AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #181 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøvde en ny gellakk i dag, kjøpte denne på Born Pretty Store. Var veldig god å legge, faktisk! Håper den holder seg bra. Anonymkode: 90126...fca Wow, veldig lekkert! Kan du linke til denne fargen? Er det moms og tollfritt? Anonymkode: b7539...d90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #182 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Wow, veldig lekkert! Kan du linke til denne fargen? Er det moms og tollfritt? Anonymkode: b7539...d90 Jeg tror det er denne her, nr. 18: https://www.bornprettystore.com/sugar-75ml-holographics-nail-polish-solid-shimmer-colors-nail-soak-polish-p-47288.html Jeg betalte ingenting når jeg hentet pakken, men holdt meg under 350 kr-grensa som visstnok fortsatt gjelder (fram til 1. april)? Så jeg tør ikke påstå om noe er moms- og tollfritt i framtiden iallfall. Var litt over to ukers leveringstid på denne pakken. Anonymkode: 90126...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Black Brush Skrevet 5. mars 2020 #183 Del Skrevet 5. mars 2020 Jeg liker å eksperimentere 😍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #184 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Little Black Brush skrev: Jeg liker å eksperimentere 😍 Nydelig!😍 Anonymkode: b7539...d90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #185 Del Skrevet 5. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde en ny gellakk i dag, kjøpte denne på Born Pretty Store. Var veldig god å legge, faktisk! Håper den holder seg bra. Anonymkode: 90126...fca Gratulere! Er det ikke deilig med ny lakk? Jeg har benyttet meg av et lagersalg ... sikler på flere farver, men har gitt meg selv smekk på lanken – jeg får bruke det jeg har! 1 time siden, Little Black Brush skrev: Jeg liker å eksperimentere 😍 Jeg også, men du stiller nok i en annen liga enn meg – nydelig resultat! Jeg er svak for grønn (i tillegg til alt som glitrer) Til dere begge: Så proffe bilder! Selv har jeg ikke fått tatt bilde på dagtid ennå, og bildekvaliteten blir deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 5. mars 2020 #186 Del Skrevet 5. mars 2020 Siste bildet jeg la ut på ig kanskje noen får litt inspirasjon av kontoen min. Www.instagram.com/placebo_polish 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 6. mars 2020 #187 Del Skrevet 6. mars 2020 for en fin tråd! skal få lagt ut bilde av mine negler når jeg har fått lakket de 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. mars 2020 Forfatter #188 Del Skrevet 6. mars 2020 20 timer siden, nocebo skrev: Siste bildet jeg la ut på ig kanskje noen får litt inspirasjon av kontoen min. Www.instagram.com/placebo_polish Så nydelig stempling, da! Prøvde for øvrig å legge inn bestilling på gjennomsiktig stempel (endelig), men da var rabattkoden gått ut Den gjaldt forrige gang jeg var innom siden. Jeg er nettbutikk-pyse (utenom norske butikker), og trengte noen dager på å kvinne meg opp. Jeg skal registrere meg der, og følge med. Kommer sikkert flere tilbud Skal absolutt sjekke ut insta'n din Jeg har ikke konto eller smartmobil; satser på at jeg får det til via PC. 12 timer siden, Andromeda skrev: for en fin tråd! skal få lagt ut bilde av mine negler når jeg har fått lakket de 🥰 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #189 Del Skrevet 7. mars 2020 For en koselig tråd! Jeg er egentlig under gjennomsnittet opptatt av neglelakk, men likte godt å lese denne tråden. Jeg har to små jenter på tre og sju, og hjelper de ofte med å lakke negler, men «glemmer» meg selv. I dag har jeg lakker neglene til jentene i alle regnbuens farger, så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle lakke mine egne også. Dette er Dior 999 Rouge, som jeg fikk i gave fra mannen min for et par år siden. ❤️ Anonymkode: a75a0...d1b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #190 Del Skrevet 7. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For en koselig tråd! Jeg er egentlig under gjennomsnittet opptatt av neglelakk, men likte godt å lese denne tråden. Jeg har to små jenter på tre og sju, og hjelper de ofte med å lakke negler, men «glemmer» meg selv. I dag har jeg lakker neglene til jentene i alle regnbuens farger, så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle lakke mine egne også. Dette er Dior 999 Rouge, som jeg fikk i gave fra mannen min for et par år siden. ❤️ Anonymkode: a75a0...d1b Veldig fin! Så flink han er til å handle gave😊 Anonymkode: b7539...d90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #191 Del Skrevet 7. mars 2020 På 5.3.2020 den 18.31, AnonymBruker skrev: Prøvde en ny gellakk i dag, kjøpte denne på Born Pretty Store. Var veldig god å legge, faktisk! Håper den holder seg bra. Anonymkode: 90126...fca Hvordan sitter den i forhold til annen neglelakk?😊 Anonymkode: b7539...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #192 Del Skrevet 7. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig fin! Så flink han er til å handle gave😊 Anonymkode: b7539...d90 Takk! Jeg ønsket meg opprinnelig en knallrød/mørk rød leppestift i julegave, og fikk da en fra Dior i en veldig fin rødfarge. Han fulgte så opp med neglelakken da jeg hadde bursdag like etter. 