Maydis8 Skrevet 31. desember 2022 #561 Del Skrevet 31. desember 2022 Snoker45 skrev (2 minutter siden): Sebastian er heldig som har en velstående far som gir han penger. Det er vel strengt tatt ikke så mye å være stolt over? Og det siste stuntet hans om å betale strømregningene til tre familier fordi de selv ikke trenger å bekymre seg for høye strømregninger... Jeg har ikke ord. Kunne det har vært mer kvalmt? Hvordan du at faren hans gir han penger? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 31. desember 2022 #562 Del Skrevet 31. desember 2022 Sjekk proff.no. Faren har gjort han til medeier i eiendomsfirmaet og de har tatt ut utbytte. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 31. desember 2022 #563 Del Skrevet 31. desember 2022 Snoker45 skrev (2 minutter siden): Sjekk proff.no. Faren har gjort han til medeier i eiendomsfirmaet og de har tatt ut utbytte. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 31. desember 2022 #564 Del Skrevet 31. desember 2022 Sprite skrev (Akkurat nå): 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤣🤣 Han "jobber" hardt for pengene;-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. desember 2022 #565 Del Skrevet 31. desember 2022 Snoker45 skrev (5 timer siden): Sjekk proff.no. Faren har gjort han til medeier i eiendomsfirmaet og de har tatt ut utbytte. Hva heter det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 1. januar 2023 #566 Del Skrevet 1. januar 2023 Faren har gjort han medeier i flere firmaer men det er Hoelstad Holding som har betalt ut utbytte. Sebastian eier 16% av dette firmaet. Firmaet betalte ut 30 millioner i utbytte i 2021. Sebastian fikk 16% av dette. Alt dette er offentlig informasjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 1. januar 2023 #567 Del Skrevet 1. januar 2023 SS er en type jeg virkelig kan lite med. For meg fremstår han som «ei fjolle». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 5. januar 2023 #568 Del Skrevet 5. januar 2023 Snoker45 skrev (På 1.1.2023 den 10.43): Faren har gjort han medeier i flere firmaer men det er Hoelstad Holding som har betalt ut utbytte. Sebastian eier 16% av dette firmaet. Firmaet betalte ut 30 millioner i utbytte i 2021. Sebastian fikk 16% av dette. Alt dette er offentlig informasjon. Der betales skatt på utbytte, til info. 31,68%, så nesten 1/3 av beløpet. Dvs at Sebastian ikke fikk 16% av beløpet. Vi kan heller ikke vite om han har fått noe av det utbetalt, eller om pengene feks er re-investert. Og OM han så har fått penger? Jeg tror ingen hadde takket nei! Både han og kjæresten har utdannelser, jobber og betaler skatt. Jeg skjønner ikke hva som er kvalmt med å betale strømregningen for andre. Hva er det å kritisere?? 🤷♀️ 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 6. januar 2023 #569 Del Skrevet 6. januar 2023 acna skrev (5 timer siden): Der betales skatt på utbytte, til info. 31,68%, så nesten 1/3 av beløpet. Dvs at Sebastian ikke fikk 16% av beløpet. Vi kan heller ikke vite om han har fått noe av det utbetalt, eller om pengene feks er re-investert. Og OM han så har fått penger? Jeg tror ingen hadde takket nei! Både han og kjæresten har utdannelser, jobber og betaler skatt. Jeg skjønner ikke hva som er kvalmt med å betale strømregningen for andre. Hva er det å kritisere?? 🤷♀️ Fullt klar over at det betales skatt av utbytte. Det vil jeg tro alle vet. Ja, de jobber med sosiale medier. Å selge reklame på insta og snap. Det som jeg syntes var kvalmt var det han skrev om at de var i en posisjon hvor de ikke trengte å tenke for høye strømregninger. Det er noe med hele fyren som ikke er særlig flatterende. Og samboeren er vel ikke den som akkurat jobber seg i hjæl:-) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 6. januar 2023 #570 Del Skrevet 6. januar 2023 Snoker45 skrev (4 timer siden): Fullt klar over at det betales skatt av utbytte. Det vil jeg tro alle vet. Ja, de jobber med sosiale medier. Å selge reklame på insta og snap. Det som jeg syntes var kvalmt var det han skrev om at de var i en posisjon hvor de ikke trengte å tenke for høye strømregninger. Det er noe med hele fyren som ikke er særlig flatterende. Og samboeren er vel ikke den som akkurat jobber seg i hjæl:-) Beklager men dette fremstår bare smålig 🤷♀️ Det er vel ikke noe galt i å si høyt at man har alt man trenger? Jeg har det godt i livet og vil derfor bruke pengene mine på å hjelpe 5 andre som kanskje ikke har det like bra. Hvordan kan noen finne noe galt med det? Det får da være måte på hvor mye man skal ta seg nær av. Og hvor mye eller hardt samboeren jobber vet vel strengt talt ikke du så mye om, med mindre du kjenner hennes veldig godt? Når det er sagt så er vel å "jobbe seg ihjel" et mål det færreste har her i livet. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 14. januar 2023 #571 Del Skrevet 14. januar 2023 Snoker45 skrev (På 6.1.2023 den 5.27): Fullt klar over at det betales skatt av utbytte. Det vil jeg tro alle vet. Ja, de jobber med sosiale medier. Å selge reklame på insta og snap. Det som jeg syntes var kvalmt var det han skrev om at de var i en posisjon hvor de ikke trengte å tenke for høye strømregninger. Det er noe med hele fyren som ikke er særlig flatterende. Og samboeren er vel ikke den som akkurat jobber seg i hjæl:-) Jobber ikke bare med sosiale medier nei. Nikoline har bachelor i ernæring og er distriktssjef i Nutricia medical nutrition. Så hvor har du det fra at hun omtrent ikke jobber ? å Sebastian har ganske nylig sakt opp jobben som kreativ leder i Eccentric people for å satse på sosiale medier, men han jobber også som markedskonsulent i tillegg 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. april 2023 #572 Del Skrevet 30. april 2023 (endret) 👧🧑👧👶Oppdaget nettopp at Nikoline har født deres fjerde barn, og hun ser ikke ut som hun har vært gravid i det hele tatt. Endret 30. april 2023 av Tough cookie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. april 2023 #573 Del Skrevet 30. april 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): 👧🧑👧👶Oppdaget nettopp at Nikoline har født deres fjerde barn, og hun ser ikke ut som hun har vært gravid i det hele tatt. Det sto en artikkel i tv2 eller vg for ei stund siden, og det er ei stund siden hun fødte, uten at de gikk ut med dato. Men barnet ble født i god tid før påske; de feiret påsken på hytta, bare de to og de fire barna. Så begge har på IG «lurt» følgerne ved å legge ut gravidbilder lenge etter fødselen. I påsken så la hun ut gravidbilder i en gul kjole, og da var babyen allerede kommet til verden Dette pga Sebastian fikk en så tung periode etter tredjemann, så de ville ha fødselen og ukene etter for seg selv denne gangen Men ja, selv om det er noen uker siden så kommer hun seg raskt etter fødsler men jeg likte den storyen/reklamen for Carlings forrige uke der hun prøvde på seg ei av de buksene hun brukte før graviditeten og fikk den såvidt opp over rumpa. Kastet unna den gamle og tok på ei ny og større ei og sa at «husk det er jeansen som skal passe til deg, ikke du som skal passe inn i jeansen» Hun har jo i alle graviditetene vært veldig naturlig slank i seg selv, bare hatt en fin babybump 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. mai 2023 #574 Del Skrevet 2. mai 2023 Å nå er han alene på ferie i Spania med mamma og pappa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. mai 2023 #575 Del Skrevet 2. mai 2023 mariie skrev (21 minutter siden): Å nå er han alene på ferie i Spania med mamma og pappa.. er jo superviktig for de å leve som enslige har jeg skjønt så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. mai 2023 #576 Del Skrevet 2. mai 2023 mariie skrev (38 minutter siden): Å nå er han alene på ferie i Spania med mamma og pappa.. Må si det er tøft gjort av Nikoline å være alene med en nyfødt + 3 barn i barnehagealder! Hadde ikke fått med meg at han er i Spania. Tviler på at mannen min hadde valgt å gjøre det samme, men vi er alle forskjellige og har ulike prioriteringer. Heldigvis 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 2. mai 2023 #577 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) mariie skrev (2 timer siden): Å nå er han alene på ferie i Spania med mamma og pappa.. Han sa i podcasten at han var der på jobb i 5 dager. Edit: han holder på med et tv-prosjekt, og dette var tur nr 1 av 4 eller 5. Endret 2. mai 2023 av Henikka Tilleggsinfo 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 3. mai 2023 #578 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) . Endret 8. februar 2024 av Diosa 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakfisken Skrevet 3. mai 2023 #579 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg liker ham også - uten å ha fulgt med så veldig. Synes det er noe deilig befriende med at han tør å være så annerledes. Vi trenger det i samfunnet. Og vi trenger mer positivt fremsnakk av andre mennesker. Ingen er bare det du ser! 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. mai 2023 #580 Del Skrevet 3. mai 2023 Diosa skrev (10 timer siden): Jeg ELSKER denne mannen 😅 Jeg fant han via insta for ett års tid siden og da syns jeg han var så teit. Uten noen åpenbar grunn. Jeg ble bare irritert av han og han plagde meg liksom. Jeg syns han var slitsom. Jeg vet ikke hva som snudde det men nå liker jeg han SÅ godt og klarer å se alle de gode egenskapene hans! Poenget med å dele det er at for ett år siden så jeg på bare de tingene ved han som trigget meg. Og jeg lot meg bli trigget av de og. Han har ikke gjort noe annerledes nå, men jeg har snudd på hvordan jeg ser på han. Det tenker jeg når folk skriver her inne. Alle ser på personer gjennom sine egne øyne. Du ser ikke det jeg ser osv. Jeg har ingen konklusjon merker jeg 😄 Ville bare dele. Hadde det ikke vært for eksponeringen han og samboer driver med, så hadde de vært verdt å følge med på. Nikoline er fresh, har selvironi og jeg kjenner at jeg misunner henne jobben hennes (hun får alltid så morsomme ting på døra, og opplever mye). De to sammen har et veldig innholdsrikt liv som er veldig annerledes fra andre småbarnsforeldre. Han er vel noe av det bedre de har hos eccentric people. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå