Mistyen Skrevet 9. oktober 2020 #161 Del Skrevet 9. oktober 2020 På 1.10.2020 den 12.50, Kartoffel skrev: Har hørt han på et par podcaster, får nesten inntrykk av at han ikke er så keen på dama si lenger. Snakker om at spenningen er borte, noe som jo er helt naturlig etter noen år. Men det er bare måten han snakker om forholdet sitt på. Feks når han snakker om at hvis det er en dårlig periode igjen over lang tid, da slår han opp. Høres nesten ut som en trussel. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg hadde blitt utrygg av et sånt forhold. Altså..... Hadde vi slitt i forholdet vårt, så hadde jeg blitt så eitrande forb*** dersom mannen hadde lagt ut om det i en podcast. Det bør man snakke om hjemme, alternativt en parterapeut med taushetsplikt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 10. oktober 2020 #162 Del Skrevet 10. oktober 2020 På 9.10.2020 den 12.44, Mistyen skrev: Altså..... Hadde vi slitt i forholdet vårt, så hadde jeg blitt så eitrande forb*** dersom mannen hadde lagt ut om det i en podcast. Det bør man snakke om hjemme, alternativt en parterapeut med taushetsplikt. Du burde høre den delen selv, det legges frem helt feil her inne. Jeg hørte den selv og ble så overrasket over for forkjellig det var fra her inne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 12. oktober 2020 #163 Del Skrevet 12. oktober 2020 Hva skjedde med den morsomme, lekne tonen mellom han og Nikoline?😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. oktober 2020 #164 Del Skrevet 13. oktober 2020 10 timer siden, PippiLa skrev: Hva skjedde med den morsomme, lekne tonen mellom han og Nikoline?😔 Har det skjedd noe med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 1. november 2020 #165 Del Skrevet 1. november 2020 Noe som skurrer med den fyren... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 1. november 2020 #166 Del Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, Maydis8 skrev: Noe som skurrer med den fyren... Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 1. november 2020 #167 Del Skrevet 1. november 2020 1 time siden, Blålilla skrev: Hvordan da? Han prøver så hardt. Føler han prøver å være noe annet enn det han er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holistic Skrevet 1. november 2020 #168 Del Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Maydis8 skrev: Han prøver så hardt. Føler han prøver å være noe annet enn det han er. Så du vet hvordan han egentlig er? Kjenner han? 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. november 2020 #169 Del Skrevet 15. november 2020 Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. november 2020 #170 Del Skrevet 22. november 2020 På 1.11.2020 den 21.48, Holistic skrev: Så du vet hvordan han egentlig er? Kjenner han? 😛 Du skjønner hva jeg mener, ikke spill dum. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 22. november 2020 #171 Del Skrevet 22. november 2020 Unormalt lite eksponering av hverandre på deres IG... Før var det opptil flere ganger daglig at enten den ene eller den andre (og begge) la ut om hverandre. Men nå er det helt stille, nesten..? Det som eventuelt er lagt ut er når ting/opphold er sponset🤨 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holistic Skrevet 23. november 2020 #172 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) Maydis8 skrev (På 22.11.2020 den 10.07): Du skjønner hva jeg mener, ikke spill dum. Det er overhodet ikke å spille dum. Du kommer med en usaklig kommentar. Du "føler han prøver å være noe annet enn det han her", men du kjenner han ikke og vet ikke hvem han egentlig er. En setning som kunne blitt dratt rett ut av noen på 1. år vgs. Ekkelt. Endret 23. november 2020 av Holistic 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 23. november 2020 #173 Del Skrevet 23. november 2020 Gresshoppa skrev (På 22.11.2020 den 14.41): Unormalt lite eksponering av hverandre på deres IG... Før var det opptil flere ganger daglig at enten den ene eller den andre (og begge) la ut om hverandre. Men nå er det helt stille, nesten..? Det som eventuelt er lagt ut er når ting/opphold er sponset🤨 De pusser opp? Sikkert ikke tid til å eksponere hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelisabethh Skrevet 24. november 2020 #174 Del Skrevet 24. november 2020 Gresshoppa skrev (På 22.11.2020 den 14.41): Unormalt lite eksponering av hverandre på deres IG... Før var det opptil flere ganger daglig at enten den ene eller den andre (og begge) la ut om hverandre. Men nå er det helt stille, nesten..? Det som eventuelt er lagt ut er når ting/opphold er sponset🤨 Jeg tenkte det samme. Jeg la merke til det siden det skjedde så plutselig. Men tidligere har han jo sagt at han og Nikoline har litt problemer, så det er vel derfor. Kan tenke meg at han ikke ser poenget i å legge ut bilder/videoer som før når de er inne i en dårlig periode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. november 2020 #175 Del Skrevet 24. november 2020 Var skrevet noe forrige uke eller uka før om at hun hadde vært u..o mot han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. november 2020 #176 Del Skrevet 24. november 2020 Flettfrid skrev (2 timer siden): Var skrevet noe forrige uke eller uka før om at hun hadde vært u..o mot han. Det var vel bare noen som slengte ut den kommentaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 25. november 2020 #177 Del Skrevet 25. november 2020 Gresshoppa skrev (På 22.11.2020 den 14.41): Unormalt lite eksponering av hverandre på deres IG... Før var det opptil flere ganger daglig at enten den ene eller den andre (og begge) la ut om hverandre. Men nå er det helt stille, nesten..? Det som eventuelt er lagt ut er når ting/opphold er sponset🤨 Ser Ut som Sebastian ikke følger Nikoline på IG lengre? 🤨 Koronaen har muligens tært på forholdet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. november 2020 #178 Del Skrevet 25. november 2020 Trøndelag84 skrev (39 minutter siden): Ser Ut som Sebastian ikke følger Nikoline på IG lengre? 🤨 Koronaen har muligens tært på forholdet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 25. november 2020 #179 Del Skrevet 25. november 2020 MsFri skrev (33 minutter siden): Ikke da jeg sjekka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. november 2020 #180 Del Skrevet 25. november 2020 Trøndelag84 skrev (48 minutter siden): Ikke da jeg sjekka Sjekka i stad, 1 time etter du postet innlegget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå