Maydis8 Skrevet 23. september 2022 #521 Del Skrevet 23. september 2022 snurk skrev (1 time siden): Det er ikke antall følgere alene som har noe å si for hvor mye man kan tjene som influencer 🙂 Hørte om han før Nikoline for å si det sånn… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 23. september 2022 #522 Del Skrevet 23. september 2022 Maydis8 skrev (7 minutter siden): Hørte om han før Nikoline for å si det sånn… Hvem du personlig hørte om først har også veldig lite å si for hvor mye den ene eller andre av dem tjener som influencer. For å si det sånn. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 26. september 2022 #523 Del Skrevet 26. september 2022 skruf skrev (På 22.9.2022 den 10.40): Det er en helt annen stemme og dialekt enn Kjartan som snakker med deltagerne bak kulissene, som intervjuer de og kommer med kommentarer, så nei, det er ikke Kjartan. Det kan godt hende Sebastian har en rolle bak kulissene i camp Kulinaris, men det er Kjartan som snakker og forteller gjennom programmene. Du tenker kanskje på dette som Sebastian har sagt: Jeg har i mange år jobbet bak kameraene som regissør, og også sendt avgårde mange egne profiler som jeg har vært manager for til alle mulige realityshows, forteller han. – Å plutselig skulle være foran kameraet selv var en helt annerledes opplevelse enn hva jeg trodde det skulle bli, sier Solberg. (https://www.kk.no/underholdning/jeg-foler-at-jeg-ikke-er-sa-dum-som-det-ser-ut-som-pa-tv/75652842) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. september 2022 #524 Del Skrevet 30. september 2022 Orly skrev (På 22.9.2022 den 12.18): Nicoline er spaltist og influencer, i tillegg kjøper de, pusser opp og selger hus https://www.klikk.no/bolig/inspirasjon/sebastian-og-nikoline-har-flyttet-tre-ganger-pa-tre-ar-vi-har-syv-soverom-na-men-onsker-oss-enda-flere-7188387 Det ligger mye penger i å oppgradere hus mens de bor der selv og slipper skatt på verdiøkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. oktober 2022 #525 Del Skrevet 17. oktober 2022 Justlooking skrev (På 30.9.2022 den 11.46): Det ligger mye penger i å oppgradere hus mens de bor der selv og slipper skatt på verdiøkningen. Solberg sier han vil flytte 3 ganger til de neste 5 årene 🤣 Minst! https://www.nettavisen.no/livsstil/sebastian-solberg-selger-millionvillaen-etter-to-ar/s/5-95-685881 Mye penger potensielt, men nå skal markedet ned. Rente og inflasjon rammer også folk på Oslo Vest. Solberg virker som en skrue. Nå skal han til Oslo Øst, dvs. Nordstrand 😅 Jaja, hvis folk får glede av sånt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 24. november 2022 #526 Del Skrevet 24. november 2022 Fjerde kid på vei da! "Det som syns, det syns" SS fra VG.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 24. november 2022 #527 Del Skrevet 24. november 2022 18 minutter siden, Sofagris said: Fjerde kid på vei da! "Det som syns, det syns" SS fra VG.no Ja shit! Hva skjer? 😳 jeg trodde de syntes småbarnslivet tærer på forholdet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. november 2022 #528 Del Skrevet 24. november 2022 4 unger på 3 år ! 🥴 Hun er jo veldig flott som gravid da og ungene får jo unge foreldre, men herlighet så travelt det blir. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 24. november 2022 #529 Del Skrevet 24. november 2022 At de orker 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 25. november 2022 #530 Del Skrevet 25. november 2022 WTF er de gravide igjen?? Det ble jo nesten slutt sist pga han ikke ville ha flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 25. november 2022 #531 Del Skrevet 25. november 2022 Stakkars dem om dem allerede syns det er hardt med tre barn… utfordringene starter når barna begynner på idrett og skal kjøres overalt, får nye følelser som dem ikke skjønner, kommer i puberteten, nekter å gjøre lekser, nekter å pusse tenner osv. Dette blir en popcornreise å følge med på, skjønner jeg🙈😅🍿 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 25. november 2022 #532 Del Skrevet 25. november 2022 Gresshoppa skrev (28 minutter siden): Stakkars dem om dem allerede syns det er hardt med tre barn… utfordringene starter når barna begynner på idrett og skal kjøres overalt, får nye følelser som dem ikke skjønner, kommer i puberteten, nekter å gjøre lekser, nekter å pusse tenner osv. Dette blir en popcornreise å følge med på, skjønner jeg🙈😅🍿 Er så glad det ikke er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 25. november 2022 #533 Del Skrevet 25. november 2022 hvor mange barn skal de ha egentlig?😅 Seb har jo opptil flere ganger gitt utrykk for at han har mer enn nok med de som de allerede har😂 Hun kler veldig å være gravid da🫶 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. november 2022 #534 Del Skrevet 25. november 2022 Når forholdet nesten raknet (noe de har vært åpne om) etter tredje ungen, så fatter jeg ikke at de velger å få ett fjerde barn når yngste knapt har blitt 1 år Og Sebastian har flere ganger svart at han er ikke fremmed for tanken om flere barn, så forstår jeg ikke helt tankegangen eller valget om en til. Hadde der vært om noen år så kanskje, men ikke fire på rappen Begge lever veldig hektiske liv og elsker rampelyset og å alltid være der det skjer i «kjendisverdenen», og med fire små så er de heldige med å ha et nettverk av familie rundt seg. Det er mye festing på de begge, i tillegg til at begge er opptatt av å ha alenetid. Jeg hadde i allefall ikke klart å kombinere småbarnstiden samtidig som jeg skulle ha levd en slags forsinket ungdomstid med mye festing og happenings. Tror ikke jeg hadde ønsket det heller. Tiden barna er små går raskt, og vipps så er de ute av redet, 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dustemor87 Skrevet 25. november 2022 #535 Del Skrevet 25. november 2022 Syns det å dra enda et barn inn i det hektiske livet de allerede lever er totalt uansvarlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 25. november 2022 #536 Del Skrevet 25. november 2022 Whaat! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 25. november 2022 #537 Del Skrevet 25. november 2022 Dustemor87 skrev (18 minutter siden): Syns det å dra enda et barn inn i det hektiske livet de allerede lever er totalt uansvarlig. Nå har vel ingen av de to bevist at de har spesielt særlig høyt intelligensnivå så… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dustemor87 Skrevet 25. november 2022 #538 Del Skrevet 25. november 2022 Sprite skrev (8 minutter siden): Nå har vel ingen av de to bevist at de har spesielt særlig høyt intelligensnivå så… Sant nok. Og igjen, hadde nok klart å håndtere flere barn selv hadde jeg hatt så mye barnevakter tilgjengelig som det de har....- men, fordi jeg har litt selvinnsikt, så tenker jeg at jeg holder meg til det antallet jeg makter. 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. november 2022 #539 Del Skrevet 25. november 2022 Har de solgt leiligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 25. november 2022 #540 Del Skrevet 25. november 2022 Tough cookie skrev (15 timer siden): 4 unger på 3 år ! 🥴 Hun er jo veldig flott som gravid da og ungene får jo unge foreldre, men herlighet så travelt det blir. Blir vel litt mer enn 3 år da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå