Maydis8 Skrevet 16. september 2021 #421 Del Skrevet 16. september 2021 Damla skrev (23 minutter siden): Er det slutt mellom S og N? De legger aldri ut noen bilder/videoer sammen lengre 🙄 Før var det daglig De snakket om hverandre på story i dag eller i går, husker ikke. Et eller annet med at seb fikset noe for N, kids osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundemamma97 Skrevet 19. september 2021 #422 Del Skrevet 19. september 2021 Er sjokkert over at folk bryr seg så mye om hva andre legger ut på insta. Har dere ikke noe bedre å gjøre? La folk legge ut det de vil og leve det livet de vil, og liker dere det ikke så ikke følg med. Så enkelt! Mer kleint å sitte å analysere og spekulere i andre på kvinneguiden, enn å leve av instagram… Jeg har fulgt de en stund da jeg syns Nikoline har så mange fine antrekk, og de er begge et friskt pust i feeden. Sebastian er morsom og virker som en super far. Hadde han vært så misfornøyd med barna så hadde han ikke postet så mange bilder av de og nevnt de i hver eneste post. Jeg tror at han elsker de over alt og enda mer så da har han lov å si at det er slitsomt også - det skulle jo bare mangle. Foretrekker de framfør Nyhus-gjengen, for der ser jo alt til å være rosenrødt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. september 2021 #423 Del Skrevet 19. september 2021 Hundemamma97 skrev (1 time siden): Er sjokkert over at folk bryr seg så mye om hva andre legger ut på insta. Har dere ikke noe bedre å gjøre? La folk legge ut det de vil og leve det livet de vil, og liker dere det ikke så ikke følg med. Så enkelt! Mer kleint å sitte å analysere og spekulere i andre på kvinneguiden, enn å leve av instagram… Jeg har fulgt de en stund da jeg syns Nikoline har så mange fine antrekk, og de er begge et friskt pust i feeden. Sebastian er morsom og virker som en super far. Hadde han vært så misfornøyd med barna så hadde han ikke postet så mange bilder av de og nevnt de i hver eneste post. Jeg tror at han elsker de over alt og enda mer så da har han lov å si at det er slitsomt også - det skulle jo bare mangle. Foretrekker de framfør Nyhus-gjengen, for der ser jo alt til å være rosenrødt. Okay. Dette ga null mening. Det har omtrent ikke vært noe aktivitet i denne tråden her på lenge. Det er du som drar den opp. Veldig mange av oss her ser på disse to som et friskt pust, men kritiske til noe av det som blir delt. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 21. september 2021 #424 Del Skrevet 21. september 2021 Hundemamma97 skrev (På 19.9.2021 den 21.54): Er sjokkert over at folk bryr seg så mye om hva andre legger ut på insta. Har dere ikke noe bedre å gjøre? La folk legge ut det de vil og leve det livet de vil, og liker dere det ikke så ikke følg med. Så enkelt! Mer kleint å sitte å analysere og spekulere i andre på kvinneguiden, enn å leve av instagram… Jeg har fulgt de en stund da jeg syns Nikoline har så mange fine antrekk, og de er begge et friskt pust i feeden. Sebastian er morsom og virker som en super far. Hadde han vært så misfornøyd med barna så hadde han ikke postet så mange bilder av de og nevnt de i hver eneste post. Jeg tror at han elsker de over alt og enda mer så da har han lov å si at det er slitsomt også - det skulle jo bare mangle. Foretrekker de framfør Nyhus-gjengen, for der ser jo alt til å være rosenrødt. Nja…. super pappa er vel ikke et ord jeg ville brukt om Sebastian. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mostemora Skrevet 9. oktober 2021 #425 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hvorfor legger de ikke ut bilde av ansiktet til minste datteren? De eksponerer jo de to andre barna i hytt og gevær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. oktober 2021 #426 Del Skrevet 10. oktober 2021 mostemora skrev (21 timer siden): Hvorfor legger de ikke ut bilde av ansiktet til minste datteren? De eksponerer jo de to andre barna i hytt og gevær. De ville «ha henne for seg selv til det føltes OK å dele» 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 10. oktober 2021 #427 Del Skrevet 10. oktober 2021 At de to fortsatt holder sammen..og at det har kommet tre barn ut av det..gode gud..🙈 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 12. oktober 2021 #428 Del Skrevet 12. oktober 2021 I en lang stund så var SoMe vært fylt opp til randen av mennesker på rosa skyer og nå skal da folk gå inn for å vise at livet har negative sider også. Men da blir det ofte litt sånn heeeelt motsatt av hva de rosa bloggerene legger ut og det blir da litt vel i overkant til tider. For min del synes jeg det er viktig å dele begge sider av livet, for de fleste har både gode dager og dårlige dager. Men jeg savner litt den balansen, for det virker som det skal være enten rosa eller svart (satt på spissen). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. oktober 2021 #429 Del Skrevet 12. oktober 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shss Skrevet 15. oktober 2021 #430 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg tror nok det er slutt mellom han og N. Hver gang han nevner henne nå er det som moren til hans barn, ikke som hans samboer eller kjæreste. De legger så og si aldri ut noe av hverandre lengre eller kommenterer til hverandre. De gjør det ganske åpenlyst samtidig som det virker som at de prøver å skjule det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 15. oktober 2021 #431 Del Skrevet 15. oktober 2021 Seb og N virker egentlig veldig forskjellige som personer? Hadde egentlig aldri sett for meg at Seb var typen som kunne falle for noen som N. Jeg har på følelsen av at det er slutt mellom de, og at de bare holder sammen for barnas skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. oktober 2021 #432 Del Skrevet 15. oktober 2021 Frøken88 skrev (46 minutter siden): Seb og N virker egentlig veldig forskjellige som personer? Hadde egentlig aldri sett for meg at Seb var typen som kunne falle for noen som N. Jeg har på følelsen av at det er slutt mellom de, og at de bare holder sammen for barnas skyld. Føler jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 15. oktober 2021 #433 Del Skrevet 15. oktober 2021 Frøken88 skrev (7 timer siden): Seb og N virker egentlig veldig forskjellige som personer? Hadde egentlig aldri sett for meg at Seb var typen som kunne falle for noen som N. Jeg har på følelsen av at det er slutt mellom de, og at de bare holder sammen for barnas skyld. Hvorfor skulle ikke N være hans type? Lurer heller på om han virkelig er hennes type. Liker de begge to, men synes spesielt N virker som en bra dame som har noe både i hodet og hjertet, ikke bare et søtt ansikt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 15. oktober 2021 #434 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg blir helt stresset av hvordan Nicky herjer rundt med den minste på armen i nyeste film. Får helt vondt innvendig. Ser ikke bra ut 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 16. oktober 2021 #435 Del Skrevet 16. oktober 2021 Plexus skrev (7 timer siden): Jeg blir helt stresset av hvordan Nicky herjer rundt med den minste på armen i nyeste film. Får helt vondt innvendig. Ser ikke bra ut Ja! Ser ut som hun blir filleristet! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 16. oktober 2021 #436 Del Skrevet 16. oktober 2021 Og Gud forby om noen kommenterer det på insta, da kommer SEB til unnsetning. Ungen blir slengt rundt som en filledukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 16. oktober 2021 #437 Del Skrevet 16. oktober 2021 Tror ikke Seb og Nico har hørt om shaken baby syndrome! Det ser jo helt forferdelig ut 😱 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 16. oktober 2021 #438 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) tingi85 skrev (16 timer siden): Ja! Ser ut som hun blir filleristet! Krokanrullene skrev (2 timer siden): Og Gud forby om noen kommenterer det på insta, da kommer SEB til unnsetning. Ungen blir slengt rundt som en filledukke. Umami skrev (11 minutter siden): Tror ikke Seb og Nico har hørt om shaken baby syndrome! Det ser jo helt forferdelig ut 😱 Faktisk ikke enig. Dere er hysteriske. Man kan riktignok få det førsteinntrykket, men ikke når man ser nøye etter. Ungen holder hodet oppe selv og det vugger litt og N har da henne også tett på kroppen deler av seansen. Endret 16. oktober 2021 av O Rakel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 16. oktober 2021 #439 Del Skrevet 16. oktober 2021 O Rakel skrev (44 minutter siden): Faktisk ikke enig. Dere er hysteriske. Man kan riktignok få det førsteinntrykket, men ikke når man ser nøye etter. Ungen holder hodet oppe selv og det vugger litt og N har da henne også tett på kroppen deler av seansen. Hysteriske.. Det er en liten baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 17. oktober 2021 #440 Del Skrevet 17. oktober 2021 (endret) Krokanrullene skrev (19 timer siden): Hysteriske.. Det er en liten baby. Og en liten baby tåler litt bevegelse, det er ikke snakk om at hodet slenges fra side til side el l. Hvis dere synes det er så ille bør dere jo rapportere til BV da, hvorfor gjør dere ikke det? Endret 17. oktober 2021 av O Rakel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå