Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Zenobia skrev:

DA fikk jeg endelig se bilde :hoppe:

Er det løst glitter du bruker, eller en annen gel-lakk?

Glitter-effekt med gradvis overgang (med løst glitter) er noe jeg har forsøkt meg på, og mislyktes med. Det er vanskelig! Ser på instruksjonsvideo på youtube, men ... jeg mangler visst håndlaget. Har kjøpt meg et hjul med ulakkerte demonegler:

 

Jeg ble så lei av å vaske av mine egne. (Hjulet over brukes visst som farvekart på neglesalonger.)

 

Det er glitter gellakk, ja. 

Løst glitter har jeg aldri prøvd meg på, men skal kjøpe et sånt hologlitter som man gnir inn i lakken. Det er så fiiint!

Jeg har mange sånne hjul til de vanlige lakkene mine, men har ikke somlet meg til å begynne med gellakkene ennå. :lol: Men det er veldig praktisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Det er glitter gellakk, ja. 

Løst glitter har jeg aldri prøvd meg på, men skal kjøpe et sånt hologlitter som man gnir inn i lakken. Det er så fiiint!

Jeg har mange sånne hjul til de vanlige lakkene mine, men har ikke somlet meg til å begynne med gellakkene ennå. :lol: Men det er veldig praktisk!

Ja, jeg oppdaget også det.

Hologlitter måtte jeg se litt etter - ser kjempeavansert ut :sjokkbla:  Gleder meg til bilde i tråden!

Ville egentlig legge ny lakk i ettermiddag, men nå er det plutselig for sent ... Vel, den som er på, er fin ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakket mine i går, rett og slett bare svart. Essie Liquorice.

ziVz838.jpg

Anonymkode: 90126...fca

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Plengionika

Da har jeg bestilt og mottatt Konad-stempel :danse:  Resultatet ser du på langfingeren under.

IMG_0880.thumb.JPG.35a7474670f1350ab2b7b6993a77a751.JPG

Her et utsnitt:IMG_0880L.jpg.e7f5bdbfac1884436fe82d4986a22c74.jpg

Begynner beskjedent. Tror det kan være lett å gå amok når man først begynner.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zenobia skrev:

@Plengionika

Da har jeg bestilt og mottatt Konad-stempel :danse:  Resultatet ser du på langfingeren under.

IMG_0880.thumb.JPG.35a7474670f1350ab2b7b6993a77a751.JPG

Her et utsnitt:IMG_0880L.jpg.e7f5bdbfac1884436fe82d4986a22c74.jpg

Begynner beskjedent. Tror det kan være lett å gå amok når man først begynner.

 

Lekkert! Kan se for meg at man ønsker å prøve alle på engang ja 😂 Var påføring greit? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Plengionika skrev:

Lekkert! Kan se for meg at man ønsker å prøve alle på engang ja 😂 Var påføring greit? 

Jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs. Man får jo bare ett forsøk. Stemplet først et annet motiv på den gamle lakken. Ingen nerver, og det gikk fint. Deretter, før jeg prøvde på den nylakkede, stemplet jeg motivet jeg skulle bruke, på papir. Gikk lett som en plett! Om jeg hadde bekymret meg for uklarhet eller at det var vanskelig å få lakken opp fra mønsterplaten, var det ubegrunnet. Også på neglene går selve stemplingen lett, men jeg har ikke helt teken på å plassere det riktig ennå, derfor er rosetten på høyre hånds langfinger plassert enda lengre til siden for midten enn på venstrehånden du ser på bildet. Planen var å plassere den i midten, med bling både under og over. Jeg godkjenner resultatet fordi jeg mangler øvelse. Det blir mye gøy fremover :P

Tar nok en stempeldag, der jeg ikke har annet enn blank lakk på, og øver på plassering.

Vet ikke om jeg blander deg med en annen nå, men hadde du bestilt noe neglestæsj selv? Mottatt noe? Sorry! Blandet deg med @Ballongen  ... Såeh ... mottatt noe spennende? 

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs. Man får jo bare ett forsøk. Stemplet først et annet motiv på den gamle lakken. Ingen nerver, og det gikk fint. Deretter, før jeg prøvde på den nylakkede, stemplet jeg motivet jeg skulle bruke, på papir. Gikk lett som en plett! Om jeg hadde bekymret meg for uklarhet eller at det var vanskelig å få lakken opp fra mønsterplaten, var det ubegrunnet. Også på neglene går selve stemplingen lett, men jeg har ikke helt teken på å plassere det riktig ennå, derfor er rosetten på høyre hånds langfinger plassert enda lengre til siden for midten enn på venstrehånden du ser på bildet. Planen var å plassere den i midten, med bling både under og over. Jeg godkjenner resultatet fordi jeg mangler øvelse. Det blir mye gøy fremover :P

Tar nok en stempeldag, der jeg ikke har annet enn blank lakk på, og øver på plassering.

Vet ikke om jeg blander deg med en annen nå, men hadde du bestilt noe neglestæsj selv? Mottatt noe? Sorry! Blandet deg med @Ballongen  ... Såeh ... mottatt noe spennende? 