😍 Anonymkode: a75a0...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 7. mars 2020 #193 Del Skrevet 7. mars 2020 (endret) Hei dere! Så flinke alle er med neglepynten sin 🤩 Har et spørsmål til dere eksperter - jeg har kjøpt meg uv-lampe og gellakker, men opplever at lakken liksom løsner.. Hva kan jeg gjøre for at den skal sitte ordentlig? Legger ved et bilde sol beskriver hva jeg mener 😊 Endret 7. mars 2020 av alli634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #194 Del Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan sitter den i forhold til annen neglelakk?😊 Anonymkode: b7539...d90 Har bare hatt den på i to dager ennå, men foreløpig sitter den like godt som de andre gellakkene jeg har. Har brukt under- og overlakk fra Gelish, og herdet den i led-lampe. Anonymkode: 90126...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #195 Del Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, alli634 skrev: Hei dere! Så flinke alle er med neglepynten sin 🤩 Har et spørsmål til dere eksperter - jeg har kjøpt meg uv-lampe og gellakker, men opplever at lakken liksom løsner.. Hva kan jeg gjøre for at den skal sitte ordentlig? Legger ved et bilde sol beskriver hva jeg mener 😊 Renser du negleplaten med noe rensemiddel før du tar på lakken? Jeg bruker f.eks. denne. Bruker du under- og overlakk? Buffer du neglene før du tar på lakk? Mine gellakker løsner også på denne måten etter ca en til halvannen uke, men jeg tror det er fordi jeg spriter hendene så ofte på jobb. Anonymkode: 90126...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 7. mars 2020 #196 Del Skrevet 7. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Renser du negleplaten med noe rensemiddel før du tar på lakken? Jeg bruker f.eks. denne. Bruker du under- og overlakk? Buffer du neglene før du tar på lakk? Mine gellakker løsner også på denne måten etter ca en til halvannen uke, men jeg tror det er fordi jeg spriter hendene så ofte på jobb. Anonymkode: 90126...fca Buffer neglene og bruker over- og underlakk ja - men den rensen har jeg ikke sett før! Skal teste den, takk for tips! 😄 Denne gang løsnet lakken allerede etter to-tre dager 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #197 Del Skrevet 8. mars 2020 15 timer siden, alli634 skrev: Buffer neglene og bruker over- og underlakk ja - men den rensen har jeg ikke sett før! Skal teste den, takk for tips! 😄 Denne gang løsnet lakken allerede etter to-tre dager 🤷♀️ Rens og buff er alfa og omega! Anonymkode: 140ae...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. mars 2020 Forfatter #198 Del Skrevet 9. mars 2020 På 7.3.2020 den 15.12, AnonymBruker skrev: For en koselig tråd! Jeg er egentlig under gjennomsnittet opptatt av neglelakk, men likte godt å lese denne tråden. Jeg har to små jenter på tre og sju, og hjelper de ofte med å lakke negler, men «glemmer» meg selv. I dag har jeg lakker neglene til jentene i alle regnbuens farger, så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle lakke mine egne også. Dette er Dior 999 Rouge, som jeg fikk i gave fra mannen min for et par år siden. ❤️ Anonymkode: a75a0...d1b Det gjorde du rett i. Takk for bilde På 7.3.2020 den 21.04, alli634 skrev: Hei dere! Så flinke alle er med neglepynten sin 🤩 Har et spørsmål til dere eksperter - jeg har kjøpt meg uv-lampe og gellakker, men opplever at lakken liksom løsner.. Hva kan jeg gjøre for at den skal sitte ordentlig? Legger ved et bilde sol beskriver hva jeg mener 😊 Øve, øve jevnt og trutt og tappert! Det er tingen Ser du har fått innspill fra andre angående gel-lakkproblemet ditt. Er det dette som kalles 'lifting' ? Eller gjelder det gel-negler? (Jeg har aldri prøvd gel av noe slag) Her er mine nylakkede: Det er nok dårlig belysning som gjør at det ser mere lysegrått og brunt ut, for det er farvene Shining Purple og Flash Violet fra Konad som man ser her. Litt Echo Beige under her og der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 9. mars 2020 #199 Del Skrevet 9. mars 2020 14 minutter siden, Zenobia skrev: Det gjorde du rett i. Takk for bilde Øve, øve jevnt og trutt og tappert! Det er tingen Ser du har fått innspill fra andre angående gel-lakkproblemet ditt. Er det dette som kalles 'lifting' ? Eller gjelder det gel-negler? (Jeg har aldri prøvd gel av noe slag) Her er mine nylakkede: Det er nok dårlig belysning som gjør at det ser mere lysegrått og brunt ut, for det er farvene Shining Purple og Flash Violet fra Konad som man ser her. Litt Echo Beige under her og der. Er akkurat som at lakken løsner litt i kanten, og så kan jeg dra den av hele neglen. Er ganske ny i gamet, men man lærer underveis 😄 gikk for en rosa lakk denne gang - holdt seg fin siden lørdag nå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2020 #200 Del Skrevet 10. mars 2020 @alli634: problemet er nok at du har for mye fettrester på neglene før påføring. Kjøp en flaske med alkohol på Biltema eller lignende, det fungerer utmerket til å rense negler. Her er mine tørre hender for dagen , med helt vanlig lakk: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå