Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Zenobia skrev:

Da har du jo andre prioriteringer, så klart!

De fleste mine er fra Korea; Konad. Handler hos neglemakeriet.no. De har hatt lagersalg en stund nå, og jeg er hekta :P

Jeg er overhodet ingen neglekapasitet, men har fått dilla. Har sett endel på youtube i det siste ... vannmarmorering, blant annet.

 

Åh, takk for tips! Skal sjekke ut 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Plengionika skrev:

Datteren min ønsker seg sånne plater med stempel og slikt fra konad. Har du prøvd noen av disse og isåfall er det enkelt? Det er jeg som ender med å måtte påføre, men litt usikker om det bare blir styr? Og er neglmakeriet greit å bestille fra? Tenker på rask levering, kundeservice og om de er norske mtp frakt og toll? 

Jeg er en annen enn den du siterer, men har holdt på med stempler en stund nå. Hvis datteren din ikke er så gammel, så kan det bli litt styr for henne å gjøre det selv. Jeg har bestilt mye stempler og lakker fra merket Born Pretty gjennom Ebay, men de har også egen nettside. Akkurat kosmetikk er tollfritt fram til 1/4-2020 så lenge du handler under 350 kroner. Det lønner seg å benytte seg av sjansen nå, før muligheten forsvinner, for det kommer den til å gjøre. Du kan bruke tollkalkulator hvis du er usikker, men så lenge du holder deg under 350 kroner, så går det fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Zenobia skrev:

Da har du jo andre prioriteringer, så klart!

De fleste mine er fra Korea; Konad. Handler hos neglemakeriet.no. De har hatt lagersalg en stund nå, og jeg er hekta :P

Jeg er overhodet ingen neglekapasitet, men har fått dilla. Har sett endel på youtube i det siste ... vannmarmorering, blant annet.

 

Da har jeg bestilt meg en del neglelakker fra Neglemakeriet! Så får vi se når jeg har kapasitet til å få det på klørne 😅 I mellomtiden kan vel eldstejenten min prøve dem ut 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ballongen skrev:

Da har jeg bestilt meg en del neglelakker fra Neglemakeriet! Så får vi se når jeg har kapasitet til å få det på klørne 😅 I mellomtiden kan vel eldstejenten min prøve dem ut 😄

Den skal tidlig krøkes, som god krok skal bli :laugh:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zenobia skrev:

Den skal tidlig krøkes, som god krok skal bli :laugh:

 

Her har vi «neglesalong» på regnværsdager ingen av vennene hennes er tilgjengelig for lek. Har gått nok ganger på jobb med 10 ulike farger på neglene 😂❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har gelenegler. Pronails lagt av negledesigner. Beste investeringa jeg gjør. Alltid velstelte og sterke negler som jeg slipper å ofre en tanke i hverdagen.

Anonymkode: b7288...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Zenobia skrev:

Jeg har kun gode erfaringer med kundeservice og rask levering. Ikke noe styr med toll, for varelageret er i Norge. Frakt er fast sum, men fraktfritt over en viss sum (husker ikke hvor grensen går).

Jeg har også snust litt på stempelgreiene, men ikke prøvd det ennå. Send dem en epost med spørsmål? Alle mine bestillinger har kommet innen en uke eller raskere.

 

3 timer siden, Matas skrev:

Jeg er en annen enn den du siterer, men har holdt på med stempler en stund nå. Hvis datteren din ikke er så gammel, så kan det bli litt styr for henne å gjøre det selv. Jeg har bestilt mye stempler og lakker fra merket Born Pretty gjennom Ebay, men de har også egen nettside. Akkurat kosmetikk er tollfritt fram til 1/4-2020 så lenge du handler under 350 kroner. Det lønner seg å benytte seg av sjansen nå, før muligheten forsvinner, for det kommer den til å gjøre. Du kan bruke tollkalkulator hvis du er usikker, men så lenge du holder deg under 350 kroner, så går det fint. 

Takk for svar! Da skal jeg definitivt bestille noe å teste ut 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ballongen skrev:

Her har vi «neglesalong» på regnværsdager ingen av vennene hennes er tilgjengelig for lek. Har gått nok ganger på jobb med 10 ulike farger på neglene 😂❤️

Neste gang havner det et bilde her :lur:  :laugh:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har gelenegler. Pronails lagt av negledesigner. Beste investeringa jeg gjør. Alltid velstelte og sterke negler som jeg slipper å ofre en tanke i hverdagen.

Anonymkode: b7288...fcc

Akkurat nå synes jeg det er gøy å ofre neglepynting en masse tanker. Spør meg om et år; kanskje jeg ender på gel-kjøret selv. Har sett endel på Dipcrylic-systemet. Innså da jeg skulle skrive mer om det, at jeg er usikker på om det går under gel eller akryl. Trenger ikke lampe. Pulverbasert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Zenobia skrev:

Den så spennende ut, @Plengionika ! Hva heter farven/merket?

Det er Deborah Lippmann - Lady sings the blues. Vil alltid gjøre noe litt annerledes, men ender fort med de vanlige nøytrale fargene, så nå måtte jeg bare 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Plengionika skrev:

Det er Deborah Lippmann - Lady sings the blues. Vil alltid gjøre noe litt annerledes, men ender fort med de vanlige nøytrale fargene, så nå måtte jeg bare 🙂

Bra!

Kanskje denne tråden kan være en inspirasjonskilde :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine negler i dag :nigo: Bruker gellakk og har UV-lampe hjemme. Vanlig neglelakk varer bare max en dag på neglene mine, mens denne varer rundt en uke.

hlC4IMjUnEJSbGDKRkzIoWVkFXkais4KSI7XA5xl

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Mine negler i dag :nigo: Bruker gellakk og har UV-lampe hjemme. Vanlig neglelakk varer bare max en dag på neglene mine, mens denne varer rundt en uke.

hlC4IMjUnEJSbGDKRkzIoWVkFXkais4KSI7XA5xl

Å ... har det vært et bilde her? Ble jeg for sen?

Gel-lakk & lampe er snacksy ... ikke minst fordi vanlig lakk tar en e-v-i-g-h-e-t før den tørker! Kan jeg spørre om hvilket system du bruker?

Men er det ikke mye styr med å få den av igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Zenobia skrev:

Å ... har det vært et bilde her? Ble jeg for sen?

Gel-lakk & lampe er snacksy ... ikke minst fordi vanlig lakk tar en e-v-i-g-h-e-t før den tørker! Kan jeg spørre om hvilket system du bruker?

Men er det ikke mye styr med å få den av igjen?

Hmmm. Jeg ser bildet? Kan prøve å lime det inn igjen. :nigo:

Jeg har lampe fra Sensationail, og bruker ellers en blanding av ulike merker for resten. Liker best Sensationail Polish-to-gel overlakk, Born Pretty Peel-off Baselakk og Born Pretty gellakk. Sensationail kjøpte jeg på Vita, mens resten kjøper jeg på Born Pretty sin egen nettbutikk. Driver og hamstrer inn litt greier nå før mars er over. :lol: 

Det er himla mye styr om du ikke bruker peel-off baselakk, ja! Men med den er det mye enklere å bare dra av hele greia. Må kanskje skrape litt på små flekker om man ikke har fått baselakken tykk nok, men veldig mye mer overkommelig enn acetonbad på neglene!

Men åh, jeg elsker gellakk altså. Det tar mye kortere tid, og så varer den veldig mye lengre. :hjerte: 

 

dm5gSKSqhTyS9AJBeWBkXs9PvkRXGuMr7zudlElQSZQvSlrBOi0bGnmxuEvC4sEuYu-zddXC-fGByoZ1TUorzJNxU1bkX7Fvkgtiv6QVPIQQWPNLofF7nxEf36QVq9yBtNqiImU3X6oQgZL9TB6IjXzuXezEKpD9elUJL9-anhYIacUhLcE-tXDTlRlK7McpiB4rurQx2nX20i5kzS2nC5cj5TFLNLk01pOvl-nUCzNJlgZZRuYu254cZWEAR0gUXx7sU8yFvqKhuSQ9Z4dZi8Pd4FPLyJZkqj0UvKwKsQmyKO-6NfvK2uMoql2yk0zRyeVD1NDiLQS2b2n6V1QPzaBLk9YdxuMY9fop8E21Q3gZvGw6Y9B1eV4n65cVRAKMqiHcUUeVKUAAMYgpnLSET62TZ-Nq901Z9q2s3XRpmSMcDH5go_nQQ6mAW6CF-nr5HKeR9WvVZftfruvWSgNxgYMc4kb9Vii-hUaFTFWJHMnJiAnistEUntTXg893DFHe4Gm18SpTqwwOjTNl2ES4ps7l72ebg7sIOUm8TRlzC95wpPoY94YeaeU25ZCUp_6G7owvqvJmrStoMD2JuQgQegCjJHn8Dq-cJxepo7i6BgWjRe_eeGLYioMUEnaYfnGLGgnDlEnEezLG33KCOtUqTfAYl1M8TiCV265hwjGEvOoTtY_J2QZnp9mG=w678-h903-no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peel-off underlakk høres praktisk ut!

21 timer siden, Zenobia skrev:

hlC4IMjUnEJSbGDKRkzIoWVkFXkais4KSI7XA5xl

Sånn ser det første bildet ut for meg. Ser du bilde i sitatet? Jeg ser bare en rad med bokstaver og tall: hlC4iMjUnEJSbGDKRkz.. osv. Den andre gangen du limte inn bildet, er raden av tall og bokstaver mye lengre. I begge tilfellene, når jeg høyreklikker og velger 'vis bilde', kommer jeg til Googlekonto-innlogging. Jeg har ikke (og vil ikke ha :ninja: ) google-konto. Lærte noe nytt, nå :lillesky:

Takk for at du prøvde på nytt.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Zenobia skrev:

Peel-off underlakk høres praktisk ut!

Sånn ser det første bildet ut for meg. Ser du bilde i sitatet? Jeg ser bare en rad med bokstaver og tall: hlC4iMjUnEJSbGDKRkz.. osv. Den andre gangen du limte inn bildet, er raden av tall og bokstaver mye lengre. I begge tilfellene, når jeg høyreklikker og velger 'vis bilde', kommer jeg til Googlekonto-innlogging. Jeg har ikke (og vil ikke ha :ninja: ) google-konto. Lærte noe nytt, nå :lillesky:

Takk for at du prøvde på nytt.

 

 

 

 

 

Haha, jeg ser bildet alle steder, jeg. :lol: 

Prøver en siste gang:

881566460_IMG_20200128_113623(1).thumb.jpg.94de38ccb50401725e7eb8e31c531127.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA fikk jeg endelig se bilde :hoppe:

Er det løst glitter du bruker, eller en annen gel-lakk?

Glitter-effekt med gradvis overgang (med løst glitter) er noe jeg har forsøkt meg på, og mislyktes med. Det er vanskelig! Ser på instruksjonsvideo på youtube, men ... jeg mangler visst håndlaget. Har kjøpt meg et hjul med ulakkerte demonegler:

31f3b8c2dbc8112440eb59e2af5b5b0b-image.j

Jeg ble så lei av å vaske av mine egne. (Hjulet over brukes visst som farvekart på neglesalonger.)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...