Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rytz skrev:

Denne fargen synes jeg er så fin. Blir ordentlig glad av den :)  

Velkommen i tråden :lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig og inspirerende tråd! Jeg elsker neglelakk! Akkurat nå har jeg «buy me a cameo» fra essie på alle utenom ringfinger der jeg har en lys rosa(lilla?) fra H&M.
D96A7BD9-CA2B-4C71-93FC-0E08C285AC87.thumb.jpeg.88f50f42106f2d4b5f7d14043a9a1837.jpegDC269863-C42A-433B-8D3B-CD09B038FD82.thumb.jpeg.f8cfec75f0dbdf73d77a12606934fedd.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ELSKER å sitte i tussmørket med baby og se på alle de fine bildene dere legger ut 🤩 En dag har jeg hendene ledig lenge nok til å sveipe et strøk eller tre på mine negler! Men stempel høres tricky ut... Selv om det ser veldig fint ut! 

Endret av Ballongen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok på denne i dag, synes den er så fin! Pahlish Bambina.
Måtte ta med to bilder, et med blitz så man kan se det fine hologlitteret.

Til dere som sliter med å treffe på rett sted når dere stamper, prøv en gjennomsiktig stamper. (Søk f.eks. på clear nail stamper, kan fås billig på ebay etc.) Mye bedre, og man har full kontroll på hvor motivet lander! :)

2020-02-20 02.14.10.jpg

2020-02-20 02.14.33.jpg

Anonymkode: 90126...fca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dina86 skrev:

Så hyggelig og inspirerende tråd! Jeg elsker neglelakk! Akkurat nå har jeg «buy me a cameo» fra essie på alle utenom ringfinger der jeg har en lys rosa(lilla?) fra H&M.
 

Jeg er svak for skimrende og glitrende :sminkedokke: Så trivelig at du liker tråden :lillesky: Jeg må i seng nå; sveipet som aller hurtigst innom en youtube-negldesigntråd ... klarte å trykke meg ut igjen (den var på en halvtime – jeg har ikke tid til det). Jeg er helt hekta! Har ganske ny lakk på, og fantaserer allerede om hva jeg skal gjøre neste gang, haha. Vil nesten ikke at lakken skal vare.

5 minutter siden, Ballongen skrev:

Jeg bare ELSKER å sitte i tussmørket med baby og se på alle de fine bildene dere legger ut 🤩 En dag har jeg hendene ledig lenge nok til å sveipe et strøk eller tre på mine negler! Men stempel høres tricky ut... Selv om det ser veldig fint ut! 

Du kommer når du kommer :yvonne: Artig at du titter innom. Jeg planlegger å stemple noe heldekkende mønster neste gang. Vi får se hvordan det går :unsure: :fnise:  Håper du får deg en god natts søvn etter hvert! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Zenobia skrev:

Du kommer når du kommer :yvonne: Artig at du titter innom. Jeg planlegger å stemple noe heldekkende mønster neste gang. Vi får se hvordan det går :unsure: :fnise:  Håper du får deg en god natts søvn etter hvert! 

Gleder meg til å se!! Og håper så klart du legger ut bilde 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok på denne i dag, synes den er så fin! Pahlish Bambina.
Måtte ta med to bilder, et med blitz så man kan se det fine hologlitteret.

Til dere som sliter med å treffe på rett sted når dere stamper, prøv en gjennomsiktig stamper. (Søk f.eks. på clear nail stamper, kan fås billig på ebay etc.) Mye bedre, og man har full kontroll på hvor motivet lander! :)

 

Anonymkode: 90126...fca

Hologlitter har en flott effekt; ses best i sollys? Liker også metallic lakk med magneteffekt. (Jeg eier ingen av delene selv) Jeg har sett på de gjennomsiktige stemplene, og blir det for gæli, biter jeg i det sure eplet og kjøper et. Prøver litt til med det jeg nettopp har kjøpt. Stempler du selv?

Hvis jeg ikke svarer mer i tråden nå, er det fordi jeg har :natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ballongen skrev:

Gleder meg til å se!! Og håper så klart du legger ut bilde 😂

Jeg skal gjøre mitt beste!

Godnatt :sovne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zenobia skrev:

Hologlitter har en flott effekt; ses best i sollys? Liker også metallic lakk med magneteffekt. (Jeg eier ingen av delene selv) Jeg har sett på de gjennomsiktige stemplene, og blir det for gæli, biter jeg i det sure eplet og kjøper et. Prøver litt til med det jeg nettopp har kjøpt. Stempler du selv?

Hvis jeg ikke svarer mer i tråden nå, er det fordi jeg har :natti:

Jeg har for mye neglelakk og neglestæsj for mitt eget beste, er nok ikke den ting jeg ikke har prøvd. :fnise:

Stempler når jeg kommer på det, ja, men neglelakkmanien har ligget litt brakk en stund nå. Har ikke så mye tid til negledilling etter at man får barn, nei. ;) Sånn bare til @Ballongen hehe
Anbefaler deg virkelig å skaffe et gjennomsiktig stempel, forskjellen er som natt og dag, seriøst. Og hvis man vil prøve andre lakker til stempling enn Konadlakker, så er metalliclakker veldig bra. De er som regel godt dekkende på ett strøk og egner seg godt til stempling.

Anonymkode: 90126...fca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 1.05, Zenobia skrev:

Fifth avenue:

th?id=OIP.FWwHbyKdZic5L8pUUYFjCgHaE7%26p

Bordeaux:

Essie%2BBordeaux1.jpg&f=1&nofb=1

Saltwater happy:

Essie%252B374%252BSaltwater%252BHappy%25

 

Lekre farger. Og utrolig fint med de korte velstelte neglene. Syns det er penere enn uekte jeg da 😊

Anonymkode: 4288f...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Egentligingen skrev:

Hvor kjøpte du den? 😊  Kan man bruke vanlig hvit neglelakk under? 

Den kjøpte jeg på ebay tror jeg. Det er en gammel kolleksjon, så det er nok der du må lete om den finnes. Eventuelt kan du jo sjekke om det finnes noen duper der ute. :jepp:

Vanlig hvit neglelakk, ja. Neonlakker er av natur ganske tynne, så de trenger mange lag for å bli bra. Da hjelper det med hvitt under, slik at fargen popper skikkelig. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok på denne i dag, synes den er så fin! Pahlish Bambina.

2020-02-20 02.14.33.jpg

Anonymkode: 90126...fca

Wow denne var lekker! 😍

Jeg har endelig fått pakke med stempel og stæsj. Har prøvd det ut på jentungen og det var så stas å få motiv på neglene! Har ikke hatt tid til å sette med ned med det selv enda, men helgen er rett rundt hjørnet så vi får se hva jeg får til 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for mye neglelakk og neglestæsj for mitt eget beste, er nok ikke den ting jeg ikke har prøvd. :fnise:

Stempler når jeg kommer på det, ja, men neglelakkmanien har ligget litt brakk en stund nå. Har ikke så mye tid til negledilling etter at man får barn, nei. ;) Sånn bare til @Ballongen hehe
Anbefaler deg virkelig å skaffe et gjennomsiktig stempel, forskjellen er som natt og dag, seriøst. Og hvis man vil prøve andre lakker til stempling enn Konadlakker, så er metalliclakker veldig bra. De er som regel godt dekkende på ett strøk og egner seg godt til stempling.

Anonymkode: 90126...fca

:biggrin: Jeg har egentlig innkjøpsstopp på neglestæsj nå :unsure: Har kjøpt inn ting jeg knapt har prøvd ennå, f.eks metalltråder i "gull" og "sølv". Takk for tips om metallic-lakker :lillesky2: skal huske både det og gjennomsiktig stempel når jeg *kremt* justerer budsjettet etter hvert :nigo:

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lekre farger. Og utrolig fint med de korte velstelte neglene. Syns det er penere enn uekte jeg da 😊

Anonymkode: 4288f...c74

Her er alle lakkede negler velkomne – korte, lange, kunstige, ekte ... Og bare for å understreke; jeg bare fant frem de farvene som (var det @Malika ?) en annen i tråden hadde. Bildene er fra nettet. Og velkommen i tråden :vinke:

52 minutter siden, Plengionika skrev:

Wow denne var lekker! 😍

Jeg har endelig fått pakke med stempel og stæsj. Har prøvd det ut på jentungen og det var så stas å få motiv på neglene! Har ikke hatt tid til å sette med ned med det selv enda, men helgen er rett rundt hjørnet så vi får se hva jeg får til 😅

Gleder meg til bilde! Er så inspirende å se andre med fjonge negler :sminkedokke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirasjon til helgen:

Synes mange av neglvideoene har for vanskelige ting, men her var det endel design med overkommelig vanskelighetsgrad.

 

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2020 den 3.21, AnonymBruker skrev:

Lekre farger. Og utrolig fint med de korte velstelte neglene. Syns det er penere enn uekte jeg da 😊

Anonymkode: 4288f...c74

Stemmer som @Zenobia sier at det er fargene jeg brukte på neglene mine. La ikke ut ekte hånd, men brukte alle tre på korte negler. 

Nå har jeg en pause fra lakk og gellack. Og bruker kun neglforsterker. Skal på ferie i varmere strøk om 3 uker, og skal ta gellack på tær og hender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...