Synne.h.e. Skrevet 31. juli 2024 #681 Del Skrevet 31. juli 2024 Kålrota skrev (7 timer siden): Du må tulle? Ingen er så trangsynte? Går du rundt med fordommer ute til vanlig? Du vet at fremtoning ikke har noe med hvem man tenner seksuelt på? Det finnes ingen grunn til å kamuflere homofili i 2024. Fremtoning har alt å si om det! Er du seriøst så idiot. Han er det garantert, men i skapet. Han ee ikke bare feminin, men ultrafeminim. Har du ikke hørt om gay radar. Ta en tur til Specsavers. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. juli 2024 #682 Del Skrevet 31. juli 2024 For en type som Sebastian Solberg hadde holdt det inni seg om han var homo? Aldri i verden! 😁 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 31. juli 2024 #683 Del Skrevet 31. juli 2024 Sol79 skrev (5 minutter siden): For en type som Sebastian Solberg hadde holdt det inni seg om han var homo? Aldri i verden! 😁 Han sier jo selv at de nærmeste rundt han vet, og utover det så syns han det er en uting at man skal komme «ut av skapet» og han tror at seksualitet er flytende, tenker man lett kan lese mellom linjene når han blir spurt om han er bifil. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. juli 2024 #684 Del Skrevet 31. juli 2024 Queen19 skrev (1 minutt siden): Han sier jo selv at de nærmeste rundt han vet, og utover det så syns han det er en uting at man skal komme «ut av skapet» og han tror at seksualitet er flytende, tenker man lett kan lese mellom linjene når han blir spurt om han er bifil. Jeg så han ble svarte på det på snap. Bifil gjerne, men blir for dumt å spekulere i om han er homo. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 31. juli 2024 #685 Del Skrevet 31. juli 2024 Poenget er jo ikke om han er det eller ikke, det spiller jo ingen rolle. Det helt idiotiske her er jo at det sitter mennesker og kaster det ut som en fasit pga utseende og fremtoning. Menn kan være feminine og damer kan være maskuline uten at dette sier noe om seksuell orientering. 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 31. juli 2024 #686 Del Skrevet 31. juli 2024 Orly skrev (11 timer siden): Det finnes mange grunner til å kamuflere at man er homofi i 2024 også dessverre. Ja, blant annet pga grumsete holdninger hos noen. Poenget mitt var at det ikke ville ødelagt for karrieren hans, som det kanskje kunne gjort for tjue, tredve år siden. Jeg på min side skjønner ikke hvorfor det er viktig hva andre er? For meg er legning bare viktig hvis jeg skal ligge med vedkommende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 31. juli 2024 #687 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg fikk ham plutselig opp på snapen min og må si jeg er sjokkert over at det går an å sløse sånn med penger. Greit at folk har nok penger ... det har jeg selv også - men å kjøpe (og vise fram kvitteringer) for at man handler for titusener uten å løfte et øyebryn er ikke annet enn kvalmt. Er det noe å være stolt over? Dyre designklær betyr ikke bra stil. Jeg håper virkelig at jeg slipper å få ham opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. juli 2024 #688 Del Skrevet 31. juli 2024 Er det noe jeg virkelig gir blank f..n i så er det om han er homofil,hetero eller bifil,bisexuel.. Skjønner ikke at folk gidder og spekulere i det. Er han det so what? Er ikke noe krav om at han må si det ut i offentligheten. Blir så provosert over mennesker som sier slikt og nærmest mener at de har krav på å vite. Når vi ser hvordan homofile blir behandlet i 2024 så er det ikke noe rart at de holder munn om sin legning 😞😞 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 31. juli 2024 #689 Del Skrevet 31. juli 2024 (endret) elskersommer skrev (7 timer siden): Er det noe jeg virkelig gir blank f..n i så er det om han er homofil,hetero eller bifil,bisexuel.. Skjønner ikke at folk gidder og spekulere i det. Er han det so what? Er ikke noe krav om at han må si det ut i offentligheten. Blir så provosert over mennesker som sier slikt og nærmest mener at de har krav på å vite. Når vi ser hvordan homofile blir behandlet i 2024 så er det ikke noe rart at de holder munn om sin legning 😞😞 Samfunnet har et behov for å sette folk i båser og det vil alltid finne stereotypier. Jeg tror han er homo. Noen kan prøve å overbevise meg om det motsatte. Vær så god. Vil si at det er ganske fritt samfunn nå mtp. at de får en hel måned til å feire (andre viktige markeringer får bare én dag). Enkeltindivider kan sikkert oppleve fordommer og ekle opplevelser fra andre enkeltindivider, men blir generelt heid frem å tørre og si hva man er og ikke i dagens samfunn. Husk at vi har gått fra at det var ulovlig for få tiår siden, til disse tilstandene i dag. Wokeness tar helt over, med de 545, endeløse, nye kjønnene vi har fått. Ingen var trans på min ungdomsskole i 2009; dette er en trend og en pest som sprer seg i verden og folkens, vi lever i syke tider. Sebastian sa på snap at mange tror han sitter i et stort skap, men unnskyld meg…ER DET RART? Se på han da. Han er jo Norges mest flamboyante fyr. På samme måte som at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Hvis noen virker homo som faen, så er de gjerne det. Jeg tror ikke de hjemme vet engang, det at han sier ting er flytende er jo bare tåkeprat fordi han ikke har guts til å si sannheten. Dét, eller så er han usikker på sin egen legning. Stakkars fyr. Endret 31. juli 2024 av Synne.h.e. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 31. juli 2024 #690 Del Skrevet 31. juli 2024 Miaiai skrev (22 timer siden): Kan jo være at om hun skal jobbe og han drikke og styre på at hun ikke orker og være med han på samme rom eller hotell. Men for meg er det veldig rart og få 4 unger og så drar man på fyllekule og overlater barna til andre om hun heller ikke er hjemme. For all del dra på tur med gutta, men ikke skaff dere 4 barn som andre må stille opp som barnevakter ganske ofte. De har au pair 😌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 31. juli 2024 #691 Del Skrevet 31. juli 2024 Han har jo sakt at han er bifil. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 31. juli 2024 #692 Del Skrevet 31. juli 2024 iansak skrev (22 minutter siden): Han har jo sakt at han er bifil. Har han og hvor da? Jeg har aldri hørt han innrømme det. Bare hørt mange ord rundt temaet som ikke sa eller avslørte noen ting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. juli 2024 #693 Del Skrevet 31. juli 2024 Synne.h.e. skrev (1 time siden): Samfunnet har et behov for å sette folk i båser og det vil alltid finne stereotypier. Jeg tror han er homo. Noen kan prøve å overbevise meg om det motsatte. Vær så god. Vil si at det er ganske fritt samfunn nå mtp. at de får en hel måned til å feire (andre viktige markeringer får bare én dag). Enkeltindivider kan sikkert oppleve fordommer og ekle opplevelser fra andre enkeltindivider, men blir generelt heid frem å tørre og si hva man er og ikke i dagens samfunn. Husk at vi har gått fra at det var ulovlig for få tiår siden, til disse tilstandene i dag. Wokeness tar helt over, med de 545, endeløse, nye kjønnene vi har fått. Ingen var trans på min ungdomsskole i 2009; dette er en trend og en pest som sprer seg i verden og folkens, vi lever i syke tider. Sebastian sa på snap at mange tror han sitter i et stort skap, men unnskyld meg…ER DET RART? Se på han da. Han er jo Norges mest flamboyante fyr. På samme måte som at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Hvis noen virker homo som faen, så er de gjerne det. Jeg tror ikke de hjemme vet engang, det at han sier ting er flytende er jo bare tåkeprat fordi han ikke har guts til å si sannheten. Dét, eller så er han usikker på sin egen legning. Stakkars fyr. Jeg blir skremt av ditt syn på homofile 😞 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 31. juli 2024 #694 Del Skrevet 31. juli 2024 pusen56 skrev (1 time siden): De har au pair 😌 Er det ikke begrenset hvor mye en au pair kan jobbe om gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest epleberte Skrevet 31. juli 2024 #695 Del Skrevet 31. juli 2024 Synne.h.e. skrev (2 timer siden): Samfunnet har et behov for å sette folk i båser og det vil alltid finne stereotypier. Jeg tror han er homo. Noen kan prøve å overbevise meg om det motsatte. Vær så god. Vil si at det er ganske fritt samfunn nå mtp. at de får en hel måned til å feire (andre viktige markeringer får bare én dag). Enkeltindivider kan sikkert oppleve fordommer og ekle opplevelser fra andre enkeltindivider, men blir generelt heid frem å tørre og si hva man er og ikke i dagens samfunn. Husk at vi har gått fra at det var ulovlig for få tiår siden, til disse tilstandene i dag. Wokeness tar helt over, med de 545, endeløse, nye kjønnene vi har fått. Ingen var trans på min ungdomsskole i 2009; dette er en trend og en pest som sprer seg i verden og folkens, vi lever i syke tider. Sebastian sa på snap at mange tror han sitter i et stort skap, men unnskyld meg…ER DET RART? Se på han da. Han er jo Norges mest flamboyante fyr. På samme måte som at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Hvis noen virker homo som faen, så er de gjerne det. Jeg tror ikke de hjemme vet engang, det at han sier ting er flytende er jo bare tåkeprat fordi han ikke har guts til å si sannheten. Dét, eller så er han usikker på sin egen legning. Stakkars fyr. Tror du skulle vokst opp i utkant-Norge og sett hvor enkelt det hadde vært som skeiv. Folk blir ikke heiet fram. Åpne opp øynene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 31. juli 2024 #696 Del Skrevet 31. juli 2024 (endret) Synne.h.e. skrev (På 31.7.2024 den 21.01): Har han og hvor da? Jeg har aldri hørt han innrømme det. Bare hørt mange ord rundt temaet som ikke sa eller avslørte noen ting. Men han har sagt det på snap ett par ganger, men er en stund siden jeg fulgte han nå Endret 2. august 2024 av iansak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 1. august 2024 #697 Del Skrevet 1. august 2024 epleberte skrev (9 timer siden): Tror du skulle vokst opp i utkant-Norge og sett hvor enkelt det hadde vært som skeiv. Folk blir ikke heiet fram. Åpne opp øynene dine. For ikke å snakke om bifil… Venninne bor i by med over 35000 innbyggere på tolerante Østlandet. Ble overraskende mye ståhei hos «den ekdre garde» rundt moren og en heftig «utvida omgangskrets» da hun gikk til dame etter skilsmisse og 20 år i heterofilt ekteskap. Regnbueflagg blir herpa også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 1. august 2024 #698 Del Skrevet 1. august 2024 Miaiai skrev (14 timer siden): Er det ikke begrenset hvor mye en au pair kan jobbe om gangen? Lite kjennskap til au pair ordningen så kan ikke svare på det (trodde forresten det var blitt ulovlig?). De har tydeligvis hatt han/henne med til Marbella ref. Nikoline sin snap eller IG story. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. august 2024 #699 Del Skrevet 1. august 2024 Miaiai skrev (19 timer siden): Er det ikke begrenset hvor mye en au pair kan jobbe om gangen? Joda det er begrenset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 21. september 2024 #700 Del Skrevet 21. september 2024 Dette influenseparet. Jeg hadde ikke hørt om dem før en uke siden. Hva tjener de egentlig pengene sine på? Hva jobbet de med før de ble kjent? Hva selger de/reklamerer de for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå