Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Plengionika skrev:

Jeg hadde tenkt å lakke i ny farge i kveld fordi den forrige har begynt å flasse av. Problemet er at jeg ikke finner neclelakkfjerneren 🙈 sikkert lagt den et lurt sted, men nå får jeg vente til jeg får kjøpt ny i morgen... 

Gleder meg til å se bilde :hoppe:

Jeg hadde gått tom for neglelakkfjerner, men ny var heldigvis på vei sammen med lakkene.

Kanskje du har lagt den et kaldt sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Zenobia skrev:

Gleder meg til å se bilde :hoppe:

Jeg hadde gått tom for neglelakkfjerner, men ny var heldigvis på vei sammen med lakkene.

Kanskje du har lagt den et kaldt sted?

 

 

Ja nå føler jeg at jeg har lett overalt. Du skal se den dukker opp i morgen når jeg kommer hjem med ny 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Plengionika skrev:

Ja nå føler jeg at jeg har lett overalt. Du skal se den dukker opp i morgen når jeg kommer hjem med ny 😂

Haha, sannsynligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Trivelig å se at tråden tok seg opp :lillesky2:

Fine negler @morhjertegod :hjerte:

Lakket de nettopp, så passet fint at denne tråden lå på forsiden🤣 tusen takk❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, morhjertegod skrev:

Lakket de nettopp, så passet fint at denne tråden lå på forsiden🤣 tusen takk❤️

:nigo:

Søndag aften er muligens et bra lakkeringstidspunkt for flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zenobia skrev:

:nigo:

Søndag aften er muligens et bra lakkeringstidspunkt for flere.

Done! Men vil ikke legge ut bilde, livredd for å bli gjenkjent. Men venter på våren, så det ble tre farger. Fifth avenue, Bordeaux og Saltwater Happy, alle fra ESSIE - i rekkefølge:

Lillefinger venstre hånd: 1FA-2B-1SH-1FA. Høyrehånd fra tommel: 2SH-1FA- 2B. Har korte negler som behøver en Shellack-pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Malika skrev:

Done! Men vil ikke legge ut bilde, livredd for å bli gjenkjent. Men venter på våren, så det ble tre farger. Fifth avenue, Bordeaux og Saltwater Happy, alle fra ESSIE - i rekkefølge:

Lillefinger venstre hånd: 1FA-2B-1SH-1FA. Høyrehånd fra tommel: 2SH-1FA- 2B. Har korte negler som behøver en Shellack-pause.

Har sjekket ut farvene :) Er det i orden at jeg setter inn bilder av dem? Frisk kontrast med den fiolette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zenobia skrev:

Har sjekket ut farvene :) Er det i orden at jeg setter inn bilder av dem? Frisk kontrast med den fiolette.

Klart det er! Jeg er ikke en negledame med gelenegler og sånt pynt, men mer kunsterisk anlagt. Og elsker å finne litt rare farger som passer sammen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, med en 3 uker gammel baby har jeg bare ikke hatt kapasitet til neglelakk 😅 Selv om jeg tror det hadde gjort seg, her jeg sitter og lukter morsmelk og baby og håret står litt til alle kanter 😂

Noen som har gode neglelakker å tipse om? Er ikke SÅÅ bevandret, har for det meste Essie og Opi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Malika skrev:

Klart det er! Jeg er ikke en negledame med gelenegler og sånt pynt, men mer kunsterisk anlagt. Og elsker å finne litt rare farger som passer sammen. :)

 

Fifth avenue:

th?id=OIP.FWwHbyKdZic5L8pUUYFjCgHaE7%26p

Bordeaux:

Essie%2BBordeaux1.jpg&f=1&nofb=1

Saltwater happy:

Essie%252B374%252BSaltwater%252BHappy%25

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ballongen skrev:

Åh, med en 3 uker gammel baby har jeg bare ikke hatt kapasitet til neglelakk 😅 Selv om jeg tror det hadde gjort seg, her jeg sitter og lukter morsmelk og baby og håret står litt til alle kanter 😂

Noen som har gode neglelakker å tipse om? Er ikke SÅÅ bevandret, har for det meste Essie og Opi.

Da har du jo andre prioriteringer, så klart!

De fleste mine er fra Korea; Konad. Handler hos neglemakeriet.no. De har hatt lagersalg en stund nå, og jeg er hekta :P

Jeg er overhodet ingen neglekapasitet, men har fått dilla. Har sett endel på youtube i det siste ... vannmarmorering, blant annet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Zenobia skrev:

Fifth avenue:

th?id=OIP.FWwHbyKdZic5L8pUUYFjCgHaE7%26p

Bordeaux:

Essie%2BBordeaux1.jpg&f=1&nofb=1

Saltwater happy:

Essie%252B374%252BSaltwater%252BHappy%25

 

Så bra! Fifth A er lysere enn på bildet, mer varm og lys rød/orange og Bordeaux er mørkere enn den ser ut på bildet. Men så fint at du la ut bilder av fargene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enkelt, klar lakk. Og tester en ny lakk fra H&M på ringfingeren. Ett lag til så tror jeg den blir perfekt. :) Er glad i shimmer og glitter... 

IMG_27012020_012349_(600_x_600_pixel).jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Malika skrev:

Så bra! Fifth A er lysere enn på bildet, mer varm og lys rød/orange og Bordeaux er mørkere enn den ser ut på bildet. Men så fint at du la ut bilder av fargene. 

Sånn, kansksje?

IMG_3420.JPG&f=1&nofb=1

Søkte jo på Essie Fifht avenue, men de fleste bildene viser en rødere og mørkere versjon. Ikke enkelt å gjengi farver! Merket det da jeg skulle ta bilde av mine egne negler.

Her er en mørkere bordeaux:

Essie%2BSkirting%2Bthe%2BIssue.jpg&f=1&n

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, s0la skrev:

Helt enkelt, klar lakk. Og tester en ny lakk fra H&M på ringfingeren. Ett lag til så tror jeg den blir perfekt. :) Er glad i shimmer og glitter... 

 

Jeg er også begeistret for skimrende og glitrende lakk :rodmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Zenobia skrev:

Sånn, kansksje?

IMG_3420.JPG&f=1&nofb=1

Søkte jo på Essie Fifht avenue, men de fleste bildene viser en rødere og mørkere versjon. Ikke enkelt å gjengi farver! Merket det da jeg skulle ta bilde av mine egne negler.

Her er en mørkere bordeaux:

Essie%2BSkirting%2Bthe%2BIssue.jpg&f=1&n

Der har du den! Sammen med Saltwater Happy! Mine negler for uka som kommer for en søvnløs sjel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Zenobia skrev:

Da har du jo andre prioriteringer, så klart!

De fleste mine er fra Korea; Konad. Handler hos neglemakeriet.no. De har hatt lagersalg en stund nå, og jeg er hekta :P

Jeg er overhodet ingen neglekapasitet, men har fått dilla. Har sett endel på youtube i det siste ... vannmarmorering, blant annet.

 

Datteren min ønsker seg sånne plater med stempel og slikt fra konad. Har du prøvd noen av disse og isåfall er det enkelt? Det er jeg som ender med å måtte påføre, men litt usikker om det bare blir styr? Og er neglmakeriet greit å bestille fra? Tenker på rask levering, kundeservice og om de er norske mtp frakt og toll? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Plengionika skrev:

Datteren min ønsker seg sånne plater med stempel og slikt fra konad. Har du prøvd noen av disse og isåfall er det enkelt? Det er jeg som ender med å måtte påføre, men litt usikker om det bare blir styr? Og er neglmakeriet greit å bestille fra? Tenker på rask levering, kundeservice og om de er norske mtp frakt og toll? 

Jeg har kun gode erfaringer med kundeservice og rask levering. Ikke noe styr med toll, for varelageret er i Norge. Frakt er fast sum, men fraktfritt over en viss sum (husker ikke hvor grensen går).

Jeg har også snust litt på stempelgreiene, men ikke prøvd det ennå. Send dem en epost med spørsmål? Alle mine bestillinger har kommet innen en uke eller raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...