Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

På 20.2.2020 den 20.38, Plengionika skrev:

Wow denne var lekker! 😍

Jeg har endelig fått pakke med stempel og stæsj. Har prøvd det ut på jentungen og det var så stas å få motiv på neglene! Har ikke hatt tid til å sette med ned med det selv enda, men helgen er rett rundt hjørnet så vi får se hva jeg får til 😅

Wow hva er dette stempel og alt det?? Ingen erfaring med det jeg har bare brukt vanlig neglelakk, visste ikke at man skulle ha hvitt under sterke farger heller jeg. Så lite har jeg visst om dette emnet 😮 Og jeg som liker neglelakk så godt.

Anonymkode: dff49...0e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.3.2020 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Isadora wonder nail milkshake

IMG_20200301_210448514.jpg

Anonymkode: 7719f...063

Isadora er favoritten min.

Anonymkode: dff49...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 9.34, AnonymBruker skrev:

Gårsdagens prosjekt. 

_20200318_093356.JPG

Anonymkode: 6374b...7c1

Hvordan fikk du til dette? Hva slags utstyr trengte du for dette? Det var knallfint.

Anonymkode: dff49...0e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Artig detalj på ringfingeren :lillesky2:Hvordan fikk du det til? Stempling oppå stempling? 

Ja, må bare la lakken tørke mellom hvert lag. ☺️

Anonymkode: 6374b...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikk du til dette? Hva slags utstyr trengte du for dette? Det var knallfint.

Anonymkode: dff49...0e6

Takk. ☺️ Trenger ikke så mye, stempelplate, stempel og skrape. Har kjøpt mye billig og bra på ebay. Man trenger god tid da, for lagene må få tørke før man fortsetter. Stempling er gøy. 

Anonymkode: 6374b...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt støp og shellack  i 9 mnd og hadde glemt hvor ufattelig kjedelig det er å vente på at neglelakk skal tørke.  O hellige Corona.  hehe

Anonymkode: 06201...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikk du til dette? Hva slags utstyr trengte du for dette? Det var knallfint.

Anonymkode: dff49...0e6

Her har de salg på endel stemplingsutstyr: https://neglemakeriet.no/butikk/tilbud/stamping-nail-art

Nocebo anbefalte gjennomsiktig stempel, fra creativeshopstamping.com

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gellakk, herdet i lampe, lagt på lørdagen :)

husker ikke navnet på fargen, men jeg bruker depend sine gellakker. 

20200318_131012.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

nydelig, hva slags neglelakk var det har du bilde av flaskene?? 😍

Anonymkode: dff49...0e6

Takk! Det er China Glaze Shell-O (rosa) og Home Sweet House Party (oransje). Er generelt veldig glad i China Glaze.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Essie kvalitets neglelakk eller er det sånn jalla?
Det SER fint ut iallfall men det trenger jo ikke bety at det holder godt, så derfor jeg lurer siden du reklamerer sånn for merket. Og hvor selger de den og ca pris?

Anonymkode: dff49...0e6

Jeg er fornøyd med mine lakker fra Essie. Mange fine farger, ikke noe jalla. De selger dem ''over alt'', både i nettbutikk og fysisk butikk. Tror prisen ligger på rundt en hundrings.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe folk pleier? Å bruke hvit lakk under slike flotte farger for å fremheve dem? Hvilket merke bruker du i hvit lakk? Hvor kjøper du disse?

Anonymkode: dff49...0e6

Jeg har ihvertfall alltid gjort det etter at jeg fikk tipset første gang. :vetikke: Neonlakker (og veldig lyse pastellakker) er vanskelige å få fine og fargesterke uten en hvit lakk under.

Jeg bruker China Glaze White on White, men er ikke sånn superfornøyd. Hvit er også vanskelig å få fin generelt, men jeg er overbevist om at det må finnes bedre alternativer der ute. Har kjøpt China Glaze på ebay stort sett, eller på H&M.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste ukes lakk på plass, selv med hjemmekontor er det hyggelig med farge på neglene. 

Gellakk fra depend i fargen turqoise calm, ikke en veldig enkel farge å jobbe med, veldig tynn og gjennomsiktig. Ikke det peneste resultatet i kveld, men etter et par håndvask så forsvinner det litt i kantene. :)

20200322_205938.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2020 den 21.32, Kicki_90 skrev:

Gellakk, herdet i lampe, lagt på lørdagen :)

husker ikke navnet på fargen, men jeg bruker depend sine gellakker. 

20200318_131012.jpg

Velkommen i tråden :lillesky2: Har du dekorert for hånd? Dottingpenn?

4 timer siden, Kicki_90 skrev:

Neste ukes lakk på plass, selv med hjemmekontor er det hyggelig med farge på neglene. 

Gellakk fra depend i fargen turqoise calm, ikke en veldig enkel farge å jobbe med, veldig tynn og gjennomsiktig. Ikke det peneste resultatet i kveld, men etter et par håndvask så forsvinner det litt i kantene. :)

20200322_205938.jpg

Jeg er fan av grønn neglelakk, så dette likte jeg 😍

Jeg skal se om jeg ikke greier å få til noe manikyr-styr i morgen. Tenker noe blågrønt glitterbasert, men er ikke sikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Velkommen i tråden :lillesky2: Har du dekorert for hånd? Dottingpenn?

Jeg er fan av grønn neglelakk, så dette likte jeg 😍

Jeg skal se om jeg ikke greier å få til noe manikyr-styr i morgen. Tenker noe blågrønt glitterbasert, men er ikke sikker.

Takk for velkomsten 😊

Ang. dekor så jukser jeg, bruker klistremerker. Mellom to lag med herdet lakk sitter de godt. 

Høres ut som en spennende manikyr 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@cloudsinger Oi, her var det mye pen bling :ninuskapus: Sånn dekor jeg ikke får til ennå. Eller er det glitterlakk oppå kremfarvet?

 

19 timer siden, Kicki_90 skrev:

Takk for velkomsten 😊

Ang. dekor så jukser jeg, bruker klistremerker. Mellom to lag med herdet lakk sitter de godt. 

Høres ut som en spennende manikyr 😁

Jeg har visst lilladilla ennå  :blush: Så på det blågrønne og lysegrønne glitteret mitt, men pakket det vekk igjen.

 

IMG_0984.thumb.jpg.22561bab770cf409825f2bbfb00d581b.jpg

IMG_0977.thumb.jpg.bbf0c71ad611e185e55d2c1d4fb541d0.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan fjerner dere andre neglebåndene? Og hvor ofte?

Anonymkode: b7539...d90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Zenobia skrev:

@cloudsinger Oi, her var det mye pen bling :ninuskapus: Sånn dekor jeg ikke får til ennå. Eller er det glitterlakk oppå kremfarvet?

 

 

Det er ikke noe mer avansert en glitterlakk :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fjerner dere andre neglebåndene? Og hvor ofte?

Anonymkode: b7539...d90

Jeg gjør ikke noe spesielt med dem, annet enn å skyve dem tilbake og passe på å bruke gode pleieprodukter mellom hvert neglelakk-skifte. Jeg tror jeg har greie neglebånd, siden de ikke skaffer meg noen problemer :lillesky:  Kanskje andre har noen erfaringer de vil dele?

14 timer siden, cloudsinger skrev:

Det er ikke noe mer avansert en glitterlakk :blush:

Da er det håp for flere :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg gjør ikke noe spesielt med dem, annet enn å skyve dem tilbake og passe på å bruke gode pleieprodukter mellom hvert neglelakk-skifte. Jeg tror jeg har greie neglebånd, siden de ikke skaffer meg noen problemer :lillesky:  Kanskje andre har noen erfaringer de vil dele?

Da er det håp for flere :laugh: 

Takk for svar, så du behøver ikke klippe de til etter du har skjøvet de tilbake?

Anonymkode: b7539...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...