet 18. juli 2020 13 minutter siden, Banænie skrev: Er de fulle? Nei tror ikke det... men han deler svigerinnens bryster..... meget meget spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 18. juli 2020 #127 Del Skrevet 18. juli 2020 3 minutter siden, BethD skrev: Nei tror ikke det... men han deler svigerinnens bryster..... meget meget spesielt Sjekk hennes instagram så deler hun de gladelig selv. Tror ikke hun bryr seg og S så vel muligheten til å få oppmerksomhet og nye følgere av diskusjonen det skaper.. men spesielt? Helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. juli 2020 #128 Del Skrevet 18. juli 2020 4 minutter siden, silikon123 skrev: Sjekk hennes instagram så deler hun de gladelig selv. Tror ikke hun bryr seg og S så vel muligheten til å få oppmerksomhet og nye følgere av diskusjonen det skaper.. men spesielt? Helt klart. Sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. juli 2020 #129 Del Skrevet 21. juli 2020 Er Nikoline gravid igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. juli 2020 #130 Del Skrevet 21. juli 2020 39 minutter siden, Anne 69 skrev: Er Nikoline gravid igjen? Tviler jeg på. Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. juli 2020 #131 Del Skrevet 22. juli 2020 16 timer siden, BethD skrev: Tviler jeg på. Hvorfor tror du det? Jeg så et bilde der det så ut som hun hadde litt mage, men det kan like gjerne være kjolen som bulte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merenwen Skrevet 7. august 2020 #132 Del Skrevet 7. august 2020 Hva er det som har skjedd? Ref. siste instainlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. august 2020 #133 Del Skrevet 7. august 2020 1 time siden, Merenwen skrev: Hva er det som har skjedd? Ref. siste instainlegg. Sikkert ikke så veldig alvorlig.... podcast ideen kom ikke gjennom eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårbølla Skrevet 7. august 2020 #134 Del Skrevet 7. august 2020 Nikoline følger ikke Sebastian på insta lengre🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 7. august 2020 #135 Del Skrevet 7. august 2020 19 minutter siden, Hårbølla skrev: Nikoline følger ikke Sebastian på insta lengre🤔 Jo, det gjør hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårbølla Skrevet 7. august 2020 #136 Del Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, Louiah skrev: Jo, det gjør hun. Ahh, kom ikke opp til meg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 7. august 2020 #137 Del Skrevet 7. august 2020 Til dere som lurer på «hva som har skjedd». Det er så enkelt som at de har vært en uke i syden og ikke vil fortelle om det på soMe:) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 8. august 2020 #138 Del Skrevet 8. august 2020 9 timer siden, PippiLa skrev: Til dere som lurer på «hva som har skjedd». Det er så enkelt som at de har vært en uke i syden og ikke vil fortelle om det på soMe:) Kødder du? Han legger det jo frem som om det er noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 8. august 2020 #139 Del Skrevet 8. august 2020 14 timer siden, PippiLa skrev: Til dere som lurer på «hva som har skjedd». Det er så enkelt som at de har vært en uke i syden og ikke vil fortelle om det på soMe:) Tror ikke dette stemmer. Hun er observert på Frogner i perioden, og han bl.a på Carina Dahls instastory. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 8. august 2020 #140 Del Skrevet 8. august 2020 Hadde ikke skrevet det, hvis jeg ikke visste det☺️Carina Dahl og innspilling med nocco var etter de kom hjem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå