Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Kicki_90 skrev:

Søndagens "jobb" 😊

Depend gellack i fargen "girly romance". 

 

Så godt at noen holder koken (og liv i tråden :yvonne:)  Jeg har tatt et lite hvileskjær :ninja:

Stilig med rammer rundt bildene :lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zenobia skrev:

Så godt at noen holder koken (og liv i tråden :yvonne:)  Jeg har tatt et lite hvileskjær :ninja:

Stilig med rammer rundt bildene :lillesky2:

Kan like greit laste opp bilde når jeg har ordnet neglene 😅

Takk, syns det ble litt kult med en ramme som matchet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har jeg mottatt tape-stripene jeg kjøpte på eBay i omtrent alle farger. Forslag til kombinasjoner tape/neglelakkfarge? 🙂

20200507_163419.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trish skrev:

Da har jeg mottatt tape-stripene jeg kjøpte på eBay i omtrent alle farger. Forslag til kombinasjoner tape/neglelakkfarge? 🙂

20200507_163419.jpg

Så artig!

Lilla lakk og sølvtape? Kanskje en dypblå tape passer også?

Blå lakk og gulltape?

Er det stripete tape, det ene der? Den hadde vært spennende å se – kanskje mot en nøytral lys bunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Trish skrev:

20200510_191108.jpg

Stilig! Klippet du nøyaktig lengde først, eller klippet du til etterpå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Zenobia skrev:

Stilig! Klippet du nøyaktig lengde først, eller klippet du til etterpå?

Klippet etterpå, tror det hadde vært vanskeligere å klippe lengde først 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trish skrev:

Klippet etterpå, tror det hadde vært vanskeligere å klippe lengde først 🙂

Det er det jeg også synes. Hva bruker du til å klippe med? Jeg har prøvd neglsaks og negleklipper; synes begge er keitete å bruke på tape-stripene så nær neglen :bond:neglsaksen er ikke skarp nok langt nok ut i spissen, og negleklipperen har feil form.

- - -

Takk for bilde, @Lille_fruen! :lillesky2:

- -

Det står neglelakkfjerner osv. ved siden av meg nå. Jeg har midlertidig! falt av neglelasset. Takk til dere som gjør en innsats og holder koken! :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zenobia skrev:

Det er det jeg også synes. Hva bruker du til å klippe med? Jeg har prøvd neglsaks og negleklipper; synes begge er keitete å bruke på tape-stripene så nær neglen :bond:neglsaksen er ikke skarp nok langt nok ut i spissen, og negleklipperen har feil form.

- - -

Takk for bilde, @Lille_fruen! :lillesky2:

- -

Det står neglelakkfjerner osv. ved siden av meg nå. Jeg har midlertidig! falt av neglelasset. Takk til dere som gjør en innsats og holder koken! :yvonne:

Jeg prøvde neglesaks og det gikk ikke, den ville ikke klippe av. Endte opp med en liten type kjøkkensaks (større enn neglesaksa) og det funka ganske fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! 

Jeg har neglelakk på i dag for første gang siden mars, men ble ikke fornøyd så vil ikke legge ut bilde. :P Alt var nytt, så litt prøving og feiling må til. Ser ok ut på avstand da, så... :vetikke: Hvit baselakk, glitrende grønn stempling. 17.mai-negler. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Trish skrev:

Jeg prøvde neglesaks og det gikk ikke, den ville ikke klippe av. Endte opp med en liten type kjøkkensaks (større enn neglesaksa) og det funka ganske fint.

Jeg har noen kjøkkensakser jeg kan prøve neste gang. Takk for tipset!

6 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Så flinke dere er! 

Jeg har neglelakk på i dag for første gang siden mars, men ble ikke fornøyd så vil ikke legge ut bilde. :P Alt var nytt, så litt prøving og feiling må til. Ser ok ut på avstand da, så... :vetikke: Hvit baselakk, glitrende grønn stempling. 17.mai-negler. :nigo: 

Glitrende grønn høres jo kjempefint ut!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.5.2020 den 16.39, Trish skrev:

Da har jeg mottatt tape-stripene jeg kjøpte på eBay i omtrent alle farger. Forslag til kombinasjoner tape/neglelakkfarge? 🙂

20200507_163419.jpg

Marineblå med gull tape. Knallrosa og den flerfargede tapen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler
Sitat

 

 

Kjøpt neggelglitter på Ebay. Skal egentlig ha de ilag med gel for en innkapslet look når jeg forlenger de. Men klarte bare ikke å dy meg, måtte teste de ut rett på klarlakk. Absolutt verdt 6 kroner 🤣

15893939794712306795590405855736.jpg

Anonymkode: 14db2...0b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 20.23, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

 

Kjøpt neggelglitter på Ebay. Skal egentlig ha de ilag med gel for en innkapslet look når jeg forlenger de. Men klarte bare ikke å dy meg, måtte teste de ut rett på klarlakk. Absolutt verdt 6 kroner 🤣

 

Anonymkode: 14db2...0b3

Jeg vet hvordan det er med å få nye varer i hus :fnise:  Klart du må teste ut! Takk for bilde :lillesky2:

- - -

 

Jeg har nå (endelig) begynt på en to-måneders kur. Pensle på neglforsterker (bilde av produktet tidligere i tråden) ca. hver dag eller hver annen dag. Når jeg tenker meg om, burde jeg tatt bilde før/etter. Jeg skal prøve å huske det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Takk for bilde og bidrag i tråden, @Trish :yvonne:

Jeg fortsetter på kuren min. Har ikke husket bilde :ninja:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei, @Trish :vinke:

Jeg har ikke vært så flink til å bruke neglforsterker-kuren min. En styrkende lakk som skal pensles på hver til annenhver dag. Nå bør jeg bare fjerne den og begynne på nytt :lillesky:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...