Høres lovende ut! Må nok legge inn en bestilling selv nå 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Zenobia skrev:

Jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs. Man får jo bare ett forsøk. Stemplet først et annet motiv på den gamle lakken. Ingen nerver, og det gikk fint. Deretter, før jeg prøvde på den nylakkede, stemplet jeg motivet jeg skulle bruke, på papir. Gikk lett som en plett! Om jeg hadde bekymret meg for uklarhet eller at det var vanskelig å få lakken opp fra mønsterplaten, var det ubegrunnet. Også på neglene går selve stemplingen lett, men jeg har ikke helt teken på å plassere det riktig ennå, derfor er rosetten på høyre hånds langfinger plassert enda lengre til siden for midten enn på venstrehånden du ser på bildet. Planen var å plassere den i midten, med bling både under og over. Jeg godkjenner resultatet fordi jeg mangler øvelse. Det blir mye gøy fremover :P

Tar nok en stempeldag, der jeg ikke har annet enn blank lakk på, og øver på plassering.

Vet ikke om jeg blander deg med en annen nå, men hadde du bestilt noe neglestæsj selv? Mottatt noe? Sorry! Blandet deg med @Ballongen  ... Såeh ... mottatt noe spennende? 

Ja! Det kom rimelig kjapt i posten 🤩 Eldstejenten og lillebroren har allerede prøvd alle fargene 😂 Hun mor har enda ikke hatt hendene ledige lenge nok til å teste selv! (Kolikkbaby og en mann som reiser litt i jobben 😅) Men var veldig fornøyd med fargene og det ser ut til at den ikke er så verst på holdbarhet! Gleeeeeeder meg til å prøve selv 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ballongen skrev:

Ja! Det kom rimelig kjapt i posten 🤩 Eldstejenten og lillebroren har allerede prøvd alle fargene 😂 Hun mor har enda ikke hatt hendene ledige lenge nok til å teste selv! (Kolikkbaby og en mann som reiser litt i jobben 😅) Men var veldig fornøyd med fargene og det ser ut til at den ikke er så verst på holdbarhet! Gleeeeeeder meg til å prøve selv 😂

Ja, da kan det vel bli så som så med skjønnhetssøvn. Jeg skulle ha kommet meg til køys, men ble sittende og se på negldesign-videoer på youtube ...

Angående holdbarhet var det en venninde av meg som hadde fått et tips av en profesjonell: Legg på et nytt lag med overlakk dagen etter. Se det an, og fortsett og legg på nye lag med overlakk etter som dagene går. Det slites ned fort. Og forsegl tuppene (men det vet du sikkert). Det var ihvertfall nytt for meg å påføre mer overlakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Zenobia skrev:

Ja, da kan det vel bli så som så med skjønnhetssøvn. Jeg skulle ha kommet meg til køys, men ble sittende og se på negldesign-videoer på youtube ...

Angående holdbarhet var det en venninde av meg som hadde fått et tips av en profesjonell: Legg på et nytt lag med overlakk dagen etter. Se det an, og fortsett og legg på nye lag med overlakk etter som dagene går. Det slites ned fort. Og forsegl tuppene (men det vet du sikkert). Det var ihvertfall nytt for meg å påføre mer overlakk.

Åh, takk for tips! Det skal jeg forsøke! Føler lakken fort forsvinner med all denne håndvasken 😅

Jeg har akkurat smøget med under dynen og holder pusten, babyen har akkurat sovnet (om enn litt urolig) og jeg øyner mulighet for noen timer på øyet, om bare mannen slutter med den evinnelige snorkingen 🙄😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Ballongen skrev:

Åh, takk for tips! Det skal jeg forsøke! Føler lakken fort forsvinner med all denne håndvasken 😅

Jeg har akkurat smøget med under dynen og holder pusten, babyen har akkurat sovnet (om enn litt urolig) og jeg øyner mulighet for noen timer på øyet, om bare mannen slutter med den evinnelige snorkingen 🙄😂

Håper du fikk sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zenobia skrev:

Håper du fikk sove :)

Når babyen først slukner, så sover hun jaggu meg i 6-7 timer 😳 Så jeg skal IKKE klage. Det verste er at hun er utrøstelig, det skjærer i hjertet 😫 Men det går over, heldigvis! ❤️ Så før jeg vet ordet av det har jeg hele kvelden til å lakke negler 😂 Har sminket meg for første gang på 5 uker i dag da! En liten seier 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ballongen skrev:

Når babyen først slukner, så sover hun jaggu meg i 6-7 timer 😳 Så jeg skal IKKE klage. Det verste er at hun er utrøstelig, det skjærer i hjertet 😫 Men det går over, heldigvis! ❤️ Så før jeg vet ordet av det har jeg hele kvelden til å lakke negler 😂 Har sminket meg for første gang på 5 uker i dag da! En liten seier 😂

Glad for å høre at det ble søvn :hjerte: Sterkt at du er helgefjong :sexy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Cleopatra. skrev:

Overse de hovne gravid-hendene😂

1581374380643.jpg

Nydelig!

Jeg har ikke vært inn på KG på hele dagen, og så ser jeg at det er liv i tråden når jeg kommer hit :strix:

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Zenobia skrev:

Nydelig!

Jeg har ikke vært inn på KG på hele dagen, og så ser jeg at det er liv i tråden når jeg kommer hit :strix:

Tusen takk! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...