Unika Skrevet 20. juni 2022 #501 Del Skrevet 20. juni 2022 Louie82 skrev (34 minutter siden): Jeg tror hun er det. Så det veldig lett på henne sist, og nå ser det likt ut. Koselig for de da, om det stemmer. Har ikke noe grunnlag for å tro det ene eller andre jeg, syntes hun ser veldig slank ut.. Og helt enig med henne i at man ikke skal spørre folk om slikt. (men; har observert at mange kvinner får like mange barn som i søskenflokken de selv er vokst opp i. Nikoline har 3 søsken 😉) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 20. juni 2022 #502 Del Skrevet 20. juni 2022 skruf skrev (23 timer siden): Hun har født 3 barn i løpet av de siste fire årene…..det er helt naturlig å ikke ha helt flat mage da. Yngste er i tillegg bare 1 år. De færreste har sixpack på dag 4 etter fødsel som fotballfrue. Nei, hun er ikke gravid. Noe hun avkreftet selv også. Det er faktisk ganske frekt å spørre om det bare pga magen ikke er paddeflat Det har ingenting med flat mage eller sixpack å gjøre. Mulig det bare er poseringen som gjør det, men magen så ikke sånn ut for et par måneder siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. juni 2022 #503 Del Skrevet 21. juni 2022 Kverrulanten skrev (8 timer siden): Det har ingenting med flat mage eller sixpack å gjøre. Mulig det bare er poseringen som gjør det, men magen så ikke sånn ut for et par måneder siden. Vil anta at hun selv vet om hun er gravid eller ikke, og etter Elle-festen så sa hun klart, tydelig og forbanna at hun ikke er gravid og ba folk slutte å spekulere. Det er faktisk frekt å spørre noen med litt mage om de er gravide. Hun har som sagt født 3 unger på løpende bånd og yngste er bare 1 år. Tror de færreste hadde hatt flat mage da. For alt vi vet så kan hun ha vært oppblåst eller akkurat spist mat. Og går man i ettersittende klær så vil man lett se at magen ikke er flat Vil gi Nikoline tommel opp for å kle seg som hun vil selv om magen ikke er helt flat. Bedre det enn da fotballfrue ikke ville spise noe før Vixen pga hun skulle ha på seg ettersittende kjole og «orket» ikke oppblåst mage 25 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 21. juni 2022 #504 Del Skrevet 21. juni 2022 Kverrulanten skrev (9 timer siden): Det har ingenting med flat mage eller sixpack å gjøre. Mulig det bare er poseringen som gjør det, men magen så ikke sånn ut for et par måneder siden. Magen min kan se helt ulik ut fra dag til dag og fra morgen til ettermiddag. Om noen er gravid sier de uansett fra selv når de er klare for det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juli 2022 #505 Del Skrevet 2. juli 2022 Aldri hørt om han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelisabethh Skrevet 22. september 2022 #506 Del Skrevet 22. september 2022 Synes det alltid er like fascinerende når de skal selge klær. Fy søren for er forbruk! Og til så masse penger🤯 I tillegg er mange plagg bare er brukt en gang. Skulle godt likt å hatt deres økonomi🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 22. september 2022 #507 Del Skrevet 22. september 2022 skruf skrev (På 22.5.2022 den 9.30): Sebastian er den som har VoiceOver (eller hva det heter) på Camp Kulinaris, husker han sa at det var rart å være deltager og ikke den i mikrofonen Er det ikke Kjartan selv som snakker i camp Kulinaris? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. september 2022 #508 Del Skrevet 22. september 2022 Sammy! skrev (6 minutter siden): Er det ikke Kjartan selv som snakker i camp Kulinaris? Ganske sikker på at det har vært Sebastian, minus den sesongen han selv var deltager. Han sa i allefall selv at det var rart å bytte rolle fra å være han bak mikrofonen til å være deltager. Kjartan snakker så klart selv når han snakker, men det er ikke han som er kommenterer gjennom episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 22. september 2022 #509 Del Skrevet 22. september 2022 skruf skrev (1 time siden): Ganske sikker på at det har vært Sebastian, minus den sesongen han selv var deltager. Han sa i allefall selv at det var rart å bytte rolle fra å være han bak mikrofonen til å være deltager. Kjartan snakker så klart selv når han snakker, men det er ikke han som er kommenterer gjennom episodene Nei, det er Kjartan som snakker på Camp Kulinaris. Det Sebastian mente med det er at han pleier å stå bak i kulissene «å snakke i mikrofonen», altså gi beskjeder om div, og ikke være foran og synlig på skjermen ☺️ Han har jobbet med fler reality konsept, men usikker på om Camp har vært én av de, utenom da han selv deltok. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. september 2022 #510 Del Skrevet 22. september 2022 Lulu21 skrev (1 time siden): Nei, det er Kjartan som snakker på Camp Kulinaris. Det Sebastian mente med det er at han pleier å stå bak i kulissene «å snakke i mikrofonen», altså gi beskjeder om div, og ikke være foran og synlig på skjermen ☺️ Han har jobbet med fler reality konsept, men usikker på om Camp har vært én av de, utenom da han selv deltok. Er ganske sikker på at han sa at det ville bli uvant å være deltager i camp kullinaris og ikke bak mikrofonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 22. september 2022 #511 Del Skrevet 22. september 2022 Det er alltid Kjartan som har snakket på Camp Kulinaris. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. september 2022 #512 Del Skrevet 22. september 2022 eelisabethh skrev (8 timer siden): Synes det alltid er like fascinerende når de skal selge klær. Fy søren for er forbruk! Og til så masse penger🤯 I tillegg er mange plagg bare er brukt en gang. Skulle godt likt å hatt deres økonomi🤭 Helt enig! De må ha ei vanvittig bra inntekt for å forsvare ett sånt forbruk, i tillegg til den villaen de bor i. Interiørmessig sett så handler de ikke akkurat på Bohus og Kremmerhuset ut i fra den salgsrunden de hadde på snap for ei stund siden heller. De har jo tre barn også, og alle med barn vet at det koster. Det ser ikke akkurat ut til å jobbe seg i hjel heller. Greit nok at Nikoline tar på seg modelloppdrag og er en av Lancôme sitt ansikt utad, og hun er knyttet til en del veletablerte navn innen sminke/skjønnhet/matkasse/barneklær og utstyr….bil og sykkel er vel også spons. Og ting de får «gratis» må skattes av og gir ikke rene penger til å betale regninger. Det er f.eks ett rent modelloppdrag som gir penger inn på konto, men likevel…. Må ligge vanvittig mye penger i reklame og sponsing. Mye festing og mye på reisefot. Når man ikke klarer å bestemme seg for hvilken Dior-veske man skal kjøpe og ender med å kjøpe begge to så sitter man ikke å bekymrer seg for strømregninga akkurat.. Mye av klærne de selger er spons, så ikke noe de har kjøpt selv, bortsett fra at de har skattet av det. I tillegg er de på utkikk etter en ny villa i ett «bedre» strøk…..det er i allefall ikke billig. Ikke hvis de skal ha tilsvarende bolig som nå Før noen drar misunnelig-kortet; jeg er overhodet ikke misunnelig, jeg skjønner det bare ikke. Nikoline er vel utdannet innen ernæring, tror hun tok en bachelor da hun gikk gravid med nr 2. Men jobber ikke som det. Om Sebastian har utdanning aner jeg ikke. Men ett heidundrendes forbruk i allefall! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. september 2022 #513 Del Skrevet 22. september 2022 Kamelia83 skrev (5 minutter siden): Det er alltid Kjartan som har snakket på Camp Kulinaris. Det er en helt annen stemme og dialekt enn Kjartan som snakker med deltagerne bak kulissene, som intervjuer de og kommer med kommentarer, så nei, det er ikke Kjartan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. september 2022 #514 Del Skrevet 22. september 2022 Nicoline er spaltist og influencer, i tillegg kjøper de, pusser opp og selger hus https://www.klikk.no/bolig/inspirasjon/sebastian-og-nikoline-har-flyttet-tre-ganger-pa-tre-ar-vi-har-syv-soverom-na-men-onsker-oss-enda-flere-7188387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. september 2022 #515 Del Skrevet 22. september 2022 skruf skrev (6 timer siden): Helt enig! De må ha ei vanvittig bra inntekt for å forsvare ett sånt forbruk, i tillegg til den villaen de bor i. Interiørmessig sett så handler de ikke akkurat på Bohus og Kremmerhuset ut i fra den salgsrunden de hadde på snap for ei stund siden heller. De har jo tre barn også, og alle med barn vet at det koster. Det ser ikke akkurat ut til å jobbe seg i hjel heller. Greit nok at Nikoline tar på seg modelloppdrag og er en av Lancôme sitt ansikt utad, og hun er knyttet til en del veletablerte navn innen sminke/skjønnhet/matkasse/barneklær og utstyr….bil og sykkel er vel også spons. Og ting de får «gratis» må skattes av og gir ikke rene penger til å betale regninger. Det er f.eks ett rent modelloppdrag som gir penger inn på konto, men likevel…. Må ligge vanvittig mye penger i reklame og sponsing. Mye festing og mye på reisefot. Når man ikke klarer å bestemme seg for hvilken Dior-veske man skal kjøpe og ender med å kjøpe begge to så sitter man ikke å bekymrer seg for strømregninga akkurat.. Mye av klærne de selger er spons, så ikke noe de har kjøpt selv, bortsett fra at de har skattet av det. I tillegg er de på utkikk etter en ny villa i ett «bedre» strøk…..det er i allefall ikke billig. Ikke hvis de skal ha tilsvarende bolig som nå Før noen drar misunnelig-kortet; jeg er overhodet ikke misunnelig, jeg skjønner det bare ikke. Nikoline er vel utdannet innen ernæring, tror hun tok en bachelor da hun gikk gravid med nr 2. Men jobber ikke som det. Om Sebastian har utdanning aner jeg ikke. Men ett heidundrendes forbruk i allefall! Han har master fra USA innen marketing (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 23. september 2022 #516 Del Skrevet 23. september 2022 skruf skrev (23 timer siden): Helt enig! De må ha ei vanvittig bra inntekt for å forsvare ett sånt forbruk, i tillegg til den villaen de bor i. Interiørmessig sett så handler de ikke akkurat på Bohus og Kremmerhuset ut i fra den salgsrunden de hadde på snap for ei stund siden heller. De har jo tre barn også, og alle med barn vet at det koster. Det ser ikke akkurat ut til å jobbe seg i hjel heller. Greit nok at Nikoline tar på seg modelloppdrag og er en av Lancôme sitt ansikt utad, og hun er knyttet til en del veletablerte navn innen sminke/skjønnhet/matkasse/barneklær og utstyr….bil og sykkel er vel også spons. Og ting de får «gratis» må skattes av og gir ikke rene penger til å betale regninger. Det er f.eks ett rent modelloppdrag som gir penger inn på konto, men likevel…. Må ligge vanvittig mye penger i reklame og sponsing. Mye festing og mye på reisefot. Når man ikke klarer å bestemme seg for hvilken Dior-veske man skal kjøpe og ender med å kjøpe begge to så sitter man ikke å bekymrer seg for strømregninga akkurat.. Mye av klærne de selger er spons, så ikke noe de har kjøpt selv, bortsett fra at de har skattet av det. I tillegg er de på utkikk etter en ny villa i ett «bedre» strøk…..det er i allefall ikke billig. Ikke hvis de skal ha tilsvarende bolig som nå Før noen drar misunnelig-kortet; jeg er overhodet ikke misunnelig, jeg skjønner det bare ikke. Nikoline er vel utdannet innen ernæring, tror hun tok en bachelor da hun gikk gravid med nr 2. Men jobber ikke som det. Om Sebastian har utdanning aner jeg ikke. Men ett heidundrendes forbruk i allefall! Jeg jobber med digital markedsføring og på generelt basis så koster et reklameinnlegg på instagram (hos en middels kjent influencer som Nicoline) rundt 50.000 - typisk for ett innlegg eller en story. Har man ett par innlegg i uka så er det jo enkel matematikk 😅 blir fort en veldig fin årslønn 😬 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. september 2022 #517 Del Skrevet 23. september 2022 snurk skrev (24 minutter siden): Jeg jobber med digital markedsføring og på generelt basis så koster et reklameinnlegg på instagram (hos en middels kjent influencer som Nicoline) rundt 50.000 - typisk for ett innlegg eller en story. Har man ett par innlegg i uka så er det jo enkel matematikk 😅 blir fort en veldig fin årslønn 😬 Jeg så serien «da vi eide Internett» og der uttalte Pilotfrue at innlegg på Instagram kunne hun få alt fra 50-150 000 for, så jeg vet det er mye penger i omløp. Men likevel; når man ser hvilken bolig de har og er på utkikk etter tilsvarende i et dyrere strøk, de er 5stk i familien (og Sebastian er vel ikke like kjent influencer som konen), og nå når de har hatt en runde på insta der de selger klær og interiør og dermed får vite hvilken prisklasse de legger seg på når de shopper (altså, 2stk Dior-vesker på en og samme sommer!) så er det høye summer i omløp. De betaler jo også skatt av disse reklameinnleggene, og de som alle andre som bor der strømprisene er som verst har nok høye strømutgifter i disse dager. Huslån, kommunale avgifter……bare barnehageplass for 3 barn er rundt 9000 hver måned (Sebastian klagde over at de fikk ikke plass til alle tre i samme barnehage, så var et pes med levering og henting, og for å få søskenrabatt på barnehageregning så tror jeg de må være i samme barnehage) Men ja, Nikoline drar nok inn endel hver måned, jeg vil tro det betaler seg godt å være en av Lancôme sine ansiktet utad. Ser jo bare den luksusturen Lancôme sendte sine modeller til i sommer. T.o.m egen rosa innsjekk på flyplassen i Frankrike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 23. september 2022 #518 Del Skrevet 23. september 2022 skruf skrev (3 minutter siden): Jeg så serien «da vi eide Internett» og der uttalte Pilotfrue at innlegg på Instagram kunne hun få alt fra 50-150 000 for, så jeg vet det er mye penger i omløp. Men likevel; når man ser hvilken bolig de har og er på utkikk etter tilsvarende i et dyrere strøk, de er 5stk i familien (og Sebastian er vel ikke like kjent influencer som konen), og nå når de har hatt en runde på insta der de selger klær og interiør og dermed får vite hvilken prisklasse de legger seg på når de shopper (altså, 2stk Dior-vesker på en og samme sommer!) så er det høye summer i omløp. De betaler jo også skatt av disse reklameinnleggene, og de som alle andre som bor der strømprisene er som verst har nok høye strømutgifter i disse dager. Huslån, kommunale avgifter……bare barnehageplass for 3 barn er rundt 9000 hver måned (Sebastian klagde over at de fikk ikke plass til alle tre i samme barnehage, så var et pes med levering og henting, og for å få søskenrabatt på barnehageregning så tror jeg de må være i samme barnehage) Men ja, Nikoline drar nok inn endel hver måned, jeg vil tro det betaler seg godt å være en av Lancôme sine ansiktet utad. Ser jo bare den luksusturen Lancôme sendte sine modeller til i sommer. T.o.m egen rosa innsjekk på flyplassen i Frankrike Ja, jeg vil tro at Lancome har et saftig markedsføringsbudsjett 🥲 Men la oss si at Nicoline har 2 innlegg uka hele året rundt, da får man 100.000 x 52 uker = 5.200.000. Det vil si at selv med toppskatt på 50% så sitter hun igjen med en pen sum. Dette er eksklusive det hun tjener på å være spaltist og eventuelt prosentandeler av generer salg via affiliate-lenker. Så har man jo Sebastian sin inntekt på toppen. Så jeg tror nok at de lever et godt liv, rent økonomisk sett 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. september 2022 #519 Del Skrevet 23. september 2022 skruf skrev (7 timer siden): Jeg så serien «da vi eide Internett» og der uttalte Pilotfrue at innlegg på Instagram kunne hun få alt fra 50-150 000 for, så jeg vet det er mye penger i omløp. Men likevel; når man ser hvilken bolig de har og er på utkikk etter tilsvarende i et dyrere strøk, de er 5stk i familien (og Sebastian er vel ikke like kjent influencer som konen), og nå når de har hatt en runde på insta der de selger klær og interiør og dermed får vite hvilken prisklasse de legger seg på når de shopper (altså, 2stk Dior-vesker på en og samme sommer!) så er det høye summer i omløp. De betaler jo også skatt av disse reklameinnleggene, og de som alle andre som bor der strømprisene er som verst har nok høye strømutgifter i disse dager. Huslån, kommunale avgifter……bare barnehageplass for 3 barn er rundt 9000 hver måned (Sebastian klagde over at de fikk ikke plass til alle tre i samme barnehage, så var et pes med levering og henting, og for å få søskenrabatt på barnehageregning så tror jeg de må være i samme barnehage) Men ja, Nikoline drar nok inn endel hver måned, jeg vil tro det betaler seg godt å være en av Lancôme sine ansiktet utad. Ser jo bare den luksusturen Lancôme sendte sine modeller til i sommer. T.o.m egen rosa innsjekk på flyplassen i Frankrike Sebastian har flere følgere på Instagram enn Nikoline. Nå kommer vel Sebastian fra en familie med mye penger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 23. september 2022 #520 Del Skrevet 23. september 2022 Maydis8 skrev (2 timer siden): Sebastian har flere følgere på Instagram enn Nikoline. Nå kommer vel Sebastian fra en familie med mye penger. Det er ikke antall følgere alene som har noe å si for hvor mye man kan tjene som influencer 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå