Gå til innhold

5G Motstand - lørdag 25.1. er den store demo-dagen verden over


slask

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, tdm900 said:

Du klarer fortsatt ikke å vise til noe reelt. Hvorfor ikke?!?!

Fordi det er vanskelig å bevise noe som helst ut fra svada forskning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, M71 skrev:

Fordi det er vanskelig å bevise noe som helst ut fra svada forskning.

Nettopp derfor jeg maser om det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, slask skrev:

Prøver du å pynte på historien, om at "big tobacco" lett innrømte at røyk/tobakk var helseskadelig?

Nei det var ikke det jeg skreiv. Men jeg er ikke overrasket over at leseforståelsen din ikke står til forventningene.

Og det overrasker meg jo ikke at linkene du la ut heller ikke akkurat er relevant. Og så er det så fantastisk å se når en bruker ord som Big Telecom og Big Tobacco. Er så stereotypisk at jeg blir glad inni meg :)

Dersom dette er så farlig og risikabelt som du påstår er det jo ingen grunn til å vente på at telekombransjen skal innrømme noe som helst. Det er bare å sørge for seriøs forskning på området og legge frem kvalitetsrapporter som andre både kan lese og verifisere(peer reviewed) for å se at resultatet kan gjentas. Do it. Er jo det dette som er oppfordringen her.

Eneste forskjellen er at du tror de enorme mengdene med linker og svada fra Flydal er god nok dokumentasjon. Men det er det bare ingen andre som er enig i. Og her er vi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Dere følger sikkert med på Flydals infobrev, men hvis ikke...

Jeg har forsøkt en rekke ganger her i forumet å formidle at "strålevernet" er helt kaputt når det gjelder å verne befolkningen mot stråling. Det hele er falsk trygghet, noe som forklares veldig godt i dette lange brevet fra advokaten.

Advokatbrev til DSA, NKOM og Arbeidstilsynet: – Dere bryter informasjonsplikten og kan gjøres erstatningsansvarlige!

https://einarflydal.com/2020/08/10/advokatbrev-til-dsa-nkom-og-arbeidstilsynet-dere-bryter-informasjonsplikten-og-kan-gjores-erstatningsansvarlige/

 

 

DSA-stralingfratradlosteknologiMai2020.j

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at 5G tårnene er omgjort til Tesla tårn nå. Dvs ingen skadelig stråling, kun magnetiske felt som skal benyttes til gratis energi for hus, industri osv.  Den berømte muren mellom USA og Mexico er visst en enorm Tesla vegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, palass said:

Leste et sted at 5G tårnene er omgjort til Tesla tårn nå. Dvs ingen skadelig stråling, kun magnetiske felt som skal benyttes til gratis energi for hus, industri osv.  Den berømte muren mellom USA og Mexico er visst en enorm Tesla vegg. 

Ikke tro alt du hører eller leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, slask skrev:


Dere følger sikkert med på Flydals infobrev, men hvis ikke...

Jeg har forsøkt en rekke ganger her i forumet å formidle at "strålevernet" er helt kaputt når det gjelder å verne befolkningen mot stråling. Det hele er falsk trygghet, noe som forklares veldig godt i dette lange brevet fra advokaten.

Advokatbrev til DSA, NKOM og Arbeidstilsynet: – Dere bryter informasjonsplikten og kan gjøres erstatningsansvarlige!

https://einarflydal.com/2020/08/10/advokatbrev-til-dsa-nkom-og-arbeidstilsynet-dere-bryter-informasjonsplikten-og-kan-gjores-erstatningsansvarlige/

 

8 minutter siden, slask skrev:

Ikke tro alt du hører eller leser.

Ironisk... du burde ta ditt eget råd til ettertanke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, FryNor said:

Ironisk... du burde ta ditt eget råd til ettertanke.

Dere som hele tiden forsøker dysse ned at stråling har helsemessige konsekvenser burde skamme dere.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Ikke tro alt du hører eller leser.

Helt korrekt! Der sa du det i grunnen selv. Men du skjønner neppe hva jeg mener....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 13.30, slask skrev:

Er det noen fagkompetanse som har gått i mot Flydal og det han fremlegger?

Er det noen fagkompetanse som ikke har gått imot Flydal og det han fremlegger?

Flydal går jo selv imot alt av fagkompetanse på området, og han fremhever det stolt selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2020 den 14.08, nomore82 skrev:

Folkets Strålevern er en organisasjon som blant annet driver å sprer frykt knyttet til stråling. På toppen av dette driver de og rådgivning innen dette fagfeltet. Og kikker en litt på daglig leder for Folkets Strålevern så er vedkommende også daglig leder for et selskap som driver med - "trommevirvel" - konsulentbasert virksomhet innen måling og kontroll av stråling hjemme hos folk.

Det blir som en TV-pastor som forteller deg at du har syndet, men heldigvis er så vennlig å selge deg forlatelse av syndene dine og et liv i frelse mot bare en årslønn eller tre.

Ren godhet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, bustelise said:

Er det noen fagkompetanse som ikke har gått imot Flydal og det han fremlegger?

Flydal går jo selv imot alt av fagkompetanse på området, og han fremhever det stolt selv.

Da må du forklare litt mer spesifikt.
Du fremlegger faktisk sludder, fordi Flydal har hatt veldig mye kontakt med fagkompetente som han også samarbeider med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, slask skrev:

Flydal har hatt veldig mye kontakt med fagkompetente som han også samarbeider med

Du regner vel Flydal selv som fagkompetent, så det utsagnet der legger jeg ikke mye vekt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, bustelise said:

Du regner vel Flydal selv som fagkompetent, så det utsagnet der legger jeg ikke mye vekt på.

Hvilke(t) fag snakker du om?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, slask skrev:

Hvilke(t) fag snakker du om?  :)

Spiller det noen rolle? Flydal er jo verdensledende ekspert på absolutt alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, bustelise said:

Spiller det noen rolle? Flydal er jo verdensledende ekspert på absolutt alt. 

Hva synes du om journalister og politikere?
Har de kompetanse til å drive med det de gjør?
Skjønner du ikke vil svare på det du startet med - å kritisere Flydals kompetanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, slask skrev:

Hva synes du om journalister og politikere?
Har de kompetanse til å drive med det de gjør?

Nei. 

Jeg ergrer meg stadig over inkompetente journalister og politikere.

4 minutter siden, slask skrev:

Skjønner du ikke vil svare på det du startet med - å kritisere Flydals kompetanse.

Det har jeg, og så mange andre, svart på tidligere i tråden. Du tar ikke inn noe som helst. Konspirasjonsteoretikerens kraftigste våpen er standhaftighet. Til slutt gidder ingen av motstanderne å fortsette lengre. 

Alle som taler deg imot faller fra, en etter en, og snart står du her alene uten en eneste motstander. Du tar det nok som en seier, så gratulerer så mye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, slask said:

Ikke tro alt du hører eller leser.

Å fortelle at man leste noe et sted er ikke det samme som å proklamere at man tror på det. Tåpelig argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En musikalsk varsler?
Og attpåtil i riktig tema.

Alex synger om strålefaren og mikrobølgene fra mobilmaster, wifi, AMS og hvorfor idioter ikke ser problemet.

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